Ach, ieder zn ding.
Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van een goeie eindshow.
Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van een goeie eindshow.
Last edited by Appelsapman on , edited 1 time in total.
Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaarwrote:Ach, ieder zn ding.
Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.
Ja precies dit, maar toch is dit elk jaar wel het grootste dilemma wat feesten betreft.wrote:Precies en Mind Dimension zie ik toch wel weer op Fatality. Defqon endshow is maar 1x per jaarwrote:Ach, ieder zn ding.
Ik kan zelf persoonlijk enorm genieten van goeie eindshow.
Alsof helicaze en ik tegen een muur aan het praten waren.wrote:Was vanaf acht uur in m'n eentje naar de main gegaan aangezien de rest af wilde sluiten bij de Indigo. Top keuze. Had al een nachtje overgeslagen dus keihard rammen zat er toch niet meer in. Atmozfears die hard draaide, Frequencerz met een sfeervol setje en als klap op de vuurpijl een hele dikke eindshow, heb m'n ogen uitgekeken. En een gezellige groep gevonden dus was niet zo erg om alleen te zijn..
Wel mooi dat als je terugkomt bij de tent, dat Hekzitter en Helicaze je proberen te overtuigen dat Mind Dimension dedikste afsluiter ooit was, en ik hun over de eindshow. Kom je toch niet uit.
Mijn vrienden gingen naar zatox vs brennan heart. Ik ging in m'n uppie naar miss k8 op dat moment. Maar hoorde de standaard stuff weer als wake up, sandstorm etcwrote:Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Gun de buitenlanders ook hun pleziertje.wrote:Maar, is er nog iemand naar Zatox vs. Brennan Heart gegaan? Ben wel benieuwd wat daar zoal gedraaid is en of ze inderdaad de zaaddodendse set ooit hebben neergezet.
Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?wrote:Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Een standaard track keuze die veel vaker gedraaid wordt bedoel ik. Als het zo is tenminste dat er elke set 8 nummers ofzo terug komen die elke set gedraaid worden. Heb het dus meer over variatiewrote:Een, in jou opinie, slechte trackkeuze hoeft toch niks te maken te hebben met slechte/weinig voorbereiding?wrote:Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
Ja het waren van die mechanische voeten zeg maar. Kan ook geweest zijn dat ie geen voeten meer had of iets in die trantwrote:Oja, ik heb een handicap waardoor ik moeilijk kan lopen, maar met deze stelten lukt dat prima.Klinkt niet heel logisch zo.
Moet je snel zijn maat. Geldig tot morgen avond 23:00 uurwrote:Iemand nog een pre-sale code over?
Haha ja, bladerunner.wrote:Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter. Heb mijn ogen uit staan kijken
4 a 5 bootlegswrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden.
Ja, dan kom je een heel eind. Ik zeg toch ook alleen dat zijn trackkeuze die altijd hetzelfde is, niets te maken heeft met hoeveel tijd hij neemt om zijn sets voor te bereiden.wrote:4 a 5 bootlegswrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden.
The projeqt anthem
Wake me up
Sandstorm remix
1 a 2 blademaster tracks
Gok ik zo...
Dit is ook precies wat je quote van mij.wrote:Het is toch gewoon te triest voor woorden eigenlijk. Brennan heart zal nooit zijn sets voorbereiden op deze manier. Wat als echte dj toch wel zou moeten
wrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden.
Ja deze heb ik gezien, dacht echt van wtf. Kreeg bij hem niet de indruk dat hem iets mankeerdewrote:Hebben jullie op Defqon trouwens ook een gast gezien die op van die stelten liep? Hij liep waarschijnlijk op die stelten zodat hij kon lopen door een handicap maar hij was daardoor echt iets van 2,30 meter. Heb mijn ogen uit staan kijken
Ik denk juist dat dit wel degelijk iets met elkaar te maken heeft. Als je moeite stopt in het samenstellen van een tracklist maak je mij niet wijs dat je al twee jaar dezelfde tracks draait. Voor feesten in het kaliber van Defqon lijkt het me de moeite waard om iets speciaals te doen en niet alwéér met lose my mind (xxxxtra rawboy edit) en sandstorm remix aan te komen.wrote:Het ging mij er alleen om dat de trackkeuze van Brennan Heart niets te maken heeft met de tijd die hij neemt om zijn sets voor te bereiden.