Ivey Jones schreef:
Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:
Back in the days waren die contesten heel anders, aan de hand van je demo werd je uitgenodigd en kon je je ding doen. Had je die ronde gewonnen mocht je nog een keer terug komen en zo tot de finale.
Als ik nu al stemmen of like's zie haak ik al af, puur om het feit dat het dan om vriendjespolitiek gaat waar ik totaal niet van hou.
Dit is zeker een leuke contest voor een dj/producer om zijn naam een boost te geven.
Dat is zeker waar. Maar aan de andere kant, je hebt als organisatie liever een populair iemand op je feest staan dan iemand die vrij onbekend is, lijkt mij. Het is namelijk ook wel handig als er mensen komen kijken natuurlijk

Een organisatie als Q zou dit wel flink moeten promoten. Voorrondes in de bekende discotheken houden. Aanmelden met beeldmateriaal om niet door de mand te vallen en ga zo maar door. Daar kunnen ze bij wijze van een half jaar van te voren al mee beginnen. Die winnaars van de voorrondes de mogelijkheid geven een setje te doen op Q-Radio.
Als ze zo iets hadden gedaan had ik me zeker aangemeld en denk wel meer hier op HT.
Dat doet Q-Dance toch ook... alleen niet in Nederland...
http://defqon1.com.au/djcontest/Citaat:
All confirmed entries (mixes) will be published online for the first public voting round. The top 10 DJs from Sydney, Newcastle, VIC, ACT and SA win a spot on the line-up at the regional semi-finals, which will be held in July and August (dates and venues TBA).
Semi finalists will be judged on various criteria like performance & stage presence, track selection, originality, mixing skills, and of course crowd reaction. The winner of each semi-final will be announced after the last of the semi-finalists performances on the night.
The winners of the semi-final proceed to the Grand Final and win a set at the PURPLE stage of Defqon.1 Australia 2016. The most popular DJs from the online voting round in QLD and WA will directly proceed to the Grand Final at Defqon.1.
Al jaren bij iedere editie hebben ze uiteenlopende contests, maar zoals ik al zei... in Nederland niet.