Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Weekend ticket voor de vriendencamping is binnen! Samen met The Skribbler. 
Wel een beetje veel plek voor met z'n tweetjes he..wrote:Weekend ticket voor de vriendencamping is binnen! Samen met The Skribbler.
Dat is chill hoorwrote:Wel een beetje veel plek voor met z'n tweetjes he..wrote:Weekend ticket voor de vriendencamping is binnen! Samen met The Skribbler.
Gaat z'n vriendin niet mee? En in één tent of?wrote:Samen met The Skribbler.
Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.wrote: zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?
in de blue wel dan?wrote:Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.wrote: zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?
wrote:Vermijd de Fransen
Ik vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scherenwrote:Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
Ook niet, gewoon de nightparty vermijdenwrote:in de blue wel dan?wrote:Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.wrote: zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?
Hahaha, ik ben toen nog terug gelopen om je te zoeken. Tevergeefs...wrote:Zorg dat je mensen niet kwijt raakt in de white bij de nightparty, die vind je nooit meer terug.
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Ook als ze naast je staan op de camping?wrote:wrote:Vermijd de FransenIk vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scherenwrote:Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
Grootste aso volk dat er is
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Iedereen kan kut zijn, zo waren er afgelopen 2 jaar ook altijd terror Duitsers vlak bij mij die er 's ochtends vroeg nog zitten te afteren, maar het kan net zo goed een stel Nederlandse tokkies zijn... Neem goeie (slaap)oordoppen mee of ga er gezellig naast zitten, aardig wat buitenlanders spreken Engels (of proberen het tenminste) en dan kan het hartstikke gezellig zijn. 
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Ja iedereen kan kut zijn, maar het zijn wel opvallend vaak fransenwrote:Iedereen kan kut zijn, zo waren er afgelopen 2 jaar ook altijd terror Duitsers vlak bij mij die er 's ochtends vroeg nog zitten te afteren, maar het kan net zo goed een stel Nederlandse tokkies zijn... Neem goeie (slaap)oordoppen mee of ga er gezellig naast zitten, aardig wat buitenlanders spreken Engels (of proberen het tenminste) en dan kan het hartstikke gezellig zijn.
Iemand ervaring met de appartementen van Landal Veluwemeer? Is dat een beetje relaxt + desondanks sfeervol en kun je dan ook de camping op?
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wij gaan dit jaar tweede keer appartement landal! Is echt top! Zieke appartementen en rust. En je kan gewoon campingterrein op. Sterker nog je moet via camping terrein naar binnen haha. Ik vond ideeal kan je rust pakken als je wil en zelf feesie bouwen in appt. En vanaf busreis erheen van 12 minuten kom je alweer in de sfeer, ideaal!
Vanmorgen een appartement op Landal geboekt, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Hiervoor eigenlijk altijd op de camping gestaan, maar wilden dit jaar iets meer rust hebben
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Je hoeft niet via de camping meer het festival op sinds vorig jaarwrote:Wij gaan dit jaar tweede keer appartement landal! Is echt top! Zieke appartementen en rust. En je kan gewoon campingterrein op. Sterker nog je moet via camping terrein naar binnen haha. Ik vond ideeal kan je rust pakken als je wil en zelf feesie bouwen in appt. En vanaf busreis erheen van 12 minuten kom je alweer in de sfeer, ideaal!
Al heb je natuurlijk wel je bandje nodig
De onwetendheid. Niet eens alleen op de camping, ook op het feest. Kijken je raar aan als je los gaat en staan met hun mondkapjes en vlaggen een beetje te moshpitten, en als ze ergens heen willen dan gaan ze er in een lijn heen, dwars door iedereen heen.wrote:wrote:Vermijd de FransenIk vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scherenwrote:Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
In 2014 waren er nog drie die dwars door onze groep heen beukte. Waar een paar niet van gediend waren zodoende deden een paar precies het zelfde, dwars door hun heen lopen. En dan worden ze pislink opeens. Beveiliging heeft twee van die Fransen uiteindelijk weggehaald.
Punt is bijna al die Fransen vinden zichzelf en hun eigen land helemaal de bom en zodoende vinden ze zichzelf behoorlijk superieur waardoor iedereen maar het veld moet ruimen voor hun.
Hoorde zelfs van vrienden dat een stel Fransen op de camping een paar van hun tenten hadden losgemaakt op het pad gegooid zodat hun er bij konden. Toen ze dit zagen en er wat van zeiden wouden ze niet weg. Dus hebben ze de bewaking er maar bijgehaald die zeiden dat ze direct weg moesten naar veld 5 (In 2015 waren de plaatsen al zo vol dat je na een tijd weg werd gestuurd als een veld vol zat bij 1/2/3).
Om je even een goed beeld te geven.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Jawel, maar ik weer niet of ik haar topsecret ht naam mag verklappen...wrote:Gaat z'n vriendin niet mee? En in één tent of?wrote:Samen met The Skribbler.
Dirksvriendin91wrote:Jawel, maar ik weer niet of ik haar topsecret ht naam mag verklappen...wrote:Gaat z'n vriendin niet mee? En in één tent of?wrote:Samen met The Skribbler.
Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag
Bron: Q-Dance
Wat zou een uurtje Zany, Donkey Rollers & Deepack zoals op Feestfabriek vet zijnwrote:Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag![]()
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Was al even bekend (stond op de site)wrote:Drie uur Defqon Legends tijdens The Closing op zondag![]()
Maar het word een reis door hoogte punten, dus geen 3 uur classics