Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:07 
 
Hardtraxxer

Ik ken geen hardtraxxers dus ik kom ze niet tegen.

behalve yannickvk die ik een keer ben tegengekomen op Xxlerator RAW
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Ik ken geen hardtraxxers dus ik kom ze niet tegen.

behalve yannickvk die ik een keer ben tegengekomen op Xxlerator RAW


yannickvk schreef:
Zal de volgende keer even een voorstelronde doen. :whistle:



Thommy schreef:
STVK bij Mind Dimension? Komt die toch lekker de hardtraxx crew joinen bij de Spoontech stage op Fatality. xd


Hij hoefde niet naar de eindshow en ze gingen iets eerder naar huis, dus kwamen daar maar even kijken. Haters vond die dik iniedergeval. Mooi begin. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad. Mijn eerste weekend en ik verbleef samen met een maat van me in een hotel, zeker een aanrader! Vrijdag vertrok de bus 19.00 uur en we waren ongeveer half 8 op het terrein, we kwamen precies op tijd voor Wildstylez. Draaide lekker euforisch. Noisecontrollers toch wel het lekkers met de Spirit of Hardstyle :love: .

Zaterdag hebben we vrienden opgezocht die alleen de zaterdag gingen. Was een prima dagje, voornamelijk in de Blue geweest. Niet denderend allemaal, maar wel goed los kunnen gaan met de groep. Endshow was natuurlijk weer genieten. Nog wel een kut momentje gehad bij de Red. Een barmeisje zat constant te lachen naar me vroeg aan later aan mij 'ken ik jou niet ergens van?' Had godver echt haar nummer moeten vragen, toch wel het enige minpuntje van t weekend. Afterparty alleen bij Code Black en Phuture Noize geweest. Set van Phuture Noize was genieten en linksvoor bij de bar was genoeg ruimte om los te gaan.

Zondag was een prima dag en vond ik persoonlijk beter dan de zaterdag. MYST en D&R hadden ze echt in de Blue moeten zetten. Het was veel te druk en toen ik na de set naar buiten liep stond het ook daar nog helemaal vol. Ook het geluid was niet geweldig en deze twee factoren hebben toch wel een grote rol gespeeld in de beleving van deze set. Set van het weekend was echt wel TCC. Vrienden vonden t niks en wouden weg. Ik bleef gewoon lekker in mijn eentje, want ik wou dit voor geen goud missen. Zeker geen spijt van gehad en later gewoon weer op een plek afgesproken om samen weer naar de red te gegaan. Dit was toch genieten hoor, zeker het eerste gedeelte (al die hitjes :love: ). Lekker rechts bij de bar gestaan en flink bier gedronken. Sfeer vond ik ook prima, echt een waardige afsluiter.

Vervolgens weer met de bus terug gegaan (was overigens het hele weekend perfect geregeld). Lekker geslapen en maandag weer rustig naar huis. Zo'n hotel is toch echt heerlijk voor je nachtrust als ik die verhalen over de camping zo lees :P

Edit: het enige nadeel zijn de vaste tijden dat de bussen rijden. We wouden met de afterparty na Phuture Noize weg, maar de bus ging pas 04.45. Dus hebben we een taxi genomen. Dit was overigens nog wel een genietmomentje want al die taxichauffeurs gingen ruzie maken over wie ons ging meenemen xd . Beetje gebruik van gemaakt om gewoon heel laag met de prijs te zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Appelsapman Howhow, volgens mij heb ik ook een keer met jou staan praten, bij de TC classics op Q-base vorig jaar. Als ik het me goed herinner zei je dat je Appelsapman was :P . Verder ben ik zelf ook een 'anonieme hardtraxxer' op feestjes haha; wellicht een keer verandering in brengen (Fatality! :bomb: ).

OT: ontzettend dikke editie beleefd; heb me met name vermaakt bij Phuture Noize, Mindustries, Balistic, Mind Dimension, Delete, Geck-o, D&R vs. Myst, Donkey Rollers, en T.C.C.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
@Appelsapman Howhow, volgens mij heb ik ook een keer met jou staan praten, bij de TC classics op Q-base vorig jaar. Als ik het me goed herinner zei je dat je Appelsapman was :P . Verder ben ik zelf ook een 'anonieme hardtraxxer' op feestjes haha; wellicht een keer verandering in brengen (Fatality! :bomb: ).

OT: ontzettend dikke editie beleefd; heb me met name vermaakt bij Phuture Noize, Mindustries, Balistic, Mind Dimension, Delete, Geck-o, D&R vs. Myst, Donkey Rollers, en T.C.C.



Hahah moest ff graven in mijn geheugen maar klopt ja! Ik kon alleen nooit meer op je nick komen dus wist ook nooit meer wie je was :lol:

Als je me ziet op Fatality krijg je een biertje van me :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De beruchte Jeroen van het filmpje liep trouwens ook echt rond op de camping :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME HEIMWEE GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Zoals verwacht veel tijd in de blue doorgebracht omdat mijn maten daar niet of nauwelijks uit wilden. Achteraf misschien niet de beste keuze geweest: Na Phuture Noize om 12u ging het zoals verwacht (enorm) bergafwaarts met o.a. Jason Payne die het tempo soms onnodig hard en lomp opschroefde. Vervolgens Public Enemies (same shit different day), Act of Rage (leuk, maar kom ik hier nou voor naar defqon?) en bass chaserz (zelfde verhaal).


Er is toch ook veel meer leuks om te bezoeken dan alleen de blue. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo mensen, dit was me het weekendje wel weer :D !

Vrijdagochtend nog de laatste dingen ingekocht en ingepakt, en Hekzitter was rond half 4 bij mij, waarna we een halfuur later vertrokken richting Defqon! Alle spullen in z'n supergrote Peugeaot 107 geduwd, paste perfect ! Helaas 1,5 uur vertraging opgelopen door een behoorlijk drukke vrijdagavondspits, maar hebben er maar het beste van gemaakt in de file en alle nummers/kickrolls/synths etc. meegedaan in de auto, wat weer erg veel lachende gezichten opleverde van medeweggebruikers :P.

Rond half 8 aangekomen op het parkeerterrein (Jaja, 3 uur vanaf Rotterdam), en erg veel geluk gehad met de plek, aangezien de velden verderop al vol stonden, mochten wij de auto naast een greppel zetten die uitkwam op het grasveld voor de ingang. Wel een Belg en een Duitser hun auto die greppel in zien rijden :lol:. Kwam er wel achter dat ik een iets te ruimhartig inkoopbeleid heb gehanteerd, want 4 volle watermeloendozen met allerlei spullen (flamingo's, kokosnoten, cactuslampjes, confettikanonnen en veel eten) op een gammel karretje was behoorlijk vervelend op een grasveld vol kuilen. Job had een steekwagen, wat beter werkte! De security had zo'n medelijden met m'n onhandigheid dat ze me veel succes wensten en ik zonder controle door mocht lopen.

Na de security Helicaze en z'n twee vriendinnen tegengekomen, we gingen dus met vijf man naar camping 5. Hier moesten we door een enorme mensenmassa heenploegen die onderweg was naar de blue, en we hadden het helemaal gehad. Toen zei ook nog iedereen dat 5 en 6 vol stonden en we naar veld 4 moesten, maar ik zag gelukkig rechts van ons een leeg pad (brandpad) en wilde daar alles neergooien tegen het hek. Dit mocht een soort van wel van zo'n campingsteward, en toen we achteraan dat pad aankwamen zagen we iets verder het veld in een hele grote open plek. Meteen alles neergegooid en opgezet, broodjes knakworst gegeten en pas na de helft van Bass Modulators in de Blue terecht gekomen.

Heerlijk aan de Desperados gegaan, smaakt toch top he! Coone was vermakelijk, en samen met Job met tranen van geluk gestaan bij Noisecontrollers (Down Down). Blijft toch zo'n bizar vette plaat he. Echter werd Job tijdens deze set door een of andere mongool vol op z'n enkel getrapt, en eigenwijs als ie is, wilde hij pas na Zazafront naar de EHBO. Op dat moment geen spijt van gehad, dit was echt een perfecte afsluiter die past bij de vrolijke sfeer op de preparty :)! Met een dronken Job naar de EHBO gegaan, waar we echt door een supermooie EHBO dame geholpen werden. Dit maakte toch wel weer wat goed;).

Aangekomen bij de tent lekker geafterd, waar ineens Hard4us met z'n vrienden en Grim erbij kwamen :lol: . De boel redelijk op stelten gezet, kregen we de ochtend erna ook wel te horen van de rest van het veld :lol:.
Ook geniaal dat iedereen rond 5/6 uur in de ochtend echt nergens meer iets van snapt.... Toen wilden we gaan douchen, maar Job had z'n slippers nog in de auto liggen. Wij helemaal teruggelopen en bij de auto bedacht ik zelf dat ik op zich best wel m'n eigen slippers even had kunnen uitlenen :lol:. In ieder geval lekker wandeltochtje gemaakt.

Na een goed ontbijt (brinta, jonge kokosnoot, fruit, soep) richting festivalterrein gegaan, en daar heerlijk begonnen bij Phuture Noize. Ken niet veel platen van ze maar klonk erg lekker allemaal! Tussendoor even een pasta (heerlijk!) gegeten bij de magenta, minpunt was wel dat twee undercover agenten precies naast me kwamen zitten. Vond sowieso dat er bij de magenta erg veel undercover liep (mannen van 40 die niet feesten, te wijde broek aanhebben, snelle zonnebril, lage nikes/bergschoenen en soms overduidelijk een oortje in hebben).

Hierna naar Sound Rush gegaan, kwam er toen weer helemaal lekker in na een nacht niet slapen, vond de stage ook erg gaaf gedaan! Na Sound Rush met de rest meegegaan naar Mindustries, ben nog nooit naar een industrial stage geweest maar wat was dit gaaf zeg! Keihard rammen en kwam eigenlijk de hele Hardtraxx crew tegen daar! M'n complimenten aan iedereen voor de gezelligheid en het stampgehalte het hele weekend!

Na Mindustries naar Balistisic gegaan, wat was dit vet zeg! De hele magenta ging dan ook echt dik uit z'n stekker! Na Balistic richting Power Hour gegaan, heerlijk op de heuvel gechilld aangezien Job erg veel last had van z'n enkel op dit moment. Lekker gechilld en genoten van iedereen die los ging en ook het hoge gehalte aan mooie dames( heel het weekend trouwens).

Hierna met Job naar de EHBO gegaan, weer geholpen door een supermooie dame maar die kon niks meer betekenen helaas... Na de EHBO richting Artifact, heerlijke set met weer de HT crew linksvoor! Heerlijk om ook weer eens Warface - Catalyst te horen :).

Hierna bij de magenta aanbeland voor Zany en Activator, bij Zany stond ik nog wel heerlijk te stampen maar merkte dat ik steeds meer zin had om te zitten. Nachtje zonder slaap en een snoepje zorgen daar wel voor na verloop van tijd... Tegen het hek gezeten tijdens Activator en me samen met een gast doodgelachen om mensen die lekker de weg kwijt waren, blijft een leuk gezicht :lol:. En shoutout naar Job, die langs komt lopen om drinken te halen en een dikke plaat ingemixt hoort worden, z'n handen voor z'n mond slaat en terugsprint richting de magenta :lol:.

De rest van de groep ging liever richting indigo om af te sluiten bij Mind Dimension, maar ik had meer zin in NCBM, Atmozfears en Frequencerz, en natuurlijk de eindshow! In m'n eentje naar de main gegaan maar gelukkig al snel weer vrienden gemaakt, en vooral dik genoten van Atmozfears, wat een dikke melodiëen en kicks zeg, tweede helft van de set vooral. Frequencerz was ook top, wel minpunt dat naast me een vrouw van een jaar of 40 al drie keer recht moest worden gehouden door haar vriend, en ineens bam van haar stokje ging. Meteen richting beveiliging gerend dus hulp was snel aanwezig :). Maar toch wel een beetje triest dat je op die leeftijd out moet gaan....

Eindshow was echt superdik, echt met open mond naar het vuurwerk gekeken! Platen van Heady en Hardwell dik dik dik! Absoluut geen spijt van dat ik alleen richting main was gegaan, was toch niet echt meer in staat om hard te beuken.

Na aankomst bij de tent bijna meteen in slaap gevallen, en 7 uur geslapen :). Die ochtend nog even alle confetti kanonnen leeggeschoten (leuk he Job :lol: ) en veel slechte grappen gemaakt (Helicaze ken er wat van zeg :lol: ).

Dag begonnen bij de Delete, niet opwarmen maar rammen, dik dik dik zeg! Na Delete richting Geck-O, kreeg helaas heel veel buikpijn en was m'n oog halfvol bloed ??? voelde me niet goed, losgaan wilde ik ook niet meer, dus richting camping gelopen om even te chillen in de tent, kom ik bij de tent hadden de dames hem dus op slot gedaan... Loop je daar dus moe, buikpijn en kou lijdend over die camping, ik dacht' nee dit gaat een kutdag worden' . Toch maar weer teruggelopen en de sleutel gehaald, en me in de tent weer opgepept en geprobeerd er het beste van te maken ;). Wonder boven wonder verdween de buikpijn na een cola, wat bier en een frietje , dus de laatste uren op zondag (Donkeys en TCC) echt keihard staan snoeien, met weer een dikke glimlach op m'n kop, yes wat was ik weer blij!

De legends waren echt superdik, de laatst energie er helemaal uit staan maaien, tempo lag wel redelijk hoog :). Kapotgelachen om Job die een klaplong ging snoeien op Year of Summer, en Hard4us die ging stampen op z'n sokken :lol: :lol: . Wel weer tekenend dat het ging regenen, en na een barre tocht om 4 uur thuisgekomen.

Defqon.1 2017, wat was het geweldig zeg!
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en stampsessies!

+ Pluspunten
- sfeer (zelfs op de main op zondag)
- superveel mensen die stampen
- buren (geen terrorfransen)
- camping (lachen gieren brullen)
- frisse koppies op zondag
- eindshow zaterdag
- legends
- Delete, Zazafront, Donkey Rollers, TCC, Mindustries, Balistic, Artifact, Atmozfears
- Beveiliging, zag aan me dat ik niet lekker ging zondag en vroegen even wat er aan de hand was enzo
- Pasta

- Minpunten
- Fransen die door de menigte gaan lopen duwen na de eindshow
- File
- Geluid in de Blue en indigo
- Gehoorbescherming vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Die ochtend nog even alle confetti kanonnen leeggeschoten

En dan merken dat de wind toch net iets te hard aanwezig was en al die snippers bij de buren over hun natte tenten waaide. Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
urbandesigner schreef:
Die ochtend nog even alle confetti kanonnen leeggeschoten

En dan merken dat de wind toch net iets te hard aanwezig was en al die snippers bij de buren over hun natte tenten waaide. Held :lol:

En in onze tent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na flink wat slaap ingehaald te hebben en nog steeds flink naar de klote te zijn een wat uitgebreider verslagje van mijn kant. Na een reis van maar liefst 5 uurtjes door flinke files pas aangekomen rond 18:00 op de parkeerplaats. >.< Eindje lopen en uiteindelijk rond half 7 op de camping gearriveerd. Er ging net een stukje veld extra open op veld 4 dus tenten neergegooid en alles op gezet, prima plekje overigens. :thumbup: Daarna naar de Blue gelopen waar Bass Modulators al begonnen waren aan hun set. Dat moment dat je eindelijk die grote tent in loopt en beseft dat het eindelijk begonnen is bezorgde me toch wel flink wat kippenvel :love: . Hele avond pilsjes gedronken, bekenden gemeet en lekker gedanst. Zaza-Front, NC en SOH waren toch wel de grootste genietmomentjes van de avond. Vervolgens op tijd de tent in gekropen om zaterdagochtend fris en fruitig op het terrein te staan.

Begonnen bij Tartaros, om vervolgens een half uurtje van Demi Kanon mee te pakken, was lekker inkomen. Sound Rush zette ook weer een fijn setje neer op de main, gewoon goein handel. Vervolgens even langs Pila & The Scientist gegaan op de Magenta. Hoogtepuntjes waren Disk Warrior en Shizzle My Dizzle. :drool: Daarna naar de Silver gelopen voor Mindustries, man man wat was dat vet zeg. Lekkere lompe kicks en het ging goed los. Industrial weet me steeds meer te boeien dus ik ga zeker wat vaker zulke feesten/stages meepakken. Daarna Clockartz en Dither & Tymon bezocht, vooral laatstgenoemde set was mooi. Daarna naar Zany op de Magenta die vooral Classics draaide maar dat maakte me niet veel uit. Vervolgens één van de sets waar ik al vanaf de line-up release naar uitkeek: Activator. Wat een gruwelijke set zeg kicks gingen he-le-maal nergens meer over, met als absoluut hoogtepuntje; Spy Kore - Pupils :loving: Vervolgens even gezeten en terug de Magenta in voor Deepack. Miste wel wat platen als X2X en Kick This MF, maar verder gewoon wel prima. Here's Johnny ging flink lomp. :bomb: Daarna naar Mind Dimension gelopen wat echt ontzettend gruwelijk was. Sfeer i.c.m met die platen was ongekend. S/O naar iedereen die weer lekker lomp stond te maaien. :worship: De after in de Blue was wel lachen, maar muzikaal niet erg bijzonder ofzo. Wel leuk om E-Force & Bass Chaserz - Attack eens live te horen. Warforce vond ik live ook wel prima te pruimen.

Zondag rond 12:45 aangekomen in de Blue voor Delete. Helaas dus Fix Your Speakerz etc gemist. Hele dikke platen gehoord, vooral die JOS en N-Vitral collab. :drool: Daarna even naar Geck-O gelopen op de White, wat erg leuk was voor de variatie. Daarna even naar de Magenta voor een half uurtje Isaac. O.a. Pump It Loud gehoord, doet het altijd goed. Om half 4 naar D&R vs MYST gegaan, wat een erg fijne set was. Ben de nieuwe platen van D&R erg gaan waarderen en de platen van MYST spreken wel voor zich denk ik. Een uurtje flink staan genieten. Vervolgens een half uurtje Promo & Catscan op de Gold meegepakt, wat ontzettend dik was. Herkende best wel wat platen van jaren geleden. Heerlijk hoe lomp die tracks gingen! :worship: Na deze set snel naar de Blue voor B-Front, hier is verder geen uitleg voor nodig denk ik. What We Are en die nieuwe bootleg, kippenvel! :love: Donkey Rollers was genieten, ondanks dat er weinig variatie in hun sets zit kan ik me er altijd flink vermaken. Vervolgens blijven staan in de Magenta voor de set van het weekend; TCC. Wat een niet normale set was dit zeg, tering. Openen met Black Magic om vervolgens de ene na de andere klapper te draaien, met als hoogtepunt Android. :drool: Ten slotte naar de main gegaan voor de Closing Ceremony wat wel het hoogtepunt van het weekend was. Al die legendes met als kers op de taart Headhunterz en Showtek is misschien wel het vetste wat ik heb meegemaakt op een festival. Ook flink wat onverwachtse tracks gehoord als The Prophecy, Blackout en Shizzle My Dizzle. :clap:

Dit was mijn eerste weekendfestival en ik kan wel met zekerheid zeggen dat dit het beste festival is waar ik geweest ben. Alles klopte gewoon; het geluid, de beleving, de gezelligheid, samenhorigheidsgevoel en muzikaal was het allemaal heel goed in orde. Het nagenieten gaat nog wel even duren en de heimwee misschien nog wel langer. Iedereen bedankt voor de gezelligheid! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Voor wie volgend jaar een wat goedkoper dagje wil meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:


Voor wie volgend jaar een wat goedkoper dagje wil meemaken :D

Ja dit gaat je volgend jaar dus nooit meer lukken he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Deze week probeerden we gratis het hardcore festival Defqon binnen te komen''

TRIGGERED
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
''Deze week probeerden we gratis het hardcore festival Defqon binnen te komen''

TRIGGERED


Technisch gezien toch niets verkeerd mee gezegd ;) Hardstyle festival zou even onjuist zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
makrooy schreef:
''Deze week probeerden we gratis het hardcore festival Defqon binnen te komen''

TRIGGERED


Technisch gezien toch niets verkeerd mee gezegd ;) Hardstyle festival zou even onjuist zijn dan.

Zolang de core business hardstyle is op Defqon is het gewoon een hardstyle festival...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk, maar ik begrijp het niet helemaal.. zulke trucjes zijn toch al veel vaker gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:39 
 
Hardtraxxer

Stond ook nog met iemand te maaien bij Delete, vroeg of ik van hardtraxx was ivm de moves xd Wie was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:46 
 
Hardtraxx Newbie

Zak Met Brood schreef:
Stond ook nog met iemand te maaien bij Delete, vroeg of ik van hardtraxx was ivm de moves xd Wie was dit?


Volgens mij was ik dat. Heb echt een geniaal dagje gehad zondag mer als absoluut toppunt tcc. Manmanman was gesloopt na die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:


Voor wie volgend jaar een wat goedkoper dagje wil meemaken :D

Hoe kan een bewaker zo dom zijn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Voor wie volgend jaar een wat goedkoper dagje wil meemaken :D

Goed van deze gasten, kan Q weer van leren!
Als ik Q was, zou ik dat zelf ook doen. Wildvreemden met een smoes proberen te laten binnenkomen.
Zo spoor je de zwakke plekken beter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou maar iemand binnen laten met 5 kilogram aan bommen in die zak verstopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha briljant filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je zou maar iemand binnen laten met 5 kilogram aan bommen in die zak verstopt.
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten