Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:09 

Hardtraxx Veteran

Super weekend gehad. Op zaterdag vooral bij Silver en Magenta geweest, op zondag ook de gold erbij.
Enorm veel mensen gesproken/ontmoet en ook enorm veel mensen gemist blijkbaar.

Vond de Magenta op zaterdag enorm vet. Heb (bijna) geen kuttracks gehoord en het geluid was su-per. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:09 

Hardtraxx Addict

Koever schreef:
- Wat was er aan de hand in de Blue toen Titan drie nummers had gedraaid? Geluid uit en Da Syndrome die de tijd moest vullen... Ging die van links naar rechts in zetten, zonder muziek :lol:

Er werd een bericht rondgestuurd dat de blue alsnog open zou zijn tot 11 uur, maar volgens mij kwamen ze er even later dat dat alsnog niet kon? Ik hoorde de mid van The Machine - F_Society dus ik dacht ik ga even heen, maar toen stopten ze al. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:15 

Hardtraxxer

Vierde Defqon weekend alweer en wat was het weer een feest.
Set van het weekend by far Peacock in concert. Zo iets heb ik echt nog nooit gemeaakt, wat een sfeer.
Verder genoten van PN op de after en B-Front op zondag. Kan mij weinig meer herrineren van de laatste 3 uurtjes aangezien ik daar te veel bier voor had gedroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:29 

Hardtraxx Addict

ztiwef schreef:
+ punten voor de camping anthem, nenenenene-ne-ne-ne-ne-ne - repeat, deed het goed bij het publiek! ben toch wel benieuwd van wie die is....

Misschien bedoel je Don't Touch That Stereo. Of was die al genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:41 

Hardtraxxer

Zag gister op Instagram filmpje voor bij komen van despacito terror op indigo Mind dimention of myst ofzo? Iemand hier filmpje van of kan bevestigen wie hem draaide zodat ik hem kan zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:42 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Steffnov schreef:
Ik vind het vooral knap dat je die niet kent xd

Loop toch wat minder lang mee dan de meesten hier :')

Dat is niet erg. Maar als B-Front een persoonlijk anthem zou hebben dat zijn carrière beschrijft, zou het dat nummer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:45 

Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:
Zag gister op Instagram filmpje voor bij komen van despacito terror op indigo Mind dimention of myst ofzo? Iemand hier filmpje van of kan bevestigen wie hem draaide zodat ik hem kan zoeken?

Dit was aan het einde van de set van Unresolved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:46 

Hardtraxx Veteran

Wel zwak, zijn missie was om midden in zijn set een Uptempo nummer te draaien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:47 

Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:

Bedoel je deze?

Was er bij en ging helemaal stuk xd !!

Al die xtra Raw billy volledig de myst in zien gaan :lol: Had de preview al gehoord via FB van Degos & Re-Done dus wist wat ik kon verwachten maar dat Jeroen Jeroen er doorheen :clap: Heel DQ hoorde je het overal, extra leuk dat 1 van mijn vrienden Jeroen heet en er helemaal gek van werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:47 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Wel zwak, zijn missie was om midden in zijn set een Uptempo nummer te draaien. xd

Daarom draaide hij ook een kwartier aan uptempo (hoorde ik), kun je het naar beneden afronden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:49 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
gartainc schreef:

Bedoel je deze?

Er was er ook nog één met Despacito, heb die zelf ook gehoord. Was idd bij één van die twee sets want verder was ik niet op de Indigo, maar ook ik weet niet meer precies bij welke helaas. :(

Edit: Oh ja het was inderdaad eind van Unresolved. Was namelijk het leukste nummer van die set wat ik gehoord heb. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:50 

Hardtraxxer

Het was idd Unresolved volgens mij, kan alleen de video echt niet meer vinden maar ga straks nog zoeken.

Edit:

https://www.instagram.com/p/BVzpTaBA28F ... olvedmedia
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:57 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
gartainc schreef:

Bedoel je deze?

Was er bij en ging helemaal stuk xd !!

Al die xtra Raw billy volledig de myst in zien gaan :lol: Had de preview al gehoord via FB van Degos & Re-Done dus wist wat ik kon verwachten maar dat Jeroen Jeroen er doorheen :clap: Heel DQ hoorde je het overal, extra leuk dat 1 van mijn vrienden Jeroen heet en er helemaal gek van werd

Jammer voor de mensen die dan net Pinsir willen doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:04 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand een tracklist of een gedeelte van de tracks van Activator zaterdag bij de Magenta? Vond dit zo gruwelijk vet, maar ik kende zo bizar weinig. Een wereld is voor me open gegaan, net als The Funky Cat & Pat-B waar ik me nog nooit aan gewaagd heb, maar dit weekend dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:06 

Hardtraxx Addict

Weer een geweldig weekendje gehad.

