Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:23 

Hardtraxx Veteran

Als je het bier in je voortent legt, in gras maar toch schaduw, dan zou het prima koud moeten blijven. Drinken in je tent laten liggen, waar het lekker gaat broeien als de zon er vol op staat is nooit een goed idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:25 

Hardtraxx Veteran

Defqon met volle zon? Het is niet meer op Almere Strand hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:25 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Als je het bier in je voortent legt, in gras maar toch schaduw, dan zou het prima koud moeten blijven. Drinken in je tent laten liggen, waar het lekker gaat broeien als de zon er vol op staat is nooit een goed idee xd

Ik laat het altijd in mn tent in mn tas en het blijft gewoon goed koud :P

Joey schreef:
Defqon en niet klagen om niets? Het is niet meer op Almere Strand hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:26 

Hardtraxxer

oeps dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:34 

Hardtraxx Veteran

In dat geval zou ik Klok meenemen. Dat is lauw ook prima te drinken en niet zo prijzig. Drink dit overigens het meeste. Zelfs thuis! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:37 

Kraak... Piep...

Dit is veel groter en dat weekend gevoel is veel vetter.

Maar als festival dag (de zaterdag dan) in zijn geheel zijnde was Almere Strand zo veel vetter en beter. Gaf gewoon een veel groter festival gevoel, het lopen en maaien op het strand in de zon tot aan de avond afsluiten bij Unexist & Partyraiser (ja die vond ik toen nog vet) met de afsluiting van Wildstylez met Forgotten Moments (Ophidian Remix)

Kan nog steeds janken om dat laatste zo mooi.

Overigens kan je makkelijk wat meer meenemen. Zo streng kijken ze er niet op. Had vorig jaar ook 6 liter bier mee en nog 1 liter Cola. Daarnaast ook nog een veldfles rum.

Le'a

Wil je drinken besparen, neem een leeg flesje mee en zo'n knijpranja ding. Dat is voor je gewone drinken, de rest moet je gewoon aan drank er in doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:39 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Overigens kan je makkelijk wat meer meenemen. Zo streng kijken ze er niet op. Had vorig jaar ook 6 liter bier mee en nog 1 liter Cola. Daarnaast ook nog een veldfles rum..

Dit dus, en ook al vinden ze het en ze vinden dat het niet mag dan gooien ze het maar weg. Voor die paar euro's ga je dan ook niet moeilijk doen. Is het ''risico'' wel waard, voor hoever je het een risico kunt noemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:40 

Kraak... Piep...

Precies.

In 2015 zag ik zelfs een groep van 5 met 3 trays met blikken gewoon doorgelaten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:41 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Precies.

In 2015 zag ik zelfs een groep van 5 met 3 trays met blikken gewoon doorgelaten worden.

Heb wel eens Duitsers met steekwagens gezien die nog het dubbele meenemen, geen probleem ook verder. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:45 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Broken Balance schreef:
Precies.

Heb wel eens Duitsers met steekwagens gezien die nog het dubbele meenemen, geen probleem ook verder. :lol:

Heel de bolderkar vollaaaaieeeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:47 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Broken Balance schreef:
Precies.

Dit heb ik inderdaad ook gehoord van iemand uit mijn klas die vorig jaar ook een weekend geweest is.
Als ik weekend ga dan ga ik ook met hem mee maar mijn twijfel is ontzettend. Wil het ook wel weer heel graag meemaken maar heb er het geld ook niet echt voor.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:11 

Hardtraxx Veteran

Als je alle drinken in 1 kar pleurt en zegt dat het voor een groep van 20 man is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:11 

Hardtraxxer

Vraagje over de freindscamp.

Ik heb met een groep de freindscamp gehaald maar alleen maar de incheck kaart gehad, geen entree tickets.
Nog meer mensen die dit hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:13 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Als je alle drinken in 1 kar pleurt en zegt dat het voor een groep van 20 man is... :P

Haha werkt goed inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:32 

Hardtraxx Elite

Gewoon lekker lauwe blikken speciaalbier drinken op de zaterdag en zondag ochtend. :beer: . Alles voor Untappd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:37 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Gewoon lekker lauwe blikken speciaalbier drinken op de zaterdag en zondag ochtend. :beer: . Alles voor Untappd.

Op veel festivals in Belgie kun je gewoon leffe tripel krijgen bij de bar. Slechte ervaringen mee gehad op Last World :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:39 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:

Op veel festivals in Belgie kun je gewoon leffe tripel krijgen bij de bar. Slechte ervaringen mee gehad op Last World :lol:

Sowieso in België. Ben er tijdens mijn eerste Reverze ook volledig ingetrapt. Kwam ik er achter dat er toch iets meer alcohol zit in het bier op feesten in België dan in dat evenementenbier in Nederland. Nondeju, was een partij lam zeg :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:42 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:

Sowieso in België. Ben er tijdens mijn eerste Reverze ook volledig ingetrapt. Kwam ik er achter dat er toch iets meer alcohol zit in het bier op feesten in België dan in dat evenementenbier in Nederland. Nondeju, was een partij lam zeg :lol: .

Maes bier harken alsof het water was... om half 6 toch even een tactisch braakje moeten leggen. Mooie tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:47 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:

Toch grappig dat mensen nog steeds denken dat evenementen bier bestaat :lol:
Dit is namelijk niet zo, gewoon heineken (of jupiler etc) alleen staat het vaak al even. Ook drink je toch wel trager dan in een kroeg en door het stampen zweet je ook veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:59 

Hardtraxxer

Lauw bier bij het opstaan om 9 uur 's ochtends, gadverdamme. Wordt het 3e jaar op rij dat ik dit weer ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:23 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Lauw bier bij het opstaan om 9 uur 's ochtends, gadverdamme. Wordt het 3e jaar op rij dat ik dit weer ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:27 

Hardtraxxer

Iemand toevallig een pre-sale code over? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:27 

Hardtraxx Veteran

Pa-party-lover schreef:
Ook drink je toch wel trager dan in een kroeg

Echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:30 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Pa-party-lover schreef:
Ook drink je toch wel trager dan in een kroeg

Echt niet

Ik drink echt veel sneller op festivals. Festivals vaak meer geld kwijt dan als ik een avondje op stap ga. Ligt dan ook meestal aan het feit dat het bierdrink tempo in mijn festival/feest groep ook echt bizar hoog ligt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:51 

Hardtraxxer

Haha hier heb ik ook wel eens last van, zeker als er ergens veel goeie platen gedraaid worden, dan is het om de haverklap haast noodzaak om je bier weg te tikken om vervolgens fatsoenlijk los te kunnen gaan.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten