Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 11:49 
 
Hardtraxxer

Deze week zal de trailer met thema wel online komen lijkt me.
Pre sale is zaterdag en het thema staat altijd op het ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal de line up wel max 4 weken er na volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik twijfel nog steeds om een weekend of dag te gaan. Mijn vriendengroep is helemaal niet van de hardstyle/ hardcore waardoor ik altijd met één vriend feestjes pak. Daarnaast speelt mee dat de camping me wel gezellig lijkt maar qua comfort (douchen/ wc's etc.) lijkt het me niet heel chill


Dit dus..
Ik weet het ook allemaal nog niet. Mijn vriendin wil sowieso mee, maar wou waarschijnlijk ook geen weekend. Vooral om het geld, en we wouden eigenlijk nog wat andere feestjes meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer weekend vorig jaar uitverkocht was? Heb namelijk eind maart pas weer t geld om zo'n aankoop te kunnen doen zonder m'n buffer voor onverwachte dingen kwijt te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Weet iemand wanneer weekend vorig jaar uitverkocht was? Heb namelijk eind maart pas weer t geld om zo'n aankoop te kunnen doen zonder m'n buffer voor onverwachte dingen kwijt te raken.


Niet eigenlijk, volgens mij raakt hij pas in de laatste dagen uitverkocht. Hoewel je nu ook die zondagstickets hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad de douches op veld 5 waren goed, alleen op zaterdag morgen had ik koud water. Als je het s morgens voor 9uur, half 10 gaat douchen staat er meestal ook nog geen rij. Moet je dus wel vroeg wakker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon 4 dagen niet douchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah viezerik. :P Maar nee dat zou ik echt niet kunnen. Voel me altijd zo vies na zo een dag, dat ik het liefst zo snel mogelijk douche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:36 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zal de line up wel max 4 weken er na volgen

vorig jaar rond de 15e volgens mij.

Joey schreef:
Weet iemand wanneer weekend vorig jaar uitverkocht was? Heb namelijk eind maart pas weer t geld om zo'n aankoop te kunnen doen zonder m'n buffer voor onverwachte dingen kwijt te raken.

De verkoop van zondag is alleen de pre sale met codes. De normale kaart verkoop datum word deze week bekend gemaakt volgens de site.
Normaal is dat eind maart en dan heb je (kijkende naar afgelopen jaar) nog wel een paar maanden

Thommy schreef:
Bah viezerik. :P Maar nee dat zou ik echt niet kunnen. Voel me altijd zo vies na zo een dag, dat ik het liefst zo snel mogelijk douche.


Wasbak douche. Ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik douche liefst ook elke dag wel, alleen is t mij elke ochtend wel gelukt om te douchen op 5.

Line up zou dan dit jaar (volgens de zelfde logica) op 14 maart moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Thommy schreef:
Bah viezerik. :P Maar nee dat zou ik echt niet kunnen. Voel me altijd zo vies na zo een dag, dat ik het liefst zo snel mogelijk douche.


Heb ook maten van me die na een festival 's nachts direct in bed stappen :/ Hoe moe ik ook ben, ik stap echt eerst onder de douche. Bah wat voel ik mij klammig en vies als ik terug kom xd


In 2015, mijn eerste Defqon weekend ooit, heb ik geen seconden over douchen nagedacht omdat ik zo verrot was..was geen pretje op de maandagochtend..
Afgelopen jaar elke dag lekker een douche genomen, zelfs in het spitsuur viel het wachten me reuze mee. Enige plek waar echt giga rijen stonden was voor de dames douches, wat een klote leven heb je als je in die rij staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:


Ik denk niet dat Q speciaal rekening houdt met de dag van een Art Of Dance feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:36 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:

Altijd eind maart dus zal wel weer gelijk vallen.
Word volgens de website deze week bekend gemaakt (vermoed voor de pre sale dus vandaag of morgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zamble schreef:
Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:


Ik denk niet dat Q speciaal rekening houdt met de dag van een Art Of Dance feest :P

haha nee daar doel ik niet op. Maar kan me herinneren dat de verkoop altijd die dag was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe snel de friends camping plekken vorig jaar weg waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Weet iemand hoe snel de friends camping plekken vorig jaar weg waren?

Heel snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Trajanusch schreef:
Weet iemand hoe snel de friends camping plekken vorig jaar weg waren?

Heel snel


Ja dat meende ik me al te herinneren, dan maar boeken via Party-vervoer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Zamble schreef:
Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:

Altijd eind maart dus zal wel weer gelijk vallen.
Word volgens de website deze week bekend gemaakt (vermoed voor de pre sale dus vandaag of morgen)


Citaat:
During the pre-registration sale, you will be able to buy either 4 Weekend Tickets, 2 Saturday Tickets or 2 Sunday Tickets with your personal pre-sale code.
You can order your tickets until Thursday March 23, 2017 at 23:00 (CET).


Reguliere verkoop zal dan wel 25 maart starten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

@TheJoker

Daar ziet het wel naar uit ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:32 
 
Hardtraxxer

TheJoker schreef:
Pa-party-lover schreef:
Zamble schreef:
Kaartverkoop was altijd op de dag van Masters toch? :huh:

Altijd eind maart dus zal wel weer gelijk vallen.
Word volgens de website deze week bekend gemaakt (vermoed voor de pre sale dus vandaag of morgen)


Citaat:
During the pre-registration sale, you will be able to buy either 4 Weekend Tickets, 2 Saturday Tickets or 2 Sunday Tickets with your personal pre-sale code.
You can order your tickets until Thursday March 23, 2017 at 23:00 (CET).


Reguliere verkoop zal dan wel 25 maart starten?

In de mail die ik net over de pre sale ontving stond dat 9 maart de travel&stay paketten in de normale verkoop gaan in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Pa-party-lover schreef:
In de mail die ik net over de pre sale ontving stond dat 9 maart de travel&stay paketten in de normale verkoop gaan in ieder geval


Mail? Zojuist? :(


Ik gister een mail gehad, is een reminder mail dat het morgen start de presale. Precies dezelfde mail als die je kreeg nadat je je had ingeschreven alleen staat er dan Reminder voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog niks gehad :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Oh, hij zat in mijn spam mail. Heb er zelfs twee gekregen haha ^^ zaterdag tickets halen voor de zaterdag :thumbup:


Bij mij staat die ook in me spam. Wel lekker op tijd, vandaag payday :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
Broken Balance schreef:
Trajanusch schreef:
Weet iemand hoe snel de friends camping plekken vorig jaar weg waren?

Heel snel


Ja dat meende ik me al te herinneren, dan maar boeken via Party-vervoer. :thumbup:

Hoewel ik bijna alles aanraad via pv. Zou ik dit niet aanraden. Vorige jaar vrienden camping gedaan en we hadden wel ons eigen stukje grond met heel veel mensen maar er was lang niet genoeg oppervlakte voor iedereen. Tenten stonden allemaal stijf tegen elkaar aan en er was nauwelijks ruimte om er tussen te komen.
Ze rekenen de 4km2 heel letterlijk per persoon en in de praktijk zul je merken dat dit toch echt te krap is.
Je bent beter af door gewoon in de buurt van die vrienden camping je eigen grond te claimen. Bovendien als je te laat aankomt op de vrienden camping van pv kon het maar zo zijn dat je tent er niet eens tussen paste.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten