Weer een geweldig weekendje gehad.
Vrijdag vroeg vertrokken en een ideaal plekje kunnen vinden op veld 3 met normale mensen om ons heen. Iets na 20:00 terrein opgezocht. Beetje heen en weer gelopen tussen de Black en Blue. Prima vermaakt, en de Desperado's gingen er in als water. Uiteindelijk in de Blue gebleven voor Noisecontrollers en de Spirit of Hardstyle showcase

. Na deze set wat drinken gehaald en nog even 10 minuutjes ZaZaFront bijgewoond. Terug op de camping nog even gegeten en daarna toch heerlijk 7 uur aan één stuk door geslapen.
Zaterdag lekker op tijd naar het terrein voor Phuture Noize die meteen een heerlijk setje draaide, waardoor de sfeer er al goed in zat in ons groepje. Toch altijd wel benieuwd naar Jason Payne die altijd wel degelijke setjes neer zet, en ook dit was voor mij een lekker setje met een lekker tempo. Later nog een klein stukje Prefix & Density meegepakt, en ook dit klonk weer prima. Wilde graag Apexx zien en dit was ook een prima setje. Hier nog dansjes gedaan met mensen linksvoor, misschien iemand van hier? Tijdens Apexx ook nog een flinke vechtpartij aan de linkerkant waar zo'n 10 á 15 mensen bij betrokken waren. Waren aardige harde en rake klappen. Security deed er erg lang over om heen te komen. Bij Unresolved besloten rondje te gaan lopen, en bezoekje gedaan bij mensen in de Blue en nog even America mee kunnen pakken

. Nog eventjes rustig gezeten, rust gepakt, om daarna naar de Indigo te gaan, of was 't de Yellow? Geen woorden voor in ieder geval. Toen was het eindelijk tijd voor Mind Dimension.....

. Wat een set en sfeer. Heb genoeg Hardtraxxers zien maaien, helaas ken ik niet echt iemand op yannickvk na. Wel prachtig om iedereen zo tegelijk te zien stampen. Die bootleg op t einde klapte er trouwens echt lomp hard op. Na dit uurtje helemaal gesloopt, rustig op de camping gezeten om daarna naar een kut afterparty te gaan. En dan de kers op de taart, Alpha2........ War Force hierdoor gemist.
Zondag op tijd naar het terrein voor Delete, en al gelijk bij de opening was ik de pijn in mijn benen vergeten, hier een uur en kwartier weer maximaal staan maaien. Voor 't eerst een compliment gekregen voor mijn danspasjes. Mijn weekend kon niet meer stuk

. Toen voor de eerste keer naar een Funky Cat setje geweest en dit beviel me heel goed. Soul Train mogen aanschouwen

. Wat een plaat is dit. Op Q-Base toch maar wat meer die stage opzoeken, en misschien in oktober naar The Funky Cat. Toen t ging regenen maar terug gegaan naar de camping. Uiteindelijk even naar B-Front geweest maar toch maar weer terug gegaan om wat rust te pakken voor TCC. Dit was ook weer erg genieten maar had er nog steeds de energie er niet voor, dus vooral staan genieten achterin. Iets eerder weg gegaan naar de camping en daarna naar de Red voor de closing ceremonie. Goeie plek zoeken duurde wel een half uur, geluid was op sommige plekken echt bizar slecht, maar linksachter de voorste speakers was er een zee aan ruimte en prima geluid. Hier 2 uur maximaal staan genieten. Eindshow viel me wel tegen. Terug op de camping nog even geafterd, na gepraat, rondje gelopen en toen lekker tent in gekropen.
Was al weer mijn 4de weekend Defqon, en denk toch wel mijn beste.
TLDR:
+: Desperado, Delete, Funky Cat, Jason Payne, Mind Dimension en sfeer, Phuture Noize, TCC, Spirit of Hardstyle, Legends, Apexx, de wc waar ik vrijdag inliep en helemaal schoon was en 2 rollen WC papier in lagen.
-: VDK buitenlanders, buitenlanders, Unresolved, Geluid op de main op bepaalde plekken, en vast nog wel wat dingen.
GODVERDOMME HEIMWEE GODVERDOMME