Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:59 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Stoux schreef:
Thommy schreef:
Als je een weekendticket hebt, krijg je een bandje, waarmee je o.a. toegang hebt tot de camping en de afterparty. De afterparty is in de Blue. Tenminste ik neem aan dat je het festival terrein bedoelt?

Dat bedoel ik inderdaad. Concreet gezegd; kan ik na 23.00u alvast bij de Blue gaan hangen of moet ik per se het terrein af? ^^

Je kunt gewoon op het terrein blijven. Ook een aanrader is om gewoon ff bij de Red op de heuvels te wachten, zodat de ergste drukte vast voorbij is. Heb er een schijthekel aan om in zulk gedrang te lopen.

Dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:01 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
ElTigre schreef:
corneelwr schreef:
Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)

Action heeft voor 30 euro, afgelopen weekend even opgegooid en leek wel prima

Ik heb die ook maar die zit nu maar half in de zak, krijg em niet opgevouwen xd

Hahaha nee dit is herkenbaar, kreeg dat kreng ook met geen mogelijkheid meer opgevouwen. Terwijl ik met andere geen problemen heb, heb inmiddels ook al de rits gesloopt van die zak :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:02 

Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:

Heb je eerder op Riviera Beach gezeten? Wij zitten daar namelijk ook en ik was wel van plan om naar de afterparty te gaan, maar ik kan me geen voorstelling maken hoe dit in z'n werk gaat. Moet je het terrein af / kan je de camping op?

Ik zit dit jaar wederom op Riviera Beach. Camping heeft zelf een pendeldienst die rijd tussen het Defqon terrein en Riviera Beach. De bus gooit je dan voor de ingang af en je word daar ook opgehaald op de terugweg. Bussen rijden gewoon nonstop op en neer heel de dag. En dit jaar krijgt Riviera Beach misschien zelfs een eigen opstapplek met eigen ingang op het terrein om het nog makkelijker te maken. Hier zitten beide partijen nog voor om de tafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:03 

Hardtraxx Veteran

Dat ligt dan toch aan jullie zelf, ik krijg zelfs die goedkope van de Action opgevouwen, en handig ben ik absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:04 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Dat ligt dan toch aan jullie zelf, ik krijg zelfs die goedkope van de Action opgevouwen, en handig ben ik absoluut niet.

Krijg hem wel opgevouwen, maar om 1 of andere reden niet meer passend in het zakje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:04 

Hardtraxxer

ElTigre schreef:
corneelwr schreef:
Iemand tips voor een goed opgooi tentje? Laat hem daar mooi staan, maar hij moet uiteraard wel waterdicht zijn (in tegenstelling tot mijn tentje vorig jaar........)

Afrader, vorig jaar had een vriend van me die gehaald en die is dus echt totaal niet waterdicht. Het is dat ik geen zwembroek mee had, anders kon ik wel een paar baantjes trekken in die tent na de regenbui op zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:05 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
ElTigre schreef:
corneelwr schreef:

Ik heb die ook maar die zit nu maar half in de zak, krijg em niet opgevouwen xd

Vorig jaar genoten van een Fransman die duidelijk onder invloed op maandagaochtend zijn tent probeerde op te vouwen. Die is zeker een half uur midden op het pad bezig geweest, heeft zijn tent 3 keer weggetrapt, om hem daarna weer op te halen en het verder te proberen :lol:

Probleem met die dingen is dat je hem verder moet vouwen dan je gevoelsmatig wilt, omdat je onderbewust denkt dat hij dan afbreekt. Tenminste, dat heb ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:08 

Hardtraxxer

Kwestie van het trucje kennen. Meeste popup tenten werken met dit systeem:

Verder is dit wel een fijn tentje https://www.obelink.nl/obelink-festival-pop-up-double.html?gclid=CjwKEAjw7J3KBRCxv93Q3KSukXQSJADzFzVSarhVPbqNtVyMHaS6B97faRSATs6n6_XbVm0X7-hbnhoC0qXw_wcB#product-tab-discussion
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:09 

Hardtraxxer

Edit: Meneer Beuker was me voor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:10 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Sommige mensen lopen er wel bij als hun huisdier.

Iemand die dat kattenduo nog herinnerd?

Haha wat een vertoning toen, hebben het niet lang volgehouden hier op HT. Werden meteen terecht belachelijk gemaakt. Ik heb die 2 op een feestje gezien, wat the fack doen zij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:17 

Hardtraxx Veteran

Se seIn gewo0n l3kker sigself!1!1!!!1!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:17 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:

Haha wat een vertoning toen, hebben het niet lang volgehouden hier op HT. Werden meteen terecht belachelijk gemaakt. Ik heb die 2 op een feestje gezien, wat the fack doen zij :lol:

Iemand nog een linkje naar het betreffende topic/stukje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:19 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Nog ff en ze komen met van die Furry pakken aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:19 

Hardtraxx Veteran

Omdat iedereen het zich natuurlijk afvraagt.

SATURDAY
12:00 - 13:00 Phuture Noize (Blue)
12:30 - 13:30 Sound Rush (Red)
13:30 - 14:15 Adrenalize (Red)
14:15 - 15:00 Cyber (Red)
15:00 - 16:00 JNXD (UV) / Audiotricz (Red)
16:00 - 17:00 Clockartz (Indigo) / NSCLT (UV)
17:00 - 18:00 Beetje Ran-D beetje eten beetje bijnemen
18:00 - 19:00 Ecstatic (Purple)
19:00 - 19:30 Andy Svg Live (UV)
19:00 - 20:00 Prefix & Density (Indigo)
20:00 - 20:30 NCBM (Red)
20:30 - 21:30 Atmozfears (Red)
21:30 - 22:30 Frequencerz (Red)
ENDSHOW
00:00 - 01:00 New Generation Madnezz (Magenta)
01:00 - 2:30 Phuture Noize (Blue)

SUNDAY
14:45 - 15:45 Endymion (Blue)
15:30 - 16:30 Degos & Re-Done vs MYST (Indigo)
16:00 - 17:00 Audiotricz ft Adrenalize (UV)
17:00 - 18:00 Wasted Penguinz (UV)
17:15 - 18:15 B-Front (Blue)
18:00 - 19:00 D-Block & S-Te-Fan (UV)
Rust voor Legends
20:00 - 23:00 Defqon Legends & 15 years of Defqon

Is er ook al wat over vrijdag bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:20 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Pipa schreef:
Broken Balance schreef:

Iemand nog een linkje naar het betreffende topic/stukje?

search.php?keywords=&terms=all&author=Festicats&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:

Nog ff en ze komen met van die Furry pakken aanzetten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:23 

Hardtraxxer

Dit was hun intro topic: https://forum.hardtraxx.com/welkom/miauw-hallo-t47548.html Introtekst is alleen weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:23 

Hardtraxx Veteran

Enge figuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:24 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Stoux schreef:

Heb je eerder op Riviera Beach gezeten? Wij zitten daar namelijk ook en ik was wel van plan om naar de afterparty te gaan, maar ik kan me geen voorstelling maken hoe dit in z'n werk gaat. Moet je het terrein af / kan je de camping op?

Ik zit dit jaar wederom op Riviera Beach. Camping heeft zelf een pendeldienst die rijd tussen het Defqon terrein en Riviera Beach. De bus gooit je dan voor de ingang af en je word daar ook opgehaald op de terugweg. Bussen rijden gewoon nonstop op en neer heel de dag. En dit jaar krijgt Riviera Beach misschien zelfs een eigen opstapplek met eigen ingang op het terrein om het nog makkelijker te maken. Hier zitten beide partijen nog voor om de tafel.

Opzich wel prettig, maar ik neem aan dat die bus de kortste route rijd, wat betekent dat hij over de provinciale weg gaat die door al het vertrekkende verkeer (parkeerplaatsen en kiss & ride) wordt gebruikt? Dan zou namelijk betekenen dat je constant vast staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:27 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:28 

Hardtraxx Elite

ElTigre schreef:
corneelwr schreef:

Je kan beter voor een iets duurdere gaan want die zijn tenminste goed
Die dingen van de action zijn totaal niet waterdicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:29 

Hardtraxx Veteran

Laat ze lekker. Voor hetzelfde geldt loop je er naakt rond, boeit me niet. Ik kijk gewoon niet naar je (behalve als diegene een lekkere vrouw is ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:31 

Hardtraxx Addict

ElTigre schreef:
foto

Tjah, bijzonder. Aan de andere kant: er lopen genoeg gekkies rond op die feesten dus wat zal het. Leven en laten leven toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:31 

Donateur

Ik koop altijd met een maat van me tent op marktplaats voor de start van het festival seizoen. kost geen drol en heb je vaak stuk betere/grotere tenten dan die troep van de action. en laatste festival laat je m gewoon lekker staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:34 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Net op facebook geplaatst door dr peacock. (zijn alterego host de big chill)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

Zeg dan ook ff wie zijn alliasen zijn Micha:

Toontje Vager (Vage Deephouse & Techhouse)
&
St. Benhard (Psychedelic Chill-Out)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten