Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Uit betrouwbare bron weet ik dat zij dit niet hebben gedaan.


Jor-D schreef:
De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even :thumbup:


Dan is dit een nog grotere WTF dan het WTF topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand nog zin in Defqon1? Heb m'n kaarten maar verkocht, heb gehoord dat er een aantal leden niet meer bij zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:55 
 
Hardtraxxer

Kan iemand die Jor-D niet een permaban geven. :list: . Wie is dat eigenlijk, nooit gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Kan iemand die Jor-D niet een permaban geven. :list: . Wie is dat eigenlijk, nooit gezien.


Wil niet praaatn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Iemand nog zin in Defqon1?

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Rip Pommer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Belachelijk.. Hier word gemeten met twee maten en twee gewichten. Waarom ban je bepaalde personen dan wel en andere personen die ook zo'n berichten hebben gepost niet..

Ieder weldenkend mens weet dat niemand die deze berichten gepost heeft iets meent van wat hij/zij heeft gezegd. Dit is gewoon een uit de hand gelopen troll. Dat dit erover gaat op een openbaar forum is zeker waar en iets wat iedereen ook begrijpt, het verwijderen van deze posts is dus niet meer dan terecht (ookal was het bijwijlen lachen geblazen xd ).

Een waarschuwing/tijdelijke ban kan ik ook nog inkomen maar om meteen half je forum te verbannen.. Gaat me iets te ver. Ookal omdat je niet voor iedereen dezelfde maatstaf hanteert wat bullshit is.

RELEASE OUR PRISONERS ! !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Remi schreef:
Citaat:
#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen ook dit hele topic volspammen als protest
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Fuzzylogic dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn


ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto's
voor 1 zin een warn gekregen en de ander niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een zwarte dag in de Hardtraxx geschiedenis. Diep triest dat leden die het forum leuk houden gebanned worden voor een ouwehoersessie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ANARCHY! :evil:

Nee serieus best wel heel erg zonde dat dit zo uit de klauwen is gelopen. Eens met ongeveer alles wat hierboven gezegd is: sommige dingen gingen wat ver (al moet je een beetje donkere humor op z'n tijd wel kunnen waarderen), maar om dan direct leden die ontzettend veel toevoegen aan dit forum te bannen slaat natuurlijk nergens op.

Iemand enig idee in hoeverre zoiets teruggedraaid kan worden? Of moeten we Jor-D z'n mailbox nu met z'n allen vol gaan spammen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Petitie opstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
ANARCHY! :evil:

Nee serieus best wel heel erg zonde dat dit zo uit de klauwen is gelopen. Eens met ongeveer alles wat hierboven gezegd is: sommige dingen gingen wat ver (al moet je een beetje donkere humor op z'n tijd wel kunnen waarderen), maar om dan direct leden die ontzettend veel toevoegen aan dit forum te bannen slaat natuurlijk nergens op.

Iemand enig idee in hoeverre zoiets teruggedraaid kan worden? Of moeten we Jor-D z'n mailbox nu met z'n allen vol gaan spammen?


Dit werd gezegd tegen Miwer toen zijn 73e account gebanned werd:

Citaat:
Doe jezelf en Hardtraxx een plezier, en neem even contact op met de beheerder als je het niet eens bent met je ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn


ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto's
voor 1 zin een warn gekregen en de ander niks

Ik voor het offtopic verder gaan na de woorden van Jor-D... Dus als hij rechtlijnig is zal hij nog aardig wat warn's moeten versturen nu. :P Voor ik er nog 1 krijg: Defqon is echt een mooi festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)


Als je deze zin toch leest zonder context :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)


Als je deze zin toch leest zonder context :lol:

Dit ziet er wel heel fout uit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel mooi getimed dit...kunnen we ze morgen ook gelijk herdenken :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy, doorgelopen jampannenkoek met schilvers. Top actie man. (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind een van de kwalijke dingen ook nog zeggen dat de andere mods dit gemeld hadden en vroegen er iets aan te doen terwijl ze dit niet hebben gedaan.

Als in van, ik doe het nu namens hun en hun mogen de troep opruimen en met de represailles dealen, ik ben weer weg later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Trajanusch schreef:
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)


Als je deze zin toch leest zonder context :lol:


:lol:

Gelukkig is er context, was meer om aan te geven dat mijn bijdrage geen 'schokkende' content bevatte, hetgeen waar toch alle gepermabannede leden hun ban voor gekregen hebben. Oja en ik heb zin in Defqon.
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten