Zaterdag tickets binnen, helaas de knaken niet voor weekend. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Eerste keer een weekend pakken, heb er zin in!
Zaterdag ticket ook binnen, aangezien ik maandag gewoon weer les moet geven geen weekender!! 
Zou je deze naar mij kunnen pb'en, mijn eigen code werkt namelijk na een uur wachten nog niet na een mislukte transactie!wrote:Heb ook nog één pre sale code(weekend ticket) over mocht iemand nog willen
EDIT: Duurde veel langer dan het beloofde halfuur, na een aantal uur deed de code het opeens weer!
Last edited by Hardstylahr on , edited 1 time in total.
Q-Dance mailen met een lulverhaal werkt overigens ook al jaren voor de mensen die geen code hebben gekregen 
wtf is dit, heb gewoon geen mail gehad :S iemand code voor me?
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Weekend binnen! 
wrote:wtf is dit, heb gewoon geen mail gehad :S iemand code voor me?
wrote:Q-Dance mailen met een lulverhaal werkt overigens ook al jaren voor de mensen die geen code hebben gekregen
Volgensmij hebben ze daarom deze pre-registratie gedaan om dat soort mails een beetje een halt toe te roepen. Ze werden letterlijk overstroomd door dat soort mails dat iedereen die een ticket wou hebben gewoon mailde.
Laatste jaren kreeg ik als 'vaste klant' zelf al een mail met presale.
Nu moest je er zelf wat moeite voor doen. Lijkt me prima.
Verder denk ik dat, hoe eerder je via de site hebt geregistreerd, hoe eerder je een code kreeg.
Nu moest je er zelf wat moeite voor doen. Lijkt me prima.
Verder denk ik dat, hoe eerder je via de site hebt geregistreerd, hoe eerder je een code kreeg.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
we zijn er weer bij was even een geregel maar toch nog gelukt
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Zag t later ook ja, beetje overhaast gereageerdwrote:wrote:Geweldig dit, site loopt vast na het invullen van gegevens, selecteren van tickets etc. Wil ik opnieuw proberen, is m'n code ongeldig. Geen tickets dus*Please note that your code is valid for one purchase. If you did not finalize your order, your code will be valid within 30 minutes again.
Tickets ondertussen, dus weer aanwezig
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
"The pre-sale for Defqon.1 Weekend Festival Travel & Stay Packages 2017 has started today.Unfortunately we were experiencing some software issues. Therefore you have not received your personal pre-sale link yet.We are very sorry for the inconvenience this might have caused.
We will continue the pre-sale of Travel & Stay Packages as soon as possible and will update you by email immediately. There is no need to worry about the availability of entrance tickets. We have a generous amount of tickets blocked for the Travel & Stay pre-sale.
Please do not hesitate to contact us at travel@q-dance.com for any questions you might have.
Kind regards,
Q-dance"
Dus je code komt nog als je nog niet gehad hebt.
We will continue the pre-sale of Travel & Stay Packages as soon as possible and will update you by email immediately. There is no need to worry about the availability of entrance tickets. We have a generous amount of tickets blocked for the Travel & Stay pre-sale.
Please do not hesitate to contact us at travel@q-dance.com for any questions you might have.
Kind regards,
Q-dance"
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik heb wel een bevestigingsmail van de registratie gekregen, maar geen code. Deze mail hierboven heb ik ook niet ontvangenwrote:"The pre-sale for Defqon.1 Weekend Festival Travel & Stay Packages 2017 has started today.Unfortunately we were experiencing some software issues. Therefore you have not received your personal pre-sale link yet.We are very sorry for the inconvenience this might have caused.
Kind regards,
Q-dance"
Wij kregen de mail dat er software problemen zijn opgetreden tijdens het versturen van de mails. Niet iedereen heeft er dus een gehad. DIt betekent niet dat je hem niet meer krijgt. No worries dus, aldus Q-Dance.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Maakt toch niet meer uit want heb al combi ticket bij party-vervoerwrote:Wij kregen de mail dat er software problemen zijn opgetreden tijdens het versturen van de mails. Niet iedereen heeft er dus een gehad. DIt betekent niet dat je hem niet meer krijgt. No worries dus, aldus Q-Dance.
Zojuist mijn weekendtickets ook maar aangeschaft. 
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
WEEKEND TICKET BINNEN!!
Zinaan met 30 man riviera beach net als vorig jaar
Zinaan met 30 man riviera beach net als vorig jaar
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Ik had mijn code al vrij vroeg binnen: 13.14 uur. Dit jaar dus weer een weekend! Bungalows op Veluwe Strandbad camping zijn ook al geboekt. Iets verder fietsen dan Rivièra Beach, maar vooruit.. Zin in!
De tickets dit jaar zijn trouwens echt super mooi
En het logo ook
En het logo ook
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Ze zien er goed uit maar zijn niet echt bepaald print vriendelijkwrote:De tickets dit jaar zijn trouwens echt super mooi![]()
En het logo ook
Daarom moet je ze ook vanaf je telefoon laten scannen 
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Nah ik print liever sinds hij hem al 2x niet gepakt heeft op mn telefoon xDwrote:Daarom moet je ze ook vanaf je telefoon laten scannen