wrote:Haha hier heb ik ook wel eens last van, zeker als er ergens veel goeie platen gedraaid worden, dan is het om de haverklap haast noodzaak om je bier weg te tikken om vervolgens fatsoenlijk los te kunnen gaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Afgelopen zaterdag bij Loudness toen Retaliation Formula erop gooide. Denk je rustig te beginnen en rustig te kunnen drinken.wrote:Haha hier heb ik ook wel eens last van, zeker als er ergens veel goeie platen gedraaid worden, dan is het om de haverklap haast noodzaak om je bier weg te tikken om vervolgens fatsoenlijk los te kunnen gaan.
Haha same, bij mij is het ook puur enthousiasme, periode gehad dat we standaard in de bus naar een festival (11 u vertrek, 1 u aanwezig) al een fles wodka op hadden met twee personen...wrote:Ik drink echt veel sneller op festivals. Festivals vaak meer geld kwijt dan als ik een avondje op stap ga. Ligt dan ook meestal aan het feit dat het bierdrink tempo in mijn festival/feest groep ook echt bizar hoog ligtwrote:Echt nietwrote:Ook drink je toch wel trager dan in een kroeg
Normale stap avonden val ik in slaap van drank, maar met vette muziek en een beetje hype voor het feest dan kan ik echt blijven zuipen
Had ik ook last van, maar had al krampen van Android die daarvoor kwam en kon toen niet eens losgaanwrote:Afgelopen zaterdag bij Loudness toen Retaliation Formula erop gooide. Denk je rustig te beginnen en rustig te kunnen drinken.wrote:Haha hier heb ik ook wel eens last van, zeker als er ergens veel goeie platen gedraaid worden, dan is het om de haverklap haast noodzaak om je bier weg te tikken om vervolgens fatsoenlijk los te kunnen gaan.Voelde het daarna wel opstoten.
Ik zie op de website dat de appartementen en cottages helaas zijn uitverkocht. Zouden er morgen (met de normale verkoop van tickets + packages) nog een aantal beschikbaar komen?
Voor de 25e, voor de reguliere verkoop. Waarschijnlijk die woensdag of donderdag ervoorwrote:Wanneer verwachten jullie de line-up?
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Lijkt me welwrote:Ik zie op de website dat de appartementen en cottages helaas zijn uitverkocht. Zouden er morgen (met de normale verkoop van tickets + packages) nog een aantal beschikbaar komen?
Line up zou dan dit jaar (volgens de zelfde logica) op 14 maart moeten komen.
Duurt nog even helaas haha. Aan de andere kant, voor je het doorhebt is het alweer 23 juni.wrote:Ik kan niet wachten!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ik doelde hier meer op de line-up. Maar het feest ook hoorwrote:Duurt nog even helaas haha. Aan de andere kant, voor je het doorhebt is het alweer 23 juni.wrote:Ik kan niet wachten!
Ben ook echt onwijs benieuwd naar de line-up. Hoop dat die super leuk wordt.
Hoop toch wel op een paar unieke/speciale acts(naast die 3uur legends dan) omdat dit de 15de editie iswrote:Ben ook echt onwijs benieuwd naar de line-up. Hoop dat die super leuk wordt.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ik niet man, hoop echt dat het kut wordt. Hoop ook dat het constant regent, lekker negatief allemaal. Beetje hardstyle erbij om je nog dieper in de put te helpen en het weekend kan niet meer stuk.wrote:Ben ook echt onwijs benieuwd naar de line-up. Hoop dat die super leuk wordt.
Alles kut enter.wrote:Ik niet man, hoop echt dat het kut wordt. Hoop ook dat het constant regent, lekker negatief allemaal. Beetje hardstyle erbij om je nog dieper in de put te helpen en het weekend kan niet meer stuk.wrote:Ben ook echt onwijs benieuwd naar de line-up. Hoop dat die super leuk wordt.
Haattraxx in het kwadraat weer dit.wrote:Alles kut enter.wrote:Ik niet man, hoop echt dat het kut wordt. Hoop ook dat het constant regent, lekker negatief allemaal. Beetje hardstyle erbij om je nog dieper in de put te helpen en het weekend kan niet meer stuk.wrote:Ben ook echt onwijs benieuwd naar de line-up. Hoop dat die super leuk wordt.
Alsjeblieft zeg

Last edited by STVK on , edited 1 time in total.
Amen.wrote:Ik hoop dat Frontliner op de main staat. Evenals Brennan Heart die dan een rawset gaat draaien. Oja en ik hoop ook dat Da Tweekaz een 1.5 uur set gaan draaien met 2x zoveel bad-eendjes. Tot slot hoop ik op leuke battles als Adaro vs. Digital Punk en Minus Militia vs. Gunz for Hire.
Vergeet niet een 3 uur durende gearbox showcase in de blue.wrote:Ik hoop dat Frontliner op de main staat. Evenals Brennan Heart die dan een rawset gaat draaien. Oja en ik hoop ook dat Da Tweekaz een 1.5 uur set gaan draaien met 2x zoveel bad-eendjes. Tot slot hoop ik op leuke battles als Adaro vs. Digital Punk en Minus Militia vs. Gunz for Hire.
stiekem Zou ik een 1,5 uur set van da tweekaz best leuk vinden
wrote:Alsjeblieft zegwrote:Ik hoop dat Frontliner op de main staat. Evenals Brennan Heart die dan een rawset gaat draaien. Oja en ik hoop ook dat Da Tweekaz een 1.5 uur set gaan draaien met 2x zoveel bad-eendjes. Tot slot hoop ik op leuke battles als Adaro vs. Digital Punk en Minus Militia vs. Gunz for Hire.![]()
Last edited by [+_+] on , edited 1 time in total.