Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jun 2018 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer technisch denk ik: afgelopen twee jaar zon op intens en buien tijdens Defqon

Wishfull thinking
Bericht Geplaatst op 03 jun 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege een belangrijke eindpresentatie op de maandagochtend moet ik zondagavond naar huis. Vind het niet erg maar het probleem is dat ik de auto van thuis niet mee krijg. Ik zoek dus iemand die zondagavond ook naar huis gaat en mij eventueel mee kan nemen (tegen betaling uiteraard) en mij thuis of daar in de omgeving kan brengen. Zie carpoolservice topic voor meer info :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Oke het is 04-06, tijd voor Pipa Paulusma!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

23 graden en half zonnig ;)
Als het nou eens voor 1 jaar zo zou blijven, praten we nooit meer over de regen :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk nu al uit naar het feit dat je over 3 weken waar helemaal naar de gallemiezen vertrekt richting huis na een prachtig weekend. :cry:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Oke het is 04-06, tijd voor Pipa Paulusma!

Geduld geduld geduld. Mijn weervoorspeller werkt pas 2 weken van te voren. Aankomend weekend ben ik met het voetbalteam echter een weekendje weg. Dus vanaf 11-06-2018 gaan we van start met de weersvoorspelling!

HYPE HYPE HYPE!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog minder dan 3 weken :love:

Deze zondag moet minimaal net zo legendarisch worden als vorig jaar met Delete VIP, Phuture Noize Showcase, Traxtorm Legends, Geck-O Qult special, The Machine Classics, The Purge :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kijk nu al uit naar het feit dat je over 3 weken waar helemaal naar de gallemiezen vertrekt richting huis na een prachtig weekend. :cry:

Please, stop. Dat is altijd het kutste moment van het jaar. :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
HYPE HYPE HYPE!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zat vorige week in de auto een Project One setje te luisteren en ik werd gewoon een beetje verdrietig omdat ik de set associeerde met het einde van Defqon. Ik was dus getreurd dat Defqon voorbij was voordat het uberhaupt is begonnen xd
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pipa schreef:
HYPE HYPE HYPE!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RUSSIAN HARDBASS AFTER BIJ MIJ OP DE CAMPING (wel eigen adidas pak mee en op beide hielen squatten ander idi nahui)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me toch nog af wat ik nu moet verwachten van [KRTM] op de yellow, zou ie die dan openen met plaatjes als Horsepowder en jack no 7? Lijkt me niet echt passen bij de rest van de yellow.

oh en natuurlijk gvd veel zin in gvd, lekker het hele weekend pendelen tussen van alles en nog wat want je ziet toch nooit wat je van tevoren plant. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik zat vorige week in de auto een Project One setje te luisteren en ik werd gewoon een beetje verdrietig omdat ik de set associeerde met het einde van Defqon. Ik was dus getreurd dat Defqon voorbij was voordat het uberhaupt is begonnen xd


Different kind of special :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ik vraag me toch nog af wat ik nu moet verwachten van [KRTM] op de yellow, zou ie die dan openen met plaatjes als Horsepowder en jack no 7? Lijkt me niet echt passen bij de rest van de yellow.

oh en natuurlijk gvd veel zin in gvd, lekker het hele weekend pendelen tussen van alles en nog wat want je ziet toch nooit wat je van tevoren plant. :thumbup:

Ik gok van niet. Hij heeft ook snelle platen, zowel solo's als collabs. Dingen zoals dit:

Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk iets als wat 'ie hier draait qua eigen platen (die Tripped platen mogen er ook wel bij tho), helemaal grijs gedraaid die set :drool:

hardcore/vs-tripped-motormouth-podcast-001-t53577.html#p1560895
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar gewoon uit van zoiets:

Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hopelijk iets als wat 'ie hier draait qua eigen platen (die Tripped platen mogen er ook wel bij tho), helemaal grijs gedraaid die set :drool:

hardcore/vs-tripped-motormouth-podcast-001-t53577.html#p1560895


Wat lekker zeg, tripped stond al op de planning maar een kijkje bij [KRTM] zit er zo ook wel in
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen voor de zondag :clap:
Na vorig jaar alleen te zijn geweest nu mooi wat gezelschap
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer weekend.. Zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 08:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij de Yellow hoef je niks onder de 180 bpm te verwachten nee :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Eerste keer weekend.. Zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst vrijdag stuiteren bij FN en dan VOL-LE-DIG de focus op Defqon

Wel een aardige warming-up dacht ik zo :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:51 
 
Hardtraxx Newbie

Eff een misschien domme vraag. Maar wij zitten in een huisje buiten de defqon camping. Nou zitten andere vrienden van ons wel op de defqon camping. Kunnen we hier wel gewoon langs gaan?? :$ . Voorheen namelijk altijd zelf op de defqon camping gezeten, hopelijk ga ik de sfeer niet missen. :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, wij hebben hetzelfde. Je krijgt bij het betreden van het terrein na het scannen van je ticket gewoon een weekendbandje. Defqon 'weet niet' dat jij niet op de camping zit. :)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten