Weekend ticket binnen
. Eersts keer Defqon en heel erg veel zin in.
't Logo is inderdaad tattoo-waardigwrote: En het logo ook
't Logo is inderdaad tattoo-waardigwrote: En het logo ook
Kan je er beter om 12 zijn (en met de auto plannen op half 12 daar ivm file)wrote:Weekend tickets zijn ook hier weer binnen, kijken of ik dit jaar wél iedereen zo ver krijgen om er alvast om 1 uur te zijn zodat we niet wéér ergens achteraan op een veldje komen te staan.
Denk dat dat wel beter is ivm de rij ja. Ach ja, zolang we niet weer pas rond 4 uur komen aankakken zit het wel snor denk ikwrote:Kan je er beter om 12 zijn (en met de auto plannen op half 12 daar ivm file)wrote:Weekend tickets zijn ook hier weer binnen, kijken of ik dit jaar wél iedereen zo ver krijgen om er alvast om 1 uur te zijn zodat we niet wéér ergens achteraan op een veldje komen te staan.
Veld 1 is 90% freindscamp en tippis enzowrote:Denk dat dat wel beter is ivm de rij ja. Ach ja, zolang we niet weer pas rond 4 uur komen aankakken zit het wel snor denk ikwrote:Kan je er beter om 12 zijn (en met de auto plannen op half 12 daar ivm file)wrote:Weekend tickets zijn ook hier weer binnen, kijken of ik dit jaar wél iedereen zo ver krijgen om er alvast om 1 uur te zijn zodat we niet wéér ergens achteraan op een veldje komen te staan.
Vorig jaar was de voorverkoop op 26 maart en werd de line-up bekend gemaakt op 16 maart, 10 dagen van te voren dus.wrote:Wanneer wordt de lineup normaal gesproken de laatste jaren bekend gemaakt?
Dat was enkel omdat de zaterdag line-up uitgelekt was.wrote:Vorig jaar was de voorverkoop op 26 maart en werd de line-up bekend gemaakt op 16 maart, 10 dagen van te voren dus.wrote:Wanneer wordt de lineup normaal gesproken de laatste jaren bekend gemaakt?
Het jaar er voor was hij ook 10 dagen voor de kaart verkoopwrote:Dat was enkel omdat de zaterdag line-up uitgelekt was.wrote:Vorig jaar was de voorverkoop op 26 maart en werd de line-up bekend gemaakt op 16 maart, 10 dagen van te voren dus.wrote:Wanneer wordt de lineup normaal gesproken de laatste jaren bekend gemaakt?
Vermijd de Fransenwrote:Na 2 keer een zaterdag meegemaakt te hebben, nu voor het eerst weekendtickets binnen!![]()
zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?
Zet hier ook maar het grootste deel van de Italianen bij.wrote:Vermijd de Fransenwrote:Na 2 keer een zaterdag meegemaakt te hebben, nu voor het eerst weekendtickets binnen!![]()
Wees optijd(uur voor opening) als je dicht bij de festival ingang wil staan met je tent.wrote:Na 2 keer een zaterdag meegemaakt te hebben, nu voor het eerst weekendtickets binnen!![]()
Vermijd de Fransen
Klinkt als een strak plan!Wees optijd(uur voor opening) als je dicht bij de festival ingang wil staan met je tent.
En maak dat je weg komt als er fransen naast je hun tent op gaan zetten.
Op 2 na. Die hebben me uit de modder geduwd na Supersized Kingsday vorig jaar.wrote:Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
Godver dat was me een teringzooitje daarwrote:Op 2 na. Die hebben me uit de modder geduwd na Supersized Kingsday vorig jaar.wrote:Mijn god wat ik haat ik Fransen over ter wereld
Probeer rood-harige personen uit Zeeland te vermijden. Deze zullen je s'nachts wakker houden met hun ongelofelijk vervelende gekakel.wrote:zijn er nog gouden tips voor zo'n weekend?
Fixedwrote:Probeer rood-harige personen te vermijden.
Tief opwrote:Fixedwrote:Probeer rood-harige personen te vermijden.