Er is geen apart camping bandje. Als je een weekend bandje hebt kun je dus overal naartoe.xpatriesz wrote:Eff een misschien domme vraag. Maar wij zitten in een huisje buiten de defqon camping. Nou zitten andere vrienden van ons wel op de defqon camping. Kunnen we hier wel gewoon langs gaan??. Voorheen namelijk altijd zelf op de defqon camping gezeten, hopelijk ga ik de sfeer niet missen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
Als je een weekend ticket hebt krijg je gewoon een camping bandjexpatriesz wrote:Eff een misschien domme vraag. Maar wij zitten in een huisje buiten de defqon camping. Nou zitten andere vrienden van ons wel op de defqon camping. Kunnen we hier wel gewoon langs gaan??. Voorheen namelijk altijd zelf op de defqon camping gezeten, hopelijk ga ik de sfeer niet missen.
-
X
- 8 posts member since 2018
- last seen Nov 2022
Oke thanks! 
Ik zoek nog vervoer voor de terugweg op de zaterdag
. Zou top zijn als iemand een plekje vrij heeft
Carpoolservice! (Kiss & Ride) (page 11)
Carpoolservice! (Kiss & Ride) (page 11)
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Aangezien pipa toch blijkbaar geen goede bronnen heeft neem ik de taak maar op me.
De vrijdag wordt het overdag een graadje of 23 overwegend bewolkt maar DROOG.
snachts koelt het af tot 13 graden maar dit merk je toch niet in een tent.
De zaterdag is het iets koeler namelijk 22 graden maar zonder bewolking en DROOG wel hoge uv dus smeren mannen en dames.
Op de after mogen we genieten van een graad of 12.
De zondag kunnen we uitwaaien windvlagen van 35 km/u maar wel 23 graden en ja je gelooft het niet DROOG.
Ook tijdens je tent pakken blijft het droog tenzij je tot snachts wil blijven.
De zaterdag is het iets koeler namelijk 22 graden maar zonder bewolking en DROOG wel hoge uv dus smeren mannen en dames.
De zondag kunnen we uitwaaien windvlagen van 35 km/u maar wel 23 graden en ja je gelooft het niet DROOG.
Sinds wanneer zijn weersvoorspellingen accuraat 2+ week van te voren?
Sinds wanneer gaat het om accuratie?makrooy wrote:Sinds wanneer zijn weersvoorspellingen accuraat 2+ week van te voren?
opligter!!!!! alleen pipa paulusma kan dit!!!FTN wrote:Aangezien pipa toch blijkbaar geen goede bronnen heeft neem ik de taak maar op me.
Fair enoughtommeh wrote:Sinds wanneer gaat het om accuratie?makrooy wrote:Sinds wanneer zijn weersvoorspellingen accuraat 2+ week van te voren?
Je nu kan stemmen voor de eindronde van de DQ1 DJ Contest
LEGION
SAPHERA
SCABTIK
SOLSTICE
ZEROX
https://defqon1.nl/en/contest
LEGION
SAPHERA
SCABTIK
SOLSTICE
ZEROX
Sommige video's zijn echt ongemakkelijk zeg.
Vind die van Solstice nog het beste gelukt, oprecht enthousiast achter zn kleine mixer

Vind die van Solstice nog het beste gelukt, oprecht enthousiast achter zn kleine mixer
Zerox gezien bij xxlerator noisecontrollers. Best wat enthousiasme en goed mixwerk. Platenkeuze (balans tussen classics als Become en From Within, en nieuwere tracks van hemzelf) was als opening zeer lekker.
-
X
- 8 posts member since 2018
- last seen Nov 2022
Grim wrote:Je nu kan stemmen voor de eindronde van de DQ1 DJ Contest
LEGION
SAPHERA
SCABTIK
SOLSTICE
ZEROX
mwa er gebeurd niets bij mij als ik wil stemmen...
Heb ze allemaal even kort bekeken en moet zeggen dat ik dat oprecht nog vind meevallen. Alleen die van Saphera echt eigenlijk. Staan ze daar allemaal keihard te hakkenzeke wrote:Sommige video's zijn echt ongemakkelijk zeg.
Wie is dit opeens?FTN wrote:Aangezien pipa toch blijkbaar geen goede bronnen heeft neem ik de taak maar op me.
Das goed nieuws, even buurten op de camping dusGrim wrote:Er is geen apart camping bandje. Als je een weekend bandje hebt kun je dus overal naartoe.xpatriesz wrote:Eff een misschien domme vraag. Maar wij zitten in een huisje buiten de defqon camping. Nou zitten andere vrienden van ons wel op de defqon camping. Kunnen we hier wel gewoon langs gaan??. Voorheen namelijk altijd zelf op de defqon camping gezeten, hopelijk ga ik de sfeer niet missen.
De camping is sowieso de helft van de ervaring, ieder jaar weer 
Ik ben dus echt amper op de camping te vinden, veel te veel te zien op terrein zelf 
Heb echt zo zin in dit weekend! Nog eventjes en we mogen weer.. 
Haha ja ik doel ook meer op de nachtelijke avonturen, als de muziek is afgelopenmakrooy wrote:Ik ben dus echt amper op de camping te vinden, veel te veel te zien op terrein zelf
Ik slaap dan want ben echt kneiter moe na zo'n dagElTigre wrote:Haha ja ik doel ook meer op de nachtelijke avonturen, als de muziek is afgelopenmakrooy wrote:Ik ben dus echt amper op de camping te vinden, veel te veel te zien op terrein zelf
Een wannabe.Indy wrote:Wie is dit opeens?FTN wrote:Aangezien pipa toch blijkbaar geen goede bronnen heeft neem ik de taak maar op me.
Leuk zo'n contest, maar ik snap het nut niet van een video maken als er toch wordt beoordeeld op je eigen muziek. Zijn namelijk wel vaak dezelfde die in de finale staan. En elk filmpje is ook nagenoeg hetzelfde, iemand die op zijn slaapkamer alleen losgaat of voor 8 vrienden.Grim wrote:Je nu kan stemmen voor de eindronde van de DQ1 DJ Contest
LEGION
SAPHERA
SCABTIK
SOLSTICE
ZEROX
Verder gun ik het Scabtik en Solstice wel, maar dat is meer op basis van de producties die ik al ken van hun. Die hebben ook het meest te zoeken bij Q-Dance NXT.
Die van Saphera is wel een beetje cringy ja