Miwer confirmed !!!!111Fuzzylogic wrote:heggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestoptHèheggenschaar wrote:Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
I'm confused.Fuzzylogic wrote:heggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestoptHèheggenschaar wrote:Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken
Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.
Hij is op partflock nog enthousiast gebruiker onder miwer, misschien daardoor wat verwardWenzel wrote:Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Tsja er word wel meer gedacht wat niet waar isAlm1ghty wrote:Ik geloof er helemaal niks van.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Tuurlijk gastheggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt
Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
Pommer wrote:Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Hoe moeilijk is het om iets te geloven? Na vorig jaar intents ben ik er mee gestopt. Zo simpel is het.RTM93 wrote:Tuurlijk gastheggenschaar wrote: Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt
Prachtig. Je ziet toch dat heggenschaar en miwer 2 verschillende mensen zijn. Ik heb heggenschaar nog nooit zien dubbelposten, miwer daarentegen die deed niets anders.
Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer wasTiMOTHYb wrote:Die regengrafiek van ons Chris
Waar vind ik die?TiMOTHYb wrote:Die regengrafiek van ons Chris
https://m.facebook.com/HaHaHardstyle/ph ... ource=57&rElTigre wrote:Waar vind ik die?TiMOTHYb wrote:Die regengrafiek van ons Chris
Pommer wrote:Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
3e jaar Defqon dit jaar. 1e jaar alleen de zaterdag. Vorig jaar een weekend en dit jaar weer. Dit jaar ga ik gewoon lekker samen met de meid op pad! Heb er zo'n zin in.. Hoop dat de timetable gunstig is, net zoals het weer.. 
Wenzel wrote: Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer was
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Fixed.Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kampf terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Dan maar voor de after richting 5 & 6 wandelen
Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullenHard4Us wrote:Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Ik bivakkeer al 3 jaar op veldje 5.Hekzitter wrote:Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullenHard4Us wrote:Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.Hekzitter wrote:Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
De deuren gaan om 1300 uur open. Dn kan je met gemak op veld 3 een mooi plekje opzoeken.(vorig jaar gedaan). op veld 1 en 2 staan vaak ook al de vooropgezetten tenten en tipi's.Waardoor deze al snel vol is. Ook als er later nog vrienden komen kun je alvast een plek reserveren als je het even overlegd met de mensen daar.
Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.