StevenvanKuijk schreef:
Broken Balance schreef:
Vermijd de Fransen
johnnie schreef:
Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
Ik vind Fransen oprecht gewoon vriendelijk en open op feestjes haha. Echt totaal geen problemen mee. Kan ook komen omdat ik zelf een aardig woordje Frans spreek en hier in een euforische bui opeens helemaal in op ga, maar dat ter zijde vind ik Italianen en Spanjaarden echt veel erger haha. Om even lekker alles over een kam te scheren

De onwetendheid. Niet eens alleen op de camping, ook op het feest. Kijken je raar aan als je los gaat en staan met hun mondkapjes en vlaggen een beetje te moshpitten, en als ze ergens heen willen dan gaan ze er in een lijn heen, dwars door iedereen heen.
In 2014 waren er nog drie die dwars door onze groep heen beukte. Waar een paar niet van gediend waren zodoende deden een paar precies het zelfde, dwars door hun heen lopen. En dan worden ze pislink opeens. Beveiliging heeft twee van die Fransen uiteindelijk weggehaald.
Punt is bijna al die Fransen vinden zichzelf en hun eigen land helemaal de bom en zodoende vinden ze zichzelf behoorlijk superieur waardoor iedereen maar het veld moet ruimen voor hun.
Hoorde zelfs van vrienden dat een stel Fransen op de camping een paar van hun tenten hadden losgemaakt op het pad gegooid zodat hun er bij konden. Toen ze dit zagen en er wat van zeiden wouden ze niet weg. Dus hebben ze de bewaking er maar bijgehaald die zeiden dat ze direct weg moesten naar veld 5 (In 2015 waren de plaatsen al zo vol dat je na een tijd weg werd gestuurd als een veld vol zat bij 1/2/3).
Om je even een goed beeld te geven.