Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kort verhaal: misschien wel mijn beste Defqon weekend tot nu toe. Absolute hoogtepunten waren de smerige snoeisessies tijdens Mind Dimension en TCC. Langer verhaal later deze week, nu eerst even een half uur doen over de trap op te komen.

Edit: Oh en Delete - Take It Back zondag in de Blue. Jezus wat dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Naad schreef:
Wat een ongekend vet weekend weer, zo bizar hard genoten. Vetste set vond ik toch wel Mind Dimiensin. Wat was dat gekkenwerk zeg, platen als Floorcracker, Zimmersion, Haters, Roll Up, Seeker of Fire, Definition of Brainkiller, enzovoorts. Heel de Indigo compleet uit z'n dak man man man :worship: :worship: :worship:


Was geweldig ja, half hardtraxx stond daar ook linksvoor als een debiel tekeer te gaan. Ook nog Pulse, The Reaper (The Purge Remix), Nothing, een bootleg van Kendrick Lamar - Humble, Merciless Soul, E-Volve, D.M.M. (Live Edit), Dark Angel (Live Edit), Absolute Terror, The Debt, Time Has Come en Jack No.7 :worship: :worship:

Kan voor mij geen endshow aan tippen.


The Debt? holy fucking shit die wi ik al jaren horen... Godvertering nu toch wel balen dat ik eindshow gepakt heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lag het aan mij of waren er heel weinig wc plekken op het festivalterrein? Ik heb alleen maar tegenover de blue gezeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren nog wc's naast de black/yellow en linksachterin bij de mainstage. Vond het allemaal maar ver lopen dus heb 4x maar gewoon ergens in de bosjes lopen zeiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Lag het aan mij of waren er heel weinig wc plekken op het festivalterrein? Ik heb alleen maar tegenover de blue gezeken


De heuvel naast de Silver bleek een prima pisplek, want WCs waren vanaf daar echt veel te ver...beveiliging liep er verder toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo, ook even een uitgebreider verslagje van mijn kant.

Zondag al vroeg heen gegaan, dus we waren op tijd binnen voor Delete die opende met Let's Get Weird :love: Daar vervolgens een minuut of 30 blijven staan (heeft ie later Zimmersion nog gedraaid?) om naar Josh & Wesz te gaan. Veel gebruikelijke hitjes, maar voor dat moment op de dag wel ideaal om helemaal in de stemming te komen. We Live For The Music NC Remix was wel heel fijn om te horen. Daarna even naar SZP gegaan omdat de rest daarheen wilde, maar ik heb er niet zoveel mee. Vervolgens weer terug gegaan naar Magenta voor het laatste deel Tuneboy, o.a. A Feeling, Countdown en Angel gehoord dus dikke prima.

Toen naar Amnesys gegaan waar ik eigenlijk alleen Refly kende (wat wel een genietmomentje was), maar had er wat meer van verwacht. Daarna Audiotricz en Adrenalize bij de UV, die er wel echt vet uit zag. Vond de set zelf niet zo heel bijzonder, die tracks van Audiotricz lijken voor m'n gevoel wel heel erg op elkaar allemaal. Luminosity was wel nice.

Toen naar B-Front gegaan, maar om de een of andere manier wilde de groep niet vooraan of zelfs in het midden staan, maar helemaal achterin. Ik vind dat dus echt niet chill :P Sta liever vooraan tussen de losgaande mensen en het hardere geluid. Maar goed hij draaide al snel What We Are dus wat was al gelijk een prachtig moment, ben in m'n eentje naar voren gesnelwandeld om toch nog wat meer van het nummer te kunnen genieten. Later ook nog Human Enemy dus het deel dat ik er was was wel heel vet.

Vervolgens naar Donkey Rollers gegaan en dit was zoals altijd weer één en al genieten. O.a. Evil, Silver Bullet, Thunderbeats Re-Amp en als afsluiter What We Are :loving: Vond dit moment eigenlijk mooier dan bij B-Front. Zany begon al een aankondiging van ja dit nummer is nieuw maar ik denk dat jullie hem hier ook wel waarderen, godverdomme nog nooit zo blij geweest. Toen compleet uit m'n plaat gegaan, raakte nog net niet het dak van de tent aan volgens mij.

Vervolgens Theracords Classics, man dit was nog vetter dan ik verwacht had. Echt een uur lang snoeien met de rest van de tent, ging goed los daar vooraan (de hele dag trouwens wel in Magenta). Hoogtepuntjes voor mij waren toch wel Goddamn, Peace Of Mind, Road Warrior, Do The Happy Face, In Your What? en Overtime.

Als afsluiter de Defqon Legends en ondanks dat heel vet was had ik misschien toch wat meer verwacht. Misschien kwam het door de plek waar we stonden, maar het geluid was daar echt niet goed (zware overkill aan bass), dus dat was wel zonde. En om dan een nieuwe plek te gaan zoeken met tientallen mensen in die drukte is ook niet echt praktisch. Maar goed, het zat imo wel vet in elkaar met die soort van megamix van 3 uur, en natuurlijk mooi van Headhunterz en Showtek, al was de verrassing niet zo heel groot meer. Timeless als afsluiter was ook niet verkeerd (L) Jammer dat het toen toch nog even moest gaan regenen, maar dat hoort nou eenmaal bij Defqon zo lijkt het.

Al met al echt een heerlijke dag gehad, met (waar ik stond) eigenlijk overal goede sfeer en weinig vervelende mensen ofzo. Geluid was op de ene plek wel een stuk beter dan de andere, dat is echt nog wel voor verbetering vatbaar. Ik snap dat het moeilijk is op zo'n grote outdoor stage maar daar moet echt een keer wat voor verzonnen worden, op Q-Base kan het ook dus zal het hier ook wel moeten kunnen (ja ander soort terrein en reglementen ik weet het, maar toch). Verder niet zo veel op aan te merken, topfeestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
klapstoel schreef:
Lag het aan mij of waren er heel weinig wc plekken op het festivalterrein? Ik heb alleen maar tegenover de blue gezeken


De heuvel naast de Silver bleek een prima pisplek, want WCs waren vanaf daar echt veel te ver...beveiliging liep er verder toch niet.

Dit ja. Kreeg tijdens Mindustries echt een pis aanval haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo, ook even een uitgebreider verslagje van mijn kant.

Zondag al vroeg heen gegaan, dus we waren op tijd binnen voor Delete die opende met Let's Get Weird :love: Daar vervolgens een minuut of 30 blijven staan (heeft ie later Zimmersion nog gedraaid?)


Helaas niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:13 
 
Artiest

Wat een onwijs mooi weekend was dit weer!! :love: :clap:
Echt genoten tijdens onze set als BMBSQD op de Dragon Wagon vrijdag, maar WOW! Die sfeer tijdens de Theracords Classics set op de Magenta zondag (L) :loving: Echt onwerkelijk mooi :yay:

Voor wie er niet bij was:
https://www.facebook.com/djblackburnNL/videos/1348047281939520/

Dit was onze tracklist:
01. Deetox - Black Magic
02. Catatonic Overload - Futile
03. Dj Thera vs Geck-o - Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
04. My Initials - The Number Twelve (T.C.C. Remix)
05. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
06. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
07. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
09. Geck-e - Soul Train
10. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
11. Catatonic Overload - Pump That
12. Phrantic & Blackburn - In Your What
13. Dj Thera - The Battle
14. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
15. Phrantic - Road Warrior
16. Catatonic Overload - Peace Of Mind
17. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
18. Geck o - Assquake VIP
19. Catatonic Overload - Overtime
20. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
21. Blackburn - Without Warning
22. Catatonic Overload - Goddamn
23. Matt Restless - And It Goes
24. Deetox & Delete - Android
25. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
26. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
27. Wavolizer - The Chief
28. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
29. Wavolizer - Done (Fancy Edit)
30. Prefix & Density - TC Live Polka Dj Tool

Iedereen bedankt die bij een van onze sets is komen snoeien! :cool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:14 
 
Hardtraxxer

Volgens mij ging het een en ander mis bij de eindshow op zaterdag of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:28 
 
Hardtraxx Newbie

Pff eerste keer Defqon voor mij maar ik heb genoten! Was de zondag gegaan en waren net op tijd (15min in zn set) om Delete te zien, die kicks so zuiver heb ik heel de dag niet meer gehoord in de Blue... B-Front en Geck-O waren heerlijk, verder ook wel genoten van Brennan Heart en D-Block & S-TE-FAN (vooral voor vriendin). Wat was het druk op de U.V. tijdens Tweekacore! Begon halverwege te regenen snel de Blue weer ingedoken om nog wat van Endymion mee te pakken en Harddriver. Vond wat Sefa draaide op de yellow ook wel goed klinken. Het geluid in de Black vond ik niet zo super, maar ben daardoor ook niet dieper de tent ingelopen... Vond de closing ceremony mooi met heady en showtek, vond t geluid vooral aan het einde tegenvallen terwijl wij redelijk in het midden stonden, op sommige momenten resoneerde het gewoon en kon je amper horen wat er gedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Naad schreef:
Wat een ongekend vet weekend weer, zo bizar hard genoten. Vetste set vond ik toch wel Mind Dimiensin. Wat was dat gekkenwerk zeg, platen als Floorcracker, Zimmersion, Haters, Roll Up, Seeker of Fire, Definition of Brainkiller, enzovoorts. Heel de Indigo compleet uit z'n dak man man man :worship: :worship: :worship:


Was geweldig ja, half hardtraxx stond daar ook linksvoor als een debiel tekeer te gaan. Ook nog Pulse, The Reaper (The Purge Remix), Nothing, een bootleg van Kendrick Lamar - Humble, Merciless Soul, E-Volve, D.M.M. (Live Edit), Dark Angel (Live Edit), Absolute Terror, The Debt, Time Has Come en Jack No.7 :worship: :worship:

Kan voor mij geen endshow aan tippen.

Mrotek & The Wicked Remix toch?

Te kapot om een uitgebreid verhaal te typen, maar wederom weekend van het jaar! Tof om ook wat mensen van hier te ontmoeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoeh.. wat een weekend.

Eenmaal aangekomen na 2,5 uur in de file te hebben gestaan maar gelijk gekozen voor veld 5. Zelfs dat bleek nog wel een gedoe maar uiteindelijk goed gekomen.
Preparty was prima in de blue met een uitstapje naar Charly Lownoise & Mental Theo in de black.

Zaterdags beginnen met Sound rush :thumbsup: dikke prima. Power hour was ook lekker, lekker een uurtje gekte. Verder vooral beetje red blijven hangen/gerust en een uitstapje gemaakt naar Mashup Jack. Wat draaide die vet! Endshow was wel oke maar die opbouw van de laatste track leek wel een eeuwigheid te duren. Die heady track is wel goud waard.

Op zondag bij Tweekacore begonnen en wat was dat heerlijk. Topsfeer ook, publiek ging goed los en deed mee met alles. Ff gerust want had heel erg last van mijn voet nog door t gestamp op zaterdag en vrijdag. Bij B-Front, E-force en gunz weer goed los gegaan.
Legends was wel het hoogtepunt, kwamen gewoon heerlijke tracks voorbij en de terugkeer van hhz is toch wel legendarisch.

Ben het wel eens met sommigen die klagen over de 24/7 keiharde muziek op de camping.. :sick: En heel toevallig is t ook elke keer frenchcore of terror.. zal wel het soort volk zijn denk ik dan maar. Niet iedereen wil 3 dagen doorhalen... Gelukkig hielpen oordoppen goed.

Dat mocht de pret niet drukken. Prima vermaakt. Mooie stages, goed geluid (wel erg hard). Thanks Q :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 17:59 
 
Hardtraxxer

Annokill schreef:
op sommige momenten resoneerde het gewoon en kon je amper horen wat er gedraaid werd.

Op beide afsluitingen was er inderdaad moeilijk veel resonantie, zelfs bij de tribune aan de andere kant van het water had ik er last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:13 
 
Hardtraxxer

Ik hoorde dat er weer 4 doden waren gevallen in dit weekend.. kan iemand dit bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Panna schreef:
Ik hoorde dat er weer 4 doden waren gevallen in dit weekend.. kan iemand dit bevestigen?


nee? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel met stipt het beste festival waar ik ben geweest denk ik. Het hele plaatje klopte gewoon. Absolute hoogtepunten van het weekend waren TCC, Activator, Mind Dimension en de Defqon Legends. :loving:

Uitgebreider verslag komt nog wel eens ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was het trouwens tering heet in de Blue en Black. Op de afterparty wist ik op een gegeven moment niet hoe ik snel genoeg buiten kon komen want als ik veel langer zou blijven zou ik waarschijnlijk K.O. zijn gegaan door de hitte. Zelfde verhaal ook weer bij Gunz for Hiire, ik liep er in mijn zwembroek en had op een gegeven moment mijn shirt uit, maar alsnog was het echt zwaar ongemakkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet feest gehad :D leuke setjes leuke sfeer en een goed plekje op de camping :) What we are was echt een zwaar genietmoment godverdomme :loving: Ook heel dikke setjes van Theracords classics, Zazafront, Mind Dimension, Phuture Noize (2x ) :P en algemeen de magenta zondag :D Uitgebreid verslag volgt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Mrotek & The Wicked Remix toch?


Zou kunnen, ik heb eerlijk gezegd beide remixes nog niet aandachtig geluisterd.
Ging er maar vanuit dat het The Purge Remix was, want vrienden, Italianen, Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
maar het geluid was daar echt niet goed (zware overkill aan bass)


Was overal zo, vooral tijdens het eerste uur. Was vorig jaar ook zo. Veel maatjes kregen er zelfs last van in hun buik, maar uiteindelijk kwam alles goed. Einde. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Panna schreef:
Ik hoorde dat er weer 4 doden waren gevallen in dit weekend.. kan iemand dit bevestigen?

Zag toen ik weg liep na Legends wel iemand k.o. op de grond liggen met allemaal mensen erom heen die hem op wat voor manieren dan ook probeerde te helpen, toch altijd wel naar om te zien. Zat echt geen leven meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk weekend gehad met vooral een top zondag :worship:

Hoogtepunten toch wel Phuture Noize, T.C.C. en Defqon.1 Legends. :thumbsup:

Leuk om Showtek eindelijk eens te zien (ook al was 't maar 5 minuten premixed hitjes) en grandioos om HHZ welkom thuis te mogen heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Panna schreef:
Ik hoorde dat er weer 4 doden waren gevallen in dit weekend.. kan iemand dit bevestigen?


Kan niks bevestigingen maar ik hoorde idd ook dat er één persoon vrijdag op de camping is overleden

Bij ons op de camping werd iemand (we dachten een Spanjaard) met spoed weggedragen door vrienden waar niet heel veel leven meer in zat. Weet alleen niet meer of het vrijdag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Exterkate schreef:
Panna schreef:
Ik hoorde dat er weer 4 doden waren gevallen in dit weekend.. kan iemand dit bevestigen?


Kan niks bevestigingen maar ik hoorde idd ook dat er één persoon vrijdag op de camping is overleden

Bij ons op de camping werd iemand (we dachten een Spanjaard) met spoed weggedragen door vrienden waar niet heel veel leven meer in zat. Weet alleen niet meer of het vrijdag was.


Dat was zaterdag. Zat idd niet veel leven meer in. Beetje ongelukkig dat het ambulancepersoneel hem eerst in de douches leek te zoeken.
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten