Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:19 

Kraak... Piep...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

Teringlijers #gingerpride
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:32 

Hardtraxx Veteran

Weekend ticket voor de vriendencamping is binnen! Samen met The Skribbler. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:38 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Weekend ticket voor de vriendencamping is binnen! Samen met The Skribbler. :thumbsup:

Wel een beetje veel plek voor met z'n tweetjes he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:39 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Zamble schreef:

Wel een beetje veel plek voor met z'n tweetjes he..

Dat is chill hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:46 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Samen met The Skribbler. :thumbsup:

Gaat z'n vriendin niet mee? En in één tent of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:32 

Hardtraxx Elite

ElTigre schreef:
zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?

Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:52 

Hardtraxx Elite

Lennard95 schreef:
ElTigre schreef:

Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.

in de blue wel dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:55 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Vermijd de Fransen

johnnie schreef:
Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld

Ik vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scheren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:01 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Lennard95 schreef:
ElTigre schreef:

in de blue wel dan? :lol:

Ook niet, gewoon de nightparty vermijden :list: (en Eenden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:07 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Hahaha, ik ben toen nog terug gelopen om je te zoeken. Tevergeefs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:55 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
Broken Balance schreef:
Vermijd de Fransen

johnnie schreef:

Ik vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scheren >.<

Ook als ze naast je staan op de camping?
Grootste aso volk dat er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:18 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Teringlijers #gingerpride
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:45 

Hardtraxxer

Iedereen kan kut zijn, zo waren er afgelopen 2 jaar ook altijd terror Duitsers vlak bij mij die er 's ochtends vroeg nog zitten te afteren, maar het kan net zo goed een stel Nederlandse tokkies zijn... Neem goeie (slaap)oordoppen mee of ga er gezellig naast zitten, aardig wat buitenlanders spreken Engels (of proberen het tenminste) en dan kan het hartstikke gezellig zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:08 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Iedereen kan kut zijn, zo waren er afgelopen 2 jaar ook altijd terror Duitsers vlak bij mij die er 's ochtends vroeg nog zitten te afteren, maar het kan net zo goed een stel Nederlandse tokkies zijn... Neem goeie (slaap)oordoppen mee of ga er gezellig naast zitten, aardig wat buitenlanders spreken Engels (of proberen het tenminste) en dan kan het hartstikke gezellig zijn. :)

Ja iedereen kan kut zijn, maar het zijn wel opvallend vaak fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:24 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met de appartementen van Landal Veluwemeer? Is dat een beetje relaxt + desondanks sfeervol en kun je dan ook de camping op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:38 

Hardtraxxer

Wij gaan dit jaar tweede keer appartement landal! Is echt top! Zieke appartementen en rust. En je kan gewoon campingterrein op. Sterker nog je moet via camping terrein naar binnen haha. Ik vond ideeal kan je rust pakken als je wil en zelf feesie bouwen in appt. En vanaf busreis erheen van 12 minuten kom je alweer in de sfeer, ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:56 

Hardtraxxer

Vanmorgen een appartement op Landal geboekt, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Hiervoor eigenlijk altijd op de camping gestaan, maar wilden dit jaar iets meer rust hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:30 

Hardtraxxer

Deanster schreef:
Wij gaan dit jaar tweede keer appartement landal! Is echt top! Zieke appartementen en rust. En je kan gewoon campingterrein op. Sterker nog je moet via camping terrein naar binnen haha. Ik vond ideeal kan je rust pakken als je wil en zelf feesie bouwen in appt. En vanaf busreis erheen van 12 minuten kom je alweer in de sfeer, ideaal!

Je hoeft niet via de camping meer het festival op sinds vorig jaar
Al heb je natuurlijk wel je bandje nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:16 

Kraak... Piep...

StevenvanKuijk schreef:
Broken Balance schreef:
Vermijd de Fransen

johnnie schreef:

De onwetendheid. Niet eens alleen op de camping, ook op het feest. Kijken je raar aan als je los gaat en staan met hun mondkapjes en vlaggen een beetje te moshpitten, en als ze ergens heen willen dan gaan ze er in een lijn heen, dwars door iedereen heen.

In 2014 waren er nog drie die dwars door onze groep heen beukte. Waar een paar niet van gediend waren zodoende deden een paar precies het zelfde, dwars door hun heen lopen. En dan worden ze pislink opeens. Beveiliging heeft twee van die Fransen uiteindelijk weggehaald.

Punt is bijna al die Fransen vinden zichzelf en hun eigen land helemaal de bom en zodoende vinden ze zichzelf behoorlijk superieur waardoor iedereen maar het veld moet ruimen voor hun.

Hoorde zelfs van vrienden dat een stel Fransen op de camping een paar van hun tenten hadden losgemaakt op het pad gegooid zodat hun er bij konden. Toen ze dit zagen en er wat van zeiden wouden ze niet weg. Dus hebben ze de bewaking er maar bijgehaald die zeiden dat ze direct weg moesten naar veld 5 (In 2015 waren de plaatsen al zo vol dat je na een tijd weg werd gestuurd als een veld vol zat bij 1/2/3).

Om je even een goed beeld te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:18 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Jawel, maar ik weer niet of ik haar topsecret ht naam mag verklappen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:21 

Kraak... Piep...

Zamble schreef:
MelvinFR schreef:
Zamble schreef:

Jawel, maar ik weer niet of ik haar topsecret ht naam mag verklappen...

Dirksvriendin91
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:46 

Hardtraxx Veteran

Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag :drool:

Bron: Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:50 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:

Wat zou een uurtje Zany, Donkey Rollers & Deepack zoals op Feestfabriek vet zijn :woot: en overige 2 uur de andere legendes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:53 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:

Was al even bekend (stond op de site)
Maar het word een reis door hoogte punten, dus geen 3 uur classics
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten