Ik snap ook niet wat Dailucia, Typhoon, Nightfall en Kronos op de indigo doen. Als je die weg laat heb je tenminste fatsoenlijke lengtes van setjes. Maar ik denk/hoop niet dat ze Vazard overvliegen uit Australië voor 3 kwartier draaien.wrote:Zou inderdaad belachelijk zijn om zo'n naam drie kwartier neer te zetten.wrote:Nu maar hopen dat Vazard ook een heel uur draait ipv die achterlijke 3 kwartier setjes zoals vorig jaar. Liever nog langer maar dat lijkt me uitgesloten met de hoeveelheid artiesten op de indigo.Ben sowieso een voorstander van minimaal 1 maar het liefst 1,5 uur setjes.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bij Mandy waren de commentaren niet mals, maar als er iemand zich heeft "ingewerkt" in de scene is het Dailucia wel!wrote:Ik snap ook niet wat Dailucia, Typhoon, Nightfall en Kronos op de indigo doen.
Onbegrijpelijk dat die een plek op Indigo heeft inderdaad. Purple zou me zelfs al verbaasd hebben.
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Hoe bedoel je?wrote:maar als er iemand zich heeft "ingewerkt" in de scene is het Dailucia wel!
Vriendin/vrouw van Brennan Heart, dus die geven ze wel een plekje op Defqon
Ook voor die tijd was ze "erg aanwezig zeg maar" tijdens feesten.wrote:Vriendin/vrouw van Brennan Heart, dus die geven ze wel een plekje op Defqon
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
View on YouTube
Vanaf 2:05, vreselijk.
Snap ook niet wat zij nu uit haar DJ carriere wil halen? Ga gewoon voor je kind zorgen en wordt manager van je man als je zo graag in het wereldje wil blijven
Snap ook niet wat zij nu uit haar DJ carriere wil halen? Ga gewoon voor je kind zorgen en wordt manager van je man als je zo graag in het wereldje wil blijven
"Ze nodigen me gewoon niet uit, dusseh..."wrote:video
Goh! Waarom zou dat nou zijn!
Ik voel een "bier gooien naar Dalucia" event...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Ik zie meer in een 'lege tent voor Dailucia event'. Zonde van mijn bierwrote:"Ze nodigen me gewoon niet uit, dusseh..."wrote:video
Goh! Waarom zou dat nou zijn!
Ik voel een "bier gooien naar Dalucia" event...
Voor of na de set is een optie!wrote:hardtraxx meeting @ vazard?
-
K
Het zaaddepot van Brennan Heart! En door hem mag ze af en toe wel eens ergens draaien en hij maakt wel eens een plaatje voor haarwrote:Wat is een dailucia?
Ik zou zeggen, google eens op "Dailucia FHM".wrote:Wat is een dailucia?
Nee tijdens Unresolved linksvoor.wrote:hardtraxx meeting @ vazard?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Joe Patroon https://www.facebook.com/joepatroon/ maakt net bekend 2 dagen op de big chill te draaien
wrote:Het zaaddepot van Brennan Heart! En door hem mag ze af en toe wel eens ergens draaien en hij maakt wel eens een plaatje voor haarwrote:Wat is een dailucia?
Maar dat komt niet door zijn bekendheid hoor; het komt door zijn knappe verschijning. Vergis je niet!
wrote:Het zaaddepot van Brennan Heart!wrote:Wat is een dailucia?
sinds wanneer heeft ze een relatie met Brennan Heart dan? ze had toch met iemand anders?wrote:wrote:Het zaaddepot van Brennan Heart! En door hem mag ze af en toe wel eens ergens draaien en hij maakt wel eens een plaatje voor haarwrote:Wat is een dailucia?![]()
Maar dat komt niet door zijn bekendheid hoor; het komt door zijn knappe verschijning. Vergis je niet!
wrote:Privé: de hardstyle editie
The Story: Unfolds
Net in Nunspeet Audiotricz met Adrenalize gespot op een terrasje, Allstvrs confirmed? 
Vanwaar direct Allstvrs?wrote:Net in Nunspeet Audiotricz met Adrenalize gespot op een terrasje, Allstvrs confirmed?