Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:05 
 
Hardtraxx Elite

Yeah zeiken over Crowd Control haha. Mijn ervaring was vrijdag bij binnenkomst een aai over mn schouder en mocht door. Zaterdag een knipoog en mocht door, zondag ging ik klaarstaan, de bewaker een diepe zucht en mocht door.

Trouwens wel gehoord dat een jongen die een paar dorpen verder op woont in eerste instantie normaal binnen was gekomen. En 10 min later was ie gepakt door een stille omdat ie 4 flugel flesjes G in zn zakken deed. 650 euro boete haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Steffnov schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.


Hoe gaat zo'n steekproef eigenlijk? Word je dan meegenomen en moet je dan echt alles uit doen en open maken of?
haha alles uit doen mag alleen maar voor politie en dan moeten ze al een sterke aanwijzing hebben dat je wat hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.

Ik denk dat ze wisten dat 'ie iets had, dat ze hem hebben zien snuiven ofzo. Ze liepen namelijk echt heel gericht naar hem toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[/quote]haha alles uit doen mag alleen maar voor politie en dan moeten ze al een sterke aanwijzing hebben dat je wat hebt.[/quote]

Dus als je bij je ballen de boel verstopt speel je dus altijd save?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tenzij jij je erg verdacht of zenuwachtig gedraagt en ze niks kunnen voelen bij je dijen (sommige hebben er namelijk letterlijk een handje van om vrij hoog te voelen) is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dus als je bij je ballen de boel verstopt speel je dus altijd save?

Als je verder geen rare bewegingen maakt (dopje in je schoen stoppen, geld wegstoppen etc) dan zullen ze geen reden hebben om je over te dragen aan de politie om daar door de 'wasstraat' te gaan. Of je moet er al worden uitgepikt door honden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thnx voor de uitleg! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Steffnov schreef:
Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.

Ik denk dat ze wisten dat 'ie iets had, dat ze hem hebben zien snuiven ofzo. Ze liepen namelijk echt heel gericht naar hem toe.

Geen idee, heb verder nou niet echt op die gast lopen letten ofzo. Niet tot dat moment in ieder geval. Ze hebben niks gevonden, dus lijkt me haast niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Joey schreef:
Steffnov schreef:
Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.

Ik denk dat ze wisten dat 'ie iets had, dat ze hem hebben zien snuiven ofzo. Ze liepen namelijk echt heel gericht naar hem toe.

Geen idee, heb verder nou niet echt op die gast lopen letten ofzo. Niet tot dat moment in ieder geval. Ze hebben niks gevonden, dus lijkt me haast niet.

Ik dacht te zien dat hij een zakje met pillen uit zijn zak haalde, maar misschien heb ik dat verkeerd gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dus als je bij je ballen de boel verstopt speel je dus altijd save?

Of je moet er al worden uitgepikt door honden.


Die honden zie ik al jaren niet meer valt me op. Nergens eigenlijk.. iemand ze wel gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werd er eentje uitgelaten vrijdag zag ik. Zal wel een angsthond zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
hurricane schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dus als je bij je ballen de boel verstopt speel je dus altijd save?

Of je moet er al worden uitgepikt door honden.


Die honden zie ik al jaren niet meer valt me op. Nergens eigenlijk.. iemand ze wel gezien?


Ja, toen we over de brug liepen vrijdag zag ik 3 bussen staan met honden erin. Weet niet of dit echt drugshonden/angsthonden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Er werd er eentje uitgelaten vrijdag zag ik. Zal wel een angsthond zijn.

Dat zijn crowd control beveiliging honden waarschijnlijk. Die zag ik vorige jaar bij decibel ook zaterdag na het eindigen van het festival op de terugweg naar de camping.

Drugshond voor het laatst meegemaakt op fantasy island 2014. Daar werden trouwens Duitse honden van de polizei ingezet.
Sowieso is er veel uitwisseling tussen Nederlandse en Duitse agenten tussen Q-base en fantasy (toen dan tenminste). Weet niet of dat met fresh nog steeds zo is.

De honden die toen trouwens bij fantasy zijn gebruikt waren nog in training, maar hebben toch de nodige smokkelaars er tussenuit gepikt.

Zelf aardig wat angst momenten beleefd tijdens het voorbij lopen op de edities 2012 tm 2014. Vanaf '15 niet meer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou als we dan toch bezig zijn, sluit ik ook wel aan.
Zondag voor Delete even snel de spullen naar de auto gebracht en toen terug het terrein op. Maar man man man wat een pannenkoek van een beveiliger stond daar zeg. In de tijd dat er in de rij naast ons 5 mensen gecontroleerd waren was hij halverwege bij 1 iemand van onze rij. Stond helaas al te ver vanvoor om nog te wisselen. Eenmaal aan de beurt heeft hij letterlijk alles bekeken en gefouilleerd. Zelfs m'n kauwgoms werden grondig 1 voor 1 bekeken xd xd Hierdoor nog 10 minuten later bij Delete aangekomen :thumbdown:

Overigens ook wel chille beveiliging gehad. Wilde m'n blik bier al gaan atten/weggooien bij binnenkomst maar mocht 't van die vent in de rij ook nog wel rustig opdrinken :thumbup:

Vind 't trouwens wel echt schandalig dat ze voor drugs zo belachelijk goed hun best doen, maar vervolgens kunnen mensen met koffers en al zonder gecontroleerd te worden doorlopen. Verkeerde figuren kunnen zo wel heel gemakkelijk hun gang gaan. En dan moeten diezelfde beveiligers er dus voor zorgen dat je je veilig voelt op het festivalterrein, ja niet dus. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je moet ook gewoon alles nemen voordat je naar binnen gaat sukkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Vind 't trouwens wel echt schandalig dat ze voor drugs zo belachelijk goed hun best doen, maar vervolgens kunnen mensen met koffers en al zonder gecontroleerd te worden doorlopen. Verkeerde figuren kunnen zo wel heel gemakkelijk hun gang gaan. En dan moeten diezelfde beveiligers er dus voor zorgen dat je je veilig voelt op het festivalterrein, ja niet dus. :/

Stel je voor dat ze alles minutieus gaan checken, dan kun je nog wel 2 uur extra gaan uittrekken voor je binnen bent xd
Het is gewoon niet te doen iedere koffer binnenste buiten te keren met zoveel mensen.
Dan moet je misschien nog 3 tot 4x zoveel poortjes openen om de wachtrijen acceptabel te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Helicaze, wat ben jij een held zeg. Tijdens de set op de after tijdens Phuture Noize even met je gesproken en wat je zei was: 'Ik ben dronken, dus ik laat zien wie ik ben. (Toen liet ik zien wie ik was), waarop je reageerde. 'Dit ben ik over 5 minuten weer vergeten.' Je vertelde ook nog een doodleuk verhaal over een partytent die je versiert had. :lol:

Haha, ik weet het nog. Aangenaam! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:46 
 
Hardtraxxer

Geweldig weekend gehad.

Setjes van het weekend waren voor mij T.C.C, Dano en Restyle. (Of het was the Wishmaster. De MC riep naar mijn idee een andere naam om dan op de timetable XD)

Ik heb wel echt schandalig mee staan snoeien met wat gasten in het midden/vooraan van de zaal bij TCC. Zal me niet verbazen als het Hardtraxxers waren ^^. Was echt een top sfeer in het zaaltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

K heb voor de ingang iemand meegenomen zien worden door een undercovers politie agent. Even daarvoor was de bewuste vent goed bij z'n vruchtenzakje aan het graaien dus dat zal wel opgevallen zijn.

Zaterdag na de endshow liep ik door de poortjes het terrein van de after op en liet m'n polsbandje aan de bewaker rechts van me zien. Het vastgesmolten stukje zat een beetje gedraaid en dat zag de bewaker aan m'n linkerkant.
Die greep meteen als een agressieve jachthond m'n pols vast en sleurde me mee. "zooo, afgeknipt jongen? Ga je spijt van krijgen". Ik dacht wtf is dit maat.
Keek ie nog een keer goed, bleek dat ie zich vergist had. Schaamrood op z'n kaken dus ik keek m boos aan en vroeg waar dit voor nodig had. "Doorlopen nu of je krijgt een steekproef!!!1!@". Tja. Crowd support....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de vrijdag heb ik ook wel iets vrij aparts gezien bij het fouilleren. De gene voor mij in de rij werd betrapt op een zakje met witte poeder (lijkt me coke). Dit namen ze vrolijk in en lieten hem vervolgens doorlopen.

Je zou toch denken dat hier toch wel meer mee zou gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Op de vrijdag heb ik ook wel iets vrij aparts gezien bij het fouilleren. De gene voor mij in de rij werd betrapt op een zakje met witte poeder (lijkt me coke). Dit namen ze vrolijk in en lieten hem vervolgens doorlopen.

Je zou toch denken dat hier toch wel meer mee zou gebeuren?

Er zitten nog redelijk wat corripte beveiligers tussen die niet genoeg nemen met wat ze betaald krijgen en een centje bij willen verdienen. Als het dus niet veel is kan je nog wel eens geluk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 03:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering, de heimwee kickt er toch echt in. Dit jaar was mijn eerste Defqon, maar holy shit wat een ervaring was het. Heb vandaag bij het terugkijken van sommige filmpjes toch even de tranen weg moeten pinken. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarom hoef je bij overlast of gedoe met andere mensen op de camping ook geen hulp van de beveiligers te hopen. Pas als je zelf er iets aan wilt doen en het tot vechten komt stappen hun er in en dan mag je beiden van het terrein af, kijken toch niet verder dan hun neus lang is.

Ook dat verhaal vorig jaar dus waar meerdere velden blijkbaar last hadden van onze buren, bewaking zei alleen dat er klachten waren en dat hij uit moet, die gasten van die speakers als haantjes (tuurlijk) even stoer doen, maar die beveiliger had ook zoiets van ja, ik ga hier geen moeite voor doen. Ik zeg het alleen met een waarschuwing.

Vervolgens gingen onze buren vrolijk verder, harder zelfs, en geen beveiliging.

Daarom volgend jaar echt een specifieke plek/vriendencamping overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liepen op zaterdag ook echt belachelijk veel stillen bij de Magenta ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb sinds vrijdag niet meer in deze toppa gekeken dus heb nog e.e.a. in te halen / bij te lezen :thumbsup:
Vandaag mooi doen onder werktijd. Zal ook nog eens mijn ervaringen posten.
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten