Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 23:05 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zullen wel de meer recentere hitjes worden. Lessons in love, Dragonborn etc aangevuld met Psychedelic.

Ik zou die hitjes geen enkel probleem vinden maar zondag niet aanwezig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 23:29 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
TSFH schreef:
JeroenB93 schreef:
Vroeg het ook meer met het idee of Heady dan uberhaupt nog wel nieuwe platen kon draaien zegmaar

Heb liever oude platen als Just Say My Name, A New Day, Power of the Mind, Aiming for ur Brain, High Rollerz, We Are possessed remix, woznotwoz etc. Die hoor je echt bijna nooit op feesten. Het is altijd from within, world of madness, tonight, disrespect etc.

Je weet toch wel wat ik Heady z'n nieuwe nieuwe platen bedoel he haha!
Want die heeft 'ie wel degelijk geproduceerd de afgelopen tijd

Ja weet ik, maar heb gewoon liever dat die oude platen draait als degene die opgenoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 00:08 

Hardtraxx Veteran

Hoe komen jullie nou weer bij Heady, die draait toch in Nieuw-Zeeland zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 00:28 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:

Er is niets over dat feest te vinden
De coordinaten in dat bericht brengen je naar een plek in de zee.
Ga je dan recht door de aarde kom je uit in biddinghuizen.

Zo iets was er ontdekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 00:29 

Hardtraxx Veteran

Heb je honger Micha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 00:39 

Hardtraxx Newbie

Het begint nu wel heel erg op te vallen dat je Miwer bent hoor XD
haten op raw, reageren bij opbouw en defqon xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 00:52 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Indy schreef:

Zo iets was er ontdekt

Hap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 01:01 

Bierkoning

heggenschaar schreef:
Indy schreef:

Zo iets was er ontdekt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 01:41 

Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
heggenschaar schreef:
Indy schreef:

Zo iets was er ontdekt

Hap :lol:

Hmm ja misschien een beetje.
Heb wel honger maar de turk is al gesloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 03:16 

Hardtraxx Veteran

Wat ben ik blij als Defqon voorbij is, dan is Miwer in ieder geval 8 maanden weer opgetyfd of minder actief.
Die hopeloze comebacks en het eeuwige happen en het altijd alles denkt te weten van Q en Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 03:18 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Wat ben ik blij als Defqon voorbij is, dan is Miwer in ieder geval 8 maanden weer opgetyfd of minder actief.
Die hopeloze comebacks en het eeuwige happen en het altijd alles denkt te weten van Q en Defqon.

Hij werkt bij Q-Dance, heeft ook een poosje bij LYM gewerkt... Altans zo doet die zich voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 03:18 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:

Doe 's rustig joh, hij bedoelt het goed en soms zegt ie nog daadwerkelijk handige informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 05:46 

Hardtraxx Veteran

spector45 schreef:
RTM93 schreef:

Hij werkt bij Q-Dance, heeft ook een poosje bij LYM gewerkt... Altans zo doet die zich voor

Zo doet ie dat op Partyflock ook al jaren voorkomen alsof hij de de man van de 'know how' is. Maar bij andere Q feesten hoor of zie je hem amper.

Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:

Doe 's rustig joh, hij bedoelt het goed en soms zegt ie nog daadwerkelijk handige informatie.

Informatie die niet nieuw is.

Hij heeft toen ook een tijdje vet veel moeite gedaan om foto's te maken van het defqon terrein in aanbouw. Van buiten het terrein. ten eerste als hij bij Q werkte dan had hij wel op het terrein rond gelopen. en ten tweede is het voor contracters ten strengste verboden om fotografische apparaten te gebruiken on site. Dus dan had hem dat zijn baantje bij Q kunnen kosten als die al daar zat.

In de jaren dat ik op Partyflock mee lees heb ik hem zelden betrapt op iets wat nog niet bekend was bij het grote publiek.
Bovendien heeft die man een ban gekregen. Laat hem lekker op partyflock blijven.
Maar goed, dat is dan mijn mening. En verder zal ik ook niet meer op miwer in gaan want dat boeit toch niemand. (en terecht).
Ik ga weekend vieren. Ben er aan toe. :beer:
/rant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:04 

Hardtraxxer

Zou me niet heel erg verbazen als er een nieuwe heady plaat in een endshow zit, aangezien die hardstyle plaat die een paar maanden gelekt was helemaal van de aarbodem is verdwenen. Zou natuurlijk kunnen zijn om exclusiviteit voor defqon op te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:07 

Hardtraxx Veteran

10 pagina's in 2 dagen. Keurig jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:11 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Op dit tempo gaan we wel over het Qlimax topic heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:19 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:

Op dit tempo gaan we wel over het Qlimax topic heen :lol:

En dan moet de 'echte' timetable nog komen en natuurlijk de nabespreking van DQ. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:22 

Hardtraxxer

Rijden vrijdag rond 13:00 vanuit breda richting DQ. Iemand enig idee hoe druk het vorig jaar met files e.d. was rond 14:00 en rond 15:00 uur aan de poort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:25 

Hardtraxx Veteran

Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat het niet Miwer is xd. Dat gebemoei of ie wel of niet een account aangemaakt zou hebben. Zijn meer dingen in het leven waar je je druk om kan maken denk ik dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:25 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Rijden vrijdag rond 13:00 vanuit breda richting DQ. Iemand enig idee hoe druk het vorig jaar met files e.d. was rond 14:00 en rond 15:00 uur aan de poort?

Dus jij verwacht om 3 uur aan de poort te staan als je om 1 uur vertrekt? Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat ga je nooit halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:27 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:

Zo te zien is Breda 1,5 uur rijden. 13u vertrekken, denk dat je rond 15.30 pas ergens op de parking gaat zijn, mogelijk nog later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:28 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat het niet Miwer is xd. Dat gebemoei of ie wel of niet een account aangemaakt zou hebben. Zijn meer dingen in het leven waar je je druk om kan maken denk ik dan maar

Vreemd dat de mods zich hier nog niet over hebben uitgelaten/nog niet naar hebben gekeken. Dan kan de discussie of het wel of niet Miwer is inderdaad stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:33 

Kraak... Piep...

Thommy schreef:
RoyAPO schreef:

Vreemd dat de mods zich hier nog niet over hebben uitgelaten/nog niet naar hebben gekeken. Dan kan de discussie of het wel of niet Miwer is inderdaad stoppen.

Je IP veranderen is niet heel moeilijk, waardoor de mods het niet kunnen zien. Daardoor zijn veel gebande mensen wel onopgemerkt teruggekomen. De helft is alleen niet slim genoeg om dat goed te verbergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:33 

Hardtraxx Veteran

Zondag om half 8 al hier zijn om te werken, lekker om 6u thuis weg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:37 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Scotty018 schreef:

Zo te zien is Breda 1,5 uur rijden. 13u vertrekken, denk dat je rond 15.30 pas ergens op de parking gaat zijn, mogelijk nog later.

Is het zo'n drama? :cry: vorig jaar kwamen we om 19:00 aan,toen konden we zo doorlopen. Toen stonden onze tenten er al. Dit jaar minder geluk daarin.
Maar is het dan rond 15:30 a 16:00 ook nog dikke wachtrij aan de poort of valt dat dan weer mee?
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten