Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:56 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dit jaar proberen die after mee te pakken. Zeker als PN zo lang mag draaien. Op Q-Base zette hij vorig jaar een bazenset neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:53 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Als je redelijk vooraan staat bij de Red tijdens de endshow, ben je wel nog een kwartier kwijt om tot de Blue te komen. Dus dan is het nog maar 45 minuten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:55 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?

Dat bedoel ik inderdaad. Concreet gezegd; kan ik na 23.00u alvast bij de Blue gaan hangen of moet ik per se het terrein af? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:57 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
Thommy schreef:
Als je redelijk vooraan staat bij de Red tijdens de endshow, ben je wel nog een kwartier kwijt om tot de Blue te komen. Dus dan is het nog maar 45 minuten wachten.

dit inderdaad. Wij gaan meestal met onze groep links op die heuvel zitten, slap ouwehoeren en roken. voor je het weet is er een half uur voorbij en dan loop je richting de Blue en hoef je al bijna niet mee te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:58 

Hardtraxxer

Zijn hier ook mensen die tickets via Party-vervoer geboekt hebben? Wij hebben voor 20 man friendscamping geboekt maar nog geen tickets gekregen. Party-vervoer zelf zegt dat ze nog met Q-Dance details aan het kortsluiten zijn maar vind het nu wel lang duren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:03 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Zijn hier ook mensen die tickets via Party-vervoer geboekt hebben? Wij hebben voor 20 man friendscamping geboekt maar nog geen tickets gekregen. Party-vervoer zelf zegt dat ze nog met Q-Dance details aan het kortsluiten zijn maar vind het nu wel lang duren...

Met Qapital had ik combo via party-vervoer, toegangs ticket ontving ik pas 3 dagen voor het feest. Dus nog geen zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:04 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:

Komt waarschijnlijk wel goed, die vervoersbedrijven komen uit mijn ervaring 1 รก 2 dagen pas met de tickets aanzetten

Edit: Geen newbie meer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:05 

Hardtraxxer

Ah top dat idee had ik al. Dan wacht ik het rustig af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

Om die reden zal ik mijn tickets voor een feest nooit via een externe leverancier kopen (op Ticketswap na). Ik kan er slecht tegen om zo lang op iets te wachten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:09 

Hardtraxxer

Inderdaad, party-vervoer verstuurt ze erg kort van tevoren pas naar de afnemers. Vorig jaar kreeg ik ze op maandag (vandaag dus), maar het kan ook zo een dag of twee later zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:10 

Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Thommy schreef:
Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?

Dat bedoel ik inderdaad. Concreet gezegd; kan ik na 23.00u alvast bij de Blue gaan hangen of moet ik per se het terrein af? ^^

Je kunt gewoon op het terrein blijven. Ook een aanrader is om gewoon ff bij de Red op de heuvels te wachten, zodat de ergste drukte vast voorbij is. Heb er een schijthekel aan om in zulk gedrang te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:22 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
HUISDIEREN
Het is verboden om huisdieren mee te nemen naar de Camping Ground.

Ik vraag me nu oprecht af, zou er ooit iemand zijn geweest die zijn huisdier mee heeft genomen naar Defqon? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:25 

Hardtraxx Veteran

Kan me best wel voorstellen dat Luigi en Isabella hun Fluffy geen 4 dagen zonder eten konden laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:25 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Citaat:
HUISDIEREN

Ik vraag me nu oprecht af, zou er ooit iemand zijn geweest die zijn huisdier mee heeft genomen naar Defqon? :P

Je zal maar iemand met een tamme papegaai zien lopen op het festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:26 

Kraak... Piep...

Sommige mensen lopen er wel bij als hun huisdier.

Iemand die dat kattenduo nog herinnerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:28 

Hardtraxxer

Hahaha, de Festicats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:29 

Hardtraxx Elite

Thommy schreef:
Citaat:
HUISDIEREN

Beter voorkomen als genezen denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:29 

Hardtraxx Veteran

Die kunnen ze misschien laten rondlopen bij Geck-O als animatie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:35 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Citaat:
HUISDIEREN

Ketamingo's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:36 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Thommy schreef:
Citaat:
HUISDIEREN

Ketamingo's?

Present
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:49 

Hardtraxx Veteran

Tickets via partyvervoer komen altijd pad de donderdag voor het evenement. In zeldzame gevallen op vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:52 

Donateur

Awethority schreef:
Hahaha, de Festicats!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:52 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)

Action heeft voor 30 euro, afgelopen weekend even opgegooid en leek wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:58 

Hardtraxx Elite

ElTigre schreef:
corneelwr schreef:

Action heeft voor 30 euro, afgelopen weekend even opgegooid en leek wel prima

Ik heb die ook maar die zit nu maar half in de zak, krijg em niet opgevouwen xd
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten