Haha dat zeker. Nu al weer zin in. Pils harken en mensen kijken
.
Alleen wat minder leuk voor onze geliefde polderbewoners
Alleen wat minder leuk voor onze geliefde polderbewoners
Moet ook de heenweg rijden, maar doe ik liever dan de terug wegVoluerunt wrote:helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden
Whoops, moest bij Q-Base topic natuurlijkRickzel wrote:Wrong topic buddyTSFH wrote:Leuke open air line up. Noisecontrollers zekerheidje en Phuture Noize denk ik ook. Keltek ook interessant.
Nee de bussen komen aan na de brug dus logisch dat zij niet tegen de richting in hoeven naar 5 of 6Broken Balance wrote:"Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4"
Lekker, 1 tot 4 vol voordat dus daar komt als je met de auto bent?
Ow dat gebeurt wel, als de velden vol zijn zijn ze volErikZ wrote:Nee de bussen komen aan na de brug dus logisch dat zij niet tegen de richting in hoeven naar 5 of 6Broken Balance wrote:"Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4"
Lekker, 1 tot 4 vol voordat dus daar komt als je met de auto bent?
Maar je moet wel de brug over en dan is er 1 kant maar open aan de auto kant.Henk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.
Ik zou niet iemand om 9 uur aanrijden als ik jou was, dat gesprek met de politie duurt daar veel te lang voorHard4Us wrote:Wij wilde een keer aan de andere kant van de brug zitten, dus niet op 5 of 6. Zou dat lukken als je om 9 uur aanrijd en dus om 11 uur een keer er bent?
Je bedoelt vrijdag? Dan valt het reuze mee! Wij gaan elk jaar met de bus, gaat prima.JeaniniPanini wrote:Wij gaan nu voor de eerste keer met een (eigen) bus. Normaal altijd met de auto.
Is het zo dat je bij de bus ingang ook lang staat te wachten als je er voor 1 uur bent?
Gewoon lekker vroeg aankomen daar met premium parkingHenk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.
Premium parking? Waar vind ik dat?SimpleEffect wrote:Gewoon lekker vroeg aankomen daar met premium parkingHenk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Priority bedoel ik, kreeg er destijds een mail overRamirez wrote:Premium parking? Waar vind ik dat?SimpleEffect wrote:Gewoon lekker vroeg aankomen daar met premium parkingHenk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Heenweg rijden, maar in die file kan je ook als je rijd wel een pilsje open trekken.Hard4Us wrote:Moet ook de heenweg rijden, maar doe ik liever dan de terug wegVoluerunt wrote:helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden
Joa vorig jaar ook eentje gedronken toen k reed in de file.heggenschaar wrote:Heenweg rijden, maar in die file kan je ook als je rijd wel een pilsje open trekken.Hard4Us wrote:Moet ook de heenweg rijden, maar doe ik liever dan de terug wegVoluerunt wrote:helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden
Miwer kent geen angstheggenschaar wrote:Wij wel iets meer, dus hebben we de auto de laatste km geduwd