Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi weekendje gehad, vrijdag heerlijk vermaakt tijdens de gathering in de blue.


Zaterdags overal wel een beetje geweest, Silver, UV, Magenta, Indigo en natuurlijk de red :worship: (Geluid stond ditjaar op elke stage wel veel beter als voorgaande jaren)
Stage en eindshow vond ik toch minder als vorig jaar, al was het wel gaaf de nieuwe headhunterz track te horen :loving:

Later nog met Helicaze naar de after geweest voor Phuture Noize, maar dit was persoonlijk afzien voor mij. Heb weinig met PN zelf, en het was veel te druk en te heet in de blue ook stond het geluid erg zacht vergeleken met de dag ervoor.. :/
Blij dat ik rond 3,30 eindelijk eens in bed lag, begonnen de achterburen precies achter mijn tent rond 5/6uur muziek te draaien >.<

Zondag ochtend maar besloten spullen in te pakken om s'avonds te gaan (net als vorig) en dit is echt een heerlijke keuze.

Zondags ook veelal tussen de Silver, UV en Magenta geswitched om later tijdens de legends showcase naar de Red te gaan. Heerlijk om vooraan te staan en al die artiesten voorbij te zien komen. Op het moment dat Showtek aangekondigd werd zag ik dit totaal niet aankomen (al had ik ze wel verwacht net als toen met XQ Legends). Ook erg mooi om te zien dat Dana on-stage kwam :worship:

Persoonlijk ben ik erg blij dat Hhz weer terug in de scene is, heb hem wel gemist. Al was de hype eromheen de laatste tijd wel iets te. Ben bang dat dit voorlopig ook nog zo blijft. Hopelijk brengt hij de hardstyle wel weer een tandje hoger, vind namelijk producer technisch Headhunterz wel samen met Noisecontrollers (en sommige andere artiesten als B-Front, Wildstylez, Bass Modulators, Audiotricz..) veruit bovenaan in de top staan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:24 
 
Hardtraxxer

Re-vamp schreef:

Zoals verwacht natuurlijk nergens plek, dus wanhopig camping 6 opgelopen. Hier stond een groep tenten in een rondje met een "binnenpleintje." Hier hadden wij onze 2 minitentjes lekker neergepleurd, in de hoop dat die fransen het niet in elkaar zouden trappen als wij weg waren :$

Hadden hier hetzelfde op veld 6, hadden alle ruimte toen we aan kwamen lopen vrijdagmiddag dus dan neem je ook automatisch de ruimte. Alle tenten in een ruime cirkel gezet met een partytent in het midden, maar er was nog aardig wat ruimte over. Waren al bang dat wanneer we van de preparty zouden terugkomen er een tentje bij zou staan, en ja hoor. Zal die blik nooit meer vergeten van die gast toen ie zaterdagochtend uit z'n tent kwam kruipen en door 13 man werd aangestaard :lol:

Overigens heb ik altijd gedacht dat veld 5 en 6 zwaar kut zouden zijn, maar na eenmaal op veld 6 gestaan te hebben durf ik wel te zeggen dat ik nooit meer 1 tm 4 zou doen. Was s'nachts ook mooi rustig op dat campingveld.
En een dikke plus trouwens voor koude blikjes bier voor een munt, was ideaal voor bij de tent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Overigens heb ik altijd gedacht dat veld 5 en 6 zwaar kut zouden zijn, maar na eenmaal op veld 6 gestaan te hebben durf ik wel te zeggen dat ik nooit meer 1 tm 4 zou doen. Was s'nachts ook mooi rustig op dat campingveld.


Ik ben zelf 4 keer een defqon Weekend geweest, eerste keer op Camping 3 gestaan de rest op camping 5. Eens maar nooit meer, ten eerste is het al een tyfus eind lopen van de auto naar de ingang en ten tweede dan zou je ook nog eens die brug over moeten met al je spullen... (al hebben ze nu wel die andere brug erbij gemaakt, wat het iets makkelijker moet maken, maar alsnog..)
Het lopen van camping 5/6 naar het festival terrein is zo gebeurd, vrijdag rond 22.45 vanuit de blue terug gelopen naar mijn tent om mijn oplader te halen en stond rond 23.10 alweer op het festival terrein..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:49 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Svennn schreef:
Overigens heb ik altijd gedacht dat veld 5 en 6 zwaar kut zouden zijn, maar na eenmaal op veld 6 gestaan te hebben durf ik wel te zeggen dat ik nooit meer 1 tm 4 zou doen. Was s'nachts ook mooi rustig op dat campingveld.


Ik ben zelf 4 keer een defqon Weekend geweest, eerste keer op Camping 3 gestaan de rest op camping 5. Eens maar nooit meer, ten eerste is het al een tyfus eind lopen van de auto naar de ingang en ten tweede dan zou je ook nog eens die brug over moeten met al je spullen...
Het lopen van camping 5/6 naar het festival terrein is zo gebeurd, vrijdag rond 22.45 vanuit de blue terug gelopen naar mijn tent om mijn oplader te halen en stond rond 23.10 alweer op het festival terrein..

Precies, je loopt na de fouillering zo je veld op i.p.v. dat je nog een hele tocht voor de boeg hebt. Heb eerder op veld 1, 2 en 4 gestaan, maar dat dus nooit meer. Na het feest terug naar veld 6 lopen is geen ramp, beetje kletsen en je bent er zo. De heenweg pik je een blikje bier op bij veld 5 en je wandelt zo door naar de ingang. Stond wel beveiliging de laatste twee dagen bij het verlaten van veld 5, maar dan stop je dat blikje ff in je achterzak. Ook de voorzieningen qua eten waren op veld 5 prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, inmiddels redelijk bijgekomen van een fantastisch weekend. :loving: Onwijs veel leuke en mooie dingen meegemaakt met leuke mensen! Dit was m'n 6e Defqon (3e keer weekend) en absoluut de beste tot nu toe. Super dikke sets gehoord van oa Activator, TCC, Haze & Abyss, Mind Dimension en Defqon Legends was ook zwaar genieten! Wat een mooie sfeer hing er zondagavond op de main. :love:

Na dit weekend kan ik opnieuw bevestigen dat Defqon absoluut het vetste festival van het jaar is. :) Volgend jaar 100% weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Inderdaad die security doet toch vreemde dingen...
Na vrijdag niet gecontroleerd geweest te zijn werd ik zondag volledig gefouilleerd, werd er in mijn broekzak gevoeld. Zei dat dat mijn autosleutels waren maar werd niet geloofd dus toonde de sleutels zei de bewaker doodleuk ow sorry ik dacht dat het een crackpijp was ...
Na een kwartier aan te schuiven en door de controle te geraken vroeg een andere bewaker me of hij me een verhaaltje mocht vertellen.
Begint hij me daar een ontzettend vaag verhaal te vertellen dat hij achter de hekken vier drugshonden heeft staan en die straks op het terrein los ging laten en als er mensen betrapt werden, ze 450 euro boete moeten betalen en 2 dagen in de cel moeten. Om af te sluiten vraagt hij me of ik gebruik of drugs mee heb zeg neen waarop hij doodleuk zegt: nog een fijne dag verder :lol:

Die had zelf waarschijnlijk aan de in beslag genomen waren gezeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:42 
 
Hardtraxxer

Bij ons was het ook raak met de security. Heel het weekend niet gefouilleerd komt er in een keer op zondag een bewaker, op poortje camping 5 richting festivalterrein, naar ons toe lopen met dat onze groep mee moest komen met hem. Hij zei of je levert je drugs in zonder consequenties of je word gefouilleerd en je mag het festival terrein af. Nou heel onze groep had geen drugs bij behalve één iemand. Hij had het ingeleverd en de bewaker tegen ons: "fijne dag nog" zonder ons één vinger aan te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Bij ons was het ook raak met de security. Heel het weekend niet gefouilleerd komt er in een keer op zondag een bewaker, op poortje camping 5 richting festivalterrein, naar ons toe lopen met dat onze groep mee moest komen met hem. Hij zei of je levert je drugs in zonder consequenties of je word gefouilleerd en je mag het festival terrein af. Nou heel onze groep had geen drugs bij behalve één iemand. Hij had het ingeleverd en de bewaker tegen ons: "fijne dag nog" zonder ons één vinger aan te raken.


Die had de rest van de zondag vrij zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgend jaar koop in zo'n Crowd Support pak en ga ik over het terrein lopen en mensen vragen om hun drugs vrijwillig in te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Volgend jaar koop in zo'n Crowd Support pak en ga ik over het terrein lopen en mensen vragen om hun drugs vrijwillig in te leveren.


Helft van het publiek als crowdcontrol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Svennn schreef:
Overigens heb ik altijd gedacht dat veld 5 en 6 zwaar kut zouden zijn, maar na eenmaal op veld 6 gestaan te hebben durf ik wel te zeggen dat ik nooit meer 1 tm 4 zou doen. Was s'nachts ook mooi rustig op dat campingveld.


Ik ben zelf 4 keer een defqon Weekend geweest, eerste keer op Camping 3 gestaan de rest op camping 5. Eens maar nooit meer, ten eerste is het al een tyfus eind lopen van de auto naar de ingang en ten tweede dan zou je ook nog eens die brug over moeten met al je spullen... (al hebben ze nu wel die andere brug erbij gemaakt, wat het iets makkelijker moet maken, maar alsnog..)
Het lopen van camping 5/6 naar het festival terrein is zo gebeurd, vrijdag rond 22.45 vanuit de blue terug gelopen naar mijn tent om mijn oplader te halen en stond rond 23.10 alweer op het festival terrein..

Dit was mijn derde jaar op rij op camping 5, we staan altijd vlak naast het toiletgebouw en hadden ook dit jaar weer alle ruimte. Rond 15:00 gelijk 2 partytenten neergezet en daar ons tentenkamp omheen gebouwd. Inderdaad prima te doen qua spullen sjouwen, lekker de brug niet over :) Het lopen naar het festivalterrein valt mij ook altijd erg mee. En 's nachts best rustig, heb er prima kunnen slapen. Ook is het wel een voordeel dat ik eigenlijk nooit terug hoef naar m'n tent overdag, heb daar geen behoefte aan (als het niet bijv tering hard regent en ik wel gedwongen word om droge kleren te halen :P). Voor andere mensen zou dit misschien wel vervelend zijn omdat ze de brug weer over moeten met spierpijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:12 
 
Hardtraxx Elite

Stinson schreef:
hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
K heb voor de ingang iemand meegenomen zien worden door een undercovers politie agent. Even daarvoor was de bewuste vent goed bij z'n vruchtenzakje aan het graaien dus dat zal wel opgevallen zijn.

Zaterdag na de endshow liep ik door de poortjes het terrein van de after op en liet m'n polsbandje aan de bewaker rechts van me zien. Het vastgesmolten stukje zat een beetje gedraaid en dat zag de bewaker aan m'n linkerkant.
Die greep meteen als een agressieve jachthond m'n pols vast en sleurde me mee. "zooo, afgeknipt jongen? Ga je spijt van krijgen". Ik dacht wtf is dit maat.
Keek ie nog een keer goed, bleek dat ie zich vergist had. Schaamrood op z'n kaken dus ik keek m boos aan en vroeg waar dit voor nodig had. "Doorlopen nu of je krijgt een steekproef!!!1!@". Tja. Crowd support....

Lekker intimiderend gedrag van die beveiliger!! Hoezo gastvrij ontvangen door Crowd Support! Hallo Q dance, lezen jullie even mee??


Ik heb het vermoede dat dit allemaal bewust word gedaan, paar pagina terug vertelde ook al iemand over zoon bangmakerij verhaal van een security dat er honden klaar stonden. Puur onder mom dat het voorgezegd word en over heel de camping geroddeld word. Bangmakerij werkt preventief natuurlijk. Niet voor iedereen maar voor voor aantal wel.


Ik heb het sowieso niet zo op security's, willen altijd iets te graag laten zien wie de 'baas' is.. doe gewoon normaal en aardig is voor iedereen leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:21 
 
Hardtraxxer

Toch maar even een klein verslagje van het weekend!

Vrijdagavond rond een uur of half 12 vertrokken vanuit Rotterdam en om half 6 hadden we een campingbandje. Nee, het verkeer was verre van om over naar huis te schrijven. En oh ja: WAT EEN STOF op die parkeerplaats!
Controle was weer komisch, want toen ik mijn rugzak af wilde doen, vroeg die beveiliger of ik hem alsjeblieft om wilde houden. (Het was waarschijnlijk té veel werk om de tas open te doen). En toen kon ik doorlopen! >.<
Camping 1 t/m 4 uiteraard al vol, evenals 5 en bij het laatste lege stukje van 6 werden we weggestuurd want "achterin is nog veel meer plaats". Dat was uiteraard niet echt het geval... Vonden we uiteindelijk een lege plek, komt zo'n bijdehandje tof doen dat zijn maten daar zouden gaan staan en dat wij dan maar eerder hadden moeten komen. Zijn maten? Nergens te bekennen natuurlijk... Maar geen zin in gedoe op vrijdag en dus maar doorgelopen. Uiteindelijk vonden we wel een plekje, onze tent paste maar net.
Het wordt wat mij betreft echt wel tijd dat Q-Dance de camping gaat aanpakken of in ieder geval het opzetten in goede banen gaat leiden. Snap best dat je een partytent mee wil nemen, maar wees een beetje schappelijk. Veel groepen gezien die toch wel achterlijk veel ruimte in beslag namen. Raar hè dat die velden dan binnen no-time vol staan. En oja de ondergrond van gravel/grind/stenen onder 5 centimeter gras.... Alle haringen zijn gesneuveld :lol:
Lekker happie gegeten, even geouwehoerd met de buren (Heuj Intents Festival! Jaja, volgende editie ben ik er absoluut bij!) en op naar The Gathering. Net ná Bass Modulators de Blue binnen gestapt en meteen kippenvel! Wat blijft die weekendervaring elk jaar weer bijzonder! Sowieso luister ik zelf de laatste tijd wat rauwer spul, maar Coone, Noisecontrollers en The Spirit of Hardstyle hebben toch bewezen dat hardstyle gewoon alle kanten op kan gaan en het toch heeeeeeeeeeeerlijk blijft!
ZaZaFront was louter episch, enorm staan genieten en flink losgegaan. Alleen maar lachende gezichten om me heen en de gekte was compleet bij het LINKS/RECHTS-moment natuurlijk xd Man, wat ging de vrijdag snel voorbij!
Lekker bedje in gedoken daarna. Alleen jammer van wat Duitsers de een speaker hadden staan die mijn luchtbeed deed trillen, maar daar heb je slaapoordoppen voor! :thumbsup:
Goed geslapen, prima ontbeten en lekker een beetje op de camping blijven hangen, pas na tweeën het terrein opgelopen. Meteen richting de mainstage en daar prima vermaakt bij Cyber, Audiotricz, Power Hour en een stukje Psyko Punkz. Klein hapje gegeten en nog even staan feesten bij Ransom op de White om vervolgens nog even wat rust te pakken op de camping.
Daar ging iemand nog K.O., raakte een scheerlijn en viel zol over ons gasstelletje bij de tent naar binnen. Zag er eventjes niet heel goed uit. Kwam gelukkig snel bij en de beveiliging + EHBO waren snel ter plaatse. Deze beveiligers waren vriendelijk, behulpzaam en begripvol, moedigden hem aan om eerlijk te zijn over drugsgebruik want "je bent toch al binnen". Toen de EHBO'ers het wel mooi vonden, vond de beveiliger het tijd voor een tip: "inkakken is bijpakken", wij kwamen niet meer bij >.< (maar het hoort natuurlijk eigenlijk niet dat een beveiliger zoiets zegt :P )
Na dat gedoe wilden we NCBM eigenlijk meepakken, maar de tijd vloog voorbij en uiteindelijk Atmozfears, Frequencerz en natuurlijk de eindshow ( :$ ) gezien!
Moet zeggen dat ik de mainstage er toch wel behoorlijk vet uit vond zien, ondanks de lege plekken tussen de schepen. Zat weer zó bizar veel detail in! :surrender: Daarbij was de middelste echt hoog en had ik soms echt het gevoel dat ze op me af kwamen.
Vervolgens weer richting de camping, wilde zó graag naar Phuture Noize op de after, maar was gewoon te moe om van camping 6 nog "even" terug te lopen. Dus beetje bij de tent zitten chillen om vevolgens weer heerlijk wat uurtjes te slapen. :thumbup:
Zondag was de afgelopen vier jaar altijd dé Defqon.1 dag voor mij: lekker sfeertje, iedereen naar de getver en maximaal genieten. Zodoende was ik dus wel benieuwd hoe het sfeertje zou zijn nu er "gewoon" kaartjes voor alleen zondag waren. Maar eerst nog even relaxed bij de tent gezeten, hapje gegeten en om half 3 bij The Prophet gaan kijken op de U.V. want daar waren een paar vrienden die alleen op zondag aanwezig waren! Echt euforisch werd er niet gedraaid, maar persoonlijk vond ik dat niet zo heel erg ;)
Vervolgens naar de Magenta voor Isaac, Alpha Twins en een stukje Tatanka, onwijs staan genieten en lekker hard los staan gaan. En toen was het tijd voor B-Front alwaar ik een uur lang met kippenvel heb staan feesten. Wat is die muziek toch heerlijk :$ Compleet gesloopt ook na afloop, dus maar even pizza gescoord. (Oja: hoezo is de pizza salami zondag voor half 7 al op..... :thumbdown: ) Onderweg naar de Magenta opgegeten, laatste stukje Donkey Rollers meegepakt en toen dé set van het weekend: Theracords Classic Collective! :clap: Na een kwartier gingen twee vrienden richting Korsakoff, kwartier daarna ging de rest naar Gunz for Hire, dus beetje achteraan in het midden lekker los staan gaan in m'n eentje :P Heeeeeel tof dat Geck-o ook gewoon lekker tussen het publiek stond te genieten :D Bij tijd en wijlen wist ik oprecht niet meer waar ik het moest zoeken, wát een heerlijke sound is het toch! :yes:
Helaas was het veeeuuuul te snel voorbij (DOE MAAR EEN TCC-EVENT JA!) en was het tijd voor de Defqon.1 Legends. Van tevoren al wel verwacht dat Headhunterz er zou zijn, evenals Showtek. En natuurlijk dat er vooral hitjes gedraaid zouden worden, maar het was toch zó heerlijk! Ook hier was de sfeer gewoon top en werd overal volop los gegaan! Wel merkte ik dat het tegen half 11 ineens superdruk werd, logisch want de eindshow kwam eraan! De tijd vloog voorbij en toen was Defqon.1 alweer afgelopen... :/ Jammer van de regen onderweg naar de tent en tijdens de eindshow, maar ach "JEROOOOOEEEEN" maakte veel goed. :lol:
Lekker tot diep in de nacht zitten chillen, slapen en met een zonnetje wakker geworden.
Vijfde keer op rij en het stelt toch nooit echt teleur! :yay:
Eigenlijk had ik al heimwee toen we in de auto stapten, dus nu maar hopen dat het jaar een beetje snel voorbij gaat en we weer naar Defon.1 mogen!

PS. Als iemand nog een Defqon.1 krantje over heeft, hou ik me graag aanbevolen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Bij ons was het ook raak met de security. Heel het weekend niet gefouilleerd komt er in een keer op zondag een bewaker, op poortje camping 5 richting festivalterrein, naar ons toe lopen met dat onze groep mee moest komen met hem. Hij zei of je levert je drugs in zonder consequenties of je word gefouilleerd en je mag het festival terrein af. Nou heel onze groep had geen drugs bij behalve één iemand. Hij had het ingeleverd en de bewaker tegen ons: "fijne dag nog" zonder ons één vinger aan te raken.

Jep, bij mij precies hetzelfde. Zondag liep ik bij de wc richting zo'n beveiliger en ik aka "chef" mocht even mee lopen. Mijn ogen zouden zeggen dat ik iets op had, dus ik mocht alles inleveren. Aangegeven dat ik inderdaad wat op had maar niets meer bij had (had op de camping wat genomen, maar 20 minuten eerder dus veel was er niet te zien). Na wat gedreig over wat er wel niet zou gebeuren als hij wel iets zou vinden, zei ik dat hij me gerust mocht fouilleren. Hij wenste me een fijne dag en ik mocht doorlopen... wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kansloze beveiliging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

vuxajoro schreef:
Compleet gesloopt ook na afloop, dus maar even pizza gescoord. (Oja: hoezo is de pizza salami zondag voor half 7 al op..... :thumbdown: )


Ik vond sowieso dat die eettentjes bij de RED op zondag vroeg dichtgingen, wij wilden daar gaan eten maar ze waren om 17:30 al dicht (of eerder, maar dat was de tijd dat we zin in eten hadden), terwijl het eten bij de UV echt super druk was....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook een meisje oververhit geraakt in haar tent en die reageerde helemaal nergens meer op. Uiteindelijk kwam de beveiliging met 3 man sterk eraan en die hadden echt geen flauw benul wat ze moesten doen. Een vriendin van mij zei dat ze in de stabiele zij-ligging gelegd moest worden en toen stonden ze ook echt zo te kijken alsof ze er nog nooit van gehoord hadden. In plaats van dat zij dat meisje in die ligging legden zeiden ze dat haar vrienden dat maar moesten doen. Uiteindelijk kwam er wel iemand van de eerste hulp bij en werd het meisje afgevoerd. Was allemaal best heftig om te zien maar is gelukkig wel goed afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



01. JDX - Storm
02. Headhunterz - Destiny
03. Bass Modulators - OMG
04. Hardwell - Make The World Ours
05. Frequencerz - Victory Forever (Official Defqon.1 2017 Anthem)
06. Clockartz - Resonance
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf dat Hardwell ook hardstyle maakt hoor, maar ik vraag me dan altijd af of de track ook in de eindshow had gezeten zonder dat zijn naam er aan verbonden was. Hoewel de track prima kwaliteit is vindt ik het persoonlijk enigszins oneerlijk tegenover kleine producers uit de eigen scene die niet deze kans zomaar krijgen bij hun eerste producties. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
Gaaf dat Hardwell ook hardstyle maakt hoor, maar ik vraag me dan altijd af of de track ook in de eindshow had gezeten zonder dat zijn naam er aan verbonden was. Hoewel de track prima kwaliteit is vindt ik het persoonlijk enigszins oneerlijk tegenover kleine producers uit de eigen scene die niet deze kans zomaar krijgen bij hun eerste producties. :huh:


Ik ben er niet helemaal over uit wat ik er van moet vinden. Ene kant vind ik het vet dat ie zo'n track weet neer te zetten, maar het voelt inderdaad wat oneerlijk aan. Ben toch heel benieuwd waar dit opeens zo vandaan komt..

edit: gvd heimwee van het terug kijken :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het verhaal van Clockartz leest, kunnen producers zelf gewoon hun tracks insturen naar Q-Dance, misschien heeft Hardwell het precies diezelfde manier gedaan, net als Andy Svge vorig jaar (want die kwam ook ineens uit het niets)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf om weer terug te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige eindshow. Zit elk jaar weer sterk in elkaar, maar had hiervoor niet mind dimension willen missen. Plaat van headhunterz was te verwachten, maar hardwell komt wel als een verassing. Hij heeft ondertussen al wel 10 hardstyle platen liggen denk ik. Urban Designer zei ook al tegen mij op de terugweg dat hij niet verbaasd zou zijn als hardwell volgend jaar op Defqon staat met een hardstyle project ofzo. Of b2b met atmozfears op qlimax (wat ik best gaaf zou vinden)
Die plaat van Clockartz is wel echt gruwelijk. Heeft beetje dezelfde opbouw als Timeless, maar echt een fantastische plaat. Gaat weer hoog eindigen in de q top 10 denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij iets te langdradig is om een hitje te worden, Gravity was ook een lange break maar niet zo erg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Annokill schreef:
Ik vond sowieso dat die eettentjes bij de RED op zondag vroeg dichtgingen, wij wilden daar gaan eten maar ze waren om 17:30 al dicht (of eerder, maar dat was de tijd dat we zin in eten hadden), terwijl het eten bij de UV echt super druk was....


Dit inderdaad. Ook was er geen pasta meer te krijgen en de hamburgers moesten om 19:45, het overloop moment naar de red, nog gebakken worden.. dan heb je het als cateraar toch niet helemaal begrepen hoor. De broodjes hamburgers zagen er trouwens ook niet erg smakelijk uit. Uiteindelijk naast de purple maar een vreselijk broodje hotdog gehaald voor 2 fucking munten. Pure afzetterij.
*Azijn modus uit*

Iemand nog bij die vissershut naast de Purple geweest trouwens? :lol:
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten