Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
K heb voor de ingang iemand meegenomen zien worden door een undercovers politie agent. Even daarvoor was de bewuste vent goed bij z'n vruchtenzakje aan het graaien dus dat zal wel opgevallen zijn.

Zaterdag na de endshow liep ik door de poortjes het terrein van de after op en liet m'n polsbandje aan de bewaker rechts van me zien. Het vastgesmolten stukje zat een beetje gedraaid en dat zag de bewaker aan m'n linkerkant.
Die greep meteen als een agressieve jachthond m'n pols vast en sleurde me mee. "zooo, afgeknipt jongen? Ga je spijt van krijgen". Ik dacht wtf is dit maat.
Keek ie nog een keer goed, bleek dat ie zich vergist had. Schaamrood op z'n kaken dus ik keek m boos aan en vroeg waar dit voor nodig had. "Doorlopen nu of je krijgt een steekproef!!!1!@". Tja. Crowd support....

Lekker intimiderend gedrag van die beveiliger!! Hoezo gastvrij ontvangen door Crowd Support! Hallo Q dance, lezen jullie even mee??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
K heb voor de ingang iemand meegenomen zien worden door een undercovers politie agent. Even daarvoor was de bewuste vent goed bij z'n vruchtenzakje aan het graaien dus dat zal wel opgevallen zijn.

Zaterdag na de endshow liep ik door de poortjes het terrein van de after op en liet m'n polsbandje aan de bewaker rechts van me zien. Het vastgesmolten stukje zat een beetje gedraaid en dat zag de bewaker aan m'n linkerkant.
Die greep meteen als een agressieve jachthond m'n pols vast en sleurde me mee. "zooo, afgeknipt jongen? Ga je spijt van krijgen". Ik dacht wtf is dit maat.
Keek ie nog een keer goed, bleek dat ie zich vergist had. Schaamrood op z'n kaken dus ik keek m boos aan en vroeg waar dit voor nodig had. "Doorlopen nu of je krijgt een steekproef!!!1!@". Tja. Crowd support....

Lekker intimiderend gedrag van die beveiliger!! Hoezo gastvrij ontvangen door Crowd Support! Hallo Q dance, lezen jullie even mee??


Ik heb het vermoede dat dit allemaal bewust word gedaan, paar pagina terug vertelde ook al iemand over zoon bangmakerij verhaal van een security dat er honden klaar stonden. Puur onder mom dat het voorgezegd word en over heel de camping geroddeld word. Bangmakerij werkt preventief natuurlijk. Niet voor iedereen maar voor voor aantal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:05 
 
Hardtraxx Elite

Wij overwegen ook een keer de vriendencamping uit te proberen, niet zo zeer tegen de overlast want daar hadden we geen last van. Meer omdat we dan sowieso een goede plek hebben en zo laat aan kunnen komen als we willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag een uurtje bij de Magenta geweest en in dat uur wel 3 of 4 stilstaande oude gasten gezien met overduidelijk een oortje in. Eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgend jaar Hardtraxx vriendencamping dus geen campingzorgen volgend jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:44 
 
Hardtraxxer

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van gehad van de beveiliging deze keer.
Zaterdag nauwelijks gefouilleerd door een vrouw en ze was super vriendelijk.. denk dat ze er nog wel zin in had op dat moment

Zondag hadden we wat boodschapjes gedaan bij de supermarkt, we wisten dat drinken niet mee naar binnen mocht maar toch de gok genomen (ook omdat er iemand ziek op bed lag).
Kregen te horen dat het niet mocht maar ook van ja.. het is zondag, logisch dat mensen nog wat boodschappen doen.. dus weet je? Loop maar lekker door joh
En we zijn niet eens meer gefouilleerd op dat moment, hij keek alleen ff snel in de tas met boodschappen :whistle:
Dit was bij de camping ingang trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Volgend jaar Hardtraxx vriendencamping dus geen campingzorgen volgend jaar :P


Je weet dat dit pas vanaf 20 personen ofzo kan he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
RoyAPO schreef:
Volgend jaar Hardtraxx vriendencamping dus geen campingzorgen volgend jaar :P


Je weet dat dit pas vanaf 20 personen ofzo kan he :lol:

We gaan ons best doen :P. Tegen die tijd even kijken hoeveel animo er voor is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarom hoef je bij overlast of gedoe met andere mensen op de camping ook geen hulp van de beveiligers te hopen. Pas als je zelf er iets aan wilt doen en het tot vechten komt stappen hun er in en dan mag je beiden van het terrein af, kijken toch niet verder dan hun neus lang is.

Ook dat verhaal vorig jaar dus waar meerdere velden blijkbaar last hadden van onze buren, bewaking zei alleen dat er klachten waren en dat hij uit moet, die gasten van die speakers als haantjes (tuurlijk) even stoer doen, maar die beveiliger had ook zoiets van ja, ik ga hier geen moeite voor doen. Ik zeg het alleen met een waarschuwing.

Vervolgens gingen onze buren vrolijk verder, harder zelfs, en geen beveiliging.

Daarom volgend jaar echt een specifieke plek/vriendencamping overwegen.


Dit is wel dood zonde. Camping site 6 had ik totaal geen problemen met de buren. Maar goed je hebt ook maar 1 groepje nodig om het voor 10 andere groepjes eromheen te verpesten. In jouw geval zelfs velden erom heen...

Kan met me kop sws niet bij hoe mensen geen begrip hebben om iig 7 uurtjes nachts stil te kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beveiliging stelt denk ik allemaal niet zoveel voor. Op de camping ook weinig last van ze gehad. Vind het ook vreemd dat ik telkens zo het festivalterrein op kon lopen zonder gefouilleerd te worden, en dat eigenlijk met wat er zich allemaal afspeelt in de wereld. Zou dan toch denken dat er wat strenger gefouilleerd zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
RoyAPO schreef:
Volgend jaar Hardtraxx vriendencamping dus geen campingzorgen volgend jaar :P


Je weet dat dit pas vanaf 20 personen ofzo kan he :lol:

Wij hebben dit 2 jaar terug gedaan en daarna besloten om nooit weer te doen. Veels te weinig ruimte voor je hele groep. Volgens mij gaan ze er van uit dat je je met je hele groep in 1 tent propt.

Dit jaar was een plekje vinden op 1/2/3/4 inderdaad drama. Toen toch maar teruggelopen naar 5 en daar ging het prima. Nog genoeg ruimte gevonden voor de hele groep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of ik het al gezegd had, maar kon om kwart over 7 zo het terrein op lopen zonder bandjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:29 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
De beveiliging stelt denk ik allemaal niet zoveel voor. Op de camping ook weinig last van ze gehad. Vind het ook vreemd dat ik telkens zo het festivalterrein op kon lopen zonder gefouilleerd te worden, en dat eigenlijk met wat er zich allemaal afspeelt in de wereld. Zou dan toch denken dat er wat strenger gefouilleerd zou worden.


Zijn ook 2 momenten geweest dat wij terug liepen naar de camping (campsite 1) en ik helemaal niemand heb zien staan bij de poortjes.. ook niet voor de mensen die van de camping afkwamen

Later was er weer een moment dat iedereen die van de camping af kwam grondig gefouilleerd werd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
De beveiliging stelt denk ik allemaal niet zoveel voor. Op de camping ook weinig last van ze gehad. Vind het ook vreemd dat ik telkens zo het festivalterrein op kon lopen zonder gefouilleerd te worden, en dat eigenlijk met wat er zich allemaal afspeelt in de wereld. Zou dan toch denken dat er wat strenger gefouilleerd zou worden.


Zijn ook 2 momenten geweest dat wij terug liepen naar de camping (campsite 1) en ik helemaal niemand heb zien staan bij de poortjes.. ook niet voor de mensen die van de camping afkwamen

Later was er weer een moment dat iedereen die van de camping af kwam grondig gefouilleerd werd :D


Was inderdaad heel wisselvallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ken vrijwel niemand van jullie hier, maar ik vermoed dat ik de meeste wel gezien heb afgelopen weekend als ik de meeste 'verslagen' lees!

Wat een gouden weekend heb ik gehad. Vrijdag was opwarmen, zaterdag was een uitstekende dag en de zondag was onvergetelijk. Zondag werd muzikaal goedgemaakt wat ik zaterdag enigszins had gemist.

Mijn hoogtepunten;
- het hele weekend pendeldienst Riviera Beach, hulde :worship:
- twee keer Genox - Power gehoord :yay:
- de set van Phuture Noize zaterdag overdag met bijna alles wat ik hoopte te horen
- Ran-D, prima set incl. Suicidal Superstar
- verrassend genoeg de set van Radical (America :woot: )
- Mind Dimension (links vooraan :thumbsup: ) Zimmersion :love:
- DE HELE ZONDAG
- Delete :loving: :loving: :loving:
- Geck-O - dit setje paste per-fect bij de freaqshow op de White. Wat een volk :lol:
- Pat B :thumbsup: Wat een dik feestje op zichzelf was dit
- 30 min Rocky Wellstack, iedereen vertrok na Pat B, maar echt genoten.
- Theracords Classics - GEWOON ASSQUAKE VIP DRAAIEN :woot: :love: Heerlijk staan maaien vooraan.
- 1,5 legends was perfecte afsluiter, m'n 13e jaar festivals bezoeken en zo veel herkenning
- en ik ga het gewoon zeggen; het weer!

Minpunten;
- zaterdag tussen 14.00 en 17.00u muzikaal :huh: Ik kon m'n plek niet vinden
- Indigo. Zowel qua geluid zeer matig, als qua indeling niet handig. Te klein, geen ruime om uit te wijken.
- "we gaan door in de blue!" O nee toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:08 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
Mijn hoogtepunten;
- en ik ga het gewoon zeggen; het weer!

Het weer was ook best wel redelijk, alleen op zondagavond rond half 12/12 uur was de regen iets te hard en het was het gehele weekend niet te koud, maar ook niet te warm.

RoyAPO schreef:
Volgend jaar Hardtraxx vriendencamping dus geen campingzorgen volgend jaar :P

Ik denk dat, als die vriendencamping niet €50,- duurder was per persoon t.o.v. de normale weekendticket en je iets meer ruimte zou hebben dan 1 vierkante meter per persoon (toen ik langs veld 1 liep, leek het alsof ze er niet zo strikt over deden nu dus wellicht valt dit volgend jaar ook wel mee), een Hardtraxx vriendencamping zo die 20 mensen haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een zonnetje nog wel chill gevonden. Geeft meer een zomergevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Wat een enorm geweldig weekend was dit zeg! De eerste keer dat ik op een camping van een festival heb geslapen, en totaal geen spijt van gehad.

Vrijdag rond een uur weg gereden uit Brabant, maar de tering wat duurde die file richting de parking lang zeg, bijna anderhalf uur over gedaan. Ik had als enige een rol koffer bij waar gelukkig alles in paste, wat het was een eind lopen vanaf parking 6. Het inchecken ging prima, ik kon zo doorlopen met vier flessen bacardi cola in de koffer, in tegenstelling tot het zoeken van een plekje op de camping. Veld 1,2,3 en 4 waren allemaal al vol. Gelukkig ergens helemaal in het achterste puntje van veld 6 nog een plekje kunnen vinden, die ook nog redelijk rustig was s ’nachts.

The Gathering was een leuke opener. Prima setjes gehoord van iedereen, en vooral Bass Modulators draaiden harder spul dan normaal. Spirit of Hardstyle was een leuke verrassing, die nieuwe platen klonken allemaal heel gaaf. In Zazafront had ik eigenlijk niet veel zin, geen idee wat ik daarvan moest verwachten. Ik zei voor de grap nog tegen een maat, als What we are, een oude Zany plaat zoals Psychedelic Trip of Mysterias ofzo langskomt blijf ik nog wel even staan, draaien ze die laatste gelukkig nog. Daarna snel naar de camping voor een korte after en gaan slapen, het ging enorm hard met bier dus ik was zo weg.

Zaterdag eerst een rondje gelopen, alle stages verkent en uiteindelijk blijven hangen bij de Ultra Violet. Wat ging die bass daar hard zeg, zelfs op de mainstage kwam dat geluid er nog enorm doorheen. Demi Kanon was genieten, Supersonic (L) Galactixx en JNXD ook, en toen snel naar de Mainstage omdat vrienden van mij graag naar Power Hour wilden. Enorm druk, maar uiteindelijk wel heel leuk gehad daar. Daarna maar even gaan eten, want er draaide toch niks boeiends. Om 19:00 weer terug gegaan voor Da Tweekaz, en na die set kwam het besef dat ik echt even moest gaan kakken, en uiteindelijk op mijn luchtbed gaan liggen omdat het biertempo toch weer te hoog lag. Hierdoor helaas de endshow gemist, want kwart voor elf pas wakker… :( ….. Gelukkig wilde er nog een maat mee naar Phuture Noize in de afterparty. Ik kan me Scrap Attack, The space we created, Fire, Suicidal superstar en Genocide nog herinneren, en dat was een hele prestatie met m’n zatte kloten :lol: .

Zondag wakker geworden met een enorme kater, hierdoor Delete net buiten de blue tegen een hekje aangehoord en geprobeerd een paar danspasjes eruit te gooien, maar pwoah dat viel tegen zeg. Gelukkig ebde de kater bij The Prophet op de UV weg, en had ik weer energie en goeie zin voor Tweekacore, wat was dat genieten zeg! Daarna blijven hangen voor Audiotricz en Adrenalize, wat ik toch ergens wel standaard vond. The Future en Inception klonken wel heel lekker. Wasted Pinguinz was ook pima, lekker een uurtje zweven en het bier smaakte weer goed. Snel naar de Magenta gelopen voor TCC, en links in het midden gruwelijk lopen snoeien op al die lekker platen! Heel de tent ging ook goed los, ik zag links vooraan net als ik twee mensen met een Theracords shirt aan staan, maar was zo aan het beuken dat ik geen tijd had gemaakt voor een praatje. Helaas wilde vrienden na Welcome toch wel ergens anders kijken dus op het gemak naar de Main voor de legends. Hier is alles al over gezegd, genieten, genieten, genieten was dat :worship: :yay: ! Ik hoorde een aankondiging over een act die naar een andere scene was gegaan maar had niet verwacht dat het Showtek zou zijn, leuk moment :surrender: ! Net als Headhunterz natuurlijk, zeker verwacht, maar daarom niet minder vet dat hij er weer was. Na de Legends nog even geafterd bij de tent, maar toen regende het echt zo erg dat alles en iedereen zeiknat was en toen maar gaan slapen.

Maandag rond elf uur terug gereden naar huis, en om 2 uur in mijn eigen bed verder geslapen, aangezien ik maandag en gisteren nog tot 4:00 in de kroeg moest werken :lol: . Nu ook echt gebroken op stage, maar wel voldaan. Volgend jaar sowieso weer een weekendje, want dit was by far het vetste festival waar ik geweest ben ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey wij waren ook echt helemaal achterste puntje op 6. Letterlijk tegen de hekken aan. Nachts was het echt best wel rustig inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
op zondagavond rond half 12/12 uur was de regen iets te hard


Dit ja, daardoor die hele brief van HHZ verregend. Had die wel graag bewaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Sjaakie P schreef:
op zondagavond rond half 12/12 uur was de regen iets te hard


Dit ja, daardoor die hele brief van HHZ verregend. Had die wel graag bewaard.


Heb hem redelijk droog gehouden, hangt nu aan de muur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter bedenkt Q nog iets op die brieven. Ik wil dr ook een :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige minpuntje was de regen op de zondagnacht inderdaad.. Voor de rest prima weer gehad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar voor de 5e keer weekend Defqon bezocht en denk voor mij de beste editie :) !
Vrijdag om 11 uur aangekomen, twee uurtjes gewacht voor de ingang en toen een mooie plek weten te bemachtigen op veld 3! Veel ruimte en weinig overlast gehad van buren. Wel op zaterdag en maandag iemand naast ons out gegaan. Zag er niet best uit..
Pre party doorgebracht in de Blue wat gezellig was met leuke setjes van BM, NC en Zaza-Front.
Zaterdags optijd begonnen bij Phuture Noize die een heerlijke set draaide. De sfeer zat er ook gelijk goed in :worship:
Daarna lekker overal rondgedwaald Sound Rush, Promo, Balistic, Clockartz, Zany, Artifact, P&D, Radical en het
Feestcafé waar de Donkey Rollers geheel onverwachts draaiden was ook geniaal :clap:
Afgesloten bij Mind Dimension. Set van het weekend. Ongekende sfeer met keiharde knallers. :bomb:
Zondags optijd aanwezig bij Delete, wat erg vet was! Daarna D&R vs Myst, Alpha Twins, B-Front en Donkey Rollers bezocht. Afsluiting van TCC was echt prachtig. :loving: Zeer genoten van het losgaan gehalte en veel vette platen die ik graag wilde horen (Black Magic, Futile, Goddamn, The hard way, Soul train, Road Warrior, 2-1, Android!)
Het weekend kreeg hierna nog een prachtige afsluiting van 3 uur lang. Alle grote artiesten met de bekende hits kwamen voorbij. Genieten! Ben heel benieuwd hoe ze dit (legends?) volgend jaar gaan invullen.
Al met al een zeer gave editie van Defqon. Leuke sets, vette sfeer, goeie camping spot en veel gezelligheid :)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten