Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.
Vooral als ze nog met Regain staan. Volgens mij stond er 70% aan Polen aan de vlaggen te zien.
Zoals ook bij Extreme Loudness op Decibel vorig jaar toen security mensen moesten tegenhouden >.<
Misschien deden ze het expres zodat ze dat moment voor de aftermovie kunnen gebruiken.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ligt grotendeels aan de boekingsagency, Rebelion (net als unresolved) zit bij wishlist
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch
Misschien iets met smaakverschil? :x
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:Hee leuk, gejank over dagjesmensen, doen we dat tegenwoordig weer ja? :D
Henk-Jan wrote:
ULTIMO wrote:Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.
Hahaha godverdomme wat balen zeg. Dit is echt wel iets wat echt verschrikkelijk kut is. Jezus je zal het maar zien.
Dit dus :lol: hoe durven ze het gezellig te hebben :thumbdown:
Hmm ik heb toch echt liever een sfeer waarin mensen met z'n alle los gaan, dan de hele tijd iedereen die stil staat. Zou wat zijn als bijv. tijdens de legend set iedereen het zogenaamd gezellig had ipv uit hun bol te gaan. Hoe saai gezicht zou dat zijn?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
Het is vrijwel dezelfde tyfusherrie, dus als je Rebelion leuk vindt, vind je Malice ook vet en vice versa. Tenminste zo zie ik dat.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Indy wrote:
RoyAPO wrote:Hoe kan het eigenlijk dat Rebelion zo populair is geworden? Vergeleken met een Malice en Rooler, zijn die kicks echt vele malen harder dan die van Rebelion. Heb Rebelion nu enkele keren meegemaakt maar die kicks zijn zo ongelooflijk slecht. Vooral als je ze dan hoort b2b met Delete. Echt dramatisch
Nee dat is niet de voornaamste reden. Moet een andere reden zijn

Ik vind een set van Malice & Rooler een stuk leuker dan die van Rebelion. Hun sets bevatten tenminste nog wel vaak beetje degelijke kicks maar die van Rebelion missen altijd zoveel kracht
A
RoyAPO wrote:
Indy wrote:
Nee dat is niet de voornaamste reden. Moet een andere reden zijn

Ik vind een set van Malice & Rooler een stuk leuker dan die van Rebelion. Hun sets bevatten tenminste nog wel vaak beetje degelijke kicks maar die van Rebelion missen altijd zoveel kracht
:huh: :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Thommy wrote:Het is vrijwel dezelfde tyfusherrie, dus als je Rebelion leuk vindt, vind je Malice ook vet en vice versa. Tenminste zo zie ik dat.
Ik kan Malice en Rooler wel waarderen. Rebelion daarentegen vind ik maar niks.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Kom op. Het is toch een beetje kortzichtig om te zeggen dat de populariteit van een act alleen ligt aan smaakverschil. Daar zit meer achter hoor
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik vond Rebelion best vet op defqon.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Komt door de brexit!!!!!!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Malice & Rooler produceren voor m'n gevoel net wat minder toegankelijke muziek. Waar Rebelion meestal wel wat vrolijkere vocals/melodien gebruiken, zijn deze van Malice & Rooler vaak wat duisterder etc.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Sjorz wrote:
En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.
Vooral als ze nog met Regain staan. Volgens mij stond er 70% aan Polen aan de vlaggen te zien.
Zoals ook bij Extreme Loudness op Decibel vorig jaar toen security mensen moesten tegenhouden >.<
Misschien deden ze het expres zodat ze dat moment voor de aftermovie kunnen gebruiken.
Dat zal ook meespelen, het wordt tijd dat Regain weer eens een keer een kans krijgt op een grotere stage. Ik zou hem graag eens op Qapital (grote zaal uiteraard) oid zien.
Ook op Decibel staat hij weer op de Extreme Loudness ipv Loudness terwijl dat vorig jaar proppen was inderdaad.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Indy wrote:Komt door de brexit!!!!!!
Kan jij ook eens niet cynisch zijn :lol:. Jouw cynisme begint bijna hetzelfde niveau te krijgen als je Moeder grapjes doordat je het zo vaak bent
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
yannickvk wrote:Malice & Rooler produceren voor m'n gevoel net wat minder toegankelijke muziek. Waar Rebelion meestal wel wat vrolijkere vocals/melodien gebruiken, zijn deze van Malice & Rooler vaak wat duisterder etc.
Zit wat in! Ze zijn ook populair doordat ze zo rebels zijn met hun muziek natuurlijk en dat trekt mensen aan
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:
Indy wrote:Komt door de brexit!!!!!!
Kan jij ook eens niet cynisch zijn :lol:. Jouw cynisme begint bijna hetzelfde niveau te krijgen als je Moeder grapjes doordat je het zo vaak bent
Ja kom op gast :lol: Die kortzichtigheid van jou begint ook m'n strot wel uit te komen hoor. Lekker blijven janken om Rebelion, luister het dan gewoon niet he. Die act is gewoon populair, deal with it. Heeft gewoon met smaakverschil te maken want al het raw volk vindt het vet, iets met vraag en aanbod.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Totaal geen last van de dagjesmensen gehad, vind het ook totaal niet erg. Als ik bijvoorbeeld moest werken, waardoor ik niet naar Defqon kon, dan wou ik ook wel graag bijvoorbeeld de zondag die kant op. Laat ze lekker, is gezellig man. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Onderbouw het dan gewoon zoals Yannick doet. Dan hoor je mij niet klagen
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:Onderbouw het dan gewoon zoals Yannick doet. Dan hoor je mij niet klagen
Kon het niet serieus nemen dus vandaar mijn sarcasme :aww:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Als ik het niet snap, dan is zo'n uitleg van jou meer dan welkom Bastiaan. Niks kortzichtigs aan. Maar bedankt voor je uitleg en zal voortaan wel minder zeiken op Rebelion ;)
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Begon deze discussies al te missen hier.
Enfin.
Ik vind overigens de uitleg van Indigo ook een beetje debiel. "Extra Raw". Is die stage dan ook specifiek harder? Prefix & Density en een Myst staan er ook. En rebellion heeft in de blue en in de indigo gestaan. Het is volgens mij gewoon een slap excuus om nog meer raw-dj's op je festival te kunnen pompen, want daar is gewoon meer vraag naar.

Verder... Wie heeft er nog meer heimwee? :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Hekzitter wrote: Verder... Wie heeft er nog meer heimwee?
:cry: