Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:Uit betrouwbare bron weet ik dat zij dit niet hebben gedaan.
Jor-D wrote:De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even :thumbup:
Dan is dit een nog grotere WTF dan het WTF topic
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Iemand nog zin in Defqon1? Heb m'n kaarten maar verkocht, heb gehoord dat er een aantal leden niet meer bij zullen zijn.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Kan iemand die Jor-D niet een permaban geven. :list: . Wie is dat eigenlijk, nooit gezien.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Deanster wrote:Kan iemand die Jor-D niet een permaban geven. :list: . Wie is dat eigenlijk, nooit gezien.
Wil niet praaatn.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
RTM93 wrote:Iemand nog zin in Defqon1?
Pommer wrote: GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Rip Pommer :cry:
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Belachelijk.. Hier word gemeten met twee maten en twee gewichten. Waarom ban je bepaalde personen dan wel en andere personen die ook zo'n berichten hebben gepost niet..

Ieder weldenkend mens weet dat niemand die deze berichten gepost heeft iets meent van wat hij/zij heeft gezegd. Dit is gewoon een uit de hand gelopen troll. Dat dit erover gaat op een openbaar forum is zeker waar en iets wat iedereen ook begrijpt, het verwijderen van deze posts is dus niet meer dan terecht (ookal was het bijwijlen lachen geblazen xd ).

Een waarschuwing/tijdelijke ban kan ik ook nog inkomen maar om meteen half je forum te verbannen.. Gaat me iets te ver. Ookal omdat je niet voor iedereen dezelfde maatstaf hanteert wat bullshit is.

RELEASE OUR PRISONERS ! !
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
Laud wrote:
Remi wrote:
#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
View on YouTube
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

Dit is geen sollicitatie naar een ban/warn
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Fuzzylogic dood
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Kunnen ook dit hele topic volspammen als protest
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
tijntjuh120 wrote:Fuzzylogic dood
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Trajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto's
voor 1 zin een warn gekregen en de ander niks
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Een zwarte dag in de Hardtraxx geschiedenis. Diep triest dat leden die het forum leuk houden gebanned worden voor een ouwehoersessie.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
ANARCHY! :evil:

Nee serieus best wel heel erg zonde dat dit zo uit de klauwen is gelopen. Eens met ongeveer alles wat hierboven gezegd is: sommige dingen gingen wat ver (al moet je een beetje donkere humor op z'n tijd wel kunnen waarderen), maar om dan direct leden die ontzettend veel toevoegen aan dit forum te bannen slaat natuurlijk nergens op.

Iemand enig idee in hoeverre zoiets teruggedraaid kan worden? Of moeten we Jor-D z'n mailbox nu met z'n allen vol gaan spammen?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Petitie opstellen
Hardtraxxer
last seen Aug 2023
Fantazoo wrote:ANARCHY! :evil:

Nee serieus best wel heel erg zonde dat dit zo uit de klauwen is gelopen. Eens met ongeveer alles wat hierboven gezegd is: sommige dingen gingen wat ver (al moet je een beetje donkere humor op z'n tijd wel kunnen waarderen), maar om dan direct leden die ontzettend veel toevoegen aan dit forum te bannen slaat natuurlijk nergens op.

Iemand enig idee in hoeverre zoiets teruggedraaid kan worden? Of moeten we Jor-D z'n mailbox nu met z'n allen vol gaan spammen?
Dit werd gezegd tegen Miwer toen zijn 73e account gebanned werd:
Doe jezelf en Hardtraxx een plezier, en neem even contact op met de beheerder als je het niet eens bent met je ban.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 28 minutes ago
AniThing wrote:
Trajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch), en anderen worden gepermabanned. Beetje extreem verschil niet?

ik had ook maar 2 zinnetjes en geen foto's
voor 1 zin een warn gekregen en de ander niks
Ik voor het offtopic verder gaan na de woorden van Jor-D... Dus als hij rechtlijnig is zal hij nog aardig wat warn's moeten versturen nu. :P Voor ik er nog 1 krijg: Defqon is echt een mooi festival.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago

Precies dit.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Trajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)
Als je deze zin toch leest zonder context :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:
Trajanusch wrote:Ik heb niet eens een warn gekregen voor mijn bijdrage (oké, er kwamen geen lijken of executies in voor maar toch)
Dit ziet er wel heel fout uit ja.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wel mooi getimed dit...kunnen we ze morgen ook gelijk herdenken :x :x
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Jordy, doorgelopen jampannenkoek met schilvers. Top actie man. (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vind een van de kwalijke dingen ook nog zeggen dat de andere mods dit gemeld hadden en vroegen er iets aan te doen terwijl ze dit niet hebben gedaan.

Als in van, ik doe het nu namens hun en hun mogen de troep opruimen en met de represailles dealen, ik ben weer weg later.
Hardtraxxer
last seen Aug 2023
Rickzel wrote:
:lol:

Gelukkig is er context, was meer om aan te geven dat mijn bijdrage geen 'schokkende' content bevatte, hetgeen waar toch alle gepermabannede leden hun ban voor gekregen hebben. Oja en ik heb zin in Defqon.