Vrijdag vroeg vertrokken en een ideaal plekje kunnen vinden op veld 3 met normale mensen om ons heen. Iets na 20:00 terrein opgezocht. Beetje heen en weer gelopen tussen de Black en Blue. Prima vermaakt, en de Desperado's gingen er in als water. Uiteindelijk in de Blue gebleven voor Noisecontrollers en de Spirit of Hardstyle showcase :loving:. Na deze set wat drinken gehaald en nog even 10 minuutjes ZaZaFront bijgewoond. Terug op de camping nog even gegeten en daarna toch heerlijk 7 uur aan één stuk door geslapen.

Zaterdag lekker op tijd naar het terrein voor Phuture Noize die meteen een heerlijk setje draaide, waardoor de sfeer er al goed in zat in ons groepje. Toch altijd wel benieuwd naar Jason Payne die altijd wel degelijke setjes neer zet, en ook dit was voor mij een lekker setje met een lekker tempo. Later nog een klein stukje Prefix & Density meegepakt, en ook dit klonk weer prima. Wilde graag Apexx zien en dit was ook een prima setje. Hier nog dansjes gedaan met mensen linksvoor, misschien iemand van hier? Tijdens Apexx ook nog een flinke vechtpartij aan de linkerkant waar zo'n 10 á 15 mensen bij betrokken waren. Waren aardige harde en rake klappen. Security deed er erg lang over om heen te komen. Bij Unresolved besloten rondje te gaan lopen, en bezoekje gedaan bij mensen in de Blue en nog even America mee kunnen pakken :loving:. Nog eventjes rustig gezeten, rust gepakt, om daarna naar de Indigo te gaan, of was 't de Yellow? Geen woorden voor in ieder geval. Toen was het eindelijk tijd voor Mind Dimension..... :surrender:. Wat een set en sfeer. Heb genoeg Hardtraxxers zien maaien, helaas ken ik niet echt iemand op yannickvk na. Wel prachtig om iedereen zo tegelijk te zien stampen. Die bootleg op t einde klapte er trouwens echt lomp hard op. Na dit uurtje helemaal gesloopt, rustig op de camping gezeten om daarna naar een kut afterparty te gaan. En dan de kers op de taart, Alpha2........ War Force hierdoor gemist.

Zondag op tijd naar het terrein voor Delete, en al gelijk bij de opening was ik de pijn in mijn benen vergeten, hier een uur en kwartier weer maximaal staan maaien. Voor 't eerst een compliment gekregen voor mijn danspasjes. Mijn weekend kon niet meer stuk ^^. Toen voor de eerste keer naar een Funky Cat setje geweest en dit beviel me heel goed. Soul Train mogen aanschouwen :clap:. Wat een plaat is dit. Op Q-Base toch maar wat meer die stage opzoeken, en misschien in oktober naar The Funky Cat. Toen t ging regenen maar terug gegaan naar de camping. Uiteindelijk even naar B-Front geweest maar toch maar weer terug gegaan om wat rust te pakken voor TCC. Dit was ook weer erg genieten maar had er nog steeds de energie er niet voor, dus vooral staan genieten achterin. Iets eerder weg gegaan naar de camping en daarna naar de Red voor de closing ceremonie. Goeie plek zoeken duurde wel een half uur, geluid was op sommige plekken echt bizar slecht, maar linksachter de voorste speakers was er een zee aan ruimte en prima geluid. Hier 2 uur maximaal staan genieten. Eindshow viel me wel tegen. Terug op de camping nog even geafterd, na gepraat, rondje gelopen en toen lekker tent in gekropen.

Was al weer mijn 4de weekend Defqon, en denk toch wel mijn beste.

TLDR:

+: Desperado, Delete, Funky Cat, Jason Payne, Mind Dimension en sfeer, Phuture Noize, TCC, Spirit of Hardstyle, Legends, Apexx, de wc waar ik vrijdag inliep en helemaal schoon was en 2 rollen WC papier in lagen.

-: VDK buitenlanders, buitenlanders, Unresolved, Geluid op de main op bepaalde plekken, en vast nog wel wat dingen.

GODVERDOMME HEIMWEE GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:14 

Hardtraxx Elite

Na lange afwezigheid maar eens een klein reportje schrijven.

Een erg diverse dag gehad. Zoals verwacht veel tijd in de blue doorgebracht omdat mijn maten daar niet of nauwelijks uit wilden. Achteraf misschien niet de beste keuze geweest: Na Phuture Noize om 12u ging het zoals verwacht (enorm) bergafwaarts met o.a. Jason Payne die het tempo soms onnodig hard en lomp opschroefde. Vervolgens Public Enemies (same shit different day), Act of Rage (leuk, maar kom ik hier nou voor naar defqon?) en bass chaserz (zelfde verhaal).

Vanaf Ran-D echter prima vermaakt en ook wat uitstapjes naar de main gemaakt. NCBM was meer dan vermakelijk en ik blijf gewoon immens veel respect hebben voor Radical. Die Chaos remix zette echt letterlijk al mijn nekharen recht overeind. Na freqz meteen naar de uitgang gelopen en nog even bij Mind Dimension afgesloten. Wat een sfeer haha, prachtig.

Prima dagje gehad, maar deze komt niet in het boekje 'all time Defqon 1 edities' voor mij. Onder andere doordat ik deze week moest afstuderen en mezelf heb ingehouden. Laterr
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:16 

Hardtraxx Addict

STVK schreef:
Jason Payne die het tempo soms onnodig hard en lomp opschroefde.

Dit viel mij inderdaad al op bij zijn opening. Hij had gerust tegen t einde kunnen staan.

De collab met Unkind was wel erg lekker lomp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:21 

Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Wat een set en sfeer. Heb genoeg Hardtraxxers zien maaien, helaas ken ik niet echt iemand op yannickvk na.

Zal de volgende keer even een voorstelronde doen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:32 

Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
kegel77w schreef:
Wat een set en sfeer. Heb genoeg Hardtraxxers zien maaien, helaas ken ik niet echt iemand op yannickvk na.

Ga ik je aan houden :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:34 

Hardtraxx Newbie

yannickvk schreef:
kegel77w schreef:

En als Woov ff aangeeft waar het hekzitten plaatsvindt zou ook wel handig zijn :lol:

Heb overal gekeken maar nergens iemand op een hek zien zitten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:39 

Hardtraxx Veteran

Even zonder dollen, Pat B Live zondag na Gecko was prachtig :D nooit gedacht dat ooit te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:42 

Hardtraxx Veteran

Pat B staat bijna op elk hardstyle feest in België. Stond er een beetje van versteld hoe goed hij ontvangen werd op Defqon zondag. Ging wel lekker los. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:45 

Hardtraxxer

Zomaar even wat puntjes van weer een briljant weekend!

+ Stonden op veld 6, zeer goed bevallen. Volgend jaar zeker weer voor veld 5 of 6 gaan. Weinig idioten in de buurt en na de fouillering zo het veld oplopen.
+ Aankleding in de Blue, geniaal die led schermen.
+ Set van B-Front. Was bang voor een soort van album showcase, maar was een perfecte mix tussen nieuwe platen en nummers als Inner Creativity en Reputation Game.
+ Donkey Rollers, wat een feestje maken zij er altijd van. Die totempaal :lol:
+ Meerdere Jeroenen/Jeroens (?) in de groep. Jeroeehoeeen, niet dooeeen!

+- Een gast die op maandagmorgen z'n eigen tent in de brand steekt. Oké, allesbehalve slim, maar met de aanwezige Jeroenen wel weer grappig :P

- Om 1030 uit Enschede wegrijden en pas 1600 de camping oplopen.
- Alpha2 op de Magenta. Lessons in Love, Wild Ones remix, Blackout remix van B-Front. Had barweinig met het classics-gevoel te maken. Ja dat kun je op voorhand bij hun verwachten, maar ter plekke hoop je toch op beter.
- Geluid op de UV. Was iedereen heel positief over, maar ben zelf bij Andy SVGE na 10 min weglopen. Niet om aan te horen die overkill aan bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:58 

Hardtraxx Veteran

STVK bij Mind Dimension? Komt die toch lekker de hardtraxx crew joinen bij de Spoontech stage op Fatality. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:06 

Hardtraxxer

Mijn weekend in Plus- Minpunten

+Zondag closing
+Heady is back
+Denekamps Gespuis, Paul Elstak
+Aankleding
+Overal Jeroens

-Afluiten van de dijk waardoor je gewoon twee keer vast staat
-Te veel camping gasten alles was zo wat vol toen we eindelijk aankwamen
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten