Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Citaat:
Ook al is het uitverkocht betekent dat nog niet dat het ook vol zal staan bij de opener van de Purple stage. Wanneer er iemand staat met een aardige fanbase, dan zou ik daar ook eerder gaan kijken dan wanneer er een persoon wordt gekozen die net 50 likes heeft op Facebook. Het gaat tegenwoordig om meer dan alleen goed kunnen draaien.

Daar had ik het laatst nog met iemand over, ik zei tegen hem "Dus je hebt liever een sfeerloze volle tent dan 250 dat los gaat?". Daar had de beste man even geen reactie op. Dit is wat ik jammer vind aan die stem en like contesten. Ik sta liever te genieten van die ene DJ die maar 50 volgers heeft dan van een DJ met een aardige fanbase die niet draaien kan.

Ik zeg daarom ook dat het gaat om meer dan alleen draaien. Het beste is gewoon, wanneer je toch gebruik wil maken van een like contest, om uit de ingestuurde mixen een aantal 'beste' te kiezen waar vervolgens door de fan op gestemd kan worden. Zodat je in ieder geval al zeker weet dat je iemand plaatst die ook kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 19:18 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:
Citaat:
Ook al is het uitverkocht betekent dat nog niet dat het ook vol zal staan bij de opener van de Purple stage. Wanneer er iemand staat met een aardige fanbase, dan zou ik daar ook eerder gaan kijken dan wanneer er een persoon wordt gekozen die net 50 likes heeft op Facebook. Het gaat tegenwoordig om meer dan alleen goed kunnen draaien.

Daar had ik het laatst nog met iemand over, ik zei tegen hem "Dus je hebt liever een sfeerloze volle tent dan 250 dat los gaat?". Daar had de beste man even geen reactie op. Dit is wat ik jammer vind aan die stem en like contesten. Ik sta liever te genieten van die ene DJ die maar 50 volgers heeft dan van een DJ met een aardige fanbase die niet draaien kan.

Ik zeg daarom ook dat het gaat om meer dan alleen draaien. Het beste is gewoon, wanneer je toch gebruik wil maken van een like contest, om uit de ingestuurde mixen een aantal 'beste' te kiezen waar vervolgens door de fan op gestemd kan worden. Zodat je in ieder geval al zeker weet dat je iemand plaatst die ook kan draaien.

Zo komt een "DJ"-contest iig wel geloofwaardiger over
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 20:15 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Graag het bestandsdeel bloem vervangen door een andere substantie dan wil ook wel op een pannekoek kanen gr.

Pep ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 08:16 

Donateur

Ivey Jones schreef:
Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:
Back in the days waren die contesten heel anders, aan de hand van je demo werd je uitgenodigd en kon je je ding doen. Had je die ronde gewonnen mocht je nog een keer terug komen en zo tot de finale.
Als ik nu al stemmen of like's zie haak ik al af, puur om het feit dat het dan om vriendjespolitiek gaat waar ik totaal niet van hou.
Dit is zeker een leuke contest voor een dj/producer om zijn naam een boost te geven.

Dat is zeker waar. Maar aan de andere kant, je hebt als organisatie liever een populair iemand op je feest staan dan iemand die vrij onbekend is, lijkt mij. Het is namelijk ook wel handig als er mensen komen kijken natuurlijk :P

Een organisatie als Q zou dit wel flink moeten promoten. Voorrondes in de bekende discotheken houden. Aanmelden met beeldmateriaal om niet door de mand te vallen en ga zo maar door. Daar kunnen ze bij wijze van een half jaar van te voren al mee beginnen. Die winnaars van de voorrondes de mogelijkheid geven een setje te doen op Q-Radio.
Als ze zo iets hadden gedaan had ik me zeker aangemeld en denk wel meer hier op HT.

Dat doet Q-Dance toch ook... alleen niet in Nederland...

http://defqon1.com.au/djcontest/

Citaat:
All confirmed entries (mixes) will be published online for the first public voting round. The top 10 DJs from Sydney, Newcastle, VIC, ACT and SA win a spot on the line-up at the regional semi-finals, which will be held in July and August (dates and venues TBA).

Semi finalists will be judged on various criteria like performance & stage presence, track selection, originality, mixing skills, and of course crowd reaction. The winner of each semi-final will be announced after the last of the semi-finalists performances on the night.

The winners of the semi-final proceed to the Grand Final and win a set at the PURPLE stage of Defqon.1 Australia 2016. The most popular DJs from the online voting round in QLD and WA will directly proceed to the Grand Final at Defqon.1.

Al jaren bij iedere editie hebben ze uiteenlopende contests, maar zoals ik al zei... in Nederland niet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:19 

Hardtraxx Veteran

Net in een spontane vlaag van hype de realisatie dat ik Vazard voor het eerst live ga mee maken :love:

De zin begint nu al te komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:52 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Net in een spontane vlaag van hype de realisatie dat ik Vazard voor het eerst live ga mee maken :love:

De zin begint nu al te komen :$

en ook nog eens hardstyle mafia & main concern :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 21:54 

Hardtraxx Veteran

Oja die ga ik ook absoluut niet missen, maar vooral Vazard wordt speciaal voor mij.

2 jaar terug kon ik die herrie totaal niet hebben, maar ben het (mede door Delete) in zeer korte tijd enorm gaan waarderen. Kan echt niet wachten op bijvoorbeeld the Debt live te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 14:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Oja die ga ik ook absoluut niet missen, maar vooral Vazard wordt speciaal voor mij.

2 jaar terug kon ik die herrie totaal niet hebben, maar ben het (mede door Delete) in zeer korte tijd enorm gaan waarderen. Kan echt niet wachten op bijvoorbeeld the Debt live te horen :love:

inderdaad erg vet, als the debt of the end komt ga ik ook helemaal uit mn plaat denk ik.
zou t ook wel erg tof vinden om platen als zimmersion of portals & potatos een keer live te horen, denk dat ik dan kippenvel tot over mn ogen krijg.

lets get weird lijkt ook heerlijk om eens live te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 17:02 

Hardtraxx Veteran

Ja Zimmersion enzo kun je natuurlijk blind invullen dat hij die gaat draaien, maar The Debt is verruit m'n favoriete track van hem, maar die hoor je amper meer, zie het zo gebeuren dat hij die niet draait. Rond die tijd maar even facebookstalk-sessie gaan houden :$

Dat wordt nou echt zo'n set dat ik geen seconde ga huilen als hij alleen maar eigen tracks draait. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 19:32 

Hardtraxx Veteran

Als we dan toch leuke Vazard plaatjes noemen, hij mag van mij Feel It wel draaien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 20:13 

Hardtraxx Veteran

Doe mij Epilogue en Tear Apart dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 20:54 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Doe mij Epilogue en Tear Apart dan maar.

Die vage melodie in het begin van Epilogue :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 22:03 

Hardtraxx Veteran

die man heeft zoveel goud geproduceerd als ik er zo over na denk.
kan niet wachten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 23:56 

Hardtraxx Veteran

Als we dan toch bezig zijn mag Musicbox ook wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 00:53 

Hardtraxxer

Exist, G.I.R., Who I Really Am, Jiggy, The End, Abduction.

Moah ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een set :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 10:43 

Hardtraxx Elite

FIFO schreef:
Abduction.

Moah ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een set :$

Deze laatst pas ontdekt. Zo'n vette plaat :drool:

Hoe erg ik naar Defqon uitkijk is echt belachelijk trouwens. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 10:45 

Hardtraxxer

Heavolution 001 mag die ook draaien :D maar waar ik meest naar uit kijk is Fall. Die kick @ 3:03

PWOAAAAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 11:34 

Hardtraxx Veteran

#teamfeelimmortal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 11:42 

Hardtraxx Addict

Ik zit wat oude afters te kijken vraag me eigenlijk best af waar die 2 kranen bij de main van 2007 voor dienden.
(ja wist al langer dat ze er stonden, denk er nu toevallig aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 12:13 

Donateur

Miwer schreef:
Ik zit wat oude afters te kijken vraag me eigenlijk best af waar die 2 kranen bij de main van 2007 voor dienden.

Aan de foto's te zien zorgden ze ervoor dat het Defqon.1 logo niet zomaar om kon vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 12:37 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
#teamfeelimmortal

Als die melodie/synth erin komt in de break :drool:

Vazard al een keer meegemaakt op de 5 years Spoontech party toen, dat was echt geweldig. Ik heb er alle vertrouwen in dat z'n set op Defqon minstens net zo mooi wordt, zeker als er dan weer zo'n toegewijd publiek staat :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 12:40 

Hardtraxx Veteran

Vandaag nog precies één maand te gaan tot het zo ver is :D
O.a. de 4e keer dat ik Vazard ga zien, zo veel zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 13:06 

Hardtraxxer

Nu maar hopen dat Vazard ook een heel uur draait ipv die achterlijke 3 kwartier setjes zoals vorig jaar. Liever nog langer maar dat lijkt me uitgesloten met de hoeveelheid artiesten op de indigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 16:15 

Hardtraxx Veteran

Gam schreef:
Nu maar hopen dat Vazard ook een heel uur draait ipv die achterlijke 3 kwartier setjes zoals vorig jaar. Liever nog langer maar dat lijkt me uitgesloten met de hoeveelheid artiesten op de indigo.

Zou inderdaad belachelijk zijn om zo'n naam drie kwartier neer te zetten. :yes: Ben sowieso een voorstander van minimaal 1 maar het liefst 1,5 uur setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 16:26 

Hardtraxx Addict

TheJoker schreef:
Miwer schreef:

Aan de foto's te zien zorgden ze ervoor dat het Defqon.1 logo niet zomaar om kon vallen.

Dat lijkt me wel vreemd. Een podium valt toch niet zomaar om?
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten