Weer technisch denk ik: afgelopen twee jaar zon op intens en buien tijdens Defqon
Wishfull thinking
Wishfull thinking
Geduld geduld geduld. Mijn weervoorspeller werkt pas 2 weken van te voren. Aankomend weekend ben ik met het voetbalteam echter een weekendje weg. Dus vanaf 11-06-2018 gaan we van start met de weersvoorspelling!ErikZ wrote:Oke het is 04-06, tijd voor Pipa Paulusma!
Please, stop. Dat is altijd het kutste moment van het jaar.Remi wrote:Ik kijk nu al uit naar het feit dat je over 3 weken waar helemaal naar de gallemiezen vertrekt richting huis na een prachtig weekend.
Grim wrote:Pipa wrote:HYPE HYPE HYPE!
Different kind of specialPipa wrote:Ik zat vorige week in de auto een Project One setje te luisteren en ik werd gewoon een beetje verdrietig omdat ik de set associeerde met het einde van Defqon. Ik was dus getreurd dat Defqon voorbij was voordat het uberhaupt is begonnen
Ik gok van niet. Hij heeft ook snelle platen, zowel solo's als collabs. Dingen zoals dit:broodjebeenham wrote:Ik vraag me toch nog af wat ik nu moet verwachten van [KRTM] op de yellow, zou ie die dan openen met plaatjes als Horsepowder en jack no 7? Lijkt me niet echt passen bij de rest van de yellow.
oh en natuurlijk gvd veel zin in gvd, lekker het hele weekend pendelen tussen van alles en nog wat want je ziet toch nooit wat je van tevoren plant.![]()
Wat lekker zeg, tripped stond al op de planning maar een kijkje bij [KRTM] zit er zo ook wel inFuzzylogic wrote:Hopelijk iets als wat 'ie hier draait qua eigen platen (die Tripped platen mogen er ook wel bij tho), helemaal grijs gedraaid die set![]()
[KRTM] vs Tripped @ Motormouth Podcast 001