Fuzzylogic schreef:
Krijg je hier ook bonnen waarmee je je drinken mee naar binnen kunt nemen (eenmalig dus) zoals op The Qontinent? Of kun je gewoon een shitload aan bier in je auto leggen en gewoon op en neer lopen, gezien de regel max. 4,5 liter bier is? Als ze echt streng zijn dan maken we maar gewoon een dubbele bodem in de kliko die we meenemen

Mag maar 1x lopen met drinken (&eten?) maar ben er nog nooit op gecontroleerd. Het is alleen kut om alles mee te moeten sjouwen. Ik zelf neem altijd 1 fles normaal drinken mee, een fles water en 2 รก 3 sixpacks bier. Is vaak op zaterdagmiddag wel een heel eind op, maar zaterdagnacht haal ik gewoon 4 blikken op de camping zelf en zondag ben ik meestal toch pas rond een uur of 11 wakker dus dan drink ik het eerste pilsje wel op het terrein.
Weet wel dat mijn bagage steeds minder word naarmate ik vaker op een camping bivakeer op een festival :P. Pohh, die eerste keer was een ramp, de 2e keer de helft minder mee genomen en ook genoeg aan gehad.
Niet als je samen met Urbandesigner gaat. We hebben nu een steekwagen EN een bolderkar. Dus er kan meer mee, dus er zal ook meer mee gaan volgens hem.