spector45 schreef:
RTM93 schreef:
Wat ben ik blij als Defqon voorbij is, dan is Miwer in ieder geval 8 maanden weer opgetyfd of minder actief.
Die hopeloze comebacks en het eeuwige happen en het altijd alles denkt te weten van Q en Defqon.
Hij werkt bij Q-Dance, heeft ook een poosje bij LYM gewerkt... Altans zo doet die zich voor
Zo doet ie dat op Partyflock ook al jaren voorkomen alsof hij de de man van de 'know how' is. Maar bij andere Q feesten hoor of zie je hem amper.
Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:
Wat ben ik blij als Defqon voorbij is, dan is Miwer in ieder geval 8 maanden weer opgetyfd of minder actief.
Die hopeloze comebacks en het eeuwige happen en het altijd alles denkt te weten van Q en Defqon.
Doe 's rustig joh, hij bedoelt het goed en soms zegt ie nog daadwerkelijk handige informatie.
Informatie die niet nieuw is.
Hij heeft toen ook een tijdje vet veel moeite gedaan om foto's te maken van het defqon terrein in aanbouw. Van buiten het terrein. ten eerste als hij bij Q werkte dan had hij wel op het terrein rond gelopen. en ten tweede is het voor contracters ten strengste verboden om fotografische apparaten te gebruiken on site. Dus dan had hem dat zijn baantje bij Q kunnen kosten als die al daar zat.
In de jaren dat ik op Partyflock mee lees heb ik hem zelden betrapt op iets wat nog niet bekend was bij het grote publiek.
Bovendien heeft die man een ban gekregen. Laat hem lekker op partyflock blijven.
Maar goed, dat is dan mijn mening. En verder zal ik ook niet meer op miwer in gaan want dat boeit toch niemand. (en terecht).
Ik ga weekend vieren. Ben er aan toe.
/rant.