Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
heggenschaar schreef:
Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt

heggenschaar schreef:
Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken ;)


Miwer confirmed !!!!111
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
heggenschaar schreef:
Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt

heggenschaar schreef:
Zoals wel vaker vermeld heeft miwer (nog geen idee wie dat nou is) niets meer met die pagina te maken ;)



I'm confused.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Wellicht dacht miwer dat hij op zijn miwer account zat ipv op zijn heggenschaar account? Maar de miwer account is toch geband? Snap er geen fluit meer van.


Hij is op partflock nog enthousiast gebruiker onder miwer, misschien daardoor wat verward :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Ik geloof er helemaal niks van.

Tsja er word wel meer gedacht wat niet waar is :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt

Tuurlijk gast >.<
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:27 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
heggenschaar schreef:
Heb niks meer met die fb pagina te maken. Vorig jaar rond deze tijd mee gestopt

Tuurlijk gast >.<

Hoe moeilijk is het om iets te geloven? Na vorig jaar intents ben ik er mee gestopt. Zo simpel is het.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig. Je ziet toch dat heggenschaar en miwer 2 verschillende mensen zijn. Ik heb heggenschaar nog nooit zien dubbelposten, miwer daarentegen die deed niets anders.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die regengrafiek van ons Chris :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die regengrafiek van ons Chris :lol:


Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer was :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die regengrafiek van ons Chris :lol:


Waar vind ik die? :corn:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
TiMOTHYb schreef:
Die regengrafiek van ons Chris :lol:


Waar vind ik die? :corn:


https://m.facebook.com/HaHaHardstyle/ph ... ource=57&r
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Over honderd jaar zullen ze nog altijd discussiëren over wat ze shockerender vonden in het DQ 2018 Topic, Hardtraxx goes Nazi of de ontmaskering van Miwer.


:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3e jaar Defqon dit jaar. 1e jaar alleen de zaterdag. Vorig jaar een weekend en dit jaar weer. Dit jaar ga ik gewoon lekker samen met de meid op pad! Heb er zo'n zin in.. Hoop dat de timetable gunstig is, net zoals het weer.. :clap:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Temperatuurgrafiek! Kreeg het idee van Miwer die zei dat het in 2015 goed weer was :thumbsup:

:lol:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kampf terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen

Fixed.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Here we go again xd :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen


Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.

Dan maar voor de after richting 5 & 6 wandelen :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen


Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.

Dan maar voor de after richting 5 & 6 wandelen :P


Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullen :lol:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:
Van werk vrijdag middag voor defqon vrij gekregen / geruild met helpen bij de sportdag zodat UrbanDesigner en ik al om 4 uur op het kamp terrein kunnen zijn om de loopgraven te bouwen


Welke camping is jullie planning? Wij zijn er wrs om 11 uur al omdat we dit jaar eens een keer op 2 t/m 4 willen proberen te komen. Voor mij hoeft het niet aangezien ik 2 jaar camping 6 prima vond.

Dan maar voor de after richting 5 & 6 wandelen :P


Sowieso kamp 5. Die brug gaat gewoon niet lukken met al onze spullen :lol:

Ik bivakkeer al 3 jaar op veldje 5. (L)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:32 
 
Hardtraxxer

De deuren gaan om 1300 uur open. Dn kan je met gemak op veld 3 een mooi plekje opzoeken.(vorig jaar gedaan). op veld 1 en 2 staan vaak ook al de vooropgezetten tenten en tipi's.Waardoor deze al snel vol is. Ook als er later nog vrienden komen kun je alvast een plek reserveren als je het even overlegd met de mensen daar.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over velden gesproken... Vorig jaar door de file ook beland op veld 5 en is prima bevallen echter dit jaar gaan we met party-vervoer en dus lijkt ons de kans ook groter dat je gewoon op veld 3 of 4 kan staan. Is dit ook echt zo of moeten we dan alsnog die brug over met onze zooi? Dat zou ik echt heel klote vinden.
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten