Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:49 
 
Hardtraxxer

Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van een goeie eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.

Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Appelsapman schreef:
Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.

Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaar :yes:


Ja precies dit, maar toch is dit elk jaar wel het grootste dilemma wat feesten betreft. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vanaf acht uur in m'n eentje naar de main gegaan aangezien de rest af wilde sluiten bij de Indigo. Top keuze. Had al een nachtje overgeslagen dus keihard rammen zat er toch niet meer in. Atmozfears die hard draaide, Frequencerz met een sfeervol setje en als klap op de vuurpijl een hele dikke eindshow, heb m'n ogen uitgekeken. En een gezellige groep gevonden dus was niet zo erg om alleen te zijn..

Wel mooi dat als je terugkomt bij de tent, dat Hekzitter en Helicaze je proberen te overtuigen dat Mind Dimension dedikste afsluiter ooit was, en ik hun over de eindshow :lol: . Kom je toch niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Was vanaf acht uur in m'n eentje naar de main gegaan aangezien de rest af wilde sluiten bij de Indigo. Top keuze. Had al een nachtje overgeslagen dus keihard rammen zat er toch niet meer in. Atmozfears die hard draaide, Frequencerz met een sfeervol setje en als klap op de vuurpijl een hele dikke eindshow, heb m'n ogen uitgekeken. En een gezellige groep gevonden dus was niet zo erg om alleen te zijn..

Wel mooi dat als je terugkomt bij de tent, dat Hekzitter en Helicaze je proberen te overtuigen dat Mind Dimension dedikste afsluiter ooit was, en ik hun over de eindshow :lol: . Kom je toch niet uit.


Alsof helicaze en ik tegen een muur aan het praten waren. :lol: Ik kon anders nog steeds gewoon keihard rammen. En dat zelfs met een kapotte enkel haha. En heb nu ook nergens meer last van. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ieder zijn ding. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.


Mijn vrienden gingen naar zatox vs brennan heart. Ik ging in m'n uppie naar miss k8 op dat moment. Maar hoorde de standaard stuff weer als wake up, sandstorm etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.

Gun de buitenlanders ook hun pleziertje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten


Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
RoyAPO schreef:
Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten


Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?

Een standaard track keuze die veel vaker gedraaid wordt bedoel ik. Als het zo is tenminste dat er elke set 8 nummers ofzo terug komen die elke set gedraaid worden. Heb het dus meer over variatie

Mja hierbij heb ik denk ik te snel geoordeeld. Zie hier altijd gezeikt worden over de 'standaard tracks' dus denk ik ook dat ie weinig variatie aanbrengt in zijn sets maar dit is een suggestie. Dus neem mijn woorden terug als het niet zo is. Af en toe heb ik last van een te snel oordeel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, ik heb een handicap waardoor ik moeilijk kan lopen, maar met deze stelten lukt dat prima. :huh: Klinkt niet heel logisch zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Oja, ik heb een handicap waardoor ik moeilijk kan lopen, maar met deze stelten lukt dat prima. :huh: Klinkt niet heel logisch zo. :P

Ja het waren van die mechanische voeten zeg maar. Kan ook geweest zijn dat ie geen voeten meer had of iets in die trant
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een pre-sale code over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Iemand nog een pre-sale code over?

Moet je snel zijn maat. Geldig tot morgen avond 23:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken

Haha ja, bladerunner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P


4 a 5 bootlegs
The projeqt anthem
Wake me up
Sandstorm remix
1 a 2 blademaster tracks
Gok ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
yannickvk schreef:
Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P


4 a 5 bootlegs
The projeqt anthem
Wake me up
Sandstorm remix
1 a 2 blademaster tracks
Gok ik zo...


Ja, dan kom je een heel eind. Ik zeg toch ook alleen dat zijn trackkeuze die altijd hetzelfde is, niets te maken heeft met hoeveel tijd hij neemt om zijn sets voor te bereiden.

RoyAPO schreef:
Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten


Dit is ook precies wat je quote van mij. xd

yannickvk schreef:
Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken


Ja deze heb ik gezien, dacht echt van wtf. Kreeg bij hem niet de indruk dat hem iets mankeerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P


Ik denk juist dat dit wel degelijk iets met elkaar te maken heeft. Als je moeite stopt in het samenstellen van een tracklist maak je mij niet wijs dat je al twee jaar dezelfde tracks draait. Voor feesten in het kaliber van Defqon lijkt het me de moeite waard om iets speciaals te doen en niet alwéér met lose my mind (xxxxtra rawboy edit) en sandstorm remix aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Als hij al twee jaar op dat soort feesten draait heeft die waarschijnlijk (juist) geen rede om anders te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als een dj een set draait die het goed deed onder het publiek moet je die maar blijven draaien?
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten