Hebben jullie er een beetje zin in, heren en dames?
wrote:Hebben jullie er een beetje godverdomme fucking veel zin in, heren en dames?
wrote:Hebben jullie er een beetje godverdomme fucking veel zin in, heren en dames?
Nah niet echt. Alleen dat het 24 uurs cafe oldschool spelletjes heeft (ganzenbord enzo)
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Volgens mij heb ik in tijden niet zo'n zin gehad in een hardstyle feestwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:VODVERGOMME IN ZIN VODGERVOMME
Zelfs de acties die lopen via Q voor NS zijn nog goedkoper volgens mij. En dan heb je een retour. Gaat nergens meer over.wrote:18eu voor te parkeren... vuile.... vuile... vuile...
wrote:wrote:VODVERGOMME IN ZIN VODGERVOMME
Voor een weekend of zaterdag / zondag ticket?wrote:18eu voor te parkeren... vuile.... vuile... vuile...
Ze staat tegelijk met Rebellion, Radical, Destructive, Unresolved, Noisekick, Atmozfears en Frequencerz. Zou zonde zijn om op de UV dan ook een publiekstrekker neer te zetten.wrote:Zit eens even naar die timetable te kijken he, maar Stephanie op de zaterdag om 20.30 op de UV? Dat is wel een uit de hand gelopen grap bij Q hoor.
Als je naar afgelopen jaren kijkt lijkt dat er wel op ja! iig van 2014 tot en met vorig jaarwrote:Heb t nog niet voorbij zien komen maar Atmozfears dus maker van het 2018 anthem, gezien hij de laatste artiest is voor Frequencerz en op zondag legends?
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Harde kicks.wrote:Ik zie hier zoveel reacties over Mind Dimension haha, ik heb daar nooit echt naar geluisterd. Wat maakt hun/zijn muziek zo goed dan?
zaterdag en zondag loswrote:Voor een weekend of zaterdag / zondag ticket?wrote:18eu voor te parkeren... vuile.... vuile... vuile...
Inderdaad harde en lompe kicks. Maar ik vind het persoonlijk een stuk beter klinken dan wat vanuit Gearbox komt.wrote:Ik zie hier zoveel reacties over Mind Dimension haha, ik heb daar nooit echt naar geluisterd. Wat maakt hun/zijn muziek zo goed dan?