Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:28 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Voor de mensen met tele2 als provider:

Nu 'Unlimited' smsen naar 1280 voor een maand gratis onbeperkt internet, kan je de afterparty ook nog streamen naar je vrienden die alleen de zaterdag gaan ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:31 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Spalken schreef:
Het zal toch wel meevallen? Ik had genoeg leraren die wel eens op een feestje stonden. Zolang je maar niet elke keer je neus volschept, of daar met een gigantische kater voor de klas staat zal het toch geen fuck uit hoeven maken of wel?

Nee dat is waar. Ik kan ook niet zomaar stoppen met naar feesten gaan als ik straks ga werken en ik vind de muziek nog steeds leuk

Ik zie mezelf ook nog lang niet stoppen met naar feestjes gaan. Zou ook wel krom zijn dat op het moment dat wanneer je werkt, en dus een groter besteedbaar inkomen hebt, zou moeten gaan stoppen met het genieten van de dingen waar je gelukkig van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:33 

Hardtraxxer

ElTigre schreef:

Nu 'Unlimited' smsen naar 1280 voor een maand gratis onbeperkt internet, kan je de afterparty ook nog streamen naar je vrienden die alleen de zaterdag gaan ^^

Held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:40 

Hardtraxx Veteran

Mijn oude docent Engels is dj Eye-D, onderdeel van TOA en Ghost in the Machine en die staat lekker met 2 gigs op Defqon. Toen (15 jaar geleden ongeveer) draaide hij ook al op fissa's en onder leerlingen was hij een held. Andere docenten hadden wel een bepaald beeld er bij maar zo lang je functioneert is het prima, toch?

Ik en zoveel anderen hebben een verantwoordelijke baan en men zal er op het werk ook wel een bepaald idee of beeld bij hebben maar zo lang het niet ten koste gaat van is het prima, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:52 

Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Vriend van me gaat een heel weekend en heeft maandag om 9 uur zijn scriptie verdediging :lol:

Ik heb morgen m'n verdediging, dus of een mooi feest of juist niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:54 

Hardtraxxer

Ik neem aan dat je verdediging slechts een formaliteit is, dus je zou het wel echt flink moeten verkloten wil je nu nog een onvoldoende krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:55 

Hardtraxxer

Ergens in een bericht bij Q-dance las ik dat de Defqon MainStage een nieuw soort licht effect zou hebben. Iemand een idee hologram of video mapping?

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
klapstoel schreef:
Vriend van me gaat een heel weekend en heeft maandag om 9 uur zijn scriptie verdediging :lol:

Succes!

Hardtraxx Newbie

Astronaut schreef:
klapstoel schreef:

Hier hetzelfde. Maar in beide gevallen maak ik er een mooi feest van. Alleen zou dubbel feest zijn als ik morgen gewoon afstudeer natuurlijk ^^

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:

Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:56 

Hardtraxxer

Mijn oud lerares Frans is de moeder van Showtek. Tijdens de les werd ook regelmatig een cdtje gedraaid met de tracks van showtek, dit was overigens in de tijd dat ze nog hardstyle draaide. En puta madre werd zeker niet overgeslagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:04 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Ik zie mezelf ook nog lang niet stoppen met naar feestjes gaan. Zou ook wel krom zijn dat op het moment dat wanneer je werkt, en dus een groter besteedbaar inkomen hebt, zou moeten gaan stoppen met het genieten van de dingen waar je gelukkig van wordt.

Preach :worship:

Gewoon kijken wanneer het wel en niet uitkomt met school/werk/gezin/pensioen en je kan feesten tot je dood. Zolang het leuk blijft en je het naar jezelf kan verantwoorden moet dat toch in een bepaalde vorm te doen zijn.

Je hebt vanzelf door wanneer het sneu wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:11 

Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
Het zal toch wel meevallen? Ik had genoeg leraren die wel eens op een feestje stonden. Zolang je maar niet elke keer je neus volschept, of daar met een gigantische kater voor de klas staat zal het toch geen fuck uit hoeven maken of wel?

Kwam mijn sportdocent op Tijdmachine tegen afgelopen Kerst. Die stond lekker puntjes weg te harken hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:11 

Hardtraxxer

Spalken schreef:
Ik neem aan dat je verdediging slechts een formaliteit is, dus je zou het wel echt flink moeten verkloten wil je nu nog een onvoldoende krijgen.

Haha ja true

urbandesigner schreef:
Astronaut schreef:
klapstoel schreef:

Succes!

Thanks man!

Dirkiepower schreef:
Astronaut schreef:
klapstoel schreef:

Hier hetzelfde. Maar in beide gevallen maak ik er een mooi feest van. Alleen zou dubbel feest zijn als ik morgen gewoon afstudeer natuurlijk ^^

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:14 

Hardtraxx Addict

Overigens m'n propedeuse aan me voorbij zien gaan gisteren, dus dat wordt de ellende wegzuipen en noem het maar op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:18 

Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Spalken schreef:

Kwam mijn sportdocent op Tijdmachine tegen afgelopen Kerst. Die stond lekker puntjes weg te harken hoor :lol:

Ik neem aan dat je dat jaar een 9 voor gym stond? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:22 

Hardtraxx Newbie

Wat een klote weersvoorspelling voor dit weekend btw. man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:23 

Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
JeroenB93 schreef:
Spalken schreef:

Ik neem aan dat je dat jaar een 9 voor gym stond? :lol:

Had het al ruim voldoende afgerond, ontmoeting na de Kerstvakantie was wel briljant :lol:
Het kan allemaal op de Hogeschool van Amsterdam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:25 

Hardtraxx Veteran

Dirkiepower schreef:

Ben je serieus? Vind het nog wel meevallen, alleen voor de zaterdag kans op buien. En temperatuur van 20-23 graden gedurende het weekend is ook zeer aangenaam, anders heb je het al gauw weer te warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:26 

Hardtraxxer

Dirkiepower schreef:

Ik vind het zelf wel meevallen. Check: https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagse en dan zie je de voorspelling per uur voor 5 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

Als t zo blijft is het perfect. Geen/minimaal regen, en een prettige temperatuur. Dat klamme hete weer is omin kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

Ideaal weertje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:39 

Hardtraxx Veteran

ion_elgreco schreef:
klapstoel schreef:

Ik heb op maandag ook een assessment xd wordt leuk op 2 nachtjes niet slapen en dan drie docenten die me staan aan te gapen. :lol:

Niet andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:47 

Hardtraxxer

Dirkiepower schreef:

Is toch hartstikke prima zo? Zolang er geen regenbui is die even hard is als die op de zondagmiddag vorig jaar, vind ik het prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:56 

Hardtraxxer

ElTigre schreef:

Lekker mijn hele Defqon weekend livestreamen op Facebook! Zullen al mijn baankansen wel verloren zijn na komend weekend...
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten