Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Voor de mensen die een beetje een basic tent hebben die niet goed doortocht, wordt het dan een hel :P.

Wordt je niet nat van de regen maar een plas zweet in je tent.


Vanaf 12 uur dan Rebirth temperatuurtje. Tot 12 uur bewolkt. Is iedereen blij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 graden met zon en koud bier. Laat het daarin tegen in de nacht maar lekker afkoelen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
Voor de mensen die een beetje een basic tent hebben die niet goed doortocht, wordt het dan een hel :P.

Wordt je niet nat van de regen maar een plas zweet in je tent.


Vanaf 12 uur dan Rebirth temperatuurtje. Tot 12 uur bewolkt. Is iedereen blij!


Als jij dat eventjes regelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Heb zelf ook zoiets voorgehad. Tijdens het betalen gaf het systeem een foutmelding dat de sessie geannuleerd was. Ik mooi opnieuw alles ingevuld en betaald. Zaten er 2x3 stuks in mijn mailbox. Ik had minder geluk dat het ging over een feest dat niet uitverkocht was. Had het wel meteen gezien.

Ik hoop trouwens echt dit jaar eens op goed weer. Zoals het nu is zou perfect zijn. :P


Ja ben al paar dagen weer beetje in de gaten aan het houden en als deze warme westenwind aanhoudt dan zou het prima uitpakken voor het weer in Nederland. Wie weet komt de wind nog wel vanaf het zuid-oosten en dan zal het nog veel warmer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het niet regent als we de tent op moeten zetten zou het me een worst wezen eigenlijk. Al zou 22 graden wel ideaal zijn natuurlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft :cry:


Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw thema dit jaar, dus wie weet is het nu wel elk jaar vollebak weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft :cry:


Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.

Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft :cry:


Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.

Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtend :lol:


Hoop dat dat stuntvliegtuig op je neerstort. Kutjong



(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Geef mij maar lekker 20 graden met af en toe het zonnetje er bij. Zolang het maar droog is en niet snikheet is vind ik het al gauw goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Only one will know...Come in Pipa Paulusma!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 18:42 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Geef mij maar lekker 20 graden met af en toe het zonnetje er bij. Zolang het maar droog is en niet snikheet is vind ik het al gauw goed.

Dit, anders is het niet te doen in de tenten op het terrein (en m'n campingtent)

ErikZ schreef:
Only one will know...Come in Pipa Paulusma!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
urbandesigner schreef:
Hekzitter schreef:
Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.

Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtend :lol:


Hoop dat dat stuntvliegtuig op je neerstort. Kutjong



(L)


Bedoel je niet die Messerschmitt Bf 109 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:

Bedoel je niet die Messerschmitt Bf 109 ?


In before Defqon meets Duitsland gate 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 22:35 
 
Hardtraxxer

Even tussendoor: wanneer kunnen we normaal gesproken iets van een timetable verwachten? Ik voorzie vooral op zondag 'problemen' ... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Even tussendoor: wanneer kunnen we normaal gesproken iets van een timetable verwachten? Ik voorzie vooral op zondag 'problemen' ... :aww:

Vorig jaar kwam 'ie de maandag voor het feest, dus rond de 18e is vrij waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ff een "Premium Parking ticket" gekocht, geen zin om dat pokke eind over de weilanden weer te moeten zeulen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

45 euro jezus :lol: Voor 25 euro minder wil ik wel een kwartier afzien met m'n spullen hoor :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
45 euro jezus :lol: Voor 25 euro minder wil ik wel een kwartier afzien met m'n spullen hoor :lol: :lol:


Dit. Tenzij je een busje hebt waar meerdere personen + bagage in kan is de prijs wel te doen. Maar als je zoals de meesten per 2 of per 3 in de auto zit wordt het wel wat aan de dure kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 25 euro op een heel weekend Defqon maakt t verschil ook niet :P
We gaan ook iedere avond weer naar huis, dan is t fijn om snel in t bedje te liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Die 25 euro op een heel weekend Defqon maakt t verschil ook niet :P
We gaan ook iedere avond weer naar huis, dan is t fijn om snel in t bedje te liggen :D


De enige reden waarom ik het zou snappen dat je zo'n premium ding koopt is om niet heel dat pokke-eind met je campingspullen te moeten zeulen, wat maken die extra meters uit op zo'n dag haha. Maar je moet het zelf weten natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij stapten gewoon op tijd uit de auto met alle spullen.
Dan hoeft alleen de chauffeur een stukje te lopen.
Ga natuurlijk niet onnodig sjouwen met alle troep. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maar ff een "Premium Parking ticket" gekocht, geen zin om dat pokke eind over de weilanden weer te moeten zeulen :beer:


@UrbanDesigner Ik weet al welke parkeerplekken wij nemen met al onze spullen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verbaast me niks dat jullie weer aan de frontlinie willen staan...
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten