Broken Balance wrote:Uit betrouwbare bron weet ik dat zij dit niet hebben gedaan.
Dan is dit een nog grotere WTF dan het WTF topicJor-D wrote:De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even![]()
Broken Balance wrote:Uit betrouwbare bron weet ik dat zij dit niet hebben gedaan.
Dan is dit een nog grotere WTF dan het WTF topicJor-D wrote:De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even![]()
Wil niet praaatn.Deanster wrote:Kan iemand die Jor-D niet een permaban geven.. Wie is dat eigenlijk, nooit gezien.
RTM93 wrote:Iemand nog zin in Defqon1?
Rip PommerPommer wrote: GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Laud wrote:Remi wrote:#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto'sTrajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?
Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn
Dit werd gezegd tegen Miwer toen zijn 73e account gebanned werd:Fantazoo wrote:ANARCHY!![]()
Nee serieus best wel heel erg zonde dat dit zo uit de klauwen is gelopen. Eens met ongeveer alles wat hierboven gezegd is: sommige dingen gingen wat ver (al moet je een beetje donkere humor op z'n tijd wel kunnen waarderen), maar om dan direct leden die ontzettend veel toevoegen aan dit forum te bannen slaat natuurlijk nergens op.
Iemand enig idee in hoeverre zoiets teruggedraaid kan worden? Of moeten we Jor-D z'n mailbox nu met z'n allen vol gaan spammen?
Doe jezelf en Hardtraxx een plezier, en neem even contact op met de beheerder als je het niet eens bent met je ban.
Ik voor het offtopic verder gaan na de woorden van Jor-D... Dus als hij rechtlijnig is zal hij nog aardig wat warn's moeten versturen nu.AniThing wrote:ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto'sTrajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?
voor 1 zin een warn gekregen en de ander niks
Precies dit.Trajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?
Als je deze zin toch leest zonder contextTrajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)
Dit ziet er wel heel fout uit ja.Rickzel wrote:Als je deze zin toch leest zonder contextTrajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)
Rickzel wrote:Als je deze zin toch leest zonder contextTrajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)