Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Geweldig weekend weer dit, om het maar samen te vatten de Keta en Russische wodka after in een tipi op zondag met Sneerfuljam

Graag een uitgebreid verslag in het Drugs topic. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weekendje weer! Hoogtepunten waren: Noisecontrollers :loving: , Zazafront, Delete, Phuture Noize, Dr. Peacock, B-Front, Theracords Classics, Andy SVGE :thumbsup: , Rebelion LIVE :bomb: en de magenta met de afterparty :loving: . Defqon Legends was ook nice, zeker t begin, later wel wat minder. Had graag trouwens nog Unite willen horen, alleen tevergeefs :cry:

MYST en Degos & Re-Done was ook heel vet, alleen geluid bij de indigo was best wel slecht dit jaar, dus denk dat daarom de beleving bij die set misschien iets minder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT. EEN. WEEKEND.
Hierbij een heel kort verslag. Vanavond uitgebreid.

ACTIVATOR DIE PSYKORE - PUPILS DRAAIT (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Oh, en props weer voor mijn vermogen om door harde terror heen te slapen, waar iedereen om mij heen geen oog dicht heeft gedaan zaterdag tussen 5 en 8 xd flashbacks naar vorig jaar.

Ja, was top....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering wat een vet weekend. Tofste setjes waren van T.C.C, Delete, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Phuture Noize (2x), Sound Rush en de Defqon.1 Legends. :loving: Friends Camp beviel erg goed, stonden met de tent pal achter de blue dus je kon binnen 5 minuten op en neer lopen. Op naar volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:40 
 
Hardtraxxer

HHZ komt met een mini-album. (bron: interview hhz door hardnews)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeertje bij Delete linksvoor en bij Tatanka. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:00 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
WAT. EEN. WEEKEND.
Hierbij een heel kort verslag. Vanavond uitgebreid.

ACTIVATOR DIE PSYKORE - PUPILS DRAAIT (L)


Ja was een mooi momentje! Ik had hem aangevraagd haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb die brief niet gekregen. Vond het al raar geen krant helemaal niks toen ik naar buiten liep :/. Gemiste kans. ik was natuurlijk te vroeg weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Voor degenen die het intereseert legends waren zo uit mn hoofd:
Showtek
Donkey Rollers?
Zany
Deepack
Prophet
Tuneboy
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz natuurlijk
Bass Modulators
Alpha Twins
Tat & Zat
Coone
Psyko Punkz
B-Front (laat hem dan een anthem maken ;) )

En frontliner was niet officieel aan gekondigd maar werden wel paar nummers van m gedraaid alsof die het eigenlijk wel was.

Ben vast 1 of 2 vergeten dus vul maar aan

Ben wel benieuwd of dit nou overeen komt met t likstje van partyflock toen.

Edit:
Crypsis
Dana
Max Enforcer
Technoboy
Brennan Heart (duh)
Gunz4Hire
D-Block & S-Te-Fan


Darkraver
Atmozfears
Code Black
Luna
Isaac

Darkraver was Nice met cambodja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ran-d kwam ook op tijdens legend set
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Legends set was meer een megamix van 3 uur. Maar wel retevet :D

Wat ik dan jammer vind is dat o.a. The Prophet, Brennan Heart, D&S daarvoor op de UV tracks draaien die ook tijdens de legends set voorbij komen... sowieso Stampuuuh :thumbdown:
Daar pas je dan toch je set op aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Prachtig mooi weekend weer gehad. Uitgebreid verslag komt later, maar wel 1 groot wtf moment wat ik jullie niet zal onthouden; zondags tijdens de set van neophyte @ gold besloot een Franse waus om midden in het publiek zn leuter uit zn broek te halen en doodleuk te gaan zeiken... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:38 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Prachtig mooi weekend weer gehad. Uitgebreid verslag komt later, maar wel 1 groot wtf moment wat ik jullie niet zal onthouden; zondags tijdens de set van neophyte @ gold besloot een Franse waus om midden in het publiek zn leuter uit zn broek te halen en doodleuk te gaan zeiken... >.<

Knal voor zn kop geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Frequencerz ook nog bij legends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Leuk he buitenlanders. Kingxxl en ik werden de terugweg bijna de berm ingereden door een rare Duitser die sowieso al niet erg stabiel aan het rijden was

Is natuurlijk ook ff wennen als je altijd in een tank rijdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Exterkate schreef:

Leuk he buitenlanders. Kingxxl en ik werden de terugweg bijna de berm ingereden door een rare Duitser die sowieso al niet erg stabiel aan het rijden was

Is natuurlijk ook ff wennen als je altijd in een tank rijdt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat heb ik muziekaal een belachelijk mooi weekend beleefd! Bij de track van Heady zaterdag met de handen in m'n haren gestaan van verbazing over die track, en zondag de hele Legends show met genietfactor 9000+ meegemaakt. Wat een feest..
Helaas was het op de camping minder gezellig dus ben ik rond 0.00u vannacht naar huis gereden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoor echt meer verhalen van mensen op verschillende velden dat het "Aso" gehalte echt enorm hoog lag. Mensen die achterlijk hard de muziek aan hadden de hele nacht, mensen die dwars door andere mensen hun tenten renden, mensen die voor de lol gewoon andere hun tenten sloopten (ja dat waren Fransen).

Imo moet echt wat gedaan worden aan geluidsoverlast (verbod op grote speakers e.d.) en mag de beveiliging wel iets hardhandiger zijn op dat gebied. Nu mogen ze alleen wat zeggen waar men veelal niet naar luistert. Daarom liever volgend jaar gewoon vriendencamping of in een Tipi oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen zaterdag aanwezig geweest maar een ontzettend mooie dag beleefd. Stages zagen er prima uit maar main stage kwam in het donker erg goed tot z'n recht.

Leuke dat ze voor het 2e jaar op rij t2 vuurwerk gebruiken bij de eindshow geeft een hele mooie toevoeging eraan.

Al met al een super dag beleeft, weinig op aan te merken.

Ohja! Mocht iemand nog zo'n hhz brief/poster/papier over hebben, ik wil hem graag van je overnemen, stuur me dan aub even een PM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoor echt meer verhalen van mensen op verschillende velden dat het "Aso" gehalte echt enorm hoog lag. Mensen die achterlijk hard de muziek aan hadden de hele nacht, mensen die dwars door andere mensen hun tenten renden, mensen die voor de lol gewoon andere hun tenten sloopten (ja dat waren Fransen).

Imo moet echt wat gedaan worden aan geluidsoverlast (verbod op grote speakers e.d.) en mag de beveiliging wel iets hardhandiger zijn op dat gebied. Nu mogen ze alleen wat zeggen waar men veelal niet naar luistert. Daarom liever volgend jaar gewoon vriendencamping of in een Tipi oid.


je de overlast van muziek snachts is zeker klote.
hele nacht lang die kutterror wat niet om te aan te horen is en achterlijk geschreeuw van debielen met teveel drugs op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoor echt meer verhalen van mensen op verschillende velden dat het "Aso" gehalte echt enorm hoog lag. Mensen die achterlijk hard de muziek aan hadden de hele nacht, mensen die dwars door andere mensen hun tenten renden, mensen die voor de lol gewoon andere hun tenten sloopten (ja dat waren Fransen).

Imo moet echt wat gedaan worden aan geluidsoverlast (verbod op grote speakers e.d.) en mag de beveiliging wel iets hardhandiger zijn op dat gebied. Nu mogen ze alleen wat zeggen waar men veelal niet naar luistert. Daarom liever volgend jaar gewoon vriendencamping of in een Tipi oid.


Voor mijn gevoel was de beveiliging ontzettend inconsequent. Ze namen mijn hamer in, dus later bij het ophalen kon ik even spieken wat ze nog meer hadden ingenomen. Zag een stuk of 10 grote ingenomen speakers liggen. Terwijl ik op de campingsites speakers van dezelfde grootte ook gewoon in z'n volle glorie aan zag staan.

Nou waren wij campingsite 6 helemaal achterin en was dat redelijk goed te doen qua slaap, maar wil niet weten hoe het op de andere campingsites aan toe ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongekend vet weekend weer, zo bizar hard genoten. Vetste set vond ik toch wel Mind Dimiensin. Wat was dat gekkenwerk zeg, platen als Floorcracker, Zimmersion, Haters, Roll Up, Seeker of Fire, Definition of Brainkiller, enzovoorts. Heel de Indigo compleet uit z'n dak man man man :worship: :worship: :worship:

Verder komen Activator, B-Front, Legends, Geck-o en Promo vs Catscan ook wel hoog in het lijstje van best setjes.
Rest v/h verslag volgt later wel. Nu eerst maar eens proberen om te studeren voor m'n tentamen van morgen met deze heimwee en concentratievermogen van een stoeptegel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
maar wel 1 groot wtf moment wat ik jullie niet zal onthouden; zondags tijdens de set van neophyte @ gold besloot een Franse waus om midden in het publiek zn leuter uit zn broek te halen en doodleuk te gaan zeiken... >.<


Pommer schreef:
Frequencerz ook nog bij legends.


Deze twee berichten na elkaar, kwam even heel verkeerd over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik t dit jaar wel getroffen heb qua buren. We zaten tussen alleen maar buitenlanders is, maar heb totaal geen last van ze gehad en snachts lagen ze vgm ook gewoon te slapen. Vorig jaar zaten we naast een aantal brabanders en fransen die wel de hele tijd kut muziek op hadden staan en veel geluid maakte.
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten