Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:29 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
spector45 schreef:
rakkietakkie schreef:
18eu voor te parkeren... vuile.... vuile... vuile...

Voor een weekend of zaterdag / zondag ticket?

zaterdag en zondag los

En ik vond mijn busretour van €28 duur... Voor die prijs kun je dus niet op en neer rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 00:44 

Hardtraxx Veteran

Belachelijk eigenlijk. De wegen staan vol files, Q verhoogt de parkeertarieven aanzienlijk elk jaar, maar voor fatsoenlijke bereikbaarheid via het OV wordt echt niet gezorgd. Zaterdag en zondag zeggen ze gewoon doodleuk dat het festival niet per OV bereikbaar is.
Neem eens een voorbeeld aan Intents, welke gewoon (kosteloos?) pendelbussen van en naar het station rijden, van vroeg tot laat, elke dag.

Makkelijk verdienmodel, die parkeerplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 01:22 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Belachelijk eigenlijk. De wegen staan vol files, Q verhoogt de parkeertarieven aanzienlijk elk jaar, maar voor fatsoenlijke bereikbaarheid via het OV wordt echt niet gezorgd. Zaterdag en zondag zeggen ze gewoon doodleuk dat het festival niet per OV bereikbaar is.
Neem eens een voorbeeld aan Intents, welke gewoon (kosteloos?) pendelbussen van en naar het station rijden, van vroeg tot laat, elke dag.

Makkelijk verdienmodel, die parkeerplaats.

Ja maar pendelen heeft geen zin als de boel vast staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:14 

Donateur

Net of daar geen mouw aan te passen valt.. heel Flevoland is een polder :lol:

Bij Intents werkte het ook niet toen er nog in die woonwijk geparkeerd werd. Zodoende hebben ze gewoon het hele gebied afgesloten en kun je parkeren op een weiland verderop. Vanaf daar met de pendelbus zodat er alleen bestemmingsverkeer is wat 50 man in 1x vervoert. Prima systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:22 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Net of daar geen mouw aan te passen valt.. heel Flevoland is een polder :lol:

Bij Intents werkte het ook niet toen er nog in die woonwijk geparkeerd werd. Zodoende hebben ze gewoon het hele gebied afgesloten en kun je parkeren op een weiland verderop. Vanaf daar met de pendelbus zodat er alleen bestemmingsverkeer is wat 50 man in 1x vervoert. Prima systeem.

Wel in het achterhoofd houden dat de capaciteit van Intents een stuk lager is dan Defqon. Zijn aardig wat bussen die je nodig hebt dan :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:31 

Donateur

Alles beter dan dit me dunkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:50 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Alles beter dan dit me dunkt...

Ben het helemaal met je eens, belachelijk duur dat parkeren. Ik ga nu met de auto het het weekend en de parkeer tickets voor het hele weekend zijn uitverkocht, wat is dat nou weer voor onzin.

Ik heb trouwens nog wel twee plaatsen over op maandag op de terugweg naar omgeving weesp / amsterdam als er iemand mee wilt rijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:53 

Hardtraxx Elite

wtf, waarom kan je geen parkeerticket meer kopen voor weekend? beteken dat we daar kaarten moeten kopen, en het dus nog duurder is? Vind dit echt pure afzetterij :/

edit: staat op de website. zonder kaart betaal je 25 euro voor. Vind dit echt belachelijk veel geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:55 

Hardtraxxer

Hoe is dat nu zelf weer mogelijk dat ze uitverkocht zijn man man man Q-dance :thumbdown:
Waarschijnlijk enkel nog 'aan de kassa' te verkrijgen aan 25 euro, triest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:56 

Hardtraxx Veteran

OPLICHTERS!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:57 

Hardtraxx Veteran

Nog 1 lange warme trage lome dag werken en nog 1 nachtje slapen!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:59 

Hardtraxxer

Laatste dag op stage vandaag, had het niet beter kunnen plannen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:05 

Hardtraxx Newbie

Nog even een dagje school overleven vandaag. Kan echt niet wachten tot morgen! De tentamens volgende week zijn wel een wat minder vooruitzicht, maar jezus wat heb ik er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:09 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
wtf, waarom kan je geen parkeerticket meer kopen voor weekend? beteken dat we daar kaarten moeten kopen, en het dus nog duurder is? Vind dit echt pure afzetterij :/

edit: staat op de website. zonder kaart betaal je 25 euro voor. Vind dit echt belachelijk veel geld

Ik kan gewoon online parkeerkaarten halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:11 

Hardtraxxer

Ze zijn nu inderdaad weer beschikbaar, stonden 10 minuten geleden nog op 'Sold out' :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:11 

Hardtraxx Addict

Weekend parking tickets staan er idd weer op!

http://tickets.defqon1.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:14 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
MeneerEend schreef:

Ik kan gewoon online parkeerkaarten halen?

Raar. Dernet stonden nog dat weekend parkeerkaarten "sold out" waren. Heb er gelijk 1 gekocht nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:14 

Hardtraxx Veteran

Ik ook hoor, zag de bui alweer hangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:17 

Hardtraxxer

Vandaag ff laatste tentamen knallen en morgen LOS :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:34 

Hardtraxx Veteran

Scriptie afgerond, laatste 2 dagen werkzaamheden doen op stage en dan gaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:48 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

Je kan ze dus weer kopen maar € 20 voor 1 auto een heel weekend is toch niet veel? Wij zitten met ze 3e in de auto, € 6,70 de neus voor een weekend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:01 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
MeneerEend schreef:

Je kan ze dus weer kopen maar € 20 voor 1 auto een heel weekend is toch niet veel? Wij zitten met ze 3e in de auto, € 6,70 de neus voor een weekend :thumbup:

Wat heerlijk dat jij altijd alles weer positief kunt maken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:03 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
MeneerEend schreef:

Gaat er meer om dat die kosten nergens op slaan. 25 euro betalen om je auto 3 dagen in een weiland te zetten. zat net te rekenen dat ze hier gewoon 250.000 euro aan verdienen minimaal. Zo duur zal het niet zijn om een weiland af te huren en verkeersregelaar te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:12 

Denk ook niet dat Q-dance met dit feest voor quitte spelen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:16 

Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
[Wat heerlijk dat jij altijd alles weer positief kunt maken (L)

Je kent me Tom, 1 bonk positieve energie :D !!
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten