Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:09 

Hardtraxx Veteran

Morgen van 6u tot 14u werken (heel de week al), daarna meteen vertrekken richting Biddinghuizen. Het zal een zwaar weekend worden. Tot morgen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:11 

Hardtraxx Veteran

Deetox woont in Groningen toch. Kan geen nieuws vinden over haar. Alleen een vrouw die een auto ongeluk heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:12 

Hardtraxx Veteran

Neen, ze was een tijdje geleden verhuisd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:13 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
tommeh schreef:
Rickzel schreef:
Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.

Smakeloos... Hoop oprecht dat het meevalt!! :(

Natuurlijk hoop ik dat het mee valt, ik hoop zelfs dat het onzin is.

Als het niet waar is en het inderdaad om een remix gaat snap ik dat veel berichten ook vervelend kan zijn.
Maar we gaan er maar even vanuit dat het waar is en hoop dat alles mee valt.

Wat voor fucking bakplaat heb jij altijd voor je bakkes dan? Echt ongelooflijk.

ON: Hoop oprecht dat het meevalt met Deetox en dat ze hopelijk gewoon kan draaien aankomend weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:15 

Hardtraxx Elite

Nog ff n filmpie checken en dan naar bed en eindelijk naar het legendarische weekend, defqon.

Oja en heggenschaar/miwer, ik ken je niet, heb nooit echt je posts gelezen, tot dit topic. En echt, vervelend irritant mannetje ben je. Voor de rest maak ik er niet meer woorden aan vuil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:17 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Oh oke, nou ik zou zeggen Google de woonplaats. In deze moderne tijd is al het minst geringste nieuws. Dus als er iets is gebeurd, wat dan ook zul je het snel weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:20 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Joey schreef:

Oh oke, nou ik zou zeggen Google de woonplaats. In deze moderne tijd is al het minst geringste nieuws. Dus als er iets is gebeurd, wat dan ook zul je het snel weten.

Op internet staat nog geen artikel over een vrouw die getroffen is door de bliksem.
Mocht ze alsnog wel getroffen zijn dan is het te hopen dat ze er goed vanaf komt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:22 

Hardtraxx Veteran

Misschien heeft Thera ondertussen wat meer info, of zal die dit zevertopic wijselijk vermijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:24 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Misschien heeft Thera ondertussen wat meer info, of zal die dit zevertopic wijselijk vermijden?

Toen het over TCC ging reageerde hij ook.
ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Joey schreef:

Op internet staat nog geen artikel over een vrouw die getroffen is door de bliksem.
Mocht ze alsnog wel getroffen zijn dan is het te hopen dat ze er goed vanaf komt :/

Had ik ook gevonden. Hoeft natuurlijk niet perse bliksem te zijn geweest. Maar als er iets aan de hand is, en het gebeurde op de openbare weg of in een openbare ruimte, en het is ernstig, dàn staat dat al zeker wel online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:26 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Denken jullie echt dat ALS hij al info had, hij het ff hier zou plaatsen? Ze heeft dan misschien een soort van publiekelijk bestaan, maar dat is op dit moment echt het laatste wat belangrijk is. Je hoort vanzelf wel iets wanneer er nieuws is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:27 

Hardtraxx Veteran

Topics aan het refreshen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:27 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Hoop oprecht dat het meevalt met Deetox en dat ze hopelijk gewoon kan draaien aankomend weekend.

Hoop het ook uiteraard, maar als er een kern van waarheid in zit of er wat anders ergs aan de hand is dan zou ik daar helaas niet op rekenen.
chas1n schreef:

Wellicht wel, maar het lijkt me niet aan Thera om dat nu hier te vertellen. Het zal wel vanuit Deetox of haar vriend komen lijkt me. Wat duidelijkheid zou echter wel prettig zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er momenteel hele andere prioriteiten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:32 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Wat duidelijkheid zou echter wel prettig zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er momenteel hele andere prioriteiten zijn.

:yes:. Maar dat er nog weinig tot geen duidelijkheid is doet je vermoeden dat er toch wel iets aan de hand moet zijn. Mja, al dat speculeren kom je eigenlijk ook niet ver mee, behalve de 200 pagina's behalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:32 

Hardtraxx Addict

We mogen bijna... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:39 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
behalve de 200 pagina's behalen.

Dit topic is iig nu wel het topic met de meeste reacties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:43 

Hardtraxx Newbie

Helaas dit jaar geen weekend, maar ben blij dat ik de zondag er alsnog bij ben. Voelt voor mij persoonlijk toch altijd als de mooiste dag. Erg veel zin in Myst vs Degos & Re-done en B-front.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je in die Facebookpagina van RSU komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 23:50 

Hardtraxx Veteran

Gvd zin in gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:04 

Hardtraxxer

In de Deetox Official Fanclub op facebook worden alle 'posts over zaken in Raw Style United' direct verwijderd (al 5 uur lang). Dus nog een bevestiging dat er echt iets aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:04 

Hardtraxx Elite

Hofjing schreef:
Helaas dit jaar geen weekend, maar ben blij dat ik de zondag er alsnog bij ben. Voelt voor mij persoonlijk toch altijd als de mooiste dag. Erg veel zin in Myst vs Degos & Re-done en B-front.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je in die Facebookpagina van RSU komt?

Op uitnodiging van een vriend die er al in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:07 

Hardtraxx Veteran

Pipa Paulusma is vanavond niet geweest. Help! Wat moet ik in godsnaam meenemen qua kleding????
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:18 

Hardtraxx Newbie

Hard4Us schreef:

Wil je mij daar een handje bij helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:20 

Hardtraxx Elite

Hofjing schreef:
Hard4Us schreef:

Wil je mij daar een handje bij helpen?

Natuurlijk, stuur maar een pb met je fb en ik zal je toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 00:30 

Hardtraxx Newbie

Top! Dankjewel. zondag ook vd partij? Drinken we er een biertje op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 02:24 

Bierkoning

heggenschaar schreef:
tommeh schreef:
Rickzel schreef:
Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.

Smakeloos... Hoop oprecht dat het meevalt!! :(

Natuurlijk hoop ik dat het mee valt, ik hoop zelfs dat het onzin is.

Als het niet waar is en het inderdaad om een remix gaat snap ik dat veel berichten ook vervelend kan zijn.
Maar we gaan er maar even vanuit dat het waar is en hoop dat alles mee valt.

Dafuq :lol: helamaal koekoek die miwer.

Het gaat om een edit, niet een remix. Met je voorbarige conczlusies pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 03:53 

Hardtraxxer

Heel naar om te lezen dat mensen dit zien als een geintje en een troll
Hoe kun je dan met je bolle hoofd nog denken dat dit een geintje is dat zomaar de wereld in is geholpen :/ :/
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten