Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik ga dit jaar proberen die after mee te pakken. Zeker als PN zo lang mag draaien. Op Q-Base zette hij vorig jaar een bazenset neer.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 18 hours ago
Thommy wrote:Als je redelijk vooraan staat bij de Red tijdens de endshow, ben je wel nog een kwartier kwijt om tot de Blue te komen. Dus dan is het nog maar 45 minuten wachten.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Thommy wrote:Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?
Dat bedoel ik inderdaad. Concreet gezegd; kan ik na 23.00u alvast bij de Blue gaan hangen of moet ik per se het terrein af? ^^
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Sjaakie P wrote:
Thommy wrote:Als je redelijk vooraan staat bij de Red tijdens de endshow, ben je wel nog een kwartier kwijt om tot de Blue te komen. Dus dan is het nog maar 45 minuten wachten.
dit inderdaad. Wij gaan meestal met onze groep links op die heuvel zitten, slap ouwehoeren en roken. voor je het weet is er een half uur voorbij en dan loop je richting de Blue en hoef je al bijna niet mee te wachten.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Zijn hier ook mensen die tickets via Party-vervoer geboekt hebben? Wij hebben voor 20 man friendscamping geboekt maar nog geen tickets gekregen. Party-vervoer zelf zegt dat ze nog met Q-Dance details aan het kortsluiten zijn maar vind het nu wel lang duren...
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Trajanusch wrote:Zijn hier ook mensen die tickets via Party-vervoer geboekt hebben? Wij hebben voor 20 man friendscamping geboekt maar nog geen tickets gekregen. Party-vervoer zelf zegt dat ze nog met Q-Dance details aan het kortsluiten zijn maar vind het nu wel lang duren...
Met Qapital had ik combo via party-vervoer, toegangs ticket ontving ik pas 3 dagen voor het feest. Dus nog geen zorgen.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Trajanusch wrote:Zijn hier ook mensen die tickets via Party-vervoer geboekt hebben? Wij hebben voor 20 man friendscamping geboekt maar nog geen tickets gekregen. Party-vervoer zelf zegt dat ze nog met Q-Dance details aan het kortsluiten zijn maar vind het nu wel lang duren...
Komt waarschijnlijk wel goed, die vervoersbedrijven komen uit mijn ervaring 1 á 2 dagen pas met de tickets aanzetten

Edit: Geen newbie meer :yay:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Ah top dat idee had ik al. Dan wacht ik het rustig af :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Om die reden zal ik mijn tickets voor een feest nooit via een externe leverancier kopen (op Ticketswap na). Ik kan er slecht tegen om zo lang op iets te wachten :lol:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Inderdaad, party-vervoer verstuurt ze erg kort van tevoren pas naar de afnemers. Vorig jaar kreeg ik ze op maandag (vandaag dus), maar het kan ook zo een dag of twee later zijn.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Stoux wrote:
Thommy wrote:Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?
Dat bedoel ik inderdaad. Concreet gezegd; kan ik na 23.00u alvast bij de Blue gaan hangen of moet ik per se het terrein af? ^^
Je kunt gewoon op het terrein blijven. Ook een aanrader is om gewoon ff bij de Red op de heuvels te wachten, zodat de ergste drukte vast voorbij is. Heb er een schijthekel aan om in zulk gedrang te lopen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
HUISDIEREN
Het is verboden om huisdieren mee te nemen naar de Camping Ground.
Ik vraag me nu oprecht af, zou er ooit iemand zijn geweest die zijn huisdier mee heeft genomen naar Defqon? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kan me best wel voorstellen dat Luigi en Isabella hun Fluffy geen 4 dagen zonder eten konden laten.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Thommy wrote:
HUISDIEREN
Ik vraag me nu oprecht af, zou er ooit iemand zijn geweest die zijn huisdier mee heeft genomen naar Defqon? :P
Je zal maar iemand met een tamme papegaai zien lopen op het festival :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sommige mensen lopen er wel bij als hun huisdier.

Iemand die dat kattenduo nog herinnerd?
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Hahaha, de Festicats!
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Thommy wrote:
HUISDIEREN
Beter voorkomen als genezen denk ik xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Die kunnen ze misschien laten rondlopen bij Geck-O als animatie. :D
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Thommy wrote:
HUISDIEREN
Ketamingo's?
Hardtraxxer
last seen 21 days ago
sonnebloem wrote:
Thommy wrote:
HUISDIEREN
Ketamingo's?
Present
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Tickets via partyvervoer komen altijd pad de donderdag voor het evenement. In zeldzame gevallen op vrijdag.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 59 minutes ago
Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Awethority wrote:Hahaha, de Festicats!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
last seen 21 days ago
corneelwr wrote:Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)
Action heeft voor 30 euro, afgelopen weekend even opgegooid en leek wel prima
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 1 day ago
ElTigre wrote:
corneelwr wrote:Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)
Action heeft voor 30 euro, afgelopen weekend even opgegooid en leek wel prima
Ik heb die ook maar die zit nu maar half in de zak, krijg em niet opgevouwen xd