Vanaf 12 uur dan Rebirth temperatuurtje. Tot 12 uur bewolkt. Is iedereen blij!Broken Balance wrote:Voor de mensen die een beetje een basic tent hebben die niet goed doortocht, wordt het dan een hel.
Wordt je niet nat van de regen maar een plas zweet in je tent.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
25 graden met zon en koud bier. Laat het daarin tegen in de nacht maar lekker afkoelen. 
Als jij dat eventjes regeltPipa wrote:Vanaf 12 uur dan Rebirth temperatuurtje. Tot 12 uur bewolkt. Is iedereen blij!Broken Balance wrote:Voor de mensen die een beetje een basic tent hebben die niet goed doortocht, wordt het dan een hel.
Wordt je niet nat van de regen maar een plas zweet in je tent.
Ja ben al paar dagen weer beetje in de gaten aan het houden en als deze warme westenwind aanhoudt dan zou het prima uitpakken voor het weer in Nederland. Wie weet komt de wind nog wel vanaf het zuid-oosten en dan zal het nog veel warmer zijn.Helicaze wrote:Heb zelf ook zoiets voorgehad. Tijdens het betalen gaf het systeem een foutmelding dat de sessie geannuleerd was. Ik mooi opnieuw alles ingevuld en betaald. Zaten er 2x3 stuks in mijn mailbox. Ik had minder geluk dat het ging over een feest dat niet uitverkocht was. Had het wel meteen gezien.
Ik hoop trouwens echt dit jaar eens op goed weer. Zoals het nu is zou perfect zijn.
Als het niet regent als we de tent op moeten zetten zou het me een worst wezen eigenlijk. Al zou 22 graden wel ideaal zijn natuurlijk! 
Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft 
Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.Remi wrote:Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft
Nieuw thema dit jaar, dus wie weet is het nu wel elk jaar vollebak weer 
Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtendHekzitter wrote:Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.Remi wrote:Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft
Hoop dat dat stuntvliegtuig op je neerstort. Kutjongurbandesigner wrote:Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtendHekzitter wrote:Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.Remi wrote:Zou toch wel eens lekker zijn als het voor de eerste keer in jaren eens een weekend droog blijft
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Geef mij maar lekker 20 graden met af en toe het zonnetje er bij. Zolang het maar droog is en niet snikheet is vind ik het al gauw goed.
Only one will know...Come in Pipa Paulusma!!
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 22 hours ago
Dit, anders is het niet te doen in de tenten op het terrein (en m'n campingtent)Hard4Us wrote:Geef mij maar lekker 20 graden met af en toe het zonnetje er bij. Zolang het maar droog is en niet snikheet is vind ik het al gauw goed.
ErikZ wrote:Only one will know...Come in Pipa Paulusma!!
Bedoel je niet die Messerschmitt Bf 109 ?Hekzitter wrote:Hoop dat dat stuntvliegtuig op je neerstort. Kutjongurbandesigner wrote:Ga lekker op jou schieten als je verrot en chagrijnig bent op zondagochtendHekzitter wrote: Weekend droog + gewoon fatsoenlijke temperaturen ipv het standaard defqon weer. Anders gaat UrbanDesigner weer zichzelf helemaal van kant maken met confettikanonnen en dat trek ik niet.
In before Defqon meets Duitsland gate 2Lennard95 wrote:
Bedoel je niet die Messerschmitt Bf 109 ?
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 23 days ago
Even tussendoor: wanneer kunnen we normaal gesproken iets van een timetable verwachten? Ik voorzie vooral op zondag 'problemen' ... 
Vorig jaar kwam 'ie de maandag voor het feest, dus rond de 18e is vrij waarschijnlijk.Yenssen wrote:Even tussendoor: wanneer kunnen we normaal gesproken iets van een timetable verwachten? Ik voorzie vooral op zondag 'problemen' ...
Maar ff een "Premium Parking ticket" gekocht, geen zin om dat pokke eind over de weilanden weer te moeten zeulen 
45 euro jezus
Voor 25 euro minder wil ik wel een kwartier afzien met m'n spullen hoor

Dit. Tenzij je een busje hebt waar meerdere personen + bagage in kan is de prijs wel te doen. Maar als je zoals de meesten per 2 of per 3 in de auto zit wordt het wel wat aan de dure kant.Indy wrote:45 euro jezusVoor 25 euro minder wil ik wel een kwartier afzien met m'n spullen hoor
![]()
Die 25 euro op een heel weekend Defqon maakt t verschil ook niet
We gaan ook iedere avond weer naar huis, dan is t fijn om snel in t bedje te liggen
We gaan ook iedere avond weer naar huis, dan is t fijn om snel in t bedje te liggen
De enige reden waarom ik het zou snappen dat je zo'n premium ding koopt is om niet heel dat pokke-eind met je campingspullen te moeten zeulen, wat maken die extra meters uit op zo'n dag haha. Maar je moet het zelf weten natuurlijkhurricane wrote:Die 25 euro op een heel weekend Defqon maakt t verschil ook niet![]()
Wij stapten gewoon op tijd uit de auto met alle spullen.
Dan hoeft alleen de chauffeur een stukje te lopen.
Ga natuurlijk niet onnodig sjouwen met alle troep.
Dan hoeft alleen de chauffeur een stukje te lopen.
Ga natuurlijk niet onnodig sjouwen met alle troep.
@UrbanDesigner Ik weet al welke parkeerplekken wij nemen met al onze spullen hahahurricane wrote:Maar ff een "Premium Parking ticket" gekocht, geen zin om dat pokke eind over de weilanden weer te moeten zeulen