Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Begon deze discussies al te missen hier.
Enfin.
Ik vind overigens de uitleg van Indigo ook een beetje debiel. "Extra Raw". Is die stage dan ook specifiek harder? Prefix & Density en een Myst staan er ook. En rebellion heeft in de blue en in de indigo gestaan. Het is volgens mij gewoon een slap excuus om nog meer raw-dj's op je festival te kunnen pompen, want daar is gewoon meer vraag naar.

Verder... Wie heeft er nog meer heimwee? :cry:


Misschien doelen ze niet op het feit dat het extra raw is, dus harder is, maar op het feit dat er een 'extra' raw stage is buiten de Blue. Er zijn dus extra keuzes voor de raw liefhebbers doordat er twee stages zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zou je het kunnen zien. Maar volgens mij omschrijven ze het ook als een area die Extra hard is. Terwijl het eigenlijk gewoon een 2e raw stage voor de iets minder grote namen.

Hetzelfde met de Extreme Loudness op decibel. Dit jaar staan er wel wat meer hardere namen, maar vorig jaar had je daar ook Prefix & Density, Phuture Noize, Sub Zero Project staan. Dus ik denk dat Hekzitter in deze gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Zo zou je het kunnen zien. Maar volgens mij omschrijven ze het ook als een area die Extra hard is. Terwijl het eigenlijk gewoon een 2e raw stage voor de iets minder grote namen.


Of misschien is de Extra Raw voornamelijk voor de namen die minder lang bezig zijn (in de scene) dan in de Blue? Die ze dan ook wel aanvullen met wat bekendere/gevestigde acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

RoyAPO schreef:
Mensen ik heb een goeie oplossing voor het dagjes mens probleem. Ga gewoon vooraan staan. Daar sta je vrijwel altijd tussen de liefhebbers en heb je totaal geen last van die mensen. Sta zelf ook meer dan de helft van de tijd vooraan omdat ik het op andere plekken vaak ook te saai vind. Er zijn daarnaast ook zat andere plekken waar je tussen leuke Mensen kan staan. Doe er een beetje moeite voor en stop met zeuren over de dagjesmensen. Heb er werkelijk nooit last van :thumbup:


aai thanks neef. bless :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft he. Daar was ik dan weer cynisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De heimwee is ongekend.. Telkens als ik filmpjes zie van het Defqon weekend word ik echt zo vrolijk. Wat een mooi feestje hebben we gehad.. (L) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Alsjeblieft he. Daar was ik dan weer cynisch :P

Hij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RoyAPO schreef:
Alsjeblieft he. Daar was ik dan weer cynisch :P

Hij ook.

Weet ik ;). Daarom zeg ik t ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Het mooiste aan de hele Rebelion discussie is nog dat er heel veel mensen eerder hier alleen oordeelden over tracks en hoe schandalig slecht het allemaal was.En toen ze stiekem een keer een setje mee pakten ze dat best oke vonden. Het verschil met jou Roy is dat ze zich er voor open hebben gesteld en er eerlijk op terug durven te komen. Daar waar jij gewoon door blijft bashen op een onderwerp wat al velen malen aan bod is gekomen ;) .

En als er 1 ding is wat ik hier heb geleerd, is dat smaken écht verschillen en je dat niemand kan opleggen om iets mooi of lelijk te vinden.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het beiden gepoogd en vind het beiden niks.

Het wel of niet leuk vinden kan je inderdaad aan smaak opleggen, maar dat dit qua productiekwaliteit ondermaats is niet echt dat is gewoon zo klaar als een klontje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me open gesteld voor Rebelion hoor. Ik heb gezegd dat ik een paar sets van ze heb meegemaakt bijvoorbeeld. Ik zelf blijf het niks vinden. Ben trouwens wel eerlijk terug gekomen op het feit dat ik Malice en Rooler eerst kut vond. Vind ze nu nog best tof. Ik kan een eerder standpunt die ik heb ingenomen echt wel verwerpen zoals je kan zien bij het Make The World Ours van Hardwell toppa

Ik beloof er voor de rest niet meer op te zeiken (zelfde geldt voor G4H :$)

Daarnaast vroeg ik ook gewoon meer waarom Rebelion wel op de grote stages staat en Malice & Rooler bijvoorbeeld niet. Enige die dat begrepen had was Yannick
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker je mening blijven geven Roy. Daarvoor is toch een forum lijkt me? Misschien is het irritant als het constant gebeurd maar dat valt allemaal wel mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
En toen ze stiekem een keer een setje mee pakten ze dat best oke vonden.


Yep, hier ook zo 1, en "best oke" dekt de lading niet, vond het echt belachelijk vet. Maar zoek ze niet elk feest weer op. Af en toe is 't goud :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb normaal echt niks met Rebelion, maar ik vond Argamennon (ofzo) wel echt heel dik klinken in de blue. Toen die erin klapte stond ik wel ff met een dikke grijns haha. Maar dat was ook de enige track die ik wat vond, waardoor me verder eigenlijk weinig is bijgebleven van hun set
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Sjorz schreef:
Citaat:
En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.


Vooral als ze nog met Regain staan. Volgens mij stond er 70% aan Polen aan de vlaggen te zien.
Zoals ook bij Extreme Loudness op Decibel vorig jaar toen security mensen moesten tegenhouden >.<
Misschien deden ze het expres zodat ze dat moment voor de aftermovie kunnen gebruiken.


Dat zal ook meespelen, het wordt tijd dat Regain weer eens een keer een kans krijgt op een grotere stage. Ik zou hem graag eens op Qapital (grote zaal uiteraard) oid zien.
Ook op Decibel staat hij weer op de Extreme Loudness ipv Loudness terwijl dat vorig jaar proppen was inderdaad.


hij zal wel bij Supremacy draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp oprecht niet waarom iedereen zo lyrisch is over de eindshow. Ik was er bij en ik heb echt met meerdere mensen om me heen geklaagd over dat we vonden dat hij mager was. T.o.v. 2015 bijvoorbeeld, waarin het veel meer 1 geheel was, delen van de show ontzettend goed op elkaar aansloten... en dit jaar was het een toffe track van Hhz, ook nog eens 6 minuten van een teringsaaie track, nouja dat vond ik, maar buiten dat is het wel een beetje afgezaagd om 6b minuten lang de zelfde plaat te laten draaien in de eindshow...

Nee, al met al kan ik niet zeggen dat ik me heb verveeld, maar het was wel aanzienlijk saaier dan ik had gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik begrijp oprecht niet waarom iedereen zo lyrisch is over de eindshow. Ik was er bij en ik heb echt met meerdere mensen om me heen geklaagd over dat we vonden dat hij mager was. T.o.v. 2015 bijvoorbeeld, waarin het veel meer 1 geheel was, delen van de show ontzettend goed op elkaar aansloten... en dit jaar was het een toffe track van Hhz, ook nog eens 6 minuten van een teringsaaie track, nouja dat vond ik, maar buiten dat is het wel een beetje afgezaagd om 6b minuten lang de zelfde plaat te laten draaien in de eindshow...

Nee, al met al kan ik niet zeggen dat ik me heb verveeld, maar het was wel aanzienlijk saaier dan ik had gehoopt.


Ik vond m ook matig dit jaar. Lichten en vuurwerk waren wel weer heel vet, maar de tracks deden me gewoon niet veel. Headhunterz plaat was wel vet. Clockartz plaat vond ik saai. De andere 2 platen waren wel vet, maar geen eindshow materiaal. Vond de trackkeuze vorig jaar echt 100x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Trackkeuze vond ik dit jaar echt heel erg matig. En ja die Clockartz plaat duurde te lang gewoon. Vorig jaar zaten alleen maar endshow waardige platen erin. 2015 ook met Solar en Still Here
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Verder... Wie heeft er nog meer heimwee? :cry:

Al een week last van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trackkeuze vond ik dit jaar ook niet zo sterk als vorig jaar maar toch doet mij zo'n eindshow opzettend veel. Even terugkijken op een prachtige dag die je gehad hebt, en dat je morgen weer verder kunt. Ik hou er echt van en vind het dan echt super gaaf met dat vuurwerk en de opbouw. Vorig jaar was beter, maar dit jaar vond ik het zeker niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua lichten en vuurwerk vond ik het dit jaar beter dan vorig jaar, echter was vorig jaar wel de trackkeuze een stuk sterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waar voorgaande jaren op beiden dagen vaak evenveel vuurwerk leek. Vond ik het dit jaar overduidelijk dat ze al het vuurwerk op zaterdag al verschoten hadden. Op zondag vond ik het karig. Voor defqon begrippen (als je daar van kan spreken). Of anders is het waar aan ze ons hebben laten wennen de jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blij dat ik niets met eindshows heb (en eigenlijk ook nooit heb gehad). Alleen die op zondag vind ik altijd erg vet, omdat we dan met 'iedereen' weer een van de beste weekenden van het jaar afsluiten. Verder is vuurwerk leuk hoor, maar de zaterdag eindshow in mijn 5 edities nog geen een keer meegepakt en ook geen een keer spijt van gehad. Geef mij maar lekker een dikke afsluiter als Vazard of Mind Dimension waar we nog even volle por kunnen met een relatief kleine maar fanatieke groep :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ook ja, als het even kan bezoek ik liever een goede dj dan een eindshow. Als ik vuurwerk wil zien ga ik wel naar vuurwerkshows in Duitsland of België.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:46 
 
Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Blij dat ik niets met eindshows heb (en eigenlijk ook nooit heb gehad). Alleen die op zondag vind ik altijd erg vet, omdat we dan met 'iedereen' weer een van de beste weekenden van het jaar afsluiten. Verder is vuurwerk leuk hoor, maar de zaterdag eindshow in mijn 5 edities nog geen een keer meegepakt en ook geen een keer spijt van gehad. Geef mij maar lekker een dikke afsluiter als Vazard of Mind Dimension waar we nog even volle por kunnen met een relatief kleine maar fanatieke groep :love: .


De spijker op zn kop!
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten