Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:55 

Hardtraxx Veteran

Zou toch gieren zijn als het Coone vs Frontliner vs Brennan Heart wordt ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:00 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Zou toch gieren zijn als het Coone vs Frontliner vs Brennan Heart wordt ofzo :lol:

3 uur lang dan gok ik eigenlijk op 3x3 mensen

1e uur Technoboy, Luna, The Prophet
2e uur Noisecontrollers, Wildstylez, Headhunterz
3e uur Bass Modulators, Ran-D, Coone

Zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:09 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag :drool:

Bron: Q-Dance

Dit maakt de keuze om zaterdag of zondag te gaan wel lastig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:20 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet gek opkijken als Project One nog op de main langs komt trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:29 

Hardtraxxer

Verwacht de line up wel weer voor de kaart verkoop.
Dus op de legends na weet je dan alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:20 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Fantazoo schreef:
Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag :drool:

Bron: Q-Dance

Dit maakt de keuze om zaterdag of zondag te gaan wel lastig...

Niet lastig. Gewoon beide doen door een weekendticket te halen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:22 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Dan ben je wel snel door het concept heen toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:23 

Kraak... Piep...

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:

Een uur per generatie lijkt me prima toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:

Een uur per generatie lijkt me prima toch? :)

Zou ik mee kunnen leven! Een reis door de hoogtepunten van DQ, daar horen de laatste jaren ook gewoon bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:07 

Hardtraxxer

Haha ik zat vorig jaar op n camping bij defqon waar n stelletje de hele nacht knallende ruzie hebben gehad omdat zij erachter was gekomen dat dr vriend vreemd ging ofzoiets. Die vent had haar geloof ik zelfs nog klappen gegeven en security moest er nog bij komen alles :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:13 

Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Haha ik zat vorig jaar op n camping bij defqon waar n stelletje de hele nacht knallende ruzie hebben gehad omdat zij erachter was gekomen dat dr vriend vreemd ging ofzoiets. Die vent had haar geloof ik zelfs nog klappen gegeven en security moest er nog bij komen alles :huh: .

Haha dan lag jij op veld 3 bij de douches zeker want dit hebben wij ook gehoord xd (niet dat zij klappen heeft gehad btw :x )

Nog nooit slechte buren gehad en ben alle campingedities geweest :) Na de tent opzetten een biertje openmaken en voorstellen aan de buren :thumbup: scheelt echt al de helft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:36 

Hardtraxx Elite

Ik had vorig jaar fransen voor me die geen engels spraken >.< Verder geen last van gehad gelukkig maar een stukje verderop zaten terroraustraliƫrs die hebben in dat hele weekend meer drugs op dan Sydney in een jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

Hoe zit het trouwens met eten en drinken op zo'n camping? Ik hoorde van sommige dat je bijvoorbeeld maar 3 liter drank mee mocht nemen terwijl iemand bij mij op school zei dat het niks uitmaakte. Ze konden van alles meenemen. Kan iemand hier een uitleg van geven of een verslagje hoe het nou echt te werk gaat?

Twijfel nog steeds.. Weekend of zaterdag of zondag.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:03 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Hoe zit het trouwens met eten en drinken op zo'n camping? Ik hoorde van sommige dat je bijvoorbeeld maar 3 liter drank mee mocht nemen terwijl iemand bij mij op school zei dat het niks uitmaakte. Ze konden van alles meenemen. Kan iemand hier een uitleg van geven of een verslagje hoe het nou echt te werk gaat?

Op de site stond dat je maximaal 3 liter drank mocht meenemen ja (laatste keer was voor mij 2012). Alleen laag alcoholische dranken welliswaar. Maar het was gewoon super makkelijk om meer mee te nemen. Mijn tas was niet eens gecontroleerd, terwijl bij onze belgische buren zelfs de tentstokken eruit waren gehaald om te controleren wat er in de tentstokken zat. Beetje risico lopen is het altijd zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:12 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Op de site stond dat je maximaal 3 liter drank mocht meenemen ja (laatste keer was voor mij 2012). Alleen laag alcoholische dranken welliswaar. Maar het was gewoon super makkelijk om meer mee te nemen. Mijn tas was niet eens gecontroleerd, terwijl bij onze belgische buren zelfs de tentstokken eruit waren gehaald om te controleren wat er in de tentstokken zat. Beetje risico lopen is het altijd zeg maar.

Ja precies. Vandaar ook mijn vraag. Ik denk niet dat een weekend wat voor mij is. Kan eerlijk gezegd ook niet zoveel geld kwijt en daarbuiten pak ik liever nog wat feestjes eromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:13 

Hardtraxx Veteran

Waar ze wel wat strenger op zijn is dat je bij de 2e keer geen eten en drinken meer mee kan nemen.

Verder is het gewoon kut om zo'n grote hoeveelheid drank (dus gewicht) zo'n eind mee te sjouwen vanaf de parkeerplaats naar de camping.

En heel veel bier meenemen is ook niks want na een paar uur is dat toch lauw en niet meer weg te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:18 

Hardtraxxer

Drank is max 4,5L (alcohol niet meer dan 14,5%) eten zo veel je wil
Alleen de eerste keer als je de camping op gaat.

Bier hou je wel koud hoor, gewoon goed gekoeld mee nemen en niet uit de tas/tent halen. Dan heb je zondag nog redelijk koud bier :)
(sixpack(zo goed als)invriezen wil ook nog wel eens helpen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:42 

Hardtraxxer

Iemand in de Hardstyle Classics Lovers groep op FB:

Citaat:
Defqon Closing = anthem maker volgende jaar
Dit jaar = 3 uur Legends closing
Defqon Anthem maker 2018 = heady? Showtek? Noisecontrollers, wildstylez? Etc

I like
Hoewel Sound Rush het ook wel mag doen van mij als het geen Legend wordt.

Zou wat zijn zeg :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

Zullen we het ff op dit jaar houden Ivey xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:23 

Hardtraxx Veteran

Ivey gaat volgas in de hypetrain. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:33 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Waar ze wel wat strenger op zijn is dat je bij de 2e keer geen eten en drinken meer mee kan nemen.

Verder is het gewoon kut om zo'n grote hoeveelheid drank (dus gewicht) zo'n eind mee te sjouwen vanaf de parkeerplaats naar de camping.

En heel veel bier meenemen is ook niks want na een paar uur is dat toch lauw en niet meer weg te krijgen :P

Vorig jaar op Intents iedere ochtend rond 11.00 nog ff 3-4 lauwe blikken weg zitten werken, prachtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:12 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
ULTIMO schreef:

Vorig jaar op Intents iedere ochtend rond 11.00 nog ff 3-4 lauwe blikken weg zitten werken, prachtig xd

Beter lauw bier dan geen bier toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ik nam normaal altijd Hertog Jan blikken mee maar ga dit jaar voor goedkoper bier wat lauw beter te drinken is, AH pilsener ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:20 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik nam normaal altijd Hertog Jan blikken mee maar ga dit jaar voor goedkoper bier wat lauw beter te drinken is, AH pilsener ofzo.

Heerlijk bier is dat, hadden wij voorheen ook altijd thuis (AH basic dan, die gouden blikken). Schultenbrau is ook dikke prima. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:22 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Joey schreef:

Heerlijk bier is dat, hadden wij voorheen ook altijd thuis. Schultenbrau is ook dikke prima. :thumbsup:

Op defqon 2012 leek het ons een goed idee om om 11 uur al halve liters Amsterdam Navigator weg te tikken. Dat heb ik geweten... :lol:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten