Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Weer technisch denk ik: afgelopen twee jaar zon op intens en buien tijdens Defqon

Wishfull thinking
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Vanwege een belangrijke eindpresentatie op de maandagochtend moet ik zondagavond naar huis. Vind het niet erg maar het probleem is dat ik de auto van thuis niet mee krijg. Ik zoek dus iemand die zondagavond ook naar huis gaat en mij eventueel mee kan nemen (tegen betaling uiteraard) en mij thuis of daar in de omgeving kan brengen. Zie carpoolservice topic voor meer info :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Oke het is 04-06, tijd voor Pipa Paulusma!
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2018
last seen Jun 2018
23 graden en half zonnig ;)
Als het nou eens voor 1 jaar zo zou blijven, praten we nooit meer over de regen :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Ik kijk nu al uit naar het feit dat je over 3 weken waar helemaal naar de gallemiezen vertrekt richting huis na een prachtig weekend. :cry:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
ErikZ wrote:Oke het is 04-06, tijd voor Pipa Paulusma!
Geduld geduld geduld. Mijn weervoorspeller werkt pas 2 weken van te voren. Aankomend weekend ben ik met het voetbalteam echter een weekendje weg. Dus vanaf 11-06-2018 gaan we van start met de weersvoorspelling!

HYPE HYPE HYPE!
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Nog minder dan 3 weken :love:

Deze zondag moet minimaal net zo legendarisch worden als vorig jaar met Delete VIP, Phuture Noize Showcase, Traxtorm Legends, Geck-O Qult special, The Machine Classics, The Purge :drool: :drool:
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Remi wrote:Ik kijk nu al uit naar het feit dat je over 3 weken waar helemaal naar de gallemiezen vertrekt richting huis na een prachtig weekend. :cry:
Please, stop. Dat is altijd het kutste moment van het jaar. :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Pipa wrote:HYPE HYPE HYPE!
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Ik zat vorige week in de auto een Project One setje te luisteren en ik werd gewoon een beetje verdrietig omdat ik de set associeerde met het einde van Defqon. Ik was dus getreurd dat Defqon voorbij was voordat het uberhaupt is begonnen xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Grim wrote:
Pipa wrote:HYPE HYPE HYPE!
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
RUSSIAN HARDBASS AFTER BIJ MIJ OP DE CAMPING (wel eigen adidas pak mee en op beide hielen squatten ander idi nahui)
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ik vraag me toch nog af wat ik nu moet verwachten van [KRTM] op de yellow, zou ie die dan openen met plaatjes als Horsepowder en jack no 7? Lijkt me niet echt passen bij de rest van de yellow.

oh en natuurlijk gvd veel zin in gvd, lekker het hele weekend pendelen tussen van alles en nog wat want je ziet toch nooit wat je van tevoren plant. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Pipa wrote:Ik zat vorige week in de auto een Project One setje te luisteren en ik werd gewoon een beetje verdrietig omdat ik de set associeerde met het einde van Defqon. Ik was dus getreurd dat Defqon voorbij was voordat het uberhaupt is begonnen xd
Different kind of special :lol:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
broodjebeenham wrote:Ik vraag me toch nog af wat ik nu moet verwachten van [KRTM] op de yellow, zou ie die dan openen met plaatjes als Horsepowder en jack no 7? Lijkt me niet echt passen bij de rest van de yellow.

oh en natuurlijk gvd veel zin in gvd, lekker het hele weekend pendelen tussen van alles en nog wat want je ziet toch nooit wat je van tevoren plant. :thumbup:
Ik gok van niet. Hij heeft ook snelle platen, zowel solo's als collabs. Dingen zoals dit:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hopelijk iets als wat 'ie hier draait qua eigen platen (die Tripped platen mogen er ook wel bij tho), helemaal grijs gedraaid die set :drool:

[KRTM] vs Tripped @ Motormouth Podcast 001
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ga maar gewoon uit van zoiets:

View on YouTube
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Fuzzylogic wrote:Hopelijk iets als wat 'ie hier draait qua eigen platen (die Tripped platen mogen er ook wel bij tho), helemaal grijs gedraaid die set :drool:

[KRTM] vs Tripped @ Motormouth Podcast 001
Wat lekker zeg, tripped stond al op de planning maar een kijkje bij [KRTM] zit er zo ook wel in
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Tickets binnen voor de zondag :clap:
Na vorig jaar alleen te zijn geweest nu mooi wat gezelschap
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Eerste keer weekend.. Zin in! :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bij de Yellow hoef je niks onder de 180 bpm te verwachten nee :P
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
G1LL wrote:Eerste keer weekend.. Zin in! :thumbsup:
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Eerst vrijdag stuiteren bij FN en dan VOL-LE-DIG de focus op Defqon

Wel een aardige warming-up dacht ik zo :yay: :clap:
X
8 posts member since 2018
last seen Nov 2022
Eff een misschien domme vraag. Maar wij zitten in een huisje buiten de defqon camping. Nou zitten andere vrienden van ons wel op de defqon camping. Kunnen we hier wel gewoon langs gaan?? :$ . Voorheen namelijk altijd zelf op de defqon camping gezeten, hopelijk ga ik de sfeer niet missen. :P
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Yes, wij hebben hetzelfde. Je krijgt bij het betreden van het terrein na het scannen van je ticket gewoon een weekendbandje. Defqon 'weet niet' dat jij niet op de camping zit. :)
Last edited by Remi on 05 Jun 2018 12:05, edited 1 time in total.