Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Fuzzylogic wrote:
heggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt
heggenschaar wrote:Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken ;)
Miwer confirmed !!!!111
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Fuzzylogic wrote:
heggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt
heggenschaar wrote:Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken ;)
I'm confused.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2018
last seen Jun 2018
Wenzel wrote:Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.
Hij is op partflock nog enthousiast gebruiker onder miwer, misschien daardoor wat verward :P
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Alm1ghty wrote:Ik geloof er helemaal niks van.
Tsja er word wel meer gedacht wat niet waar is :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Tuurlijk gast >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2018
last seen Jun 2018
Pommer wrote:Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
:lol: :lol: :lol:
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:
Tuurlijk gast >.<
Hoe moeilijk is het om iets te geloven? Na vorig jaar intents ben ik er mee gestopt. Zo simpel is het.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Prachtig. Je ziet toch dat heggenschaar en miwer 2 verschillende mensen zijn. Ik heb heggenschaar nog nooit zien dubbelposten, miwer daarentegen die deed niets anders.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die regengrafiek van ons Chris :lol:
Hardtraxxer
last seen May 2025
TiMOTHYb wrote:Die regengrafiek van ons Chris :lol:
Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer was :thumbsup:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 10 days ago
Waar vind ik die? :corn:
Hardtraxxer
last seen May 2025
ElTigre wrote:
Waar vind ik die? :corn:
https://m.facebook.com/HaHaHardstyle/ph ... ource=57&r
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Pommer wrote:Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
3e jaar Defqon dit jaar. 1e jaar alleen de zaterdag. Vorig jaar een weekend en dit jaar weer. Dit jaar ga ik gewoon lekker samen met de meid op pad! Heb er zo'n zin in.. Hoop dat de timetable gunstig is, net zoals het weer.. :clap:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wenzel wrote: Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer was :thumbsup:
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kampf terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Fixed.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Here we go again xd :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.

Dan maar voor de after richting 5 & 6 wandelen :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Hard4Us wrote:
Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.

Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullen :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Hekzitter wrote:
Hard4Us wrote:

Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullen :lol:
Ik bivakkeer al 3 jaar op veldje 5. (L)
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
De deuren gaan om 1300 uur open. Dn kan je met gemak op veld 3 een mooi plekje opzoeken.(vorig jaar gedaan). op veld 1 en 2 staan vaak ook al de vooropgezetten tenten en tipi's.Waardoor deze al snel vol is. Ook als er later nog vrienden komen kun je alvast een plek reserveren als je het even overlegd met de mensen daar.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.