Maar Nunspeet is dicht bij Biddinghuizen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gordon gespot met Joling.. Allstvrs confirmed!
Kronos en zatox eten vaak samen pizza *hint hint*
Zullen we het gewoon weer over defqon hebben?
Heb het idee dat het een act van scantraxx is, heb op dit topic er meer over gelezen, vooral mensen die dachten dat een gedeelte van de act wellicht Audiotricz kon zijn!wrote:Vanwaar direct Allstvrs?wrote:Net in Nunspeet Audiotricz met Adrenalize gespot op een terrasje, Allstvrs confirmed?
Maar nevermind we zien het vanzelf wel!
Afgelopen dinsdag nog gehuild bij de Hans Zimmer rmx van Zimmersion, en op Defqon bij het origineelwrote:Huilen bij Zimmersion.
Bij Hans Zimmer geweest ja? Gaafwrote:Afgelopen dinsdag nog gehuild bij de Hans Zimmer rmx van Zimmersion, en op Defqon bij het origineelwrote:Huilen bij Zimmersion.Heb er echt absurd veel zin in
wat kijk ik naar dit moment uit zeg, zoveel gevoel in die plaatwrote:Huilen bij Zimmersion.
Anticlimax: straks gaat hij Zimmersion helemaal niet draaien 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Vazard 4x gezien en 4x zimmersion ( verschillende edits dat wel).
Acht de kans groot.
Acht de kans groot.
Hij weet zelf ook wel dat hij Zimmersion gewoon moet draaien 
Hij is ook uitgenodigd voor het janken bij Zimmersion facebook evenement, dus ik denk dat hij de hint wel begrijpt.
Over Over de roddels van Audiotricz/Adrenalize als Allstvrs:
Bron: Hard News
Zowel Audiotricz als Adrenalize hebben met hun euforische sounds al veel weten te bereiken.
Nu hebben ze besloten om hun kwaliteiten te combineren en samen een track te maken.

Zowel Audiotricz als Adrenalize hebben met hun euforische sounds al veel weten te bereiken.
Nu hebben ze besloten om hun kwaliteiten te combineren en samen een track te maken.
Last edited by ErikZ on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Over Audiotricz en Adrenalize.wrote:Over Allstvrs:
Goed de kans is groot maar het betekend niets.
Zou wel dik zijn! Maar om zichzelf nou Allstars te noemen? Correct me if i'm wrongwrote:Over Audiotricz en Adrenalize.wrote:Over Allstvrs:
Goed de kans is groot maar het betekend niets.
Zal hem editten: Over de roddels van Audiotricz/Adrenalize als Allstrs
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Maar het zijn toch twee acts die veel met elkaar hebben samen gewerkt?
Tja, technisch gezien hebben Freakz at Night ook nooit 's nachts gedraaidwrote:Maar om zichzelf nou Allstars te noemen? Correct me if i'm wrong
wrote:Tja, technisch gezien hebben Freakz at Night ook nooit 's nachts gedraaidwrote:Maar om zichzelf nou Allstars te noemen? Correct me if i'm wrong
scherpwrote:Tja, technisch gezien hebben Freakz at Night ook nooit 's nachts gedraaidwrote:Maar om zichzelf nou Allstars te noemen? Correct me if i'm wrong
Klopt, en anders kunnen we altijd nog janken omdat hij 'm niet gedraaid heeft.wrote:Hij is ook uitgenodigd voor het janken bij Zimmersion facebook evenement, dus ik denk dat hij de hint wel begrijpt.
Al die nieuwe liveacts, echt een verademing tegenwoordig! Voegen allemaal ongelooflijk veel toe. 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Het zijn acts die juist nooit samen hebben gewerkt.wrote:Maar het zijn toch twee acts die veel met elkaar hebben samen gewerkt?