Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Haha dat zeker. Nu al weer zin in. Pils harken en mensen kijken :thumbsup: .
Alleen wat minder leuk voor onze geliefde polderbewoners :P
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden :thumbdown:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Voluerunt wrote:helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden :thumbdown:
Moet ook de heenweg rijden, maar doe ik liever dan de terug weg :P
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:
TSFH wrote:Leuke open air line up. Noisecontrollers zekerheidje en Phuture Noize denk ik ook. Keltek ook interessant.
Wrong topic buddy
Whoops, moest bij Q-Base topic natuurlijk
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Broken Balance wrote:"Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4"

Lekker, 1 tot 4 vol voordat dus daar komt als je met de auto bent?
Nee de bussen komen aan na de brug dus logisch dat zij niet tegen de richting in hoeven naar 5 of 6
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
ErikZ wrote:
Broken Balance wrote:"Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4"

Lekker, 1 tot 4 vol voordat dus daar komt als je met de auto bent?
Nee de bussen komen aan na de brug dus logisch dat zij niet tegen de richting in hoeven naar 5 of 6
Ow dat gebeurt wel, als de velden vol zijn zijn ze vol
J
8 posts member since 2018
last seen Jan 2019
Wij gaan nu voor de eerste keer met een (eigen) bus. Normaal altijd met de auto.
Is het zo dat je bij de bus ingang ook lang staat te wachten als je er voor 1 uur bent?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hmm. Bussen rijden zondag maar tot 10 uit en ik wil eigenlijk graag project one nog zien en daarna nog naar huis toe. Vriend van me heeft de volgende dag een grote verplichting in de ochtend, dus overnachten is geen optie. Andere mensen die dit probleem hebben? Ik wil eigenlijk kijken of ik met iemand mee kan rijden, moet naar Utrecht, al zou Almere of Amsterdam ook prima zijn om dan met ov terug te gaan.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Henk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.
Maar je moet wel de brug over en dan is er 1 kant maar open aan de auto kant.

Dit jaar gelijk naar 5 of 6 mocht er meer plek zijn, Nadeel als je de enige bent van de groep die met de auto gaat .
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Wij wilde een keer aan de andere kant van de brug zitten, dus niet op 5 of 6. Zou dat lukken als je om 9 uur aanrijd en dus om 11 uur een keer er bent?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Hard4Us wrote:Wij wilde een keer aan de andere kant van de brug zitten, dus niet op 5 of 6. Zou dat lukken als je om 9 uur aanrijd en dus om 11 uur een keer er bent?
Ik zou niet iemand om 9 uur aanrijden als ik jou was, dat gesprek met de politie duurt daar veel te lang voor
Hardtraxxer
163 posts member since 2018
last seen May 2021
Zou eigenlijk dit jaar overslaan, toch maar besloten om in m'n eentje die kant op te karren. Nu nog even ticketswap campen voor een zaterdag ticket. Ben steeds vrij dichtbij, dus komt wel goed :D
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
JeaniniPanini wrote:Wij gaan nu voor de eerste keer met een (eigen) bus. Normaal altijd met de auto.
Is het zo dat je bij de bus ingang ook lang staat te wachten als je er voor 1 uur bent?
Je bedoelt vrijdag? Dan valt het reuze mee! Wij gaan elk jaar met de bus, gaat prima.
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Er komt een livestream dit jaar met zowel beeld als geluid

http://www.hardnews.nl/defqon-1-2018-li ... -een-feit/
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Henk-Jan wrote:Q probeert gewoon zoveel mogelijk aan te sturen op OV-gebruik, logisch ook wel.
Tuurlijk staat veld 1-4 niet vol als je aankomt met de auto. Denk dat je onderschat hoeveel mensen met de auto gaan.
Gewoon lekker vroeg aankomen daar met premium parking :yawn:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
SimpleEffect wrote:
Premium parking? Waar vind ik dat?
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Ramirez wrote:
SimpleEffect wrote:
Premium parking? Waar vind ik dat?
Priority bedoel ik, kreeg er destijds een mail over
H
Hardtraxx Elite
last seen 4 hours ago
Hard4Us wrote:
Voluerunt wrote:helaas moet ik degene zijn die verantwoord is..... moet rijden :thumbdown:
Heenweg rijden, maar in die file kan je ook als je rijd wel een pilsje open trekken.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
heggenschaar wrote:
Hard4Us wrote:
Heenweg rijden, maar in die file kan je ook als je rijd wel een pilsje open trekken.
Joa vorig jaar ook eentje gedronken toen k reed in de file.
H
Hardtraxx Elite
last seen 4 hours ago
Wij wel iets meer, dus hebben we de auto de laatste km geduwd
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
heggenschaar wrote:Wij wel iets meer, dus hebben we de auto de laatste km geduwd
Miwer kent geen angst
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Waar gaat dat hele Miwer gebeuren nou over dan? Heeft iemand ergens een wikipedia pagina of een samenvatting liggen?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Nee, dat dossier ligt inmidders bij de CIA. Heel moeilijk om informatie daarover te verkrijgen, zo niet onmogelijk.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Wie is Miwer? Noem een grondlegger gewoon bij zijn voornaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is in deze WhatApp-groep helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Wat? Ik zie die naam gewoon vaker (niet altijd even positief) langskomen en was gewoon benieuwd. Maar goed, prettige zondag verder!