Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Wat een ongekend vet weekend weer, zo bizar hard genoten. Vetste set vond ik toch wel Mind Dimiensin. Wat was dat gekkenwerk zeg, platen als Floorcracker, Zimmersion, Haters, Roll Up, Seeker of Fire, Definition of Brainkiller, enzovoorts. Heel de Indigo compleet uit z'n dak man man man :worship: :worship: :worship:


Was geweldig ja, half hardtraxx stond daar ook linksvoor als een debiel tekeer te gaan. Ook nog Pulse, The Reaper (The Purge Remix), Nothing, een bootleg van Kendrick Lamar - Humble, Merciless Soul, E-Volve, D.M.M. (Live Edit), Dark Angel (Live Edit), Absolute Terror, The Debt, Time Has Come en Jack No.7 :worship: :worship:

Kan voor mij geen endshow aan tippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Naad schreef:
Wat een ongekend vet weekend weer, zo bizar hard genoten. Vetste set vond ik toch wel Mind Dimiensin. Wat was dat gekkenwerk zeg, platen als Floorcracker, Zimmersion, Haters, Roll Up, Seeker of Fire, Definition of Brainkiller, enzovoorts. Heel de Indigo compleet uit z'n dak man man man :worship: :worship: :worship:


Was geweldig ja, half hardtraxx stond daar ook linksvoor als een debiel tekeer te gaan. Ook nog Pulse, The Reaper (The Purge Remix), een bootleg van Kendrick Lamar - Humble, Merciless Soul, E-Volve, D.M.M. (Live Edit), Dark Angel (Live Edit), Absolute Terror, The Debt, Time Has Come en Jack No.7 :worship: :worship:

Kan voor mij geen endshow aan tippen.


Ziekste set van heel het weekend. Zelfs met een ingescheurde enkelband volledig badr hari gegaan op die set. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Steffnov schreef:
Oh, en props weer voor mijn vermogen om door harde terror heen te slapen, waar iedereen om mij heen geen oog dicht heeft gedaan zaterdag tussen 5 en 8 xd flashbacks naar vorig jaar.

Ja, was top....


Ben er ook gewoon doorheen geslapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag geweest met dank aan Danny Phantom voor het ticket!

Hele vette dag gehad! Delete, B-front, gunz en legends was echt onwijs gaaf! Overtuigt volgend jaar een weekend te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Moet Q dan niet gewoon een silent campsite maken? Al die hakke nakke gasten op camping 5&6 janken en dan ben je er ook vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er al wat bekend over de laatste track van de endshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aparte nak hoek waar alle personen die niet willen slapen hun tent op moeten zetten. xd

Laatste track is van Clockartz. Bron facebook Clockartz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Moet Q dan niet gewoon een silent campsite maken? Al die hakke nakke gasten op camping 5&6 janken en dan ben je er ook vanaf.


Niet eens een gek idee, een soort stiltecoupé maar ik denk dat mensen het spul er gewoon door sneaken en ik denk niet dat Q het geld er voor over heeft voor de strengere beveiliging.

Plus, ik denk dat die plekken ook binnen no-time vol staan. Want ik denk dat er flink wordt onderschat hoeveel mensen hinder vinden aan de herrie. De een natuurlijk meer dan de ander en de een is er meer vocaal over, maar veel zullen wel denken godverdomme mag het iets zachter rond 4 uur s'nachts.

Ik denk dat je dit alleen kan forceren door inderdaad een soort van stillere zone, en dat er een waarschuwing uit gaat dat bij harde muziek na een tijdstip het materiaal wordt ingenomen oid, voor de mensen die het alsnog doen. En dat je dan ook beveiliging hebt die dat hanteert. Want nogmaals, de meeste bluetooth speakers zijn niet heel erg, die hoor je een paar tenten verderop amper. Heb het meer over die stevige boxen en zelfgemaakte kisten met behoorlijk wat kracht en subwoofers.

2015 stonden we best goed, mensen hadden wel muziek, maar dit was vaak niet gigantisch hard, mensen waren nog wel door aan het gaan, maar niet overdreven schreeuwen de hele tijd. Zodoende sliep iedereen bij ons wel had ik het idee. Zelf 10 uur geslapen toen bijna.

Q, die luisteren sowieso hier niet naar denk ik, ze hebben het geld al binnen en als je iets stillers wil mag je flink meer betalen voor een cottage of tipi of vriendencamping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
wootum schreef:
Steffnov schreef:
Oh, en props weer voor mijn vermogen om door harde terror heen te slapen, waar iedereen om mij heen geen oog dicht heeft gedaan zaterdag tussen 5 en 8 xd flashbacks naar vorig jaar.

Ja, was top....


Ben er ook gewoon doorheen geslapen xd


Helemaal geweldig dit ja, kan gelijk naar het genietmomentjes topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiste weekend aller tijden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:06 
 
Hardtraxxer

The Prophet draaide een hele dikke remix van The Prodigy - Out of space. Iemand enig idee van wie die is..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig weekendje achter de rug. Mijn benen en voeten zijn helemaal kapot, maar het was het zeker waard.

Vrijdag pas rond half 8 aangekomen op de parking o.w.v. mijn werk en files, dus ik dacht dat ik het al kon vergeten om een goede campingplek te vinden. Onderweg kwam ik Urbandesigner en Hekzitter tegen en samen hebben we fucking veel geluk gehad en een mooi plaatsje gevonden vooraan op veld 5 tegen de hekken. Iedereen liep er gewoon voorbij volgens mij omdat het wat uit het zicht was. Urbandesigner had een hele kar vol met spullen meegebracht. Wat die man doorheen het weekend allemaal tevoorschijn toverde was hilarisch. Van slingertjes met flamingo' en lichtgevende cactussen tot de meest random fruitsoorten en kokosnoten met bijhorende opener. Ik ging helemaal stuk. :lol: De Pre-party was fijn voor zover ik nog kan herinneren.

Zaterdagochtend/middag snel klaargemaakt om naar Phuture Noize te gaan kijken. In alle chaos had ik mijn eigen tent vastgemaakt terwijl mijn telefoon en muntjes nog in de tent lagen. Best kut want mijn vriendin had de sleutel mee en heeft mij pas uren later teruggevonden. Ben tijdens die uren wel overal eens gaan kijken. De UV was echt heel mooi dus daar maar even gebleven. Plots vond ik iedereen terug en heb ik de rest van de dag genoten van de leuke muziek. Samen met Grim besloten om te gaan hakken bij Noisekick. Ik heb me helemaal kapotgelachen hier. Wat een figuren vind je daar terug. xd

Afsluiten hebben we gedaan bij Mind Dimension. Hulde voor iedereen die linksvoor aan het snoeien was. Ik had nog een mooi filmpje gemaakt tijdens deze beuksessie: https://www.youtube.com/watch?v=DAQWl84btPM
Bezweet en moegestreden kwamen we terug aan bij de camping en stelden we jammer genoeg vast dat onze partytent, die zo verdomd mooi versierd was, het maar één dagje heeft volgehouden. Blijkbaar was onze tent gaan vliegen en op bezoek geweest bij de buren toen wij er niet waren. Gelukkig konden ze erom lachen en hebben ze netjes alles bij elkaar gelegd tussen onze tenten. Urbandesigner en Hekzitter hadden blijkbaar nog niet genoeg met Mind Dimension en besloten te gaan spoonen in hun tent. Ik ben samen met Koen nog terug naar de Blue gegaan voor Phuture Noize. Ik had nooit verwacht dat er zoveel volk ging zijn eigenlijk. Wel veel vage figuren op de afterparty. Fearful Symmetry :worship:

Zondag een beetje hetzelfde verhaal als zaterdag. Snel klaarmaken, maar deze keer voor Delete. Het plan was om alles al op te ruimen en in de auto te gaan steken voor Delete, maar we hadden geen tijd meer. Alles dan maar snel in één tent gestoken. We kwamen denk ik bij de vierde plaat binnenlopen en zijn meteen linksvoor beginnen snoeien. Verder nog leuk staan dansen onder andere bij Geck-O, Donkey Rollers en Tatanka. Daarna eindelijk het moment waar ik het meest naar uitkeek. T.C.C. We stonden ongeveer in het midden van de tent helemaal vierkant te rammen. Heel die tent ging trouwens goed los. Mooi was dat! :love:

Defqon legends was in één woord gewoon genieten. Ik ben een paar keer rechts bier gaan halen en dan zag je goed hoeveel volk er stond. Indrukwekkend hoor! Daarna snel naar de camping die laatste tent gaan afbreken. Helaas begon het toen heel stevig te regenen. Wat heb ik afgezien tijdens het naar de parking lopen in de regen met mijn bagger. Het had natuurlijk veel erger geweest moest het zo beginnen regenen tijdens de legends set.

Bedankt voor dit mooi weekend mensen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:32 
 
Hardtraxxer

Geweldig weekend weer, bijna het gehele weekend volop genoten van alles, muzikaal gezien echt zeer vet, en de tijdreis in de closing ceremony was ook goed bedacht. Ook nog kort even Hard4Us gesproken tijdens TCC en verder vooral heel hard losgegaan, wat een dikke kicks kwamen er voorbij zeg, niet normaal meer. Daarnaast nog genoten van o.a. het laatste anderhalf uur op de extreme silence op vrijdagavond, Ghost in the Machine, Bit Reactors, Sjammienators, Peacock in Concert, Radical Redemption (America :loving: ), Sefa, en Degos & Re-Done VS MYST. Ik vond persoonlijk de overlast op de camping wel meevallen, al waren er wel een paar gigantisch irritante schreeuwende duitsers op zondagochtend op campsite 3. Dit jaar maar eens earplugs gekocht voor het slapen, dat scheelde al een hele boel :)

Ben zowaar ook een Fransman tegengekomen op de camping op zondag die niet irritant was en echt zijn best deed om zo goed mogelijk Engels te praten, dat was wel een verademing, een stuk leuker dan de groep Fransen die vrijdagmiddag het lint van het brand pad naast onze tent deels hadden weggehaald om hun tenten er neer te kunnen zetten, gelukkig kwam er al snel iemand van campingbeheer langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme mooi godverdomme, nog zo hard losgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou dat was me een avontuur :lol: vervoer heen was mooi geregeld maar terug was een drama
Overal rondgevraagd of iemand nog mijn kant op moest maar tevergeefs (zoveel mensen gevraagd zou me niet verbazen als er iemand van hier bij zat) Uiteindelijk kon ik met iemand meerijden die me op station dronten heeft afgezet en zou ik hier moeten wachten op de eerste trein van 6 uur. Na een halfuur wachten kwam die terug voor me omdat hij het niet over zijn hart kon halen mij in de kou met natte kleren te laten wachten dus mocht bij hem wel een tukkie doen en vanochtend met de trein teruggegaan :loving:

Over het feest zelf:
De dag beginnen met delete is ook een nieuwe ervaring maar was meteen wakker. 1 plaat die ik echt live wou horen was who you're fucking with maar helaas draaide nvitral tegelijk met bfront maar gelukkig draaide delete hem. SZP draaide ook een heerlijke set na delete.

Hierna naar da tweekaz gegaan die me echt enorm verrast hebben. Laatste tijd beetje klaar met hun setjes omdat er zoveel breaks in zitten en de drive en tempo echt compleet laat verdwijnen maar bij tweekacore was dit totaal niet het geval. Uur lang volle energieke set. Ook een (nieuw?) fenomeen meegemaakt. Naast de welbekende roeiboten werd er ook nog een pinsirboot uitgevoerd :clap:

Hierna gaan rondlopen, eten etc om op tijd klaar te staan bij koning Bob die weer een geweldige set had. What we are, evp, mysterias, chaos and order en was het bob die America draaide? :loving: Hierna blijven hangen in de blue voor e-force en g4h die ook prima setjes hadden al lees ik hier dat ik beter naar TCC had kunnen gaan :aww:

legends ook echt geweldig : Headhunterz (L) 'i will never leave again guys... i promise'
Aan het einde wel wat rare overgangen maar dat kan je verwachten van een grote mix

Vond het terrein zelf een beetje grijs en leeg maar dat kan door het weer komen en dat het de zondag was. Vooral muzikaal echt een topdag gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
The Prophet draaide een hele dikke remix van The Prodigy - Out of space. Iemand enig idee van wie die is..?

Tuneboy - Out Of Space?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:48 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
was het bob die America draaide? :loving:

:yes: ben behoorlijk los gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Tuneboy - Out Of Space?

Nee dat was hem niet. Het was sws rauwer, zat meer aan Ran-D ofzo te denken (aangezien hij ook voodoo people heeft gedaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gedurende 10 jaar festivalervaring nog nooit zo'n festijn als de set van Mind Dimension op de Indigo meegemaakt. Dit komt live nog 10x beter tot zijn recht! Heeft iemand nog beeldmateriaal van deze set? Ben ook benieuwd hoe die (dacht ik) laatste track heet, het was niet Roll Up als ik me niet vergis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoor echt meer verhalen van mensen op verschillende velden dat het "Aso" gehalte echt enorm hoog lag. Mensen die achterlijk hard de muziek aan hadden de hele nacht, mensen die dwars door andere mensen hun tenten renden, mensen die voor de lol gewoon andere hun tenten sloopten (ja dat waren Fransen).

Imo moet echt wat gedaan worden aan geluidsoverlast (verbod op grote speakers e.d.) en mag de beveiliging wel iets hardhandiger zijn op dat gebied. Nu mogen ze alleen wat zeggen waar men veelal niet naar luistert. Daarom liever volgend jaar gewoon vriendencamping of in een Tipi oid.

Ik zat op veld 6 recht tegenover de douches en vlakbij de wc's etc. en ook nog eens langs het looppad en heb eigenlijk nergens last van gehad, zelfs zondagnacht niet. Alleen vrijdagnacht soms wakker geworden door wat mensen die langsliepen. Vorige twee keren Defqon heb ik er wel last van gehad dus ik zal dit jaar wel veel geluk hebben gehad, nog nooit zo goed kunnen slapen op een weekendfestival. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tevee schreef:
Gedurende 10 jaar festivalervaring nog nooit zo'n festijn als de set van Mind Dimension op de Indigo meegemaakt. Dit komt live nog 10x beter tot zijn recht! Heeft iemand nog beeldmateriaal van deze set? Ben ook benieuwd hoe die (dacht ik) laatste track heet, het was niet Roll Up als ik me niet vergis?

Roll Up was de een na laatste, de afsluiter was Igneon System & [KRTM] - Jack No.7
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Populair plaatje bij Spoontech geloof ik, sloot Main Concern hier ook niet altijd mee af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij zijn zaterdag redelijk verdwaald bij Dailucia op de Indigo terecht gekomen. Man man man dat was echt lachen. De willekeurige overgangen en random raw kick edits van Brennan Heart tracks vlogen je om je kanis. Vervolgens gooit ze The Worlds Beyond er op wat dan weer absoluut genieten is maar je totaaaal niet ziet aankomen.
Haar 'vrouwelijke' moves zijn indrukwekkend en het volk wat er op afkomt was ook interessant... Mondkapjes, schaars geklede fitness boys in onderbroekjes met bandana's op hun hoofd, echt wtf.
Misschien is dit inmiddels normaal maar ik pak weinig tot geen festivals mee en heb hier echt wel m'n ogen uitgekeken.

Voor de rest absoluut genoten (voornamelijk) in de Magenta. Phuture Noize, Geck-o en de 15 years was ook echt genieten. Wilde graag Degos & Re-Done vs Myst meepakken maar ben er niet zo kapot van als het zo druk is. Heb de eerste paar nummertjes meegemaakt en ook mede door het geluid wat niet echt lekker doorkwam zijn we hem maar gepeerd naar wat rustigere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van de end show/track op de zondag. Kippenvel bij dat nummer :worship:

Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten