Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:38 

Hardtraxx Veteran

De wachtrij valt dan wel mee, maar dan is het wel verstandig direct naar veld 5 te lopen. 2 t/m 4 staan dan al zo goed als vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:39 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Thommy schreef:
RoyAPO schreef:
Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat het niet Miwer is xd. Dat gebemoei of ie wel of niet een account aangemaakt zou hebben. Zijn meer dingen in het leven waar je je druk om kan maken denk ik dan maar

Vreemd dat de mods zich hier nog niet over hebben uitgelaten/nog niet naar hebben gekeken. Dan kan de discussie of het wel of niet Miwer is inderdaad stoppen.

Je IP veranderen is niet heel moeilijk, waardoor de mods het niet kunnen zien. Daardoor zijn veel gebande mensen wel onopgemerkt teruggekomen. De helft is alleen niet slim genoeg om dat goed te verbergen.

Dat... of je excuses aanbieden en beterschap beloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:41 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
De wachtrij valt dan wel mee, maar dan is het wel verstandig direct naar veld 5 te lopen. 2 t/m 4 staan dan al zo goed als vol.

Dat was toch al de bedoeling dus dat komt goed uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:58 

Hardtraxx Veteran

Als je volgens planning aankomt om 14:00 dan reken er maar op dat je rond 16:30 op het festival terrein staat.
Die files daar zijn niet misselijk. Heel dat terrein is er nooit op gebouwd om zon achterlijk grote stroom aan mensen/auto's te kunnen verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:08 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:
10 pagina's in 2 dagen. Keurig jongens

Op dit tempo gaan we wel over het Qlimax topic heen :lol:

En dan moet de 'echte' timetable nog komen en natuurlijk de nabespreking van DQ. :D

En je krijgt natuurlijk nog 1000x de aankomende week de welbefaamde pommer quote: "godverdomme zin in godverdomme!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:09 

Hardtraxxer

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:14 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:15 

Hardtraxx Elite

Aangezien de werkweek weer is begonnen, heb ik mooi op mijn gemakje een persoonlijke TT in elkaar kunnen flansen. Ook al loopt het, zoals bij iedereen, toch vast weer anders.

Zaterdag

Waarschijnlijk pas (in ons geval eigenlijk 'al', omdat we nooit zo mega vroeg zijn) half 1 op het terrein. Phuture Noize check ik op de night party wel.
12:30 - 13:30 Sound Rush (Main)
13:30 - 14:15 Rondjes lopen / terrein verkennen
14:15 - 15:00 Cyber / nog meer rondjes lopen en terrein verkennen
15:00 - 16:00 Audiotricz (Main)
16:00 - 17:00 NSCLT (U.V)
17:00 - 18:00 Artifact (Indigo)
18:00 - 19:00 Ecstatic (Purple)
19:00 - 19:30 Andy SVGE live (U.V)
19:00 - 20:00 Prefix & Density (Indigo)
20:00 - 21:00 Geen flauw idee. Mashup-Jack of een stukje Deetox ofzo
21:00 - 22:00 Wederom geen flauw idee.
22:00 - 23:00 Mind Dimension. Wordt goud
23:00 - 00:00 Helemaal kut een uur wachten tot de after eindelijk begint
00:00 - 01:00 Magenta
01:00 - 02:30 Phuture Noize
Daarna misschien nog een stuk Alpha² en anders lekker afteren bij de tent. War Force boeit me bijster weinig

Zondag

Zou graag Delete om half 1 mee pakken, maar ervaring leert dat ik het never nooit haal om om half 1 al op het terrein te staan. Dus even ruim genomen kom ik rond 14:30 / 15:00 wel aangeslenterd. Naast Degos & Re-Done vs Myst, B-Front, TCC en D-Block & S-Te-Fan hoef ik op zondag verder niet veel acts perse te zien. Dus dat wordt lekker een dagje bij stages staan waar ik normaal niet echt kom, wat dikke prima is. Of misschien wel heel de dag in The Feesttent. Zou ook wel aardig goud zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:19 

Thommy schreef:
RoyAPO schreef:
Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat het niet Miwer is xd. Dat gebemoei of ie wel of niet een account aangemaakt zou hebben. Zijn meer dingen in het leven waar je je druk om kan maken denk ik dan maar

Vreemd dat de mods zich hier nog niet over hebben uitgelaten/nog niet naar hebben gekeken. Dan kan de discussie of het wel of niet Miwer is inderdaad stoppen.

Denk dat de mods dit toppa vermijden(net als Qlimax), teveel troep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:29 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Ik vind dit ook zo'n baalmomentje he, zie er na dat uur maar weer eens goed in te komen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:31 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me herinneren dat ze in 2015 Bass Modulators nog hadden toegevoegd aan de after line-up waardoor deze al om 11 begon. En vorig jaar begon Psyko Punkz eerder dan 12 toch? Tenminste, dacht dat vorig jaar hier op het forum gelezen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
RomanAnthony schreef:

Ik vind dit ook zo'n baalmomentje he, zie er na dat uur maar weer eens goed in te komen :beer:

Daardoor vorig jaar niet naar de after geweest. Was ook helemaal gesloopt toen. :D Stonden om 11u 's morgens toen ook al direct bij Geck-O in de white.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:00 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
ElTigre schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:00 

Hardtraxx Veteran

Wel balen inderdaad, maar dat uurtje zal volgens mij wel snel voorbij gaan toch? Even naar de tent lopen, verfrissen oid en gaan met die banaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:05 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Wel balen inderdaad, maar dat uurtje zal volgens mij wel snel voorbij gaan toch? Even naar de tent lopen, verfrissen oid en gaan met die banaan! :D

Vorig jaar vond ik het echt waardeloos. Uur lang bij die eettentjes gehangen omdat we op veld 5 stonden en ik eigenlijk niets uit mijn tent nodig had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:20 

Hardtraxx Veteran

Ja met de gedachte van 'aangezien we een uur moeten wachten gaan we even naar de tent' en vervolgens daar lekker gaan zitten en dan beseffen dat zo'n klapstoeltje ineens heerlijk zit en je er niet meer uit wil, vervolgens helemaal inkakt en toch maar gaat slapen.

Pluspunt was dan weer wel dat ik de dag erop lekker vol energie het terrein weer op ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:24 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ja met de gedachte van 'aangezien we een uur moeten wachten gaan we even naar de tent' en vervolgens daar lekker gaan zitten en dan beseffen dat zo'n klapstoeltje ineens heerlijk zit en je er niet meer uit wil, vervolgens helemaal inkakt en toch maar gaat slapen.

Pluspunt was dan weer wel dat ik de dag erop lekker vol energie het terrein weer op ging.

Precies dit. xd Vooral als je naar veld 5 moet lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:28 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:

Zeer herkenbaar dit, vorig jaar hadden wij vanaf veld 4 ook geen zin meer in die wandeltocht maar uiteindelijk toch maar heengegaan. Gelukkig staan we dit jaar op veld 1 dus het is dan maar een klein stukje lopen naar de blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:33 

Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:

Dit dus. Wij verblijven op Rivera Beach dus dan is het festivalterrein verlaten en later terugkomen helemaal niet te doen. Misschien even aansluiten bij anderen die wel op de camping staan of gewoon geen after pakken.. we zien het wel. Anderhalf uur Phuture Noize missen is wel zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

Als je redelijk vooraan staat bij de Red tijdens de endshow, ben je wel nog een kwartier kwijt om tot de Blue te komen. Dus dan is het nog maar 45 minuten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:36 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
RomanAnthony schreef:

Dit dus. Wij verblijven op Rivera Beach dus dan is het festivalterrein verlaten en later terugkomen helemaal niet te doen. Misschien even aansluiten bij anderen die wel op de camping staan of gewoon geen after pakken.. we zien het wel. Anderhalf uur Phuture Noize missen is wel zonde

Heb je eerder op Riviera Beach gezeten? Wij zitten daar namelijk ook en ik was wel van plan om naar de afterparty te gaan, maar ik kan me geen voorstelling maken hoe dit in z'n werk gaat. Moet je het terrein af / kan je de camping op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:38 

Hardtraxx Veteran

Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:45 

Hardtraxxer

Gewoon een paar koude pinten bestellen en een uur slap gaan ouwehoeren met voorbijgangers -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:46 

Hardtraxx Veteran

De laatste paar dagen voor het mooiste weekend in mijn leven tot nu toe. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 11:56 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
De laatste paar dagen voor het mooiste weekend in mijn leven tot nu toe. :slow:

Fast forward naar vrijdagavond: Rowan (19) bewzijkt aan overdosis keta en GHB.
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten