Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:06 

Hardtraxx Veteran

Het zegt ook wel veel over de staat van de huidige scene en het publiek. Ik denk dat je het 10 jaar geleden niet kon maken om constant dezelfde nummers te draaien, alleen aangevuld met eventuele nieuwe nummers. Maar het huidige publiek accepteert het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:08 

Hardtraxx Veteran

Daarbij komt wel kijken dat er echt veel meer feesten zijn tegenwoordig. Maar je hebt gelijk Thommy, ik verwacht van een DJ dat hij ieder geval wat moeite doet om originele setjes neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:25 

Dat zeg ik niet, hij speelt gewoon in op de organisaties> waarom zou je anders doen als het geld in het laatje blijft komen

(ik verwacht ook moeite, maar je ziet bij bijv Jason Payne dat dat eerst meer gebeurt dan als die bekender is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

Klopt ook, maar ik denk niet dat dit bij Brennan Heart het geval is. Hij wordt echt niet geboekt door de goede set die hij het vorige jaar heeft gedraaid. Puur om zijn populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 13:35 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Klopt ook, maar ik denk niet dat dit bij Brennan Heart het geval is. Hij wordt echt niet geboekt door de goede set die hij het vorige jaar heeft gedraaid. Puur om zijn populariteit.

Hier sluit ik me bij aan.

Vind dat Brennan Heart erg saai is geworden, maar het publiek dat hem wel leuk vind kan bijna niet voor zijn set komen. Het is altijd hetzelfde en ik kom juist om wat afwisseling te horen in een set van een bepaalde DJ. Brennan Heart doet dit niet en ik vind dat die zich hierdoor echt niet verder ontwikkeld. Voor de rest is het natuurlijk voor hem wel leuk meegenomen als het geld toch wel blijft komen, maar als ik hem ergens zie.. Dan sla ik hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 13:58 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch

Koen schreef:
Ligt grotendeels aan de boekingsagency, Rebelion (net als unresolved) zit bij wishlist

Opzich wel geinig dat de eerste reply gelijk het antwoord is en er vervolgens 2 pagina's lang weer de 'Rebelion'-discussie zegeviert. Maar hé, zo kom je weer dichter bij de 200 pagina's, toch?

Verder is de heimwee ook hier aanwezig, ook al heeft het ongeveer een week geduurd voordat m'n lichaam weer was bijgekomen (ziek worden vanwege een verlaagde weerstand, waarvan ik echt niet weer hoe dat zou kunnen, vertraagd dat natuurlijk ook weer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 18:08 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Opzich wel geinig dat de eerste reply gelijk het antwoord is en er vervolgens 2 pagina's lang weer de 'Rebelion'-discussie zegeviert. Maar hé, zo kom je weer dichter bij de 200 pagina's, toch?

De discussie begon bij de vraag van Roy. Dit ging meer over waarom Rebelion nou beter in de smaak valt bij mensen/populairder is dan dat Malice is.

RoyAPO schreef:
Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht.

Het antwoord van Koen was dit:

Koen schreef:
Ligt grotendeels aan de boekingsagency, Rebelion (net als unresolved) zit bij wishlist

Dit lijkt me meer een gevolg van het feit dat Rebelion populairder/bekender is. Dus geen concreet antwoord op de vraag van Roy. Best logisch dus dat er nog verder over gediscussieerd/gepraat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 20:56 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me ook niet logisch dat een act populairder is puur door de agency. Dan zal het liggen aan het aantal boekingen wat is gestegen door een bepaald agency imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 21:12 

Hardtraxx Veteran

De populariteit van een opkomende act (en daarmee leg ik nadruk op de plaatsen waar ze geboekt worden) heeft tegenwoordig bijna alles te maken met bij welke agency ze getekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 00:14 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
De populariteit van een opkomende act (en daarmee leg ik nadruk op de plaatsen waar ze geboekt worden) heeft tegenwoordig bijna alles te maken met bij welke agency ze getekend zijn.

Dit ja, kijk maar naar Mind Dimension bij Spoontech, die zitten ook bij Wishlist dus die pakken veel meer boekingen -> bekender dan andere Spoontech artiesten. Veel namen hoorde je eerst nauwelijks van, maar als je als rookie bij de bookingsagency zit van de organisatie die zowat het monopolie heeft op alle (grote) hard dance evenementen, dan heb je een veel grotere kans om op die evenementen te staan dan als (semi) gevestigde naam bij een onafhankelijke bookingsagency. Daarom is Deetox nu bijvoorbeeld ook zo groot, die zat vanaf het begin af aan al bij The Wishlist ipv Theracords eigen agency, dus krijgt ze veel meer boekingen dan andere mensen van Theracords.

Is al een paar jaar zo, dat het label niet meer uit maakt maar juist de juiste agency ervoor zorgt dat je bekend wordt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 00:31 

Hardtraxx Veteran

"Van het begin af aan"

Naar mijn weten pas rond medio/najaar 2015.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 09:04 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
"Van het begin af aan"

Naar mijn weten pas rond medio/najaar 2015.

Ze stond dat jaar wel op Qlimax dus dat het helpt om bij die bookings agency te zitten kun je zien als feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 09:23 

Hardtraxx Veteran

Het helpt wel als je bij de juiste agency zit, en een push projectje wordt van Qdance, maar dan is het nog steeds aan het publiek om je op te pakken. Kijk maar hoe het is vergaan met Festuca bijvoorbeeld, heeft op genoeg grote podia gestaan, maar is toch nooit echt opgepakt door het grote publiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Mind Dimension

Die heeft vgm ook wel het 'geluk' gehad dat MC gestopt is.
Sindsdien meer geboekt dan daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:13 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:

Dat klopt! Maar nu draai je de kwestie om. Het ging erover dat de artiest populair is door de agency, waarbij ik van mening is dat dat niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:17 

Hardtraxx Veteran

Zal wel nog steeds de muziek zijn die zorgt of je populair wordt de ja of de nee. De lompe raw van oa gearbox is populair tegenwoordig. En de muziek van Mind Dimension is ook redelijk rechttoe rechtaan, het klinkt alleen beter afgewerkt dan de Gearbox artiesten. Het is dan wel zaak dat zo een agency je oppikt anders kom je gewoon niet tot moeilijk op de grote festivals te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:19 

Hardtraxx Veteran

Eens met Thommy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:49 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Het is dan wel zaak dat zo een agency je oppikt anders kom je gewoon niet tot moeilijk op de grote festivals te staan.

Dit is het gewoon. Figuren als Rebelion en Unresolved stonden ineens prime time in de blue/hardbass afsluiten/qbase hangar
Deetox die ineens op qlimax staat
En ga zo maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:52 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Thommy schreef:
Het is dan wel zaak dat zo een agency je oppikt anders kom je gewoon niet tot moeilijk op de grote festivals te staan.

Dit is het gewoon. Figuren als Rebelion en Unresolved stonden ineens prime time in de blue/hardbass afsluiten/qbase hangar
En ga zo maar door

Dat van Deetox vond ik destijds ook heel vreemd ja. Vond ik ook niet echt iets wat je verdiend kon noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:01 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
yowan schreef:
Thommy schreef:

En ga zo maar door

Dat van Deetox vond ik destijds ook heel vreemd ja. Vond ik ook niet echt iets wat je verdiend kon noemen

Als je zo kijkt kan je met het frontliner verhaal inhaken, dat Q-Dance met platinum/wishlist agency gewoon een grote monopolie heeft binnen de hardstyle, ze kunnen je maken of breken (min of meer)
(Al zijn er meer agency's/organisaties die dit doen)

En Mind Dimension neemt nu in feite Main Concern over, maar MC zat net als MD ook bij de Wishlist
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:23 

Kraak... Piep...

Het is allemaal vrij logisch.

Q pusht een paar artiesten waarvan zij denken dat ze potentie hebben, Q gaat met de hype mee.

Dit brengt de meeste verkopen, dus ja, het is logisch dat ze dan dit soort namen prime time zetten. Het is allemaal zo vreemd niet. Gewoon met je markt mee gaan. En dat kun je als buitenstaander leuk vinden of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 17:29 

Hardtraxxer

Je kunt er dus wel vanuit gaan dat Phuture Noize dit jaar op Qlimax staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 17:31 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Je kunt er dus wel vanuit gaan dat Phuture Noize dit jaar op Qlimax staat

Wat meer dan terecht is natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 09:30 

Hardtraxx Veteran

Wat? Discussies met inhoud in het Defqon/Zever topic?

Wat een rollercoaster is dit topic, of proberen jullie op deze manier stiekem naar de 200 pagina's te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 09:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat? Discussies met inhoud in het Defqon/Zever topic?

Wat een rollercoaster is dit topic, of proberen jullie op deze manier stiekem naar de 200 pagina's te gaan?

Je moet wat als er nog geen aftermovie is he
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten