Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:29 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Krijg je hier ook bonnen waarmee je je drinken mee naar binnen kunt nemen (eenmalig dus) zoals op The Qontinent? Of kun je gewoon een shitload aan bier in je auto leggen en gewoon op en neer lopen, gezien de regel max. 4,5 liter bier is? Als ze echt streng zijn dan maken we maar gewoon een dubbele bodem in de kliko die we meenemen :beer:

Mag maar 1x lopen met drinken (&eten?) maar ben er nog nooit op gecontroleerd. Het is alleen kut om alles mee te moeten sjouwen. Ik zelf neem altijd 1 fles normaal drinken mee, een fles water en 2 รก 3 sixpacks bier. Is vaak op zaterdagmiddag wel een heel eind op, maar zaterdagnacht haal ik gewoon 4 blikken op de camping zelf en zondag ben ik meestal toch pas rond een uur of 11 wakker dus dan drink ik het eerste pilsje wel op het terrein.

Weet wel dat mijn bagage steeds minder word naarmate ik vaker op een camping bivakeer op een festival :P. Pohh, die eerste keer was een ramp, de 2e keer de helft minder mee genomen en ook genoeg aan gehad.

Niet als je samen met Urbandesigner gaat. We hebben nu een steekwagen EN een bolderkar. Dus er kan meer mee, dus er zal ook meer mee gaan volgens hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:33 

Hardtraxx Elite

Twijfel of ik weer mijn koffer mee ga nemen. Is superhandig omdat je er ook nog een tas op kan zetten ofzo, en je hoeft niet te tillen. Maar die steentjes op dat pad richting de ingang zijn echt een hel.

Weet iemand trouwens hoe de drukte op de weg is rond een uurtje of 6? Ik moet helaas nog werken, dus kan niet eerder vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:45 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Weet iemand trouwens hoe de drukte op de weg is rond een uurtje of 6? Ik moet helaas nog werken, dus kan niet eerder vertrekken.

Twee jaar geleden ben ik ook vrij laat aangekomen, uur of 6-7, en qua verkeer was het perfect ! Overal vlot kunnen doorrijden en zelfs niet moeten wachten om op de parking te geraken. Daarbij mochten we zelfs helemaal vooraan parkeren (geen idee of dat nu nog zo gaat zijn met die premium parkings)
Enige nadeel is dat alle kampeervelden al afgeladen vol staan moest je nog kampeerplek zoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:59 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Twijfel of ik weer mijn koffer mee ga nemen. Is superhandig omdat je er ook nog een tas op kan zetten ofzo, en je hoeft niet te tillen. Maar die steentjes op dat pad richting de ingang zijn echt een hel.

Wij kwamen ook rond die tijd aan en de drukte viel best mee, maar verschilt per moment denk ik. Kan altijd afhangen van verschillende factoren. Dus ga er maar vanuit dat het druk is, dan valt het altijd mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:09 

Hardtraxx Veteran

Hoelaat begint de pre-party altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:09 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Hoelaat begint de pre-party altijd?

Ik dacht altijd om 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:16 

Bierkoning

8 tot 1 idd.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:34 

Hardtraxxer

Bastiaan schreef:
Heeft iemand eigenlijk al iets voorbij zien komen over een extra stage die nog open gaat op de afterparty zaterdag? Vorig jaar was het zo vet dat de magenta nog open was :worship: . Zou het dit jaar voor de afterparty line up in de blue niet doen.

De Magenta ook met 'Magenta' platen? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:35 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
De controle op drank is echt nagenoeg niet aanwezig.
Enige waar ze wel fel op zijn zijn glazen flessen.

Oh goeie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:40 

Hardtraxx Newbie

ULTIMO schreef:
De controle op drank is echt nagenoeg niet aanwezig.
Enige waar ze wel fel op zijn zijn glazen flessen. Verder kun je alles onbeperkt meenemen, maar idd wel alleen de eerste keer dat je naar binnen loopt.

En als je een fles drank gewoon in je slaapzak rolt is er nog niets aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:45 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Bastiaan schreef:
Heeft iemand eigenlijk al iets voorbij zien komen over een extra stage die nog open gaat op de afterparty zaterdag? Vorig jaar was het zo vet dat de magenta nog open was :worship: . Zou het dit jaar voor de afterparty line up in de blue niet doen.

Nee waren toen de nieuwe garde aan DJ's die gingen draaien, alleen euphorische HS. De sfeer daar was toen echt top!

Galactixx
Jay Reeve
JNXD
Rebourne
Sickddellz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:00 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Yenssen schreef:
Bastiaan schreef:

Nee waren toen de nieuwe garde aan DJ's die gingen draaien, alleen euphorische HS. De sfeer daar was toen echt top!

Galactixx
Jay Reeve
JNXD
Rebourne
Sickddellz

Met de zeer matige line-up op de blue after hoop ik op zoiets, anders word het vroeg de tent induiken of een leuke after zoeken op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:04 

Hardtraxx Elite

Die afterparty op zaterdag kan me eigenlijk altijd wel gestolen worden, mooier om bij wat random volk aan te schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:05 

Hardtraxx Veteran

De extra namen waren vorig jaar al lang aangekondigd, volgens mij zelfs met het bekend maken van de hele line up.

Ga er zelf dus dit jaar niet vanuit, de after line up is helemaal niks voor mij dus ook ik vertrek lekker vroeg naar de tent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:13 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen jaren nooit naar de afterparty op zondag geweest. Ben echt helemaal gesloopt na zo een dag. Meestal nog gewoon chillen bij de tent en gaan douchen. Altijd lekker rustig daar om 1-2 uur 's nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:36 

Hardtraxxer

Het enige interessante aan de after op zaterdag is TNT (en wellicht the Prophet). Een euforische after in de Magenta zou ik wel toejuichen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:41 

Hardtraxxer

Ik verwacht dat er nog wel iets extra's bekend wordt gemaakt. Vorig jaar ook op de preparty silent disco op de yellow stage wat erg lachen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:49 

Kraak... Piep...

Die silent disco was er in 2016 ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:08 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Yenssen schreef:
Bastiaan schreef:

Galactixx
Jay Reeve
JNXD
Rebourne
Sickddellz

Overtrof toch niet The Vision & Neilio 2 jaar geleden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:58 

Hardtraxxer

https://defqon1.nl/en/festival-info/6aa0c773-fe70-409d-b388-39c826fe2055/how-to-get-there

How to get there is er ook weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:59 

Hardtraxx Veteran

>.< Ik denken 'wie/wat is HTGT'? Vol enthousiasme klik ik op de link, krijg je dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:02 

Kraak... Piep...

"Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4"

Lekker, 1 tot 4 vol voordat dus daar komt als je met de auto bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:04 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
>.< Ik denken 'wie/wat is HTGT'? Vol enthousiasme klik ik op de link, krijg je dit :lol:

Zal t wel ff aanpassen om wat hype te voorkomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:05 

Hardtraxx Veteran

Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:06 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.

precies dit. doen ze puur om het openbaar vervoer te promoten zodat er minder drukte op de weg is.
En toch is het altijd gezellig op de dijk met zn allen :P
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten