Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:29 

Hardtraxx Addict

Citaat:
En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.

Vooral als ze nog met Regain staan. Volgens mij stond er 70% aan Polen aan de vlaggen te zien.
Zoals ook bij Extreme Loudness op Decibel vorig jaar toen security mensen moesten tegenhouden >.<
Misschien deden ze het expres zodat ze dat moment voor de aftermovie kunnen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:48 

Hardtraxx Veteran

Ligt grotendeels aan de boekingsagency, Rebelion (net als unresolved) zit bij wishlist
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch

Misschien iets met smaakverschil? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hee leuk, gejank over dagjesmensen, doen we dat tegenwoordig weer ja? :D

Henk-Jan schreef:
ULTIMO schreef:
Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.

Hahaha godverdomme wat balen zeg. Dit is echt wel iets wat echt verschrikkelijk kut is. Jezus je zal het maar zien.

Dit dus :lol: hoe durven ze het gezellig te hebben :thumbdown:

Hmm ik heb toch echt liever een sfeer waarin mensen met z'n alle los gaan, dan de hele tijd iedereen die stil staat. Zou wat zijn als bijv. tijdens de legend set iedereen het zogenaamd gezellig had ipv uit hun bol te gaan. Hoe saai gezicht zou dat zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:08 

Hardtraxx Veteran

Het is vrijwel dezelfde tyfusherrie, dus als je Rebelion leuk vindt, vind je Malice ook vet en vice versa. Tenminste zo zie ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:08 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
RoyAPO schreef:

Nee dat is niet de voornaamste reden. Moet een andere reden zijn

Ik vind een set van Malice & Rooler een stuk leuker dan die van Rebelion. Hun sets bevatten tenminste nog wel vaak beetje degelijke kicks maar die van Rebelion missen altijd zoveel kracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:18 

RoyAPO schreef:
Indy schreef:
RoyAPO schreef:

Nee dat is niet de voornaamste reden. Moet een andere reden zijn

Ik vind een set van Malice & Rooler een stuk leuker dan die van Rebelion. Hun sets bevatten tenminste nog wel vaak beetje degelijke kicks maar die van Rebelion missen altijd zoveel kracht

:huh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:22 

Hardtraxx Elite

Thommy schreef:
Het is vrijwel dezelfde tyfusherrie, dus als je Rebelion leuk vindt, vind je Malice ook vet en vice versa. Tenminste zo zie ik dat.

Ik kan Malice en Rooler wel waarderen. Rebelion daarentegen vind ik maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:22 

Hardtraxx Veteran

Kom op. Het is toch een beetje kortzichtig om te zeggen dat de populariteit van een act alleen ligt aan smaakverschil. Daar zit meer achter hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:26 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Rebelion best vet op defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:36 

Hardtraxx Veteran

Komt door de brexit!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:41 

Hardtraxx Veteran

Malice & Rooler produceren voor m'n gevoel net wat minder toegankelijke muziek. Waar Rebelion meestal wel wat vrolijkere vocals/melodien gebruiken, zijn deze van Malice & Rooler vaak wat duisterder etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:42 

Hardtraxxer

Sjorz schreef:
Citaat:
En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.

Vooral als ze nog met Regain staan. Volgens mij stond er 70% aan Polen aan de vlaggen te zien.
Zoals ook bij Extreme Loudness op Decibel vorig jaar toen security mensen moesten tegenhouden >.<
Misschien deden ze het expres zodat ze dat moment voor de aftermovie kunnen gebruiken.

Dat zal ook meespelen, het wordt tijd dat Regain weer eens een keer een kans krijgt op een grotere stage. Ik zou hem graag eens op Qapital (grote zaal uiteraard) oid zien.
Ook op Decibel staat hij weer op de Extreme Loudness ipv Loudness terwijl dat vorig jaar proppen was inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:44 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:

Kan jij ook eens niet cynisch zijn :lol:. Jouw cynisme begint bijna hetzelfde niveau te krijgen als je Moeder grapjes doordat je het zo vaak bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:49 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Malice & Rooler produceren voor m'n gevoel net wat minder toegankelijke muziek. Waar Rebelion meestal wel wat vrolijkere vocals/melodien gebruiken, zijn deze van Malice & Rooler vaak wat duisterder etc.

Zit wat in! Ze zijn ook populair doordat ze zo rebels zijn met hun muziek natuurlijk en dat trekt mensen aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:55 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:57 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:03 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Indy schreef:

Kan jij ook eens niet cynisch zijn :lol:. Jouw cynisme begint bijna hetzelfde niveau te krijgen als je Moeder grapjes doordat je het zo vaak bent

Ja kom op gast :lol: Die kortzichtigheid van jou begint ook m'n strot wel uit te komen hoor. Lekker blijven janken om Rebelion, luister het dan gewoon niet he. Die act is gewoon populair, deal with it. Heeft gewoon met smaakverschil te maken want al het raw volk vindt het vet, iets met vraag en aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Totaal geen last van de dagjesmensen gehad, vind het ook totaal niet erg. Als ik bijvoorbeeld moest werken, waardoor ik niet naar Defqon kon, dan wou ik ook wel graag bijvoorbeeld de zondag die kant op. Laat ze lekker, is gezellig man. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:13 

Hardtraxx Veteran

Onderbouw het dan gewoon zoals Yannick doet. Dan hoor je mij niet klagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:15 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Onderbouw het dan gewoon zoals Yannick doet. Dan hoor je mij niet klagen

Kon het niet serieus nemen dus vandaar mijn sarcasme :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:16 

Hardtraxx Veteran

Als ik het niet snap, dan is zo'n uitleg van jou meer dan welkom Bastiaan. Niks kortzichtigs aan. Maar bedankt voor je uitleg en zal voortaan wel minder zeiken op Rebelion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:22 

Hardtraxx Veteran

Begon deze discussies al te missen hier.
Enfin.
Ik vind overigens de uitleg van Indigo ook een beetje debiel. "Extra Raw". Is die stage dan ook specifiek harder? Prefix & Density en een Myst staan er ook. En rebellion heeft in de blue en in de indigo gestaan. Het is volgens mij gewoon een slap excuus om nog meer raw-dj's op je festival te kunnen pompen, want daar is gewoon meer vraag naar.

Verder... Wie heeft er nog meer heimwee? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:25 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Verder... Wie heeft er nog meer heimwee?

:cry:
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten