Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:17 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Je zou maar iemand binnen laten met 5 kilogram aan bommen in die zak verstopt.

dan moet je gewoon een camping ticket kopen ben me drie weekend tassen naar binnen gekomen en heeft alleen in me portomenee gekeken voor drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Manmanman wat was dit weer een prachtig weekend, hield het niet voor mogelijk, maar het was dit jaar zowaar nog mooier dan vorig jaar. Verslagje van mijn kant:

Vrijdag rond uurtje of 12 / half 1 aangesloten in de file. Uiteindelijk verliep alles vrij soepel en waren rond 2u door de controle heen. Besloten door te lopen naar camping 3, waar we een ergens achteraan een hele chille plek vonden. Na een flinke lading pils en avondeten in de hangmatten (wat lagen die heerlijk :loving: ) begaven we ons naar de Gathering. Opening was weer magistraal zoals altijd, maar vond het setje van Wildstylez verder toch wat tegenvallen. Omdat het flink druk was en ik Bass Modulators al vrij vaak gezien had, gingen we maar bij Theo & Charly kijken, die best een tof setje draaiden. Evil Activities daarna was ook tof, leuk om Drunk With A Gun remix en Raving Bootleg weer eens te horen :). Toen terug naar de Blue voor NC en Zaza Front. Weet hier door de grote hoeveelheid bier niet heel veel meer vanaf, maar heb wel intens genoten. Ben naderhand blijkbaar opgebaard in m'n tent in slaap gevallen met een blik bier die op m'n borstkas balanceerde.

Zaterdag beetje rondgestruind en na een half uurtje PN uiteindelijk bij Sound Rush blijven staan, die zoals verwacht weer een lekker setje wegzetten. P1 Mashup was heel dik. Tijdens Adrenalize heb ik de best getimede kak (en nak)partij uit m'n leven geproduceerd op de toiletten bij de main. Precies nadat ik de deur van de Dixie gesloten had brak de hemel open. Nadat de verlossing volbracht was sloot ook de hemel zich weer, alsof het was voorbestemd. Enfin, daarna naar Bass Chaserz gestaan omdat de rest van m'n groep daar was gaan staan ivm de regen. Best vermakelijk setje, kan veel van hun eigen werk en ander Nightbreed spul wel waarderen. Daarna weer terug naar de main voor Audiotricz + Power Hour. Niet heel bijzonder, wel leuk. Daarna tijdje bij de Gold gezeten en gegeten, waarna het tijd was voor Zany. Ondanks dat er weinig echte early tussen zat, was dit wel heel dik. Volledig klaplong gegaan tijdens Midnight en Pwoap (Live Mix). Hierna door naar P&D. Prima de ruimte en de mannen draaiden weer geweldig. Volgens mij hier ook Never Look Back gehoord en (eindelijk) originele Never Come Close :love: . Na deze twee uurtjes wel volledig gesloopt, dus toen op de heuvel gezeten bij de main met 'n paar vrienden en op de rest vd groep gewacht. Boven verwachting veel ruimte linksvoor tijdens de endshow en set van Frequencerz. Na afloop ff bij de tent gehangen en toen de beentjes het weer toelieten naar de afterparty gegaan, waar PN echt een monsterset neerzette. Midvoor was 't sfeertje perfect, was het niet te warm en was er voldoende ruimte. Tijdens A2 en War Force rustig aan gedaan en vervolgens de tent opgezocht.

Zondags rond half 1 de Magenta ingelopen tijdens Josh & Wesz. Even later droop 't zweet al weer overal vandaan nadat de heren Next Dimensional World (niet de edit) en I Shot The Blender Remix erop gooiden. Bij Tuneboy even blijven hangen, die aan het begin verrassend snel doormixte. Platenkeuze was voorspelbaar, maar die saifam plaatjes vervelen niet zo snel. Na een half uurtje D&R vs MYST, die overigens heel leuk draaiden, doorgegaan naar de Gold voor Promo & Catscan. Misschien was dit wel het vetste setje van heel het feest, puur genieten om de ene na de andere klassieker te horen. I Come Correct, Zoo, Midnight Impact en Psychiatric Ass zijn maar een paar voorbeelden van een set vol met hoogtepunten. Hierna een kort retourtje naar Blue/Gold voor B-Front en Neophyte. Wilde nog wat energie sparen voor de Legends Closing, dus vrij rustig aan gedaan. Uiteindelijk vlak voor de Closing nog bij Brennan Heart blijven haken, die een paar Blademasterz platen erop gooide, was wel tof. Legends was precies wat ik ervan gehoopt had (behalve dan dat ze GODVERDOMME NOG STEEDS GEEN BIOLOIGCAL INSANITY DRAAIDEN). Geluid op de main was helaas niet optimaal waar wij stonden, maar desondanks flink genoten. Eigenlijk het hele weekend lang volop genoten, zo op het weer (af en toe) na niet zozeer minpunten kunnen noemen.

Nog even opschep/wtf momentje: Gister na thuiskomst even de stappenteller gecheckt. Bijna 120 km gelopen in die 3 dagen, en dan had ik op zaterdag m'n mobiel nog een paar uur uit staan :x

Al met al gewoon een bizar vet weekend gehad, geen idee hoe Q hier volgend jaar nog overheen kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand meer over de woorden "just b" die op verschillende bordjes op de camping te zien waren? In de eindshow op zaterdag was het ook te horen, gevolgd door een paar seconden stilte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Helicaze schreef:
Je zou maar iemand binnen laten met 5 kilogram aan bommen in die zak verstopt.

dan moet je gewoon een camping ticket kopen ben me drie weekend tassen naar binnen gekomen en heeft alleen in me portomenee gekeken voor drugs

Ook wel waar. Mij hebben ze ook niet gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
FTN schreef:
Helicaze schreef:
Je zou maar iemand binnen laten met 5 kilogram aan bommen in die zak verstopt.

dan moet je gewoon een camping ticket kopen ben me drie weekend tassen naar binnen gekomen en heeft alleen in me portomenee gekeken voor drugs

Ook wel waar. Mij hebben ze ook niet gecontroleerd.

Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht op zondag ook gewoon vrolijk doorlopen met mijn tas vol met eten dat er nog inzat voor de treinreis :lol: Was rond 1 uur en het was niet eens druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Legendarisch feest zoals altijd. Dit jaar mijn 10e defqon mee mogen maken maar ik denk toch wel 1 van de betere editie's. Vooral de zondag was echt zo gezellig :D... Set van het weekend was duidelijk TCC, 1,5 uur lang echt belachelijk hard uit mijn stekker gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad die security doet toch vreemde dingen...
Na vrijdag niet gecontroleerd geweest te zijn werd ik zondag volledig gefouilleerd, werd er in mijn broekzak gevoeld. Zei dat dat mijn autosleutels waren maar werd niet geloofd dus toonde de sleutels zei de bewaker doodleuk ow sorry ik dacht dat het een crackpijp was ...
Na een kwartier aan te schuiven en door de controle te geraken vroeg een andere bewaker me of hij me een verhaaltje mocht vertellen.
Begint hij me daar een ontzettend vaag verhaal te vertellen dat hij achter de hekken vier drugshonden heeft staan en die straks op het terrein los ging laten en als er mensen betrapt werden, ze 450 euro boete moeten betalen en 2 dagen in de cel moeten. Om af te sluiten vraagt hij me of ik gebruik of drugs mee heb zeg neen waarop hij doodleuk zegt: nog een fijne dag verder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stond dit jaar voor het eerst redelijk vooraan tijdens de eindshow en de closing op zondag.
En dat beviel me een stuk beter dan tussen al dat verticaal-filmende-stilstaan-volk in het midden en achterin. Er werd daar gefeest, er was voldoende ruimte vanwege de barriers die er stonden. En er stond ook nog een biertap :worship:

Klein nadeel was dat je wat minder meekrijgt van de show in z'n geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Stond dit jaar voor het eerst redelijk vooraan tijdens de eindshow en de closing op zondag.
En dat beviel me een stuk beter dan tussen al dat verticaal-filmende-stilstaan-volk in het midden en achterin. Er werd daar gefeest, er was voldoende ruimte vanwege de barriers die er stonden. En er stond ook nog een biertap :worship:

Klein nadeel was dat je wat minder meekrijgt van de show in z'n geheel.


Juist! er was echt verrassend veel ruimte vooraan, ook tijdens de zaterdag eindshow. Helemaal niet verkeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga geen lang verhaal typen, want er is al genoeg gezegd. Hoogtepunt van mijn dag was Activator. Snoeiharde set, eindelijk ook Equensu Ocha en Domination live gehoord, twee van mijn favoriete tracks. :thumbsup: Daarnaast genoten van Phuture Noize, blue stond ook goed vol om half 1. Pluspunten aan Q voor de stage-indeling dit jaar, was een stuk beter en ruimer dan twee jaar geleden. Rest van de dag rondjes gelopen en prima vermaakt in de blue, UV & magenta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Stond dit jaar voor het eerst redelijk vooraan tijdens de eindshow en de closing op zondag.
En dat beviel me een stuk beter dan tussen al dat verticaal-filmende-stilstaan-volk in het midden en achterin. Er werd daar gefeest, er was voldoende ruimte vanwege de barriers die er stonden. En er stond ook nog een biertap :worship:

Klein nadeel was dat je wat minder meekrijgt van de show in z'n geheel.

Vooraan is het altijd een dik feest bij de RED! Rechtsvoor op de heuvel is altijd goud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou dat gedoe bij de blue op zondagavond niet met de weersverwachting te maken hebben gehad? Buienradar gaf namelijk precies van 20:00 - 23:00 uur regen op.
Kan me voorstellen dat Q wilde voorkomen dat het halve terrein naar de black zou stromen, puur crowdcontrol.
En toen bleek dat de regen nog even wegbleef ze de blue toch maar volgens planning dicht hebben gelaten.

Puur speculatie dit maar t klinkt vrij logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Zou dat gedoe bij de blue op zondagavond niet met de weersverwachting te maken hebben gehad? Buienradar gaf namelijk precies van 20:00 - 23:00 uur regen op.
Kan me voorstellen dat Q wilde voorkomen dat het halve terrein naar de black zou stromen, puur crowdcontrol.
En toen bleek dat de regen nog even wegbleef ze de blue toch maar volgens planning dicht hebben gelaten.

Puur speculatie dit maar t klinkt vrij logisch.


Ik dacht persoonlijk zelf indd ook aan crowdcontrol, maar niet vanwege het weer maar omdat ze misschien teveel zondag kaarten verkocht hadden..?
Had zelf een lange tijd vooraan gestaan, en toen naar achter het water gegaan en zag toen pas de echte massa die er stond, meer als voorgaande jaren :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Inderdaad die security doet toch vreemde dingen...
Na vrijdag niet gecontroleerd geweest te zijn werd ik zondag volledig gefouilleerd, werd er in mijn broekzak gevoeld. Zei dat dat mijn autosleutels waren maar werd niet geloofd dus toonde de sleutels zei de bewaker doodleuk ow sorry ik dacht dat het een crackpijp was ...
Na een kwartier aan te schuiven en door de controle te geraken vroeg een andere bewaker me of hij me een verhaaltje mocht vertellen.
Begint hij me daar een ontzettend vaag verhaal te vertellen dat hij achter de hekken vier drugshonden heeft staan en die straks op het terrein los ging laten en als er mensen betrapt werden, ze 450 euro boete moeten betalen en 2 dagen in de cel moeten. Om af te sluiten vraagt hij me of ik gebruik of drugs mee heb zeg neen waarop hij doodleuk zegt: nog een fijne dag verder :lol:

Als Q dance zijnde zou ik toch echt dat Crowd Support eens even aan de tand voelen over een aantal medewerkers.
Sommigen zijn echt te lomp, onbeleefd, ongeïnteresseerd om daar te werken. Het is voor Q dance wel hun 'visitekaartje' bij binnenkomst.

Ik citeer van de website van Crowd Support:
Citaat:
Wij begeleiden uw gasten voor, tijdens en na het evenement en zorgen ervoor dat ze zich welkom en veilig voelen.

Citaat:
Onze medewerkers zijn ruim op tijd aanwezig, zien er verzorgd uit en weten wat er van ze verwacht wordt. Daarbij letten ze niet alleen op de veiligheid, maar fungeren ze ook als gastheer, zodat uw gasten zich al direct van harte welkom voelen.

Citaat:
De representatieve medewerkers van Crowd Support begrijpen wat uw gasten verwachten en gaan daarin graag een stap verder. Voor ons betekent hospitality dan ook een vriendelijke en behulpzame houding en het verlenen van de beste service, van het controleren van een entreebewijs tot het aannemen van een jas.


Volgens mij leeft Crowd Support in een soort van parallel universum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze, wat ben jij een held zeg. Tijdens de set op de after tijdens Phuture Noize even met je gesproken en wat je zei was: 'Ik ben dronken, dus ik laat zien wie ik ben. (Toen liet ik zien wie ik was), waarop je reageerde. 'Dit ben ik over 5 minuten weer vergeten.' Je vertelde ook nog een doodleuk verhaal over een partytent die je versiert had. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
GB47 schreef:
Inderdaad die security doet toch vreemde dingen...
Na vrijdag niet gecontroleerd geweest te zijn werd ik zondag volledig gefouilleerd, werd er in mijn broekzak gevoeld. Zei dat dat mijn autosleutels waren maar werd niet geloofd dus toonde de sleutels zei de bewaker doodleuk ow sorry ik dacht dat het een crackpijp was ...
Na een kwartier aan te schuiven en door de controle te geraken vroeg een andere bewaker me of hij me een verhaaltje mocht vertellen.
Begint hij me daar een ontzettend vaag verhaal te vertellen dat hij achter de hekken vier drugshonden heeft staan en die straks op het terrein los ging laten en als er mensen betrapt werden, ze 450 euro boete moeten betalen en 2 dagen in de cel moeten. Om af te sluiten vraagt hij me of ik gebruik of drugs mee heb zeg neen waarop hij doodleuk zegt: nog een fijne dag verder :lol:

Als Q dance zijnde zou ik toch echt dat Crowd Support eens even aan de tand voelen over een aantal medewerkers.
Sommigen zijn echt te lomp, onbeleefd, ongeïnteresseerd om daar te werken. Het is voor Q dance wel hun 'visitekaartje' bij binnenkomst.

Ik citeer van de website van Crowd Support:
Citaat:
Wij begeleiden uw gasten voor, tijdens en na het evenement en zorgen ervoor dat ze zich welkom en veilig voelen.

Citaat:
Onze medewerkers zijn ruim op tijd aanwezig, zien er verzorgd uit en weten wat er van ze verwacht wordt. Daarbij letten ze niet alleen op de veiligheid, maar fungeren ze ook als gastheer, zodat uw gasten zich al direct van harte welkom voelen.

Citaat:
De representatieve medewerkers van Crowd Support begrijpen wat uw gasten verwachten en gaan daarin graag een stap verder. Voor ons betekent hospitality dan ook een vriendelijke en behulpzame houding en het verlenen van de beste service, van het controleren van een entreebewijs tot het aannemen van een jas.


Volgens mij leeft Crowd Support in een soort van parallel universum xd

Nakomeling van Maximus dat crowd support. Toen al een slechte naam. Je kan de naam wel aanpassen maar de meeste beveiligers zijn echt zwaar onder niveau en zouden bij een normaal bedrijf waar kwaliteit voorop staat niet zo snel aan de bak komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh, klagen over Crowd Support? I'm in.

Had er vrijdag bij binnenkomst één die te graag iets wilde vinden. Werd eerst heel intensief m'n koffer en tas gecontroleerd, zat niks in. Vroeg hij aan mij (en de rest van de groep) of we wiet bij ons hadden. Zei ik nee (had het ook oprecht niet), vertelde hij dat het legaal was om mee te nemen (yeah right, weet wel beter :lol: ). Dus ik zei ook tegen hem "Nah, weet zelf heel goed dat dat niet mag". Hij bleef het daarna volhouden dat het wel mocht en heeft nog 3 keer gevraagd of we écht geen wiet bij ons hadden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als je dan 'ja' zegt ben je de lul. Valt dan overigens ook niet op he? Zo vaak vragen of je wat bij je hebt. Ik werd 1 keer gefouilleerd tijdens binnenkomst van het terrein en vervolgens 3 dagen gewoon niet. Nergens.. De camping af niet, en het festival terrein op ook niet. Alleen mensen die een tas bij zich hadden werden gefouilleerd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Totaal geen problemen gehad met de bewaking. Alleen maar relaxte mensen tegengekomen.
Zelfs nog een bewaker een koud biertje uit de tipi gegeven omdat ie bijna klaar was met werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.


Hoe gaat zo'n steekproef eigenlijk? Word je dan meegenomen en moet je dan echt alles uit doen en open maken of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Steffnov schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.


Hoe gaat zo'n steekproef eigenlijk? Word je dan meegenomen en moet je dan echt alles uit doen en open maken of?


Werd grondig gefouilleerd, portemonnee werd in elk vakje gekeken, schoenen mochten uit en werden doorzocht. Hoefde nog net niet naakt te bukken en te hoesten. Ben ook blij dat dat niet hoefde, was een behoorlijke forse vent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:01 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Steffnov schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.


Hoe gaat zo'n steekproef eigenlijk? Word je dan meegenomen en moet je dan echt alles uit doen en open maken of?

Ik werd ook met een paar vrienden eruit geplukt toen we van de camping naar het festival terrein wouden. De bewaker gaf al aan dat het om een steekproef ging en dat we niet eruit werden geplukt omdat we drugskoppen ofzo hadden. Hij gaf ook aan dat als iemand van ons drugs bij zich had dat dat ingeleverd kon worden zonder consequenties. Als later alsnog bleek dat iemand dat mee had dan werd diegene meegenomen naar de politie. We werden naar een met hekken afgezette plek gebracht wat naast de uitgang/ingang van campsite 4 stond. Die bewaker ging eigenlijk alleen wat meer voelen dan een gemiddelde fouilleer beurt, maar wij hoefden niks uit te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:03 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
JeroenB93 schreef:
Ik bracht zondag rond een uur of 12 's middags even wat spullen naar m'n auto. Daarna kwartier in de rij staan bij de controle. Iedereen werd op elke broekzak, elk hoekje van z'n portemonnee en complete kauwgompakjes gecontroleerd. Toch wel raar dat ze dat pas op zondag doen :/


Yep, had precies hetzelfde. Vrijdag werd er alleen ff in mijn etenstas gekeken of er geen overload aan bier in zat en kon ik verder gewoon doorlopen. Na mijn spullen op zondag in de auto te hebben gehoord, werd ik bij terugkomst ook heel erg gecontroleerd, hoefde nog net mijn schoenen niet uit te doen. Zag op de Silver zondag dat iemand anders dat bij een random steekproef wel moest, plus volledige controle, door drie man die ook iets te graag iets leken te willen vinden. Volgens mij moesten ze gewoon een quota halen en kwamen ze er zondag achter dat ze achter lagen op schema.


M'n vriendin en ik stonden zondag bij de kluisjes geld te halen om tokens te kopen, werden we vervolgens door beveiliging meegenomen omdat ze dachten dat we drugs hadden. Wij braaf meegelopen (aangezien we geen zin in gedoe hadden) en kregen te horen dat ze ons verdacht vonden omdat mn vriendin snel iets in haar broekzak stak (geld). Vervolgens bleek dat het dus geld was, wilden ze ons fouilleren, en aangezien we nogal graag naar Delete wilden daar geen probleem van gemaakt maar goed, moest wel mn schoenen uitdoen en bij mn vriendin werd gevraagd of ze in haar BH mochten kijken (wel door een vrouw). Volgens die man zat 90% aan de drugs en (met een teleurgesteld gezicht) werd ons medegedeeld dat wij een van de weinige waren die niet gebruikten. Vond het ook maar vreemd gedrag...
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten