DOWN AND OUT WITH MY...wrote:BACK OFF BACK OFFwrote:En dan komt Brennan Heart aan: IK WIL GAAN MET DIE MF SANDSTORM![]()
![]()
![]()
oh man moet er niet aan denken
DOWN AND OUT WITH MY...wrote:BACK OFF BACK OFFwrote:En dan komt Brennan Heart aan: IK WIL GAAN MET DIE MF SANDSTORM![]()
![]()
![]()
Lijkt mij als een soort xq Legends, dat alle anthem makers langkomen, dit is wel erg gaafwrote:Dit is wel echt heel vet
Gedurende drie uur nemen de Legends je mee op een memorabele reis door het fundament van onze historie. Dit zijn de artiesten die onlosmakelijk verbonden zijn met de traditie en symbool staan voor het gevoel waar we voor leven.
Frequencerz, Bass Modulators, Ran-D, Coone, Frontliner, Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Luna, Deepack, Brennan Heart, Showtek, The Prohpet, Tuneboy, DHHDwrote:Lijkt mij als een soort xq Legends, dat alle anthem makers langkomen, dit is wel erg gaafwrote:Dit is wel echt heel vet
Gedurende drie uur nemen de Legends je mee op een memorabele reis door het fundament van onze historie. Dit zijn de artiesten die onlosmakelijk verbonden zijn met de traditie en symbool staan voor het gevoel waar we voor leven.
Zijn er hier mensen die zich wel hebben 'ingeschreven' voor de pre-sale, maar niets hebben ontvangen?On that day you will receive an e-mail, containing your personal ticket link & code. With this link & code you are able to purchase tickets before the official ticket sales start.
There's a limited number of tickets available, so act quickly.
'ook'? Ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen die zich heeft 'ingeschreven' ook een e-mail en code zal ontvangen.wrote:Ik heb ook niks gekregen nee....
nvm, toch wel!
Ja dat dacht ik ookwrote:De codes zelf worden vanmiddag pas verstuurd volgens q zelf
You are invited for the pre-registration sale for Defqon.1 Weekend Festival Travel & Stay Packages, which starts on Saturday March 4, 2017. On that day you’ll receive an e-mail between 12:00 and 14:00 (CET), containing your personal link. With this link you are able to purchase a Travel & Stay Package before the official sale starts.
Wacht even met oordelen tot je meer dan 1 min hoort aubwrote:Wat een kut anthem, wtf gebeurt er met die kicks?
Wat is dit nou voor domme aanname. Ik heb dat nummer nu 4 keer in z'n volledigheid geluisterd en kan me volledig in Pommer z'n mening vinden.wrote:Wacht even met oordelen tot je meer dan 1 min hoort aubwrote:Wat een kut anthem, wtf gebeurt er met die kicks?
Bedankt
Waar dan? kan alleen de 2 min in de trailer vindenwrote:Wat is dit nou voor domme aanname. Ik heb dat nummer nu 4 keer in z'n volledigheid geluisterd en kan me volledig in Pommer z'n mening vinden.wrote:Wacht even met oordelen tot je meer dan 1 min hoort aubwrote:Wat een kut anthem, wtf gebeurt er met die kicks?
Bedankt
Hoezo, je hoort toch dat deze 2 minuten nergens naar klinken? Die worden in de volledige versie echt niet veranderd hoor. Daarnaast verwacht ik ook niet dat de rest van de track opeens drastisch verschilt van dit stuk.wrote:Wacht even met oordelen tot je meer dan 1 min hoort aubwrote:Wat een kut anthem, wtf gebeurt er met die kicks?
Bedankt
http://preregistration-sale.defqon1.nl/ ... %2Bpresalewrote:Hier nog geen code binnen helaas
Wat is de link?
Had even de hoop dat het weer gewoon je email was, maar helaaswrote:je krijgt een persoonlijke code, dus aan alleen de link heb je niets.
preregistration-sale.defqon1.nl
Bij mij kwam het binnen in me spambox..wrote:Had even de hoop dat het weer gewoon je email was, maar helaaswrote:je krijgt een persoonlijke code, dus aan alleen de link heb je niets.
preregistration-sale.defqon1.nl