Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 17 hours ago
Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van een goeie eindshow.
Last edited by Appelsapman on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Appelsapman wrote:Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.
Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaar :yes:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:
Appelsapman wrote:Ach, ieder zn ding.

Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.
Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaar :yes:
Ja precies dit, maar toch is dit elk jaar wel het grootste dilemma wat feesten betreft. :$
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Was vanaf acht uur in m'n eentje naar de main gegaan aangezien de rest af wilde sluiten bij de Indigo. Top keuze. Had al een nachtje overgeslagen dus keihard rammen zat er toch niet meer in. Atmozfears die hard draaide, Frequencerz met een sfeervol setje en als klap op de vuurpijl een hele dikke eindshow, heb m'n ogen uitgekeken. En een gezellige groep gevonden dus was niet zo erg om alleen te zijn..

Wel mooi dat als je terugkomt bij de tent, dat Hekzitter en Helicaze je proberen te overtuigen dat Mind Dimension dedikste afsluiter ooit was, en ik hun over de eindshow :lol: . Kom je toch niet uit.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 35 minutes ago
urbandesigner wrote:Was vanaf acht uur in m'n eentje naar de main gegaan aangezien de rest af wilde sluiten bij de Indigo. Top keuze. Had al een nachtje overgeslagen dus keihard rammen zat er toch niet meer in. Atmozfears die hard draaide, Frequencerz met een sfeervol setje en als klap op de vuurpijl een hele dikke eindshow, heb m'n ogen uitgekeken. En een gezellige groep gevonden dus was niet zo erg om alleen te zijn..

Wel mooi dat als je terugkomt bij de tent, dat Hekzitter en Helicaze je proberen te overtuigen dat Mind Dimension dedikste afsluiter ooit was, en ik hun over de eindshow :lol: . Kom je toch niet uit.
Alsof helicaze en ik tegen een muur aan het praten waren. :lol: Ik kon anders nog steeds gewoon keihard rammen. En dat zelfs met een kapotte enkel haha. En heb nu ook nergens meer last van. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ieder zijn ding. :thumbsup:
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Redle wrote:Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Mijn vrienden gingen naar zatox vs brennan heart. Ik ging in m'n uppie naar miss k8 op dat moment. Maar hoorde de standaard stuff weer als wake up, sandstorm etc
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Redle wrote:Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Gun de buitenlanders ook hun pleziertje. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RoyAPO wrote:Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
yannickvk wrote:
RoyAPO wrote:Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?
Een standaard track keuze die veel vaker gedraaid wordt bedoel ik. Als het zo is tenminste dat er elke set 8 nummers ofzo terug komen die elke set gedraaid worden. Heb het dus meer over variatie

Mja hierbij heb ik denk ik te snel geoordeeld. Zie hier altijd gezeikt worden over de 'standaard tracks' dus denk ik ook dat ie weinig variatie aanbrengt in zijn sets maar dit is een suggestie. Dus neem mijn woorden terug als het niet zo is. Af en toe heb ik last van een te snel oordeel :$
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 13 hours ago
Oja, ik heb een handicap waardoor ik moeilijk kan lopen, maar met deze stelten lukt dat prima. :huh: Klinkt niet heel logisch zo. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Thommy wrote:Oja, ik heb een handicap waardoor ik moeilijk kan lopen, maar met deze stelten lukt dat prima. :huh: Klinkt niet heel logisch zo. :P
Ja het waren van die mechanische voeten zeg maar. Kan ook geweest zijn dat ie geen voeten meer had of iets in die trant
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Iemand nog een pre-sale code over?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:Iemand nog een pre-sale code over?
Moet je snel zijn maat. Geldig tot morgen avond 23:00 uur
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
RoyAPO wrote:Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken
Haha ja, bladerunner.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
yannickvk wrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P
4 a 5 bootlegs
The projeqt anthem
Wake me up
Sandstorm remix
1 a 2 blademaster tracks
Gok ik zo...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
rakkietakkie wrote:
yannickvk wrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden. :P
4 a 5 bootlegs
The projeqt anthem
Wake me up
Sandstorm remix
1 a 2 blademaster tracks
Gok ik zo...
Ja, dan kom je een heel eind. Ik zeg toch ook alleen dat zijn trackkeuze die altijd hetzelfde is, niets te maken heeft met hoeveel tijd hij neemt om zijn sets voor te bereiden.
Dit is ook precies wat je quote van mij. xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
RoyAPO wrote:Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter :lol:. Heb mijn ogen uit staan kijken
Ja deze heb ik gezien, dacht echt van wtf. Kreeg bij hem niet de indruk dat hem iets mankeerde
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Ik denk juist dat dit wel degelijk iets met elkaar te maken heeft. Als je moeite stopt in het samenstellen van een tracklist maak je mij niet wijs dat je al twee jaar dezelfde tracks draait. Voor feesten in het kaliber van Defqon lijkt het me de moeite waard om iets speciaals te doen en niet alwéér met lose my mind (xxxxtra rawboy edit) en sandstorm remix aan te komen.
A
Als hij al twee jaar op dat soort feesten draait heeft die waarschijnlijk (juist) geen rede om anders te draaien
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dus als een dj een set draait die het goed deed onder het publiek moet je die maar blijven draaien?