GodverJoey wrote:Verbaast me niks dat jullie weer aan de frontlinie willen staan...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Mooi hoor, maar toch weer geldklopperij...voor ons gewoon de reguliere parking
Wel een beetje gestolen van de buren btw—>fastlane tickets
Wel een beetje gestolen van de buren btw—>fastlane tickets
-
LHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
waar kun je de parkeertickets kopen? kan ze nergens terug vinden op de site
Via informatie op de defqon website bij auto >Littlepony wrote:waar kun je de parkeertickets kopen? kan ze nergens terug vinden op de site
https://defqon1.nl/en/camping-info/6aa0 ... -get-there
Ook kluisjes etc kan je er kopen
https://frontoffice.paylogic.nl/flows/M ... 1521895082
-
LHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
Koen wrote:Via informatie op de defqon website bij auto >Littlepony wrote:waar kun je de parkeertickets kopen? kan ze nergens terug vinden op de site
https://defqon1.nl/en/camping-info/6aa0 ... -get-there
Ook kluisjes etc kan je er kopen
https://frontoffice.paylogic.nl/flows/M ... 1521895082
top dankjewel!
Balen dat er Premium parkeertickets komen, ging me namelijk telkens op zaterdagochtend (vrij) sneaky op die eerste parking parkeren, scheelde op maandag altijd een hele trip...
Zal dit jaar dus niet meer lukken
Mag ik vragen waar je dan ongeveer staat?GB47 wrote:Balen dat er Premium parkeertickets komen, ging me namelijk telkens op zaterdagochtend (vrij) sneaky op die eerste parking parkeren, scheelde op maandag altijd een hele trip...
Echt op het (allereerste) dichtstbijzijnde parkeerveld, vorig jaar stond daar ook een mobilhome als ik mij niet vergis...Pete wrote:Mag ik vragen waar je dan ongeveer staat?
En mijn verbazing was vorig jaar groot toen ik zag dat erop zaterdagochtend amper auto's stonden dus heb me daar zonder veel moeite kunnen parkeren. Zelfs de parkeerwachters stonden erop te kijken en zeiden niets.
Dus lijkt het me logisch dat ze daar dan die Premium parkeerplaatsen van gaan maken...
Als iemand nog een zaterdagticket te koop heeft, graag een PB.
Ben bereid meer te betalen dan de originele ticketprijs
Ben bereid meer te betalen dan de originele ticketprijs
Ik ben nog opzoek naar 2 weekend tickets voor vrienden, mocht iemand nog een of twee beschikbaar hebben hoor ik het graag! 
Wat krijg ik toch ontzettend veel zin in dit festival dankzij dit weer. Hoop echt dat het dit jaar mee gaat zitten met het weer. Krijg er in ieder geval heerlijke feelings van!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het is wel Nederland he, als dit zo doorgaat zijn tegen de tijd dat juni begonnen is de zonuren opgebruikt voor de rest van het jaarRowanyt1309 wrote:Wat krijg ik toch ontzettend veel zin in dit festival dankzij dit weer. Hoop echt dat het dit jaar mee gaat zitten met het weer. Krijg er in ieder geval heerlijke feelings van!
Volgens mij hebben we inderdaad al een aantal jaar achter elkaar een schitterend voorjaar gevolgd door een schijtzomer...Pedaalemre wrote:Het is wel Nederland he, als dit zo doorgaat zijn tegen de tijd dat juni begonnen is de zonuren opgebruikt voor de rest van het jaarRowanyt1309 wrote:Wat krijg ik toch ontzettend veel zin in dit festival dankzij dit weer. Hoop echt dat het dit jaar mee gaat zitten met het weer. Krijg er in ieder geval heerlijke feelings van!
Hoeft van mij ook geen tachenenvijftig graden te zijn. Maar 22 graden met geen regen zou al gewoon zoveel schelen.
Ik zou eerlijk zeggen dat ik best een goed gevoel over dit jaar heb. Denk dat het wel eens mee kan gaan zitten voor ons. Ben ook echt al weer aan het aftellen voor Defqon!
Idd niet te warm zodat mijn tent geen sauna wordt maar geen regenbui en 20 graden zouden al wonderen doen !
Ik krijg er stilletjes aan zin in.
Ik krijg er stilletjes aan zin in.
Ik heb nog een weekend ticket in de aanbieding, PB bij interesse.
KealTHArdstyler wrote:Ik heb nog een weekend ticket in de aanbieding, PB bij interesse.
Rustig maar, ik ga nog wel. 1 afhakertRickzel wrote:KealTHArdstyler wrote:Ik heb nog een weekend ticket in de aanbieding, PB bij interesse.
PBTHArdstyler wrote:Ik heb nog een weekend ticket in de aanbieding, PB bij interesse.
Wanneer komt meestal de timetable online??
https://defqon1.nl/en/timetableMarks wrote:Wanneer komt meestal de timetable online??
Zal over enkele weken wel weer uitlekken zoals gewoonlijk