Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd of de andere mods ook achter deze maatregelen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ben ook wel benieuwd of de andere mods ook achter deze maatregelen staan


Ik denk in het midden, zij hadden er ook wat aan gedaan met warns en bans, maar een perm niet. En dan bans naar mate hoe heftig de foto.

Net zoals in het photoshop toppa vroegen ze toen gewoon harde plaatjes te plaatsen achter een url zodat het hier iig niet op het forum staat. Dit had hier ook gewoon gedaan kunnen worden en dan was er niks mis.

Dus ja het is een overtreding en men had het aan kunnen zien komen, maar perms? nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik vind een van de kwalijke dingen ook nog zeggen dat de andere mods dit gemeld hadden en vroegen er iets aan te doen terwijl ze dit niet hebben gedaan.

Als in van, ik doe het nu namens hun en hun mogen de troep opruimen en met de represailles dealen, ik ben weer weg later.


Wie heeft het dan gemeld? Lijkt me sterk dat ie heel toevallig in dit topic kwam kijken denk je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Citaat:
#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RoyAPO schreef:
Waarom vindt iedereen nazi grappen trouwens überhaupt leuk? Ik had vroeger ook een vriendengroep en die zaten ook constant te nazi’en. Na 100000 keer is het ook niet meer grappig :lol:


Om een wijs man even te quoten:
Rickzel schreef:
Harde grappen zijn alleen leuk als ze daadwerkelijk grappig zijn


Lijken etc. gaan ook wel te ver, maar dingen zoals die tracklist waren gewoon goed gevonden en deden niemand kwaad. Gewoon verwijderen en een waarschuwing uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me wel bewust op de achtergrond gehouden omdat ik al bans/warns aan zag komen, maar perms? En dan op zoveel actieve leden.. Tsja, dat gaat wmbt veel verder dan wat onserieuze plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Weet je wie er ook vroeger mensen verklikte?


Ik log mijzelf alvast uit.

Maar euh , iemand al wat gehoord van de Anthem of hoe zit dat nu.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
RoyAPO schreef:
Waarom vindt iedereen nazi grappen trouwens überhaupt leuk? Ik had vroeger ook een vriendengroep en die zaten ook constant te nazi’en. Na 100000 keer is het ook niet meer grappig :lol:


Om een wijs man even te quoten:
Rickzel schreef:
Harde grappen zijn alleen leuk als ze daadwerkelijk grappig zijn


Lijken etc. gaan ook wel te ver, maar dingen zoals die tracklist waren gewoon goed gevonden en deden niemand kwaad. Gewoon verwijderen en een waarschuwing uitdelen.


Eens, zaten paar hilarische dingen tussen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)


Als je deze zin toch leest zonder context :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:32 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Ik vind een van de kwalijke dingen ook nog zeggen dat de andere mods dit gemeld hadden en vroegen er iets aan te doen terwijl ze dit niet hebben gedaan.

Als in van, ik doe het nu namens hun en hun mogen de troep opruimen en met de represailles dealen, ik ben weer weg later.


Wie heeft het dan gemeld? Lijkt me sterk dat ie heel toevallig in dit topic kwam kijken denk je niet.


We hebben een NSB-er in ons midden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
tijntjuh120 schreef:
Fuzzylogic dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Ik vind een van de kwalijke dingen ook nog zeggen dat de andere mods dit gemeld hadden en vroegen er iets aan te doen terwijl ze dit niet hebben gedaan.

Als in van, ik doe het nu namens hun en hun mogen de troep opruimen en met de represailles dealen, ik ben weer weg later.


Wie heeft het dan gemeld? Lijkt me sterk dat ie heel toevallig in dit topic kwam kijken denk je niet.


We hebben een SVB-er in ons midden!


nee geintje hoor, geen idee wie het heeft gemeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me gister ook afzijdig gehouden maar met stijgende verbazing zag ik al die foto’s voorbij komen >.<
Een grap maken oke maar dat kon echt niet.
Het gaat hier over Hardstyle en niet over andersmans ellende.
Als je een beetje bij je verstand bent weet je dat je dat niet moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Heb me gister ook afzijdig gehouden maar met stijgende verbazing zag ik al die foto’s voorbij komen >.<
Een grap maken oke maar dat kon echt niet.
Het gaat hier over Hardstyle en niet over andersmans ellende.
Als je een beetje bij je verstand bent weet je dat je dat niet moet doen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Heb me gister ook afzijdig gehouden maar met stijgende verbazing zag ik al die foto’s voorbij komen >.<
Een grap maken oke maar dat kon echt niet.
Het gaat hier over Hardstyle en niet over andersmans ellende.
Als je een beetje bij je verstand bent weet je dat je dat niet moet doen.


Ik denk dat als dat het geval was, dit forum 75% minder posts had.

Zwarte humor moet tot een zeker punt kunnen, zeker gezien de context van de meesten (Hitler/Nazidingen belachelijk maken). Je ziet niemand hun verheerlijken. De enige die niet konden waren de dode Joden e.d.

Buiten de Holocaust dingen om is er ook iets mis met je van sommige dingen de intentie van een grap niet inziet. Dat jij het niet vindt kunnen, betekent niet dat de rest van de mensheid het ook niet ziet. Mensen kunnen de grap wel zien maar het gewoon niet leuk vinden, maar dat moet men niet weerhouden de grap te maken voor de mensen die het wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

We zijn qua pagina's in ieder geval weer op het niveau waar we gisteren gebleven waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die tracklist hahaha geniaal, moet toch kunnen dat soort humor.. Take It Back (Elzas Lotharingen edit) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:16 
 
Hardtraxxer

Dankzij Google Cache alles kunnen terugzien, geweldig :lol: :lol:
Is toch gewoon humor dit? Sommige dingen gaan inderdaad wat ver, maar neem aan dat iedereen wel ziet dat dit als grap bedoeld is. Geef dan een waarschuwing maar een perm ban slaat nergens op. Heb me in ieder geval kostelijk vermaakt. Hulde voor de tracklist :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Is toch gewoon humor dit?

Niet volgens de Mods. Svb die kattenfilmpjes in het offtopic plaatst, dat is waar ze heen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
hardstyle007 schreef:
Is toch gewoon humor dit?

Niet volgens de Mods. Svb die kattenfilmpjes in het offtopic plaatst, dat is waar ze heen willen.


Wil ook graag weer poesenplaatjes :love: maar ja het Lekker Wijven Topic moest ook verdwijnen van Herr Jor-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff de laatste pagina's. Kan iemand mij even de cachelink sturen of screenshots? Ik wil dit gezien hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:37 
 
Hardtraxx Addict

Een dagje niet op HT gekeken en gelijk, aan de gevolgen te zien, alle pagina's van het jaar gemist :lol: :lol: .

Vooral de nachtelijke escapades van de Bierkoning hier ga ik missen....

Ontopic:

Ik hoop dat Q nu toch wel eens vaart maakt met dat anthem zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

Even een account aangemaakt want ik heb smakelijk gelachen om de grap van gisteren. Ik heb een oma die 2 jaar oud was tijdens WW2 maar die vond dat je best een grapje mag maken. Permaban gaat wel érg ver!

Ga voor het eerst een weekend, zin in!! Vraagje, staan er honden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

USBSTICK32GB schreef:
Ga voor het eerst een weekend, zin in!! Vraagje, staan er honden?


Vraag je dit voor een vriend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

USBSTICK32GB schreef:
Even een account aangemaakt want ik heb smakelijk gelachen om de grap van gisteren. Ik heb een oma die 2 jaar oud was tijdens WW2 maar die vond dat je best een grapje mag maken. Permaban gaat wel érg ver!

Ga voor het eerst een weekend, zin in!! Vraagje, staan er honden?


Duitse herders
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten