Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoewel ik bijna alles aanraad via pv. Zou ik dit niet aanraden. Vorige jaar vrienden camping gedaan en we hadden wel ons eigen stukje grond met heel veel mensen maar er was lang niet genoeg oppervlakte voor iedereen. Tenten stonden allemaal stijf tegen elkaar aan en er was nauwelijks ruimte om er tussen te komen.
Ze rekenen de 4km2 heel letterlijk per persoon en in de praktijk zul je merken dat dit toch echt te krap is.
Je bent beter af door gewoon in de buurt van die vrienden camping je eigen grond te claimen. Bovendien als je te laat aankomt op de vrienden camping van pv kon het maar zo zijn dat je tent er niet eens tussen paste.


Thanks voor de info! :thumbup: Wij waren van plan om zelf met een busje heen te gaan, maar wel een friendscamping via Partyvervoer te boeken aangezien die van Q zelf dus heel snel uitverkocht zijn en een paar andere vrienden van ons wel met Partyvervoer gaan. We zouden dan sowieso voor 14:00 in de rij staan voor de camping. Ik weet niet hoe laat de PV bussen arriveren, maar als wij eerder zijn hebben we iig een plek. Ik gooi het nog wel even in de groep, misschien is een plek claimen op veld 1 of 2 door gewoon vroeg aanwezig te zijn ook wel het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit weet je wel niet hoe duur dat is :huh: je kan bij PV niet alleen de campingplek halen he, het is altijd met een busreis dus daar betaal je voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Holy shit weet je wel niet hoe duur dat is :huh: je kan bij PV niet alleen de campingplek halen he, het is altijd met een busreis dus daar betaal je voor

Ja inderdaad. Je kan beter eerst los proberen te kopen via q dance dan aangezien die van pv toch niet direct uitverkoopt. Pv bussen kwamen zo rond de opening van de camping aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Holy shit weet je wel niet hoe duur dat is :huh: je kan bij PV niet alleen de campingplek halen he, het is altijd met een busreis dus daar betaal je voor


Je hebt gelijk. Ik las gisteravond op hun website dat ze friendscamping plekken aanbieden voor €150,- excl. vervoer. Maar dit heb ik dan geïnterpreteerd als dat ze friendscamping tickets verkopen zonder vervoer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:17 
 
Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
ErikZ schreef:
Holy shit weet je wel niet hoe duur dat is :huh: je kan bij PV niet alleen de campingplek halen he, het is altijd met een busreis dus daar betaal je voor


Je hebt gelijk. Ik las gisteravond op hun website dat ze friendscamping plekken aanbieden voor €150,- excl. vervoer. Maar dit heb ik dan geïnterpreteerd als dat ze friendscamping tickets verkopen zonder vervoer >.<

Ze beiden freindscamp aan voor 150? minder dan bij Q-dance zelf. Lijkt me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Trajanusch schreef:
ErikZ schreef:
Holy shit weet je wel niet hoe duur dat is :huh: je kan bij PV niet alleen de campingplek halen he, het is altijd met een busreis dus daar betaal je voor


Je hebt gelijk. Ik las gisteravond op hun website dat ze friendscamping plekken aanbieden voor €150,- excl. vervoer. Maar dit heb ik dan geïnterpreteerd als dat ze friendscamping tickets verkopen zonder vervoer >.<

Ze beiden freindscamp aan voor 150? minder dan bij Q-dance zelf. Lijkt me niet


Via reisorganisaties is wel vaker korting te regelen. Ze kopen die tickets in bulk op, waardoor er makkelijker dingen geregeld kunnen worden. Ook is het voor de organisaties zelf aantrekkelijk om korting te geven aangezien dit voor hen de gouden maanden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die er vanuit ging dat we een trailer te zien zouden krijgen voor de pre-sale? Het lijkt er niet meer van te komen... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:33 
 
Hardtraxxer

nope had ik wel verwacht misschien vanavond of net er voor ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat maar! :thumbsup: :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit anthem pakt me totaal niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem heeft mij ook niet gelijk te pakken, maar dit kan net als andere jaren vanzelf nog komen. :$
Iemand enig idee wie hem gemaakt zou kunnen hebben?

EDIT: Staat onder de trailer, dom van mij om daar niet eerst een kijkje te nemen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit pakt mij ook nog niet. Wellicht na een paar keer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste reactie is: Oef klinkt niet al te best zeg.

Maar goed het is nog mega vroeg natuurlijk.. de trailer brengt je wel echt in de stemming.
Het thema lijkt me wel heel vet, kun je qua stage vast ook vast wel iets vets mee. Denk ook dat ze echt wat gaan doen met 15 jaar defqon omdat het zo prominent in het logo staat..
Ben ook mega benieuwd naar de line-up, maar het anthem klinkt wel heel simpel zo.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:58 
 
Hardtraxxer

Hardstylahr schreef:
Anthem heeft mij ook niet gelijk te pakken, maar dit kan net als andere jaren vanzelf nog komen. :$
Iemand enig idee wie hem gemaakt zou kunnen hebben?

Frequencerz
Staat op de site
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
Anthem heeft mij ook niet gelijk te pakken, maar dit kan net als andere jaren vanzelf nog komen. :$
Iemand enig idee wie hem gemaakt zou kunnen hebben?

nieuwe-tracks-hs/frequencerz-victory-forever-defqon-1-anthem-2017-t58671.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Vind het wel een lekker nummertje, alleen defqon anthem waardig meh..
Denk ook dat we wel uit kunnen sluiten dat dit niet van frequencerz is, zoals er 'uitgelekt' was? :huh:

Edit: Of toch wel. :x Hmm dit vind ik nou geen typisch frequencerz plaatje, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Vind het wel een lekker nummertje, alleen defqon anthem waardig meh..
Denk ook dat we wel uit kunnen sluiten dat dit niet van frequencerz is, zoals er 'uitgelekt' was? :huh:

staat echt letterlijk onder de trailer van well :D
edit mijn excusses
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:22 
 
Hardtraxxer

dan maar wachten tot de officele verkoop te weinig goede pre sale codes...
door dat van het plan wordt afgeweken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuke trailer, maar het anthem op het eerste gehoor niet heel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 uur Defqon legends op de zondag. Nu moet ik echt gauw mensen vinden die weekend gaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

Wenzel schreef:
Het thema lijkt me wel heel vet, kun je qua stage vast ook vast wel iets vets mee. Denk ook dat ze echt wat gaan doen met 15 jaar defqon omdat het zo prominent in het logo staat..
>.<


Op hun webside staat dit:

Citaat:

VICTORY FOREVER
Weekend Warriors! Deze zomer wacht ons een ware mijlpaal – Defqon.1 bestaat vijftien jaar. Dit is het ultieme moment om massaal een ode te brengen aan de historie waar iedereen onderdeel van is.

Van 23 tot en met 25 juni vormt Defqon.1 Weekend Festival de legendarische plek waar we deze gelegenheid gezamenlijk eer aandoen. Verspreid over het terrein van Walibi Holland, Biddinghuizen tref je een breed spectrum van area’s die de hedendaagse hardere stijlen keihard vertegenwoordigen.

Tijdens een epische weekendervaring kom je oog in oog te staan met onze vier zwaargewichten: The Gathering, POWER HOUR, The Endshow en The Closing Ceremony. De afsluiter op zondag bestaat uit een unieke reis door de tijd onder leiding van de onvervalste Legends. Naast de grote showmomenten hebben we uiteraard nog veel meer voor je klaarstaan.

VICTORY FOREVER

The Closing Ceremony – De komst van de Defqon.1 Legends
Laat je verwachtingen maar alvast maximaal pieken want er nadert een groots spektakel – en dat gaan we met z’n allen vieren.

Op zondag is The Closing Ceremony de spil waar alles samenkomt. Dit belooft met recht een waar hoogtepunt in de geschiedenis van hardstyle te gaan worden. Het is vijftien jaar geleden dat hardstyle een weg naar de top insloeg en Defqon.1 zich in het epicentrum van deze ontwikkeling vestigde. Gedurende drie uur nemen de Legends je mee op een memorabele reis door het fundament van onze historie. Dit zijn de artiesten die onlosmakelijk verbonden zijn met de traditie en symbool staan voor het gevoel waar we voor leven.



Op Zondag dus een dikke vette trip down memory lane! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:

Gedurende drie uur nemen de Legends je mee op een memorabele reis door het fundament van onze historie. Dit zijn de artiesten die onlosmakelijk verbonden zijn met de traditie en symbool staan voor het gevoel waar we voor leven.


Dit is wel echt heel vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

En dan komt Brennan Heart aan: IK WIL GAAN MET DIE MF SANDSTORM :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
En dan komt Brennan Heart aan: IK WIL GAAN MET DIE MF SANDSTORM :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


BACK OFF BACK OFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
En dan komt Brennan Heart aan: IK WIL GAAN MET DIE MF SANDSTORM :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

:lol: :lol: a.u.b. niet
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten