Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeetje, niet zo druk maken om alle 'dagjesmensen' jongens. Zij komen ook gewoon om een leuke dag te hebben en hoe ze dat doen mogen ze zelf bepalen. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze bij elk nummer compleet uit hun koekenpan gaan. Bovendien vinden ze meeste 'dagjesmensen' die ik tegenkom het alleen maar leuk als ze zien dat je flink los gaat. Zonder dagjesmensen zou trouwens menig evenement niet eens een fatsoenlijk aantal kaarten kunnen verkopen en niet eens door kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi gesproken Daan xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dus. Die zie je ook voornamelijk bij de Red ofzo staan. Bij een Magenta/Indigo/Silver/Gold stage ligt het liefhebbers gehalte ook een stuk hoger dus daar heb je iig al geen last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.

Hahaha godverdomme wat balen zeg. Dit is echt wel iets wat echt verschrikkelijk kut is. Jezus je zal het maar zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf vind ik de (meeste) buitenlanders een positieve toevoeging aan Defqon.
Over het algemeen zijn wij, Hollanders, tamelijk verwend met feesten.
Buitenlanders, die van ver komen, kijken hun hogen uit en gaan vaak lekker los.
Zo was mijn ervaring vooraan bij de Red en UV tenminste.
Ik hou daar wel van, een smeltkroes van nationaliteiten die voor Defqon komen.
Uiteraard zijn er vervelende buitenlanders, maar Hollanders kunnen ook echt strontvervelend en irritant doen als ze gezopen hebben. Dus wat dat betreft zijn we geen heilige boontjes hoor.
Een paar jaar geleden heb ik iemand uit Zweden ontmoet die speciaal voor Defqon uit zijn studieplaats Chicago hiernaar toe kwam vliegen. Nou dat noem ik pas dedication! Inmiddels is het mn beste Defqon buddy geworden dus voor mij kijk ik over t algemeen erg positief naar buitelanders op Defqon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens Hurricane! Ik vind het gewoon tof dat die buitenlanders zo ver reizen voor een feest. Ik heb ook vaak genoeg leuke gesprekken gehad met mensen uit het buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen dat ge-heehoo is wel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Behalve Fransen, die moeten gewoon optyfen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb dezelfde ervaring met buitenlanders. Die mensen leggen zulke afstanden af voor een festival, ze zullen we gek zijn dat ze zich gaan vergapen aan anderen. Terwijl veel Nederlands dagjesvolk wel heel erg zo is. Een festival pakken omdat het "hip" is, vervolgens de hele dag alles filmen voor op Facebook en Insta, en iedereen die wel aan het stampen en/of kaakschaatsen is een beetje aan staan gapen. Heb dan honderd keer liever die buitenlanders, die maken er tenminste een leuk feestje van!

Weet je wat ik overigens nog de vervelendste festivalbezoeker vind? De blanke, Nederlandse man van ergens begin 30 die ook weer eens "op pad is" met z'n maten. Meestal gebruiken ze geen drugs, ja, alcohol of coke, bij voorkeur samen, en dan vaak ook net iets teveel. En dan heel zelfingenomen voor je komen staan, je aankijken van "Zie je mij, ik ben vet leuk." Gast, rot op. a) Al het leuke gebeurt voor je op de stage, dus draai je om met je irritante smoel, b) Ik ben hier samen met mijn vriend om te genieten van de muziek, niet om jouw ingenomen rotkop de hele tijd te zien.

Sorry, echt te vaak meegemaakt, dus moest er echt even uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.

OMG :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
verhaal

Haha herkenbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.

haha ja niet wetende dat er een klepje zit aan de binnenkant van t ventiel zodat de lucht er niet uit kan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
ULTIMO schreef:
Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.

Hahaha godverdomme wat balen zeg. Dit is echt wel iets wat echt verschrikkelijk kut is. Jezus je zal het maar zien.


Enorm. Ik heb toen de hele dag huilend onder m'n partytent gezeten, in de modder met een fles dropshot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet dat Zany en B-Front een kledingwinkel hadden geopend. :huh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.


Was dit toevallig linksvoor bij de speaker tegen t hekje aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mensen ik heb een goeie oplossing voor het dagjes mens probleem. Ga gewoon vooraan staan. Daar sta je vrijwel altijd tussen de liefhebbers en heb je totaal geen last van die mensen. Sta zelf ook meer dan de helft van de tijd vooraan omdat ik het op andere plekken vaak ook te saai vind. Er zijn daarnaast ook zat andere plekken waar je tussen leuke Mensen kan staan. Doe er een beetje moeite voor en stop met zeuren over de dagjesmensen. Heb er werkelijk nooit last van :thumbup:


bedank
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.


Was dit toevallig linksvoor bij de speaker tegen t hekje aan?


Het was wel linksvoor op het heuveltje, niet helemaal tegen het hekje aan tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wist niet dat Zany en B-Front een kledingwinkel hadden geopend. :huh:

Afbeelding


Waar kan je die enquete invullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
kegel77w schreef:
makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.


Was dit toevallig linksvoor bij de speaker tegen t hekje aan?


Het was wel linksvoor op het heuveltje, niet helemaal tegen het hekje aan tho.


Zo'n stelletje hadden wij ook dan. Gingen op de bal zitten en knepen het luchtgaatje dicht... gelijk alle ruimte viel weg. Nog geprobeerd een crowd support vrouwtje te roepen, maar dat interesseerde haar niet en ze mochten lekker op die bal blijven zitten midden in t publiek.. Uiteindelijk maar uit frustratie ander plekje gezocht die uiteindelijk veel beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt super triest, had neiging om 'per ongeluk' met m'n sleutels door die bal te gaan. Maarja dat zou ook onnodig ruzie zoeken zijn. Gewoon rest van avond niet er opgelet verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ja echt super triest, had neiging om 'per ongeluk' met m'n sleutels door die bal te gaan. Maarja dat zou ook onnodig ruzie zoeken zijn.


Ging bij ons precies het zelfde Haha. Zijn maar andere kant van de speaker gestaan en was ook een stuk beter daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Joey schreef:
Wist niet dat Zany en B-Front een kledingwinkel hadden geopend. :huh:

Afbeelding


Waar kan je die enquete invullen?

Kreeg een mailtje ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Mensen ik heb een goeie oplossing voor het dagjes mens probleem. Ga gewoon vooraan staan. Daar sta je vrijwel altijd tussen de liefhebbers en heb je totaal geen last van die mensen. Sta zelf ook meer dan de helft van de tijd vooraan omdat ik het op andere plekken vaak ook te saai vind. Er zijn daarnaast ook zat andere plekken waar je tussen leuke Mensen kan staan. Doe er een beetje moeite voor en stop met zeuren over de dagjesmensen. Heb er werkelijk nooit last van :thumbup:


bedank

Alsjeblieft Melvin! Jij staat natuurlijk ook altijd achteraan :P
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten