Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:55 

Hardtraxx Veteran

Nog een goede 2 weken :yay:

Wat zijn jullie verwachtingen qua 'extra activiteiten', buitenom het reeds aangekondigde? Komt er nog een extra nightparty? Komt er nog een feestcafé / Despo Crazytown? Komt er nog een 24 uurs? Komt er überhaupt iets?

Vragen, vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:56 

Kraak... Piep...

Remi schreef:

Wat zijn jullie verwachtingen qua 'extra activiteiten', buitenom het reeds aangekondigde? Komt er nog een extra nightparty? Komt er nog een feestcafé / Despo Crazytown? Komt er nog een 24 uurs? Komt er überhaupt iets?

Vragen, vragen.

Denk het haast niet, denk niet dat je veel meer hoeft te verwachten dan voorgaande jaren.

Ben toch te druk met maaien en begaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:56 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop op een goede nachtrust tussen de drie dagen! Ik ben geen 21 meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:00 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Vragen, vragen.

Ik hoop dat de silent disco er weer is op vrijdag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:02 

Hardtraxx Veteran

^ Precies, Rikkert. Silent disco met Sefa op de yellow aangezien die dat hele weekend toch geen gigs heeft.
Veel van die dingen zijn ook pas later aangekondigd / kort voor het evenement. Alhoewel die tweede nightparty vorig jaar al een paar maanden van te voren bekend was, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:14 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Alhoewel die tweede nightparty vorig jaar al een paar maanden van te voren bekend was, haha.

Ja, evenals de aankondiging van de silent disco volgens mij. eDUB was echt goud toen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:15 

Kraak... Piep...

Ja godver, had eigenlijk liever dat ze dat dit jaar deden, eDub is baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:14 

Hardtraxxer

Remi schreef:

Vragen, vragen.

Denk dat de EHBO dan de ploeggrootte kan verdubbelen in de nacht, al zou dit wel ideaal zijn voor de saaie zondagochtend.

Remi schreef:
Alhoewel die tweede nightparty vorig jaar al een paar maanden van te voren bekend was, haha.

Tweede nightparty? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:21 

Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:

2e tent met de nightparty zoals de magenta of white afgelopen jaren. Dit jaar lijkt vooralsnog alleen de blue geopend
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:48 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Denk dat de EHBO dan de ploeggrootte kan verdubbelen in de nacht, al zou dit wel ideaal zijn voor de saaie zondagochtend.

Tot een paar jaar terug was er nog wel gewoon een 24hrs. Zeker de laatste nacht was dat echt prachtig. Maar ook wel gezien dat er gewoon mensen half dood in de greppel lagen, die kon je gewoon oprapen, haha.

Sjaakie P schreef:

Yesss. Nu is inderdaad alleen (nog) de Blue open. Voorgaande jaren was er veel meer capaciteit, er van uitgaande dat de Blue niet vergroot gaat worden.

Misschien dat Miwer ons kan verlichten met zijn kennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:50 

Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
Sjaakie P schreef:

2e tent met de nightparty zoals de magenta of white afgelopen jaren. Dit jaar lijkt vooralsnog alleen de blue geopend

Volgens mij was het vorig jaar tot een uur of 3 best druk in beide tenten. Zou toch niet zo zijn dat er nog maar eentje open is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:57 

Hardtraxx Veteran

Mensen kinder wat gaat de tijd verschrikkelijk traag :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zet net weer die closing van vorig jaar te kijken. Tranen in mn ogen, wat was dat zo fantastisch! Het is haast onmogelijk om de closing op zondag te overtreffen!

Ziek veel zin in. Nog maar 2 weekjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:22 

Hardtraxxer

Ik ben nu al aan het denken hoeveel pils ik zal meenemen...
Ga ik voor veel? scheelt weer munten halen maar dan moet ik t ook allemaal mee sjouwen.

Keuze's.. :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:28 

Hardtraxx Newbie

'Helaas' pas een aantal dagen geleden te horen gekregen dat ik aanwezig kan zijn op Defqon. Iemand die nog 2 zaterdag kaarten verkoopt of 1 weekend ticket en 1 zaterdag ticket?

Mocht je me uit de brand kunnen helpen wordt dit ook rijkelijk beloond met gratis bier (op Defqon of een ander festival) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:35 

Bierkoning

Wes036 schreef:
'Helaas' pas een aantal dagen geleden te horen gekregen dat ik aanwezig kan zijn op Defqon. Iemand die nog 2 zaterdag kaarten verkoopt of 1 weekend ticket en 1 zaterdag ticket?

Mocht je me uit de brand kunnen helpen wordt dit ook rijkelijk beloond met gratis bier (op Defqon of een ander festival) :D

Ok je mag mijne hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:27 

Hardtraxx Veteran

Als Pommer Hardtraxx opstart volgens mij het eerste wat hij doet is bij zoeken Bier intypen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:37 

Hardtraxx Veteran

Leuke open air line up. Noisecontrollers zekerheidje en Phuture Noize denk ik ook. Keltek ook interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:38 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Leuke open air line up. Noisecontrollers zekerheidje en Phuture Noize denk ik ook. Keltek ook interessant.

Wrong topic buddy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:55 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Wrong topic buddy

Misschien weet ie wel dingen die wij niet weten, blijkt de Blue voor de Gathering outdoor te zijn ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 01:12 

Hardtraxx Veteran

Krijg je hier ook bonnen waarmee je je drinken mee naar binnen kunt nemen (eenmalig dus) zoals op The Qontinent? Of kun je gewoon een shitload aan bier in je auto leggen en gewoon op en neer lopen, gezien de regel max. 4,5 liter bier is? Als ze echt streng zijn dan maken we maar gewoon een dubbele bodem in de kliko die we meenemen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 01:13 

Hardtraxx Veteran

Nee je krijgt geen bonnen Tom
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 01:17 

Hardtraxxer

Nee zodra je een bandje hebt mag je niet meer naar binnen met eten/drinken, dus alleen bij de 1e keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 02:13 

Hardtraxx Veteran

De controle op drank is echt nagenoeg niet aanwezig.
Enige waar ze wel fel op zijn zijn glazen flessen. Verder kun je alles onbeperkt meenemen, maar idd wel alleen de eerste keer dat je naar binnen loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:16 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Krijg je hier ook bonnen waarmee je je drinken mee naar binnen kunt nemen (eenmalig dus) zoals op The Qontinent? Of kun je gewoon een shitload aan bier in je auto leggen en gewoon op en neer lopen, gezien de regel max. 4,5 liter bier is? Als ze echt streng zijn dan maken we maar gewoon een dubbele bodem in de kliko die we meenemen :beer:

Mag maar 1x lopen met drinken (&eten?) maar ben er nog nooit op gecontroleerd. Het is alleen kut om alles mee te moeten sjouwen. Ik zelf neem altijd 1 fles normaal drinken mee, een fles water en 2 á 3 sixpacks bier. Is vaak op zaterdagmiddag wel een heel eind op, maar zaterdagnacht haal ik gewoon 4 blikken op de camping zelf en zondag ben ik meestal toch pas rond een uur of 11 wakker dus dan drink ik het eerste pilsje wel op het terrein.

Weet wel dat mijn bagage steeds minder word naarmate ik vaker op een camping bivakeer op een festival :P. Pohh, die eerste keer was een ramp, de 2e keer de helft minder mee genomen en ook genoeg aan gehad.
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten