Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:43 

Kraak... Piep...

Op ware grootte gebaseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nja maar na een heel wekend de raw kun je ook je scriptie nog wel even verdedigen, lijkt mij

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:53 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme Melvin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 07:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nja maar na een heel wekend de raw kun je ook je scriptie nog wel even verdedigen, lijkt mij

Hahaha, keurig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:19 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat the Gathering altijd om 18:00 begon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:36 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Op vrijdag? Begint altijd om 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:38 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:

Wat heeft dit nou met het weer te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:44 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:

Hahaha netjes Tim :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:47 

Hardtraxx Veteran

Haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:49 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:55 

Hardtraxx Veteran

Yes, weer een nieuwe dag in het Defqon toppa :yes:

Kijkt iedereen er ook al zo naar uit om op zondag lauw pils uit blik weg te harken met je brakke hoofd? Liefst blikken van rond de 10% alcohol, die doen het erg goed op dat moment. Na 2 sta je dan al op je kop. Pro-tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:56 

Donateur

Anthor schreef:
Yes, weer een nieuwe dag in het Defqon toppa :yes:

Kijkt iedereen er ook al zo naar uit om op zondag lauw pils uit blik weg te harken met je brakke hoofd? Liefst blikken van rond de 10% alcohol, die doen het erg goed op dat moment. Na 2 sta je dan al op je kop. Pro-tip.

Gewoon koud bier hoor op zondag. #tipi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:11 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
:lol: :lol: :lol:

Ik moet maandag mijn afstudeerpresentatie oefenen op stage. Verwacht er ook lekker fris bij te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:13 

Hardtraxx Veteran

Kan makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:21 

Hardtraxx Veteran

Maandag ook lekker lesgeven na Defqon... ben al blij dat het de laatste schooldag is. Hoef ik tenminste niet of nauwelijks te functioneren. Een afstudeerpresentatie is dan wel weer andere koek. Lekker gepland ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:46 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Hekzitter schreef:
Maandag ook lekker lesgeven na Defqon... ben al blij dat het de laatste schooldag is. Hoef ik tenminste niet of nauwelijks te functioneren.

Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe jij bent als je voor de klas staat. Dan zie ik eerst die klaplongstamp-filmpjes voorbij komen op FB en dan vervolgens ga ik mijn inbeelden dat jij uitlegt hoe landschapsvorming precies werkt

Ja zo gaat het wel een beetje ja haha. Laat leerlingen af en toe wel eens filmpjes zien van feesten waar ik ben geweest als ze er naar vragen. De klaplongstamp filmpjes laat ik dan achterwege, maar heb tijdens het onderwerp subculturen nog de docu van gabbers laten zien. Achteraf gezien niet zo pedagogisch verantwoord om aan een brugklas te laten zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:48 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Hekzitter schreef:
Maandag ook lekker lesgeven na Defqon... ben al blij dat het de laatste schooldag is. Hoef ik tenminste niet of nauwelijks te functioneren.

Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe jij bent als je voor de klas staat. Dan zie ik eerst die klaplongstamp-filmpjes voorbij komen op FB en dan vervolgens ga ik mijn inbeelden dat jij uitlegt hoe landschapsvorming precies werkt

Dit heb ik ook en ik vind het best een risico om naar die feesten te gaan met zo'n publiekelijke functie. Voor de leerlingen zal je een geweldige docent zijn maar denk als de leiding erachter komt, dat ze toch wel even achter hun hoofd krabben ofzo

Maar ach ja. Ik had vroeger een natuurkunde docent die na het schoolgala door collega's naar huis moest worden gebracht omdat ie zo lam was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:15 

Hardtraxxer

Het zal toch wel meevallen? Ik had genoeg leraren die wel eens op een feestje stonden. Zolang je maar niet elke keer je neus volschept, of daar met een gigantische kater voor de klas staat zal het toch geen fuck uit hoeven maken of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:17 

Hardtraxxer

Voor de mensen met tele2 als provider:

Nu 'Unlimited' smsen naar 1280 voor een maand gratis onbeperkt internet, kan je de afterparty ook nog streamen naar je vrienden die alleen de zaterdag gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:20 

Hardtraxx Veteran

Jij werkt daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:21 

Hardtraxxer

Haha nee, kreeg een mail voor alleen de 'loyale' klant. Maar dezelfde code werkte ook bij mijn vriendin die net een maand bij tele2 zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

Moet de week erna ook weer flink aan de bak(eigen groente- en fruitzaak in die hele grote gebogen hal in Rotterdam). Eigenaren weten dat ik ook wel van een feestje houd maar zolang de cijfers goed zijn en ik normaal voor de dag kom is het prima. Wensten me zelfs veel plezier op Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Vriend van me gaat een heel weekend en heeft maandag om 9 uur zijn scriptie verdediging :lol:

Ik heb maandag ook twee toetsen (1 herkansing en 1 eerste kans) :cool: Dat houdt ons niet tegen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:25 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Het zal toch wel meevallen? Ik had genoeg leraren die wel eens op een feestje stonden. Zolang je maar niet elke keer je neus volschept, of daar met een gigantische kater voor de klas staat zal het toch geen fuck uit hoeven maken of wel?

Nee dat is waar. Ik kan ook niet zomaar stoppen met naar feesten gaan als ik straks ga werken en ik vind de muziek nog steeds leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:28 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten