Ja je zal altijd de brug over moeten lijkt me.DerBeuker wrote:Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Nee, er is een aparte ingang voor mensen die met de bussen zijn. Ook ergens tussen veld 2 en 3 kom je dan uit.DerBeuker wrote:Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.
Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
- Afgeplatte hellingen i.p.v. een trap of brug voor onze mindervaliden en Urbandesigner
- Een wereldkaart en scorebord voor Hekzitter
- Veldje zodat we eindelijk kunnen dwergwerpen
- Geluidsdichte muur omheen het terrein
- Installatie die 24/7 Noisekickplaten pompt
- Een koe zodat we elke ochtend verse melk hebben
- Afgeplatte hellingen i.p.v. een trap of brug voor onze mindervaliden en Urbandesigner
Dan zal je de brug over moeten, echter hebben ze de laatste keer geloof ik de brug wel verbreed en hebben ze het zo gemaakt zodat je bolderkarren er wel over kan rollen.DerBeuker wrote:Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.
In 2015 was het nog een klein ding met twee looppaden voor heen en terug (dat begreep niemand). En het waren allemaal treden, iedereen met veel spullen of een bolderkar mocht alles omhoog tillen.
Heb toen 1 uur moeten wachten voor dat ding om vervolgens er achter te komen terwijl ik naar veld 2 liep dat de mensen die ik zocht niet bereikbaar waren en dat de rest op veld 5 stond. Top.
Helicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Klopt . tussen veld 3 en 4 is de ingang voor bussen die komen op de parkeerplaats van Walibi zelf. Krijg je ook apart kleur bandje van. Je hoeft dus niet de brug over mits je veld 5-7 wilt kamperen.jackSparrow wrote:Nee, er is een aparte ingang voor mensen die met de bussen zijn. Ook ergens tussen veld 2 en 3 kom je dan uit.DerBeuker wrote:Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
HahaHelicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
Hoe staat het met de grote 2e wereldoorlog quiz?
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
In 2016 de brug weten te omzeilen. We werden naar de touringcar ingang gebracht en zeiden daar dat we naar Walibi wilden gaan. Dus richting parkeerplekken van Walibi gereden om daar snel al onze zooi uit de auto te gooien en aan te sluiten bij de touringcar ingang. Scheelde een hoop sleepwerk ( Vind overigens dat grasveld irritanter dan de brug zelf).
Die brug zelf vind ik ook totaal geen ramp, maar vanaf de parkeerplaats richting de ingang was echt drama. Heel m'n koffer naar de tering door die steentjes 
Hekzitter en ik hebben vanavond een vergadering waarin we onze strategie en plannen uiteen zullen zetten.Hard4Us wrote:HahaHelicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
Hoe staat het met de grote 2e wereldoorlog quiz?
En een loopgraaf zodat Hekzitter en Urbandesigner zich kunnen verdedigen tegen de BolsjewiekenHelicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
Lennard95 wrote:En een loopgraaf zodat Hekzitter en Urbandesigner zich kunnen verdedigen tegen de BolsjewiekenHelicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Zijn hier al foto's van of mag dat niet?Lennard95 wrote:En een loopgraaf zodat Hekzitter en Urbandesigner zich kunnen verdedigen tegen de BolsjewiekenHelicaze wrote:Ik pleit voor een aparte Hardtraxx camping. Een klein veldje met een paar aangepaste voorzieningen zoals:
Niet toegestaan op hardtraxxjackSparrow wrote: Zijn hier al foto's van of mag dat niet?
Aantal jaar geleden met 12 man naar veld 2 gelopen: vol. Veld 3: vol. Inmiddels al een uur onderweg, dus veld 4: ook vol. Iedereen strontchagrijnig, zweten als een postpaard, wéér de brug over en toen naar veld 5 gelopen. Heaven. Hadden we direct moeten doen.
En achteraf roep je weer: "Dit was het mooiste weekend van het jaar".
Ik zie jullie allen op Veldje 5 dus. 
Standaard, hoe kut sommige dingen ook zijn.Remi wrote:En achteraf roep je weer: "Dit was het mooiste weekend van het jaar".
Anders maken we van veld 5 gewoon een hardtraxx vrienden camping
Ook ik ben weer op veld 5 te vinden, was vorig jaar dikke prima! 
Ik heb een megamix gemaakt met 38 tracks in 'n uurtje om vast in de stemming te komen
Zal later ook nog wel een mixje volgen gebaseerd op de line-up van dit jaar.
Bionicle | Defqon.1 MEGAMIX
Bionicle | Defqon.1 MEGAMIX
ElTigre wrote:Ook ik ben weer op veld 5 te vinden, was vorig jaar dikke prima!
Miwer
Last edited by ULTIMO on 01 Jun 2018 22:48, edited 1 time in total.