Pfffff zodra ik een oproep krijg van Ticketswap voor een zondag ticket zijn ze echt met een seconde weg, niet te doen dit 
Zoveel vette acts ook.. smullen!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Je zal zelf moeten spam refreshen.wrote:Pfffff zodra ik een oproep krijg van Ticketswap voor een zondag ticket zijn ze echt met een seconde weg, niet te doen dit
Auto-refresher plugin voor chrome / firefox!wrote:Je zal zelf moeten spam refreshen.wrote:Pfffff zodra ik een oproep krijg van Ticketswap voor een zondag ticket zijn ze echt met een seconde weg, niet te doen dit
De robotbeveiliging is recentelijk weggehaald dus ik zou autorefresh aanzetten op 3 of 5 seconden.wrote:Je zal zelf moeten spam refreshen.wrote:Pfffff zodra ik een oproep krijg van Ticketswap voor een zondag ticket zijn ze echt met een seconde weg, niet te doen dit
Lijkt mij wel, ik zal als ik jou was voor de zekerheid even Q-Dance mailenwrote:Ik heb zelf een weekendkaart, maar door omstandigheden kan ik er pas om 17:00 zijn op de zaterdag. Weten jullie of t dan nog mogelijk is om gebruik te maken van mijn weekend parkeerkaart en ook mijn weekendticket? Of zal dit allemaal al gesloten zijn.
Thanks!
Lijkt mij ook van wel. Elke weekendganger kan ook op ieder moment het terrein verlaten en weer terugkomen dus er zal vast nog personeel bij de poort staan om je te helpen.wrote:Ik heb zelf een weekendkaart, maar door omstandigheden kan ik er pas om 17:00 zijn op de zaterdag. Weten jullie of t dan nog mogelijk is om gebruik te maken van mijn weekend parkeerkaart en ook mijn weekendticket? Of zal dit allemaal al gesloten zijn.
Thanks!
Vorig jaar zijn een aantal maten van mij last minute op zaterdag rond 10 uur savonds pas gekomen (vraag me niet waarom) en toen afterparty + zondag meegepakt en hebben netjes geparkeerd en zonder problemen binnen gekomen. Volgens mij staan er altijd 1 of 2 mensen voor de kaarten bij de ingang!wrote:Ik heb zelf een weekendkaart, maar door omstandigheden kan ik er pas om 17:00 zijn op de zaterdag. Weten jullie of t dan nog mogelijk is om gebruik te maken van mijn weekend parkeerkaart en ook mijn weekendticket? Of zal dit allemaal al gesloten zijn.
Thanks!
Probeer je mijn shine te pakken?wrote:Wat een klote weersvoorspelling voor dit weekend btw. man man man
concurentie voor pipawrote:Probeer je mijn shine te pakken?wrote:Wat een klote weersvoorspelling voor dit weekend btw. man man man
Haha wauw ik heb er serieus 1 weten te bemachtigen. Thanks en wie weet tot zondag!wrote:De robotbeveiliging is recentelijk weggehaald dus ik zou autorefresh aanzetten op 3 of 5 seconden.wrote:Je zal zelf moeten spam refreshen.wrote:Pfffff zodra ik een oproep krijg van Ticketswap voor een zondag ticket zijn ze echt met een seconde weg, niet te doen dit
Thanks! Goed geregeld dus:)wrote:Vorig jaar zijn een aantal maten van mij last minute op zaterdag rond 10 uur savonds pas gekomen (vraag me niet waarom) en toen afterparty + zondag meegepakt en hebben netjes geparkeerd en zonder problemen binnen gekomen. Volgens mij staan er altijd 1 of 2 mensen voor de kaarten bij de ingang!wrote:Ik heb zelf een weekendkaart, maar door omstandigheden kan ik er pas om 17:00 zijn op de zaterdag. Weten jullie of t dan nog mogelijk is om gebruik te maken van mijn weekend parkeerkaart en ook mijn weekendticket? Of zal dit allemaal al gesloten zijn.
Thanks!
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME