ik heb begrepen dat elke dj een missie van Q-Dance heeft gekregen voor tijdens hun optreden.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?
unresolved moet bijvoorbeeld midden in zijn set een uptempo plaatje draaien.
ik heb begrepen dat elke dj een missie van Q-Dance heeft gekregen voor tijdens hun optreden.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?
Alle artiesten lijken zon missie te hebben.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?

Wat is dat dan weer voor kut "opdracht"...moeten ze gaan knokken ofzo?wrote:Alle artiesten lijken zon missie te hebben.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?
Zag er 1 van Unresolved en Regain postte deze net:
[img]pic[/img]
Vet gedaan wel maar denk dat we er weinig van mee gaan krijgen en veel dj's er zich niet aan zullen houdenwrote:Haha dit is wel vet gedaan hoor van Q-Dance! Benieuwd wat elke artiets moet gaan doen!
Nog meer reden om deze man te ontwijkenwrote:ik heb begrepen dat elke dj een missie van Q-Dance heeft gekregen voor tijdens hun optreden.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?
unresolved moet bijvoorbeeld midden in zijn set een uptempo plaatje draaien.
wrote:Alpha Twins moeten een track uit de periode 2005-2010 draaien op de Magenta
Ja...Gevalletje vlaggen zwaaien.. of er komen harde diss tracks.wrote:Wat is dat dan weer voor kut "opdracht"...moeten ze gaan knokken ofzo?wrote:Alle artiesten lijken zon missie te hebben.wrote:Whats up met Tartaros en special mission?
Zag er 1 van Unresolved en Regain postte deze net:
[img]pic[/img]
Gelukkig heeft ie anderhalf uur...wrote:Tuneboy moet de dubbele cijfers aan tracks halen.
Zal alsnog spannend wordenwrote:Gelukkig heeft ie anderhalf uur...wrote:Tuneboy moet de dubbele cijfers aan tracks halen.
wrote:Alpha Twins moeten een track uit de periode 2005-2010 draaien op de Magenta
Het is toch eigenlijk te bespottelijk voor woorden dat zij dit keer op keer flikken. Ik snap daar echt de ballen niet van.wrote:Tuneboy moet de dubbele cijfers aan tracks halen.
Prioriteiten stellen hewrote:Vriend van me gaat een heel weekend en heeft maandag om 9 uur zijn scriptie verdediging
wrote:Nja maar na een heel wekend de raw kun je ook je scriptie nog wel even verdedigen, lijkt mij
Hahahahawrote:Nja maar na een heel wekend de raw kun je ook je scriptie nog wel even verdedigen, lijkt mij
Lekker janken. Wat boeit het nou of het Miwer is of niet, heb er geen last van hoorwrote: Ik kan niet tegen onduidelijkheid. Laat de mods eens met een statement komen. Of het is hem niet en we houden erover op. Of het is hem wel en laat de mods beslissen of ze hem een kans geven of opnieuw bannen. Beetje duidelijkheid mag wel toch.
daar ging een slok water over mijn toetsenbordwrote:Nja maar na een heel wekend de raw kun je ook je scriptie nog wel even verdedigen, lijkt mij