Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:23 

Hardtraxx Elite

tommeh schreef:
Rickzel schreef:
Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.

Smakeloos... Hoop oprecht dat het meevalt!! :(

Natuurlijk hoop ik dat het mee valt, ik hoop zelfs dat het onzin is.

Als het niet waar is en het inderdaad om een remix gaat snap ik dat veel berichten ook vervelend kan zijn.
Maar we gaan er maar even vanuit dat het waar is en hoop dat alles mee valt.

Hardtraxx Veteran

Wtf dat is echt ziek... hoop echt dat er niets aan de hand is. Dat zou best een klap zijn voor de hardstyle wereld.

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
tommeh schreef:
Rickzel schreef:
Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.

Smakeloos... Hoop oprecht dat het meevalt!! :(

Natuurlijk hoop ik dat het mee valt, ik hoop zelfs dat het onzin is.

Als het niet waar is en het inderdaad om een remix gaat snap ik dat veel berichten ook vervelend kan zijn.

Hoe de fuck kom je op de gedachte dat het om een remix van wat dan ook zou gaan? Heb je *enige* indicatie in die richting? Thefuck...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:25 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
^ Probeer eens tussen de lijntjes door te lezen... Als haar vriend vraagt om geen berichten te sturen (ze kan zelf dus niet antwoorden) naar aanleiding van zo'n post, dan besef je toch wel dat er iets aan de hand is?

oh jezus, op die manier had ik hem niet begrepen :/ had niet in de gaten dat dit haar vriend was. Dacht dat ze zelf berichtte dat iemand haar probeerde te kutten en dat een "vriend" van diegene was die dit op facebook zette.

excuse

moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:25 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Echt Miwer kerel haal in godsnaam ff je kop uit je reet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:28 

Hardtraxxer

Hoe zit het met die parkeer kaarten, er staat nog beschikbaar @ event. Onbeperkt of? We zouden eerst met 1 auto gaan maar kan toch niet eerder weg bleek vandaag. Daarom zo laat... niet dat ik daar straks sta om 17:00 en ik kan biet parkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:32 

Hardtraxx Veteran

Spullen gepakt, maar heb het gevoel alsof er nog 323459 dingen ontbreken. Tot morgen, of één van de andere dagen iniedergeval mensen!

En inderdaad heftig nieuws van Deetox zo vlak voor Defqon. Hopen dat het meevalt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:33 

Hardtraxx Veteran

Deef schreef:
Hoe zit het met die parkeer kaarten, er staat nog beschikbaar @ event. Onbeperkt of? We zouden eerst met 1 auto gaan maar kan toch niet eerder weg bleek vandaag. Daarom zo laat... niet dat ik daar straks sta om 17:00 en ik kan biet parkeren

Is geen probleem. Parkeerplekken genoeg. Mocht je het niet online halen, wel genoeg cash bij je hebben, geen goedkope grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:33 

Hardtraxx Veteran

Deef schreef:

Natuurlijk. Helpers aan de ingang van de parking zullen wel parkingtickets verkopen. Je gaat waarschijnlijk wel wat meer geld mogen dokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:34 

Hardtraxx Elite

Nou snap ik er geen fuck meer van? Is het hele gedoe nu fake en mogen we er grapjes over maken... of is er nu wel wat gebeurd? Even in normaal Nederlands ...

Want ik snap er dus niks meer van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:34 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

Miwer, jij doet niet meer mee.
Gaarne daar klikken.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:43 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Nou snap ik er geen fuck meer van? Is het hele gedoe nu fake en mogen we er grapjes over maken... of is er nu wel wat gebeurd? Even in normaal Nederlands ...

Speculaties wat ik er van begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:43 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

D'r vriend reageert op haar facebook dat hij liever nu even geen berichten krijgt, terwijl zeggen dat het niet zo is een stuk makkelijker is. Daarnaast zijn ze normaal erg snel bij dit soort berichten, en hoor je verder nu niets. Ook is het nou niet echt een ding om zo ff grapjes over te maken. Dus ondanks dat we verder niks horen, valt er tussen de regels door wel iets eruit halen.

Daarnaast houd ik me liever ff in, dan dat ik te vroeg de trekker overhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:45 

Hardtraxx Elite

Het is inderdaad niet op te maken wat haar situatie is uit de reactie van haar vriend. Maar als er niets aan de hand was zou dit makkelijk met een berichtje ontkracht kunnen worden. Ik hoop het allerbeste voor Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:46 

Hardtraxx Veteran

Kan je geen lockers op het festivalterrein meer van te voren kopen op de website? Ik had gister een parkeerticket gekocht, maar was vergeten om alvast een locker er bij te doen. Nu zie ik ze niet meer staan op de website
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:47 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

Tegen mij moet er weer gezeikt worden. Zat mensen die hier twijfelen en als je even door leest zie je staan dat ik zeg dat we er van uit moeten gaan dat het waar is en dat ik hoop dat alles mee valt.

We zullen vast wel snel iets horen van Deetox en/of q-dance hier over

klapstoel schreef:
Kan je geen lockers op het festivalterrein meer van te voren kopen op de website? Ik had gister een parkeerticket gekocht, maar was vergeten om alvast een locker er bij te doen. Nu zie ik ze niet meer staan op de website

Codes zullen waarschijnlijk al verstuurd zijn dus zal het niet meer mogelijk zijn nu. Op het terrein zelf wel natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:47 

Hardtraxx Elite

simon10pont schreef:
Het is inderdaad niet op te maken wat haar situatie is uit de reactie van haar vriend. Maar als er niets aan de hand was zou dit makkelijk met een berichtje ontkracht kunnen worden. Ik hoop het allerbeste voor Deetox.

[18:34] RoyAPO: Volgens een buurman van haar
[18:34] RoyAPO: Ze zou haar hond aan t uitlaten zijn en zou toen geraakt zijn

In de shoutbox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:49 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

Tegen mij moet er weer gezeikt worden. Zat mensen die hier twijfelen en als je even door leest zie je staan dat ik zeg dat we er van uit moeten gaan dat het waar is en dat ik hoop dat alles mee valt.

We zullen vast wel snel iets horen van Deetox en/of q-dance hier over

Nee verrekte hersenloze pannenkoek... die remix grap is pas een halfuurtje (nog niet) oud en jij neemt het op in die droge spons van je alsof het daarom gaat en daarom die vriend plat gespammed wordt met die berichten..

Het gaat om het eerste feit dat je al denkt dat het zo is.... dan kan mijn grap smakeloos zijn, sorry... kwestie van eerst lullen en dan denken... maar jij slaat echt slles
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:51 

Hardtraxxer

Zo voor het feest over qlimax topic :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:52 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
simon10pont schreef:

[18:34] RoyAPO: Volgens een buurman van haar
[18:34] RoyAPO: Ze zou haar hond aan t uitlaten zijn en zou toen geraakt zijn

In de shoutbox...

Mocht het waar zijn, dan ben je de lul. Maar ik kan er niet zo goed bij met me hoofd dat je een hond uitlaat in de regen. Zo'n bui zie je aankomen of je moest echt ver van huis zijn. Droge onweer blijft in de lucht. Maar sorry voor de speculatie. Dit zijn geen handige dingen om over te speculeren. Ik wacht rustig af en log maar weer eens uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:54 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

klapstoel schreef:

Codes zullen waarschijnlijk al verstuurd zijn dus zal het niet meer mogelijk zijn nu. Op het terrein zelf wel natuurlijk

Kut zooi >.< had gehoopt dit nog van te voren kunnen doen, scheelt weer gekloot op het terrein.
weet iemand of je contant moet betalen voor de lockers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:59 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Solis schreef:
Iemand nog een kaartje over? ^^

Misschien iets verduidelijken, welke dag? Of weekend? Weekend staat namelijk behoorlijk wat van op Ticketswap.

Ik zoek nog een kaartje voor de zaterdag! Ben altijd te laat op TicketSwap en Marktplaats vertrouw ik niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:59 

Hardtraxx Veteran

Dit is wel even heel heftig om te lezen zeg, verschrikkelijk. Wat er ook precies aan de hand is, waar ik nu toch wel echt benieuwd naar ben, ik hoop dat Deetox er goed vanaf/uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:00 

Hardtraxx Veteran

Echt Miwer, heb echt helemaal niks tegen je, maar je snapt er echt bar weinig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:08 

Hardtraxx Veteran

NOU WELTERUSTEN MENSEN WEL BEETJE OPTIJD NAAR BED GAAN ALLEMAAL KUS KNUFFEL
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten