Aanwezig, mooi dat jullie er ook nog zijn dit weekend!wrote:Wie van jullie is er morgenvroeg tijdens onze BMBSQD set bij? We draaien van 12:30 tot 14:30 bij de ingang van de camping op de Dragon TruckMocht je zo vroeg niet redden dan wees gerust, we gaan het ook livestreamen op Facebook!
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Tussen 14:00 en 16:00 kun je idd de grootste drukte verwachten. Waar ik van baal, omdat ik niet eerder dan 2 aan kan komen...
Hoe streng is de controle op 4.5 liter pp?
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
[img][img]https://thumb.ibb.co/jPJSf5/IMG_20170622_WA0016.jpg[/img][/img]
Update betreft Deetox
Edit: Krijg de foto vanaf telefoon niet goed in beeld. Iemand die kan helpen? Is de foto wel zichtbaar?
Update betreft Deetox
Edit: Krijg de foto vanaf telefoon niet goed in beeld. Iemand die kan helpen? Is de foto wel zichtbaar?
Verschilt per bewaker. Valt weinig over te zeggen.wrote:Hoe streng is de controle op 4.5 liter pp?
Denk het niet, want 14:00 gaat de camping pas open. Dan kan je beter pas om 4 uur aankomen denk ik.wrote:Wanneer zal de grootste drukte weg zijn op de zaterdag met de auto? Rond 14:00 zal t gros toch al binnen zijn en zal dr minder file zijn, of onderschat ik de drukte nu?
Wij willen rond 11 uur op zaterdag aankomen. Is dat te doen met de drukte? Vorig jaar staat me niet bij hoe laat we daar aan kwamen en kan me toen ook niet herinneren dat we lang hebben gewacht. Wij willen dit jaar op tijd daar zijn, maar heb uiteraard geen zin in urenlange files. Is dit een oke tijd in dat geval?
Maar wtf... er is dus wel iets gebeurd?wrote:
Update betreft Deetox
Lijkt me sterk dat de vriend van Deetox dit op RSU gaat zetten..wrote:Maar wtf... er is dus wel iets gebeurd?wrote:
Update betreft Deetox
Het is ook niet de vriend die dit op facebook zet, maar degene die een bericht naar haar stuurde lijkt me.
Nog even een paar klaplong pleisters gaan halen.

Als 't waar blijkt ben je een redelijk onsmakelijk ventje.wrote: Ik voorspel een Sound of the Thunder edit
Kijk zo erg uit naar Degos & Re-Done vs. Myst
Hopelijk met een paar HT'ers nog even een flinke pinsir doen
Hopelijk met een paar HT'ers nog even een flinke pinsir doen
...
Last edited by tommeh on , edited 1 time in total.
Ah jammer, dacht dat iedereen er dan al was:p Thanks! Kom ik gewoon paar uurtjes later of eerder.wrote:Kom eerder. Veel eerderwrote:Wanneer zal de grootste drukte weg zijn op de zaterdag met de auto? Rond 14:00 zal t gros toch al binnen zijn en zal dr minder file zijn, of onderschat ik de drukte nu?
Je kon op de vorige pagina al zien dat er echt iets is gebeurd, maar dan ga je nog steeds grapjes maken..?
Of ik ben al dronken, of ik zie nog steeds geen bewijs dat er daadwerkelijk iets gebeurd is?wrote: Je kon op de vorige pagina al zien dat er echt iets is gebeurd, maar dan ga je nog steeds grapjes maken..?
wrote:Of ik ben al dronken, of ik zie nog steeds geen bewijs dat er daadwerkelijk iets gebeurd is?wrote: Je kon op de vorige pagina al zien dat er echt iets is gebeurd, maar dan ga je nog steeds grapjes maken..?

En die Bianca in dit bericht werkt bij gearbox, kent deetox ook persoonlijk dus.
Als er niets was, lijkt me dat er ook niet zo`n reactie zou komen van haar.
Als er niets was, lijkt me dat er ook niet zo`n reactie zou komen van haar.
Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.
Smakeloos... Hoop oprecht dat het meevalt!!
Heel vaag dit. Hoe groot is de kans ook... Hopelijk is het niet al te erg.
Natuurlijk hoop ik dat het mee valt, ik hoop zelfs dat het onzin is.wrote:Echt wtf als je hier nu grappen over gaat maken, blijkt gewoon echt iets aan de hand te zijn